Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuisquote:
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardagquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:53 schreef Pheno het volgende:
Ik de 11 de niet, ziekenhuis. Op mijn verjaardag zou me niet kunnen bommen. Er komt toch al niemand.
kom je koffie drinken?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:40 schreef BrandX het volgende:ben nog nimmer naar een FOK! (mini)meet geweest....
10 dagen na mij dusquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:46 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Ik was er dus net achter gekomen!![]()
Hier hebben we zaterdag, 12-01, een jarige
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ookquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met andere woorden: we zijn allemaal uitgenodigd om taart te komen eten op Pheno's verjaardag.
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?quote:
Keep me informed!quote:
quote:
Kartenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik las net dat we gingen poolen en karten, we weten alleen nog niet wanneer.
En we gingen ook nog steeds stappen met Houniet.
we zullen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:47 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu, naderhand piep je wel anders...
naja, een keer bijna een minimeet met eer-ik, maar toen kon ik nog net voordat ik aansloot bij een file van 14km een afrit nemen terug naar den haag.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist hoor. Alleen incidentele minimeets hier en daar
Geen idee eigenlijk...quote:
Daar zijn bakkers voor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja zeg, moet ik nog taart gaan bakken ook
Lekker makkelijk voor jou!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon in Nijmegen bij de Heerlijckheid. Koffiehuis
Ja, maar ik ben het niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:54 schreef Muck het volgende:
[..]
kom je koffie drinken?
[..]
10 dagen na mij dus
oh god, je gaat naar oud-meetsquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef buzzer het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk...
Deze maand heb ik al een meet.. (oud meet)
Maar ergens in maart lijkt me wel leuk
Ja, daar ken ik de menukaart van buiten. En JJ zal het ook vast kennen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Lekker makkelijk voor jou!![]()
[..]
Ja, maar ik ben het niet.
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbalquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga jij de 12e ook naar de VBL-meet? En vier jij de 19e ook je verjaardag met wat vrienden dan?
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan andersquote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Ik vier de 12e een verjaardag met vrienden en ik ga de 19e naar voetbal
Oh jee, daar gaat het tafelkleedquote:
ja met dequote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n voorstander om dat in Haarlem te doen?
Neehoor...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe je dus hetzelfde, maar dan anders.
Hangt er vanaf wie de keu vast heeftquote:
arlem, Nijmegen... niet bepaald hier om de hoek...quote:Op vrijdag 4 januari 2008 23:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n voorstander om dat in Haarlem te doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |