Goed voor de km standquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn dan al twee stemmen voor Haarlem!
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaanquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef buzzer het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wie de keu vast heeft
Als ik hem vast heb blijft het laken wel heel
quote:
quote:
haarlem is geen probleem hierquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n voorstander om dat in Haarlem te doen?
maar goed, je kunt ook op het bier lettenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef Pheno het volgende:
Bij mij niet
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:59 schreef OA het volgende:
Ha
[..]
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, met alleen vasthouden kan er weinig misgaan.
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch alquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeg dat het voor je reïntegratie is en declareer de reiskosten bij je baas!
Ook altijd nog 70 km enkele reis!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag utrecht ook. Centraal gelegen
Moet ik je ophalen? Waar woon je ?quote:
Idem, ware het niet dat de baas van mijn vriendin betaaltquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak gewoon de auto die betaalt de baas toch al
Aan het andere eind van de A15quote:
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.quote:
O ja, morgen een ritje Brussel en terug!quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:04 schreef BrandX het volgende:
utrecht, haarlem, nijmegen.... maakt me allemaal niets uit, mijn tuut tuft wel
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Flitspalen op de A15...quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, uurtje kachelen met af en toe wat remmen voor wat flitspalen.
Wel aan onze kantquote:
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.
Maar dat is pas voorbij het knooppunt met de A2 en daar kom ik nooitquote:
Nee, ik kwam al vorig jaar met een bonnetje van 95 euro langs, maar het mocht niet baten. Mijn jaarlijks abonnement moest weer zelf worden betaald.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Betaalt je baas niet eens de bekeuringen?
Ik ben daar meer van de maaltijdsalades, maar die hebben ze ookquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:07 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook niet van die lekkere pannenkoeken??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |