neuh, viel wel mee. prettig is anders. en het heeft daarna nog even een uurtje of zo echt wel gezeurd van onder, maar daarna was het wel weer goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:02 schreef Wurpje het volgende:
[..]
![]()
Voor hun natuurlijk leuk om te zien, maar voor jou behoorlijk typisch!
Deed het erg veel pijn?
Ja, ik koop zo'n boekje pas als het ook echt zo ver zou komen, natuurlijk hopen we allemaal nog steeds dat het goed afloopt en ook daar houden de kinderen goed rekening mee. Het is voor hen ook spannend, maar omdat het allemaal zo abstract is nog merk ik weinig van de spanning, ze spelen net zo lief en vrolijk als anders.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:56 schreef Ticootje het volgende:
Tan, je ziet wel bij jouw kinderen heel goed de leeftijd en de manier waarop kinderen naar de dood kijken. Jonge kinderen hebben nog niet zoveel met de dood, en het lijkt dan ook niet iets definitiefs.
Daarna komt het besef pas dat dood wel iets definitiefs is en komt pas de angst/verdriet.
Je hebt volgens mij ook boekjes voor kinderen over de dood. Misschien is dat iets voor de jongsten. Om het beter een plekje te kunnen geven? Of om het gesprek open te houden?
Nou ik wilde aanvankelijk vragen of ze me wilde strippen, maar omdat mijn vriend sinds gisterenavond niet zo lekker is, heb ik dat maar niet gevraagd, eerst maar afwachten of hij niet ook alsnog de buikgriep krijgt, lijkt me geen fijne timing. Dus in die zin vind ik het niet erg. Maar verder ben ik er lichamelijk wel aan toe om te bevallen. Geestelijk niet echt, maar dat zal wel nooit nu het allemaal zo onzeker isquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:58 schreef Silmarwen het volgende:
Tan, baal je ervan dat je vandaag nog niet wordt ingeleid? Wel spannend zo hoor, het komt nu steeds dichterbij. Succes en sterkte meid!
Ja, dat was ook mijn gedachte, zie ook de posts hierboven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef YPPY het volgende:
Ik zou niet met boekjes over 'de dood' beginnen. Het kan toch ook goed gaan Tan? Dan de baby wel ziek is, maar wel blijft leven en op kan groeien (met dialyse/transplantatie oid) zeg maar. Sorry dat ik het zo verwoord, maar ik weet niet goed hoe je zoiets zegt.
Het lijkt me toch best naar!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
neuh, viel wel mee. prettig is anders. en het heeft daarna nog even een uurtje of zo echt wel gezeurd van onder, maar daarna was het wel weer goed.
heb me daarna hartelijk liggen aanstellen op de bankach, daar is de kraamweek toch voor?
Trouwens Tan, wat betekent je sig?
(fipo)
Dat is mijn echte naam in LOTRelventaal, ooit een keer eronder gezet en nooit meer weggehaaldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Trouwens Tan, wat betekent je sig?
Dat is persoonlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:16 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Het lijkt me toch best naar!
En zeuren mag natuurlijk in de kraamweek![]()
Even een vraagje tussendoor:
Vanaf wanneer beginnen je (goed passende) broeken eigenlijk te strak te zitten in de zwangerschap?
ik vond wel toen ik eenmaal de positiekleding aan had, het zat echt zo lekker!!! Echt veel beter dan jezelf in een te strakke broek willen proppen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij de eerste heb ik tot week 25 m`n gewone broeken aangehad..deze zwangerschap loop ik al vanaf 6 weken in positiekledingAls je voelt dat je er aan toe bent moet je het doen
toen zwanger was van de eerste hebben we iedereen(familie) verteld dat ik 5 weken zwanger was.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:16 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Even een vraagje tussendoor:
Vanaf wanneer beginnen je (goed passende) broeken eigenlijk te strak te zitten in de zwangerschap?
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:41 schreef OooLizaooO het volgende:
Zou iemand me in het lijstje willen bijzetten? Ons kleintje wordt op 4 september verwacht.
Ik ben dus nog maar een paar weken ver, dus nog helemaal geen broekenprobleem, maar ik kan niet wachten tot ik eindelijk een duidelijk buikje krijg.
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:17 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat is mijn echte naam in LOTRelventaal, ooit een keer eronder gezet en nooit meer weggehaald
Die ja. Mijn ouders hadden dat boek vroeger en daar was ik enorm van onder de indruk altijd. Toen we verteld hadden dat ik zwanger was heeft mn moeder het hele huis overhoop gehaald om dat boek te vinden, zonder resultaat. Toen hebben ze een nieuwe besteldquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Wurpje het volgende:
Met die mooie platen? Het grote wonder? Dat vind ik zo'n mooi boek!Alleen wel erg duur.
Idee voor kado van (schoon)ouders?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:53 schreef Wurpje het volgende:
Met die mooie platen? Het grote wonder? Dat vind ik zo'n mooi boek!Alleen wel erg duur.
Ik las hem vroeger thuis ook regelmatig toen ik klein was, verschrikkelijk fascinerend boekquote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:59 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die ja. Mijn ouders hadden dat boek vroeger en daar was ik enorm van onder de indruk altijd. Toen we verteld hadden dat ik zwanger was heeft mn moeder het hele huis overhoop gehaald om dat boek te vinden, zonder resultaat. Toen hebben ze een nieuwe besteld.
Tan, dat vermoedde ik altijd al. Bij mij net zo.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 12:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Die van mij was Silmarwen Eledwen. Vandaar mijn nickname.
Wenneke wat enorm fijn!
Wat grappig, ook van Silmarwenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 13:21 schreef dutchie het volgende:
[..]
Tan, dat vermoedde ik altijd al. Bij mij net zo.
Klinkt een beetje als een nummer van een sexlijnquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:04 schreef Tan het volgende:
Maar 080108 is natuurlijk wel een prachtige datum
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:04 schreef Tan het volgende:
Ja, helemaal 100% zeker is het niet hoor dat ik maandag ingeleid word, maar ze had het er wel serieus over. Dan zal het trouwens dinsdag worden want ik hoef maandag pas om half 4 heen.
Maar 080108 is natuurlijk wel een prachtige datum
Ik hou het liever op de pizzabezorgdienstquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een nummer van een sexlijn![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ga voor 20 feb, vind ik ook wel een mooie
jouw referentiekader is ondertussen wel ongeveer duidelijk hoor!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:06 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een nummer van een sexlijn![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:34 schreef bixister het volgende:
[..]
jouw referentiekader is ondertussen wel ongeveer duidelijk hoor!
spannend tan...
Dat was ook het eerste wat ik dacht!!quote:
Ik moest bij de nummers ook aan een sekslijn denken en bij jouw naam inderdaad triootje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat ik dacht!!
Bij Tan denk je aan een sexlijn, bij mij aan een triootje...vreemd..
Jij ook alquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jij ook al
Zijn er nog meer mensen die een triootje willen??
Tico is de naam van mijn hond. Ik had totaal geen inspiratie toen ik een eigen account ging aanmaken.
Ja bij mij al zodra ik de deur uitstapte op m'n werkquote:Op vrijdag 4 januari 2008 15:29 schreef wenneke1 het volgende:
Bekend gevoel Ticootje. Gaat vanzelf wel over.
Ach een SM-bureau zal je met open armen ontvangenquote:Op vrijdag 4 januari 2008 14:14 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik hou het liever op de pizzabezorgdienst![]()
Alhoewel ik niet aan pizza moet denken tijdens de bevalling, maar ja sex tijdens het baren is ook niet alles
Pfff het gaat snel genoeg. Ik dacht ik het begin ook "Mag wel opschieten" en nu zit ik al "AAAAHHHH ben bijna op de helft en moet nog zoveel doen!!!!!!".quote:Op vrijdag 4 januari 2008 16:19 schreef OooLizaooO het volgende:
Ticootje, laat je nog maar eens lekker in de watten leggen. Veel schoonheidsinstituten hebben ook zo'n mama-to-be behandeling hé. Duur maar volgens mij wel heel erg lekkerrrrrrrr!
September is idd nog heel ver weg, zeker in vergelijk met de meeste (hoog)zwangere dames hier! Ik zou het niet erg vinden om even een paar maanden op te schuiven, maar ik wil er ook zoveel mogelijk van genieten (de kwaaltjes houden zich ook gedeisd dus dat valt wel mee).
Wij hebben het enkel aan ouders en dichte vrienden verteld, voor de rest wachten we nog even tot na de veilige 3 maanden...
Bron: www.gezondiza.nlquote:Bij zijligging is de bloeddruk het betrouwbaarst. Bij twijfel of de bloeddruk te hoog is, zou in zijligging gemeten moeten worden.
Nou, dat overdragen zou mij dus echt gestolen kunnen worden als er een opname zou dreigen.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:36 schreef Randa_v het volgende:
Afgelopen nieuwjaarsdag was er niets aan de hand, mijn bloeddruk was goed. Wel hoog maar niet te hoog, ik ben het zo moe dat het de ene keer wel goed is en de keer erna niet. Op mijn werk is nog steeds niet alles overgededragen en ik werk maar even een paar uurtjes, gooi mijn werk aan de kant en ben weer weg. Ik hoefde alleen nog maar een middagslaapje te doen van de gyn laatst als rust nemen. Maar vandaag voldeed dat dus niet meer.De vorige dreiging was voor de kerst, met kerst had ik weer groen licht om beperkt te gaan werken als ik de rust maar in acht nam.
Ik weet het niet meer.
Dank jequote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:08 schreef Lois het volgende:
Tan, ik wil toch nog een keertje zeggen dat ik enorme bewondering voor je heb, jouw nuchtere instelling, het feit dat je amper klaagt terwijl dit allemaal toch best pittig is, en de openheid waarmee je met de situatie omgaat, ik neem mijn petje voor je af. Ik steek ook een kaarsje aan voor je kleintje aan, ter aanmoediging
Wat ik nog vragen wilde, heeft het feit dat je geen vruchtwater meer hebt nog gevolgen voor de bevalling, omdat het zogezegd "droog" is allemaal? Is dat nog van invloed op de passage door het geboortekanaal?
Je hebt helemaal gelijk! De pijn zal ook wel maken dat bij mij binnenkort de knop om zal moeten gaan. Nu lukt het me gewoon nog nietquote:Op vrijdag 4 januari 2008 20:59 schreef hestria het volgende:
ja, dat had ik in het begin ook, totdat ik van de verlos en fysio te horen kreeg wat er kan gebeuren als je nu niet je rust neemt. (na de bevalling zo in de kreukels liggen dat je een half jaar moet revalideren enz). toen ging bij mij de knop om van en nu zorg ik alleen nog maar voor miesje en de rest kan me even gestolen worden, miesje en straks de baby hebben een mama nodig en dat kan niet als ik in de kreukels lig en me nest helemaal niet meer uit mag.
Wat moet ik me daarbij voorstellen rockabella?quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:02 schreef RockabeIIa het volgende:
sjak, ik ben dan wel niet zwanger maar ben wel nog steeds bekkeninstabiel. Ik heb in mijn zwangerschap goeie resultaten bereikt met fysio icm haptonomie. Misschien een ideetje voor jou?
Op het moment ben ik net weer begonnen met fysio icm sport maar dat is misschien meer voor na je bevalling
Ik werd goed begeleid door spieroefeningen waardoor een deel van de klachten en pijn konden worden opgevangen, ademhalingsoefeningen en massages en ook doordat ze me leerde contact te maken en houden met het kindje.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:10 schreef sjak het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen rockabella?
Daar kijk ik ook wel naar uit, dat ik straks weer kan sporten. Lijkt me heerlijk. We hebben hier ook een sportschool met fysio daar zal ik dan heen gaan.
Sjak, succesquote:Op vrijdag 4 januari 2008 21:24 schreef sjak het volgende:
Dank je Rockabella, voor de info. Het probleem is dat er hier in de buurt niet zo heel veel keuze is. Ik was al blij dat ik (met voorrang) bij een bekkentherapeut terecht kon.
Snoop, dank je voor je bemoedigende woorden. Dat het na de bevalling over gaat (hoogstwaarschijnlijk dan, zie Rockabella), daar houd ik me ook aan vast. Ik ga volgende week achter zo'n bekkenband aan, die heb ik tot op heden nog niet willen hebben omdat ik nog zo lang moest. Maar de tijd lijkt gekomen.
Je hebt het wel even uitgelegd hoop ik?quote:Op zaterdag 5 januari 2008 10:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hier nog steeds veel harde buiken, moest er gister toen we uit eten waren een paar wegzuchten. Mensen om me heen gingen steeds nerveuzer kijken
Mijn zoontje is net 3 geworden en ik vind het nog steeds af en toe onwerkelijkquote:Op zaterdag 5 januari 2008 11:05 schreef Llewella het volgende:
@Wurmpje; Ik weet nu zegmaar 10 weken dat ik zwanger ben, en nog zit ik, jeetje, het is toch wel raar eigenlijk he!? Afentoe die realisering is zo onwerkelijk!
Tuurlijk is het het probleem van mijn baas, alleen komen ze daar pas acher als iemand uitvalt en niemand van ons het op kan vangen. Voorlopig zien ze het nog niet en waren ze al veel te laat met vervanging regelen. Uiteindelijk kan het probleem dan wel bij de baas liggen maar meestal gebeurt het pas als alles daadwerkelijk mis gaat. Ik heb al weken bepaalde taken niet kunnen uitvoeren en heb ook al weken geen declaraties uitbetaald. De crediteuren zullen dadelijk ook wel in de rij staan, tja ik werk maar even en dat blijft liggen, is ook al een maand niet meer bijgewerkt. Degene die mij vervangt moet dadelijk alles opvangen en oplossenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:28 schreef leonieke het volgende:
Mja, is dat dan niet het probleem van jouw baas? Ik zou daar echt niets voor op het spel zetten. Het is niet dat ze het niet op voorhand wisten dat je zou uitvallen, hé.
Helemaal over het hoofd gezien!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Mibos het volgende:
voorzichtig weer om het hoekje komt kijken met beeb in de buik en even een zelf berekende voorlopige datum van 30 augustus. Afspraak bij de HA staat voor 21 januari wegens de wintersport...
Faja, zo ben ik het wel van plan. Vandaar dat alles klaarstaat (onder het mom, misschien gat het wel heel snel...) en dat ook de tas helemaal goed gepakt is.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zat op het einde van mijn zwangerschap ook heel erg in de knoop met waar ik nou het liefst wou bevallen. Het liefste thuis maar ik werd steeds zenuwachtiger, ook omdat ik over de uitgerekende datum was en de uiterste thuisbevaldatum erg dichtbij kwam). Maar ik heb vooraf niks besloten, ik heb me laten leiden door mijn gevoel op het moment dat de bevalling begon en ik vond het heerlijk om in mijn eigen slaapkamer de weeen op te vangen en ik vind het super bijzonder dat mijn zoon in ons eigen bed is geboren. Dus Ticootje, plak er nog geen oordeel op. Probeer te wachten tot je daadwerkelijk weeen hebt, misschien heb je wel zo veel pijn dat je pijnstilling wenst en misschien heb je binnen een paar uurtjes puffen je kind wel in je armen.
Je gaat meestal pas naar het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting. De rit naar het ziekenhuis is ongeveer 15 minuten. En dan komt de rijstijl van lief er nog eens bij....quote:Op zondag 6 januari 2008 11:33 schreef Mibos het volgende:
Waarom zou de autorit een hel worden voor je met of zonder weeen? Ticootje soms kan ik je helemaal volgen maar soms denk ik lees eens een boekje over bevallen en vel niet een oordeel voordat je weet wat er gaat gebeuren want dat weet je gewoonweg niet.
En ik denk dat je man heus wel in de gaten heeft als je echte weeėn krijgt die je weg moet puffen.
Tan nogmaals een dikke knuffel en kom je de wachtdagen nog wel lekker door of is het echt hangen op de bank en niks meer van puf hebben. Lekkere kop thee met een laptop en je laten verwennen mag met zulke dagen echt wel hoor.
@Mibos,quote:Op zondag 6 januari 2008 12:27 schreef Mibos het volgende:
Rock dat is nou net het probleem (was de vorige keer ook). Ik ben juist een gezonde eter met veel fruit, donkerbruin brood, fruit en veel zuivel en dergelijke maar weinig zoetigheid. Vorige keer duurde het echt ook een paar weken eer ze er nou achter waren wat ik nou precies had maar ik had met kaith dus omgekeerde zw.suiker. Als ik eet zakt mijn suiker (toen soms naar 1,5 -2) en naar de dag vorderde ging het heel langzaam omhoog. Dus geven ze geen insuline om het te laten zakken maar het advies om veel zoet te eten en banaan enzovoorts. Dus brood met jam/pasta, voor flauwe momenten een stukje chocolade, getrouwd met de dextro en ga zo maar door. Alleen heb ik er nu al last van en vorige keer pas halverwege. Ben nu ook in 1 week 2 kilo lichter en daar merk ik het ook aan.
Toevoeging ik heb de suikerpieken nodig om op een normaal suikerniveau uit te komen. Anders zit ik de hele dag veuls te laag...
Vraag of je met de verloskundige mee mag rijden of bel een taxi.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Ticootje het volgende:
En dan komt de rijstijl van lief er nog eens bij....
Nog eventjes jaah. Donderdag ben ik 36 weken. Deze week wil ik het belangrijkste toch wel afhebben. Dat betekend dat ik dinsdag de klossen ga halen om het bed te verhogen beneden en dat onze kamer boven opgeruimd moet worden om de wieg neer te zetten die donderdag komt.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Randa, het komt nu ook wel dichtbij he? Nog een paar weekjesWordt het een meiske? Ik dacht een jochie.
zie het nu staan ja ...Sollie!
Ik had de eerste weken tot een week of 16 ook dat ik me heel flauw voelde en ook dat ik vaak iets zoets moest eten voor ik voor mijn gevoel tegen de vlakte zou gaan. Maar ik heb ook van me zelf een hele lage bloeddruk dus misschien een beetje dubbel op. Ik ging wat meer zoute snacks eten en ik had van die mierzoete snoepjes in huis die verdomd goed hielpen op momenten dat ik me flauw voelde. Je kan gewoon een suikerklontje extra in je thee of koffie doen, ipv hagelslag ofzo bruine suiker op je boterham doen, tijdens je thee of koffiepauze een koekje erbij of een mueslireep met een chocolade onderkant. Ik heb in ieder geval toen iets mijn eetpatroon aangepast.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:18 schreef Mibos het volgende:
Ik had met Kaith ongeveer vanaf 20 weken hele lage suiker die op te krikken was met meer zoet eten enzo. Ook kwam ik daardoor maar 8 kilo in totaal aan. Nu kan ik al niet meer opstaan zonder eerst iets zoets te eten of zonder draaierig worden. Ook ben ik nu al 2 kilo afgevallen in verhouding met vorige week. Ben zelf maar alvast weer begonnen met zoeter te eten (bleghh) want ik ben geen zoetekauw en zouden jullie nu tussendoor nog een keer suiker laten prikken bij de ha-assistente. Ik heb de eerste afspraak pas 21 jan. bij de HA en dan nog naar de afspraak toe van de Vlos zal ook nog wel even duren. HA en ik gaan allebei wintersporten dus vandaar dat de afspraak pas zo laat staat. Hij aankomende week en ik de week erna.
Ik bestel alles via http://www.hermedico.nl Er staan alleen geen prijzen bijquote:Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Mibos het volgende:
Suzziieee bedankt voor de tip en ik ga eens even speuren voor zo'n apparaatje.
heeft die vent van jou engelengeduld of is het zo'n watje?quote:Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Ticootje het volgende:
(nog even over de rijstijl van lief, voor degene die het had over vertrouwen: Mijn man is een goede rijder, alleen soms een beetje wild. Ook moet ik hem er heel vaak aan herinneren dat ik niet perse de kilometerteller van de voorganger hoef te zien... Ook de route naar het ziekenhuis, die we al eens proef hebben gereden, zit vol met kuilen en tramrails... Met weeen lijkt mij dat gewoon geen pretje)
kijk, dat zeg je nou eens precies goed: je post hier om je gezeik kwijt te kunnen.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Ticootje het volgende:
Zeiken doe ik lekker hier, ik gebruik fok lekker als uitlaatklep. Zo blijft lief gespaard van mijn gezeik.. (voor een deel dan)
Maar goed ik merk het al, je mag hier alleen knuffelkroel posts neerzetten. Je mag niet ongeneerd even lekker op iemand afgeven, je mag hier niet klagen. Ik zal er rekening mee houden.
mij is altijd verteld dat je het aan je hart krijgt als je je emoties opkropt.quote:
Dit vooral.. En dat is niet alleen nu aan het einde.... Maar al maanden..quote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Mibos het volgende:
Ticootje je kan dat wel zeggen maar op sommige dingen heb je een mening die kant nog wal raakt en dat vervolgens mega door wil drijven. Maar tegengas daar moet je nog effe mee om leren gaan.
En het is haar mening, dus die mag ze gewoon uiten. Of jij nu vindt dat die kant nog wal raakt of niet. Jullie geven wel verdomd vaak af op Ticootje zeg. Over zemelen gesproken.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Mibos het volgende:
Lady durft precies te zeggen wat ik al een tijdje denk... Volgens mij is het zo'n pietje precies dat ze zichzelf in de weg zit...
Ticootje je kan dat wel zeggen maar op sommige dingen heb je een mening die kant nog wal raakt en dat vervolgens mega door wil drijven. Maar tegengas daar moet je nog effe mee om leren gaan.
Ik denk dat jij wel voor loopt op mij!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:28 schreef Mibos het volgende:
Wurpje jij loopt zo'n beetje gelijk met mij op volgens mij en ik ben 2 kilo afgevallen. Het verschilt per lichaam en het komt vanzelf wel weer bij. Maak je niet te druk over het schema wat een algemene richtlijn is.
I know, ik werk er dagelijks mee met mensen die altijd klagen. ( Of gewoon vaak, of niet te vergeten zo ongeveer met een mes voor je zitten.)quote:Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Wenneke, kan je nagaan... sommigen kunnen ook zo zeiken als ze niet of net zwanger zijn!
Vlgs mij bedoel je Ticootje. Ik ben nml niet zon controlerig tiepje. Sterker nog, ik zie wel wat er gebeurt en wanneer en hoe het komt.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Mibos het volgende:
Wenneke is gewoon iemand die alles in de hand wil houden en echt dat kan niet tijdens een zwangerschap/bevalling. Prima als je zo bent maar daar hoeven wij niet altijd op gewezen te worden. En mij stuit het gewoon dat ze niet tegen tegengas kan. Ook nu niet want ze heeft niet meer gepost. Prima ik ben er klaar mee. Wat mij betreft einde discussie...
Hier gaat de boom ook weg vanavond, Vamp... Lekker de kerstspullen waar naar zolder tot de volgende kerst.
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Tan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou Vamp? Nog geen tekenen van?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
Luchtbel heeft die taak op zich genomen. Ik hou haar per sms op de hoogte, als ik niet mag sms-en vanuit het ZH dan smst mijn vriend een vriendin die het weer op mijn log zet voor mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Tan, ik ga gewoon even brutaal zijn, is er iemand hier die jij op de hoogte houd vanaf morgen in het ziekenhuis? Ik ben nl. wel onwijs benieuwd hoe dat vechtertje van jou het gaan doen.
Nee, idd...En ik pikte jou er uit omdat je als eerste reageerde denk ik...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Mibos het volgende:
Vamp gelukkig dat ik dan niet de enige was die er wat van zei of je moet wat verder terug lezen![]()
Staat hij nu al helemaal in de vanghouding bij je eerste wee of denk je dat de kleine van plan is wat minder snel te komen?
Sta meestal ook met 10 minuutjes weer buiten!!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat![]()
(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic?)
Ik zei pas tegenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef Leah het volgende:
Het ritje heen kon me niet zoveel boeien, het ritje terug daarentegen. Staat er ineens zo'n kerverse baby op de achterbank, ik heb toen idd een aantal keren gevraagd of ie wel goed uit wilde kijken
.
Tja, dat is eigenlijk waar ik ook tegenop zie mocht ik toch langer doorlopen dan gepland. Een ZH-bevalling en de rit naar het ZH. Heb na de vorige bevalling al gezegd dat dat de laatste keer is dat ik met persweeen in een auto naar het ZH ga en als het even kan hou ik mij daaraan. Ik wist me echt geen houding aan te nemen in de auto en aangezien ik al persweeen had was de rit ook echt enorm gevaarlijk. Zachtjes rijden is dan niet echt een optie als het ook de bedoeling is dat je het ziekenhuis haalt. Eigenlijk was alles wat ik wilde gewoon thuis op bed gaan liggen en de baby laten komen maar dan moet je toch naar het ZH.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef vamperotica het volgende:
voeten
Kijk als het moet, dan moet het, maar ook dan zie ik (nu al) heel erg tegen dat ritje op....
Ik woon dus in een straat met drempels, en die liggen er niet voor nietsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zei pas tegendat ik op dit moment eigenlijk al vond dat ie de drempels wat zachter mocht nemen,
K kan alleen maar foto's vinden die ik al een keer eerder geplaatst heb!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat![]()
(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic?)
Je woont niet toevallig naast me? Onee, bij ons rijden ze er met 80 overheen (en soms verliest een auto dan wel wat onderdelenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik woon dus in een straat met drempels, en die liggen er niet voor niets. Ik kan echt volledig uit mijn plaat gaan als er weer iemand met 60 over zo'n drempel vliegt
. Die drempels, en dat 30km bord staan daar omdat er in de hele straat veel kinderen spelen. Ook die van mij
.
net goed moeten ze maar niet als van die lompe lullo's rijden.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig naast me? Onee, bij ons rijden ze er met 80 overheen (en soms verliest een auto dan wel wat onderdelen)
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
Knut zal zijn rijstijl wel iets moeten aanpassen
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:40 schreef wenneke1 het volgende:mannen
![]()
Even voor jullie: volgens mijn yogalerares is het de bedoeling dat jullie je exact aan onze wensen houden tijdens de bevalling...
Dat geldt ook voor de tijd ( lees enige decenia) daarna heur!!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:40 schreef wenneke1 het volgende:mannen
![]()
Even voor jullie: volgens mijn yogalerares is het de bedoeling dat jullie je exact aan onze wensen houden tijdens de bevalling...
Nee, volgens mij niet hoor. Alleen als ze je aanhouden zoals in het verhaal van Milagro en dat ze dan soepel zijn, maar geflitst is geflitst.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef Popples het volgende:
pruk toch vraag ik me wel eens af of het dan niet kwijtgescholden word. want een ambulance komt zo snel niet.
ik was wel zo een muts die met weeen naar het zh reed en niet harder reed dan mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |