K kan alleen maar foto's vinden die ik al een keer eerder geplaatst heb!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat![]()
(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic?)
Je woont niet toevallig naast me? Onee, bij ons rijden ze er met 80 overheen (en soms verliest een auto dan wel wat onderdelenquote:Op zondag 6 januari 2008 21:07 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik woon dus in een straat met drempels, en die liggen er niet voor niets. Ik kan echt volledig uit mijn plaat gaan als er weer iemand met 60 over zo'n drempel vliegt
. Die drempels, en dat 30km bord staan daar omdat er in de hele straat veel kinderen spelen. Ook die van mij
.
net goed moeten ze maar niet als van die lompe lullo's rijden.quote:Op zondag 6 januari 2008 21:15 schreef Pruk het volgende:
[..]
Je woont niet toevallig naast me? Onee, bij ons rijden ze er met 80 overheen (en soms verliest een auto dan wel wat onderdelen)
quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Silmarwen het volgende:
Knut zal zijn rijstijl wel iets moeten aanpassen
quote:Op zondag 6 januari 2008 22:40 schreef wenneke1 het volgende:mannen
![]()
Even voor jullie: volgens mijn yogalerares is het de bedoeling dat jullie je exact aan onze wensen houden tijdens de bevalling...
Dat geldt ook voor de tijd ( lees enige decenia) daarna heur!!quote:Op zondag 6 januari 2008 22:40 schreef wenneke1 het volgende:mannen
![]()
Even voor jullie: volgens mijn yogalerares is het de bedoeling dat jullie je exact aan onze wensen houden tijdens de bevalling...
Nee, volgens mij niet hoor. Alleen als ze je aanhouden zoals in het verhaal van Milagro en dat ze dan soepel zijn, maar geflitst is geflitst.quote:Op zondag 6 januari 2008 22:45 schreef Popples het volgende:
pruk toch vraag ik me wel eens af of het dan niet kwijtgescholden word. want een ambulance komt zo snel niet.
ik was wel zo een muts die met weeen naar het zh reed en niet harder reed dan mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |