Vlgs mij bedoel je Ticootje. Ik ben nml niet zon controlerig tiepje. Sterker nog, ik zie wel wat er gebeurt en wanneer en hoe het komt.quote:Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Mibos het volgende:
Wenneke is gewoon iemand die alles in de hand wil houden en echt dat kan niet tijdens een zwangerschap/bevalling. Prima als je zo bent maar daar hoeven wij niet altijd op gewezen te worden. En mij stuit het gewoon dat ze niet tegen tegengas kan. Ook nu niet want ze heeft niet meer gepost. Prima ik ben er klaar mee. Wat mij betreft einde discussie...
Hier gaat de boom ook weg vanavond, Vamp... Lekker de kerstspullen waar naar zolder tot de volgende kerst.
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!quote:Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Tan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou Vamp? Nog geen tekenen van?
quote:Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
Luchtbel heeft die taak op zich genomen. Ik hou haar per sms op de hoogte, als ik niet mag sms-en vanuit het ZH dan smst mijn vriend een vriendin die het weer op mijn log zet voor mij.quote:Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Tan, ik ga gewoon even brutaal zijn, is er iemand hier die jij op de hoogte houd vanaf morgen in het ziekenhuis? Ik ben nl. wel onwijs benieuwd hoe dat vechtertje van jou het gaan doen.
Nee, idd...En ik pikte jou er uit omdat je als eerste reageerde denk ik...quote:Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Mibos het volgende:
Vamp gelukkig dat ik dan niet de enige was die er wat van zei of je moet wat verder terug lezen![]()
Staat hij nu al helemaal in de vanghouding bij je eerste wee of denk je dat de kleine van plan is wat minder snel te komen?
Sta meestal ook met 10 minuutjes weer buiten!!quote:Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat![]()
(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic?)
Ik zei pas tegenquote:Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef Leah het volgende:
Het ritje heen kon me niet zoveel boeien, het ritje terug daarentegen. Staat er ineens zo'n kerverse baby op de achterbank, ik heb toen idd een aantal keren gevraagd of ie wel goed uit wilde kijken
.
Tja, dat is eigenlijk waar ik ook tegenop zie mocht ik toch langer doorlopen dan gepland. Een ZH-bevalling en de rit naar het ZH. Heb na de vorige bevalling al gezegd dat dat de laatste keer is dat ik met persweeen in een auto naar het ZH ga en als het even kan hou ik mij daaraan. Ik wist me echt geen houding aan te nemen in de auto en aangezien ik al persweeen had was de rit ook echt enorm gevaarlijk. Zachtjes rijden is dan niet echt een optie als het ook de bedoeling is dat je het ziekenhuis haalt. Eigenlijk was alles wat ik wilde gewoon thuis op bed gaan liggen en de baby laten komen maar dan moet je toch naar het ZH.quote:Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef vamperotica het volgende:
voeten
Kijk als het moet, dan moet het, maar ook dan zie ik (nu al) heel erg tegen dat ritje op....
Ik woon dus in een straat met drempels, en die liggen er niet voor nietsquote:Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ik zei pas tegendat ik op dit moment eigenlijk al vond dat ie de drempels wat zachter mocht nemen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |