Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuisquote:
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ik de 11 de niet, ziekenhuis. Op mijn verjaardag zou me niet kunnen bommen. Er komt toch al niemand.
kom je koffie drinken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
10 dagen na mij dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik was er dus net achter gekomen!![]()
Hier hebben we zaterdag, 12-01, een jarige
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardag.
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?quote:
Keep me informed!quote:
quote:
Kartenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik las net dat we gingen poolen en karten, we weten alleen nog niet wanneer.
En we gingen ook nog steeds stappen met Houniet.
we zullen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...
naja, een keer bijna een minimeet met eer-ik, maar toen kon ik nog net voordat ik aansloot bij een file van 14km een afrit nemen terug naar den haag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daar
Geen idee eigenlijk...quote:
Daar zijn bakkers voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ook
Lekker makkelijk voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuis
Ja, maar ik ben het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je koffie drinken?
[..]
10 dagen na mij dus
oh god, je gaat naar oud-meetsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Deze maand heb ik al een meet.. (oud meet)
Maar ergens in maart lijkt me wel leuk
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor jou!![]()
[..]
Ja, maar ik ben het niet.
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan andersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbal
Oh jee, daar gaat het tafelkleedquote:
ja met dequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n voorstander om dat in Haarlem te doen?
Neehoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan anders.
Hangt er vanaf wie de keu vast heeftquote:
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed voor de km standquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn dan al twee stemmen voor Haarlem!
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie de keu vast heeft
Als ik hem vast heb blijft het laken wel heel
quote:
quote:
haarlem is geen probleem hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
maar goed, je kunt ook op het bier lettenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Pheno het volgende:
Bij mij niet
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef OA het volgende:
Ha
[..]
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaan.
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg dat het voor je reïntegratie is en declareer de reiskosten bij je baas!
Ook altijd nog 70 km enkele reis!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegen
Moet ik je ophalen? Waar woon je ?quote:
Idem, ware het niet dat de baas van mijn vriendin betaaltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch al
Aan het andere eind van de A15quote:
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.quote:
O ja, morgen een ritje Brussel en terug!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef BrandX het volgende:
utrecht, haarlem, nijmegen.... maakt me allemaal niets uit, mijn tuut tuft wel
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Flitspalen op de A15...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Wel aan onze kantquote:
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.
Maar dat is pas voorbij het knooppunt met de A2 en daar kom ik nooitquote:
Nee, ik kwam al vorig jaar met een bonnetje van 95 euro langs, maar het mocht niet baten. Mijn jaarlijks abonnement moest weer zelf worden betaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?
Ik ben daar meer van de maaltijdsalades, maar die hebben ze ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??
mijne ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef BrandX het volgende:
utrecht, haarlem, nijmegen.... maakt me allemaal niets uit, mijn tuut tuft wel
A demainquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:09 schreef OA het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Morgen weer vroeg op.
![]()
A demain,.
Cya is de afkorting voor: Cover Your Assquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:12 schreef Pheno het volgende:
Cya OA
ja, maar fuck JJquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.
Ik heb een rel gemistquote:
Hij gaat naar bed, dus wie weet is dat niet eens een overbodige tip!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:13 schreef buzzer het volgende:
[..]
Cya is de afkorting voor: Cover Your Ass
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij gaat naar bed, dus wie weet is dat niet eens een overbodige tip!
Oe, enlighten me...quote:
And me, pick me too!quote:
Niet echt.quote:
Doe er een kurk inquote:
Daar stond eerst iets andersquote:
Jaquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh zei ik dat hardop?
Ja voor ik problemen krijgquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:18 schreef buzzer het volgende:
[..]
Daar stond eerst iets anders
[..]
Ja
Een lek waterbed is idd niet fijn...quote:
Ah, met wie nou helemaal?quote:
ik zeg nike hoorquote:
sneller lezenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:19 schreef Pheno het volgende:
Goh, weer al dat geheimzinnige. Snif.
Oh.quote:
Ik ben niet tegen een centrale plek maar ik ben helemaal niet tegen pannenkoeken!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben daar meer van de maaltijdsalades, maar die hebben ze ook
Ja zeg, ben 3 scs en GoT aan het bijhouden. Kan niet allesquote:
Dat mag ik niet.quote:
Ja, de krassers slapenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:23 schreef Pheno het volgende:
K, ingelogd als Yvonne snap ik het nu
Valt reuze mee toch?!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:25 schreef Pheno het volgende:
Lol, ik dacht, dat doe ik na het weekend wel even
Wat een kutleven heb ik ook
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben niet tegen een centrale plek maar ik ben helemaal niet tegen pannenkoeken!
Dat leven? Ja, ik merk er weinig vanquote:
Ik ook maar mijn PM staat aan.quote:
Eertsvolgende meetquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ook maar mijn PM staat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |