abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55827878
hallo de beste wensen nog voor iedereen!
BE nog van te gefeliciteerd met sacha hopelijk gaat alles goed maar zo te lezen wel he
hier gaat ook alles lekker, hormonen vliegen in de rondte , vandaag bijna kamertje afgekregen daarna ff inventariseren want jemig wat heb je toch veel nodig voor een baby en ik had alles al weggedaan
ruimtegebrek in de buik en t zuur maar voorderest gaat ie goed
morgen jouw uitgerekende datum he TAN?
voel je je nog goed, hopelijk komt t allemaal goed..veel sterkte en suc6 iig
pi_55827909
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Mibos het volgende:
Wenneke is gewoon iemand die alles in de hand wil houden en echt dat kan niet tijdens een zwangerschap/bevalling. Prima als je zo bent maar daar hoeven wij niet altijd op gewezen te worden. En mij stuit het gewoon dat ze niet tegen tegengas kan. Ook nu niet want ze heeft niet meer gepost. Prima ik ben er klaar mee. Wat mij betreft einde discussie...
Hier gaat de boom ook weg vanavond, Vamp... Lekker de kerstspullen waar naar zolder tot de volgende kerst.
Vlgs mij bedoel je Ticootje. Ik ben nml niet zon controlerig tiepje. Sterker nog, ik zie wel wat er gebeurt en wanneer en hoe het komt.

Maar gelijk is gelijk, einde discussie.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 18:04:18 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55827915
tan, hier wordt ook enorm met je meegeleefd.
pi_55827946
Tan, dat schiet niet op. Hoe laat moet je morgen in het zkh zijn??
pi_55828212
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Tan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou Vamp? Nog geen tekenen van?
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55828249
Klinkt als nesteldrang Vamp... Heb ik ook al de hele dag last van...
pi_55828285
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
bloederig blublje??
je prop of iig deel ervan waarschijnlijk spannend
pi_55828323
Blubje gemist... maarre dat klinkt spannend...
pi_55828462
Wenneke excuses er moest ze tussen Wenneke en is...

Ja Vamp het lijkt ook wel wat te gaan worden daar bij jou en jullie miniminimonster komt er ook al bijna aan.

Tan wel frapant dan de houding zoveel kan schelen. Ik duim zo met jullie mee dat alles redelijk verloopt en een dikke knuffel...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  zondag 6 januari 2008 @ 18:48:11 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55828877
Blubjes, haha, ik verloor met 37 weken een deel van de slijmprop en pas eergisteren het andere deel. Dat kon wel volgens de gyn, ik dacht dat ik met 2 cm wel alles kwijt was, maar d'r kan dus best wat achterblijven
  Jubileum moderator zondag 6 januari 2008 @ 18:59:52 #251
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55829147
Tan, ik ga gewoon even brutaal zijn, is er iemand hier die jij op de hoogte houd vanaf morgen in het ziekenhuis? Ik ben nl. wel onwijs benieuwd hoe dat vechtertje van jou het gaan doen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_55829149
Ik ben bij Merlijn na een keer strippen ook een deel van de slijmprop verloren. Merlijn bleef toch fijn zitten. Het hoeft niets te zeggen, maar het is wel spannend. Wordt weer eens tijd voor verse beebjes, nog even en dan mag ik zelf.
  zondag 6 januari 2008 @ 19:02:20 #253
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55829216
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:59 schreef Lois het volgende:
Tan, ik ga gewoon even brutaal zijn, is er iemand hier die jij op de hoogte houd vanaf morgen in het ziekenhuis? Ik ben nl. wel onwijs benieuwd hoe dat vechtertje van jou het gaan doen.
Luchtbel heeft die taak op zich genomen. Ik hou haar per sms op de hoogte, als ik niet mag sms-en vanuit het ZH dan smst mijn vriend een vriendin die het weer op mijn log zet voor mij.

Dus als LB niks van zich laat horen dan even op mijn log kijken
  Jubileum moderator zondag 6 januari 2008 @ 19:03:38 #254
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_55829234
Oke fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 6 januari 2008 @ 19:05:36 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55829262
Maar het is nog niet 100% zeker dat ik morgen ook ga bevallen. Ligt helemaal aan het oordeel van de gyn. En dan is het nog pas dinsdag, want ik hoef pas om half 4 bij de gyn te zijn, neem aan dat ze me dan niet meer inleiden tenzij mijn bloeddruk gevaarlijk is geworden.
  zondag 6 januari 2008 @ 19:16:10 #256
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55829527
Tan, ik ga je hier vast een hele dikke kus geven omdat ik niet weet hoe vaak en wanneer ik kan kijken, maar ik zal aan je denken morgen en de dagen erna.
Ik stuur al mijn hoop en goede gedachten jullie kant op hoor!
  zondag 6 januari 2008 @ 19:20:09 #257
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_55829643
Tan, ik denk aan je. Zal je log in de gaten houden. Raar dat het nu bijna zover is, nog een of 2 daagjes. Echt heel erg spannend allemaal.
pi_55829690
Tan heel veel sterkte voor morgen met wat er ook gaat gebeuren! Ik zal geregeld even aan je denken en proberen een positieve beam je kant op te sturen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_55830313
Tan in elk geval heel veel succes morgen!!

Wij hebben vandaag een kamertje besteld, dit word rond half mrt geleverd
pi_55830441
randa mag ik vragen welke vk of gyn je hebt in het zh?

tan heel veel succes morgen
mama van 3 kids!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:01:26 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55830624
Tan, ik wens jullie veel kracht, veel wijsheid en misschien komt een dosis goed geluk ook nog van pas. Morgen brandt hier een kaars voor jullie.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55830853
Ghehehehe.... niet om het een of ander hoor.... Maaruh ik was net een beetrje aan het terug lezen ennuh... nix zeikerigs gevonden hoor aan Ticootje!!! Ik moet er ok niet aan denken dat ik met weeën in de auto naar het ziekenhuis moet.... Ik heb tot nu toe bij alle bevallingen een enorme weeënstorm gehad en kan hier thuis al mn draai niet vinden... Kan ze niet goed opvangen, wat ik ook probeer... Alleen het idee al dat ik dan met in de auto moet...

Eerlijk gezegd vind ik je een beetje uhm.... hrmonaal (...?) reageren Mibos!!

Maar even over dat "blubje" dat herken ik wel van vorige zwangerschappen.... Maar dan verloor ik ze of een paar weken van te voren, of de dag zelf....

Dat geruim en gepoets herken ik dan weer niet!!
pi_55830966
Tan: veel succes en sterkte! Ik ben geen kaarsenbrander maar denk wel aan jou en je gezinnetje en hoop op het meest positieve scenario!

(en hier lag het internet eruit vanochtend en zijn we vanmiddag naar de dierentuin gegaan...de hoogzwangere moet af en toe ook even 'uitgelaten' worden )
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_55830983
Even een vervolgje op mn vorige post....
De vorige bevalling was voor eigenlijk de eerste keer... Hij wilde eigenlijk ook het liefst dat we naar het ziekenhuis zouden gaan... Alles bij de hand, veiliger idee enz...
Maar na de vlos aangehoord te hebben over dat er daar ook vaak nog iedereen opgepiept moest worden en mijn "absoluutnietnaarhetziekenhuiswillen" heeft ie zich toch bij een thuisbevalling neergelegd... (die die dan ook gelijk maar zelf gedaan heeft) Nu wil ie ook gewoon weer graag thuis blijven....

Kijk als het moet, dan moet het, maar ook dan zie ik (nu al) heel erg tegen dat ritje op....
  zondag 6 januari 2008 @ 20:20:22 #265
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55831094
Tan, wat de rest eigenlijk al zegt. Heel veel succes morgen, mijn gedachten zullen bij je zijn.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:21:29 #266
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55831121
Het ritje heen kon me niet zoveel boeien, het ritje terug daarentegen . Staat er ineens zo'n kerverse baby op de achterbank, ik heb toen idd een aantal keren gevraagd of ie wel goed uit wilde kijken .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zondag 6 januari 2008 @ 20:22:35 #267
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55831143
Tan, ook hier wordt veel aan jullie gedacht, en meegeleefd
  zondag 6 januari 2008 @ 20:23:12 #268
54772 Silmarwen
pi_55831159
Knut zal zijn rijstijl wel iets moeten aanpassen als de kleine er is of we als we naar het ziekenhuis moeten. Hij trekt nogal graag heel snel op. Gelukkig wonen we slechts vijf minuten van het ziekenhuis vandaan, en dat in een klein dorpje!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:23:36 #269
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55831170
@iedereen dankjullie! Maarreh nog even een keertje voor de duidelijkheid Morgen bevallen gebeurt alleen wanneer ik zelf begin, ik denk niet dat ze om half vier in de middag nog inleiden, maar er zal morgen wel een besluit vallen daarover.
pi_55831173
Vamp gelukkig dat ik dan niet de enige was die er wat van zei of je moet wat verder terug lezen

Staat hij nu al helemaal in de vanghouding bij je eerste wee of denk je dat de kleine van plan is wat minder snel te komen?
pi_55831200
Tan dat is duidelijk maar dan nog denken we met zijn allen morgen aan jullie...
pi_55831318
hier was de autorit ook niet erg hoor. ik heb zelf nog gereden naar het ziekenhuis en het ziekenhuis is toch wel een half uur rijden.
mama van 3 kids!
pi_55831355
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:23 schreef Mibos het volgende:
Vamp gelukkig dat ik dan niet de enige was die er wat van zei of je moet wat verder terug lezen

Staat hij nu al helemaal in de vanghouding bij je eerste wee of denk je dat de kleine van plan is wat minder snel te komen?
Nee, idd...En ik pikte jou er uit omdat je als eerste reageerde denk ik...
Volgens de vlos is dit een stevig kereltje ( net als zn voorgangers, behalve net die ene die was maar 43 cm..)
Dus we hopen dat ie "gewoon" wat langer blijft "hangen" !!

Nou zijn al mn bevallingen op zich vrij snel gegaan.... Bij de eerste kwam de vlos... keek het even aan, ging nog even naar een andere bevalling en kon de laatste persweeën nog net meemaken... Bij de tweede was de vlos nét op tijd om 'm op te vangen... Bij de derde heeft de vlos er volgens mij het langst "bijgezeten"..
Nr 4 heeft lief dus gedaan en hoe nr 5 gaat...... We zien het wel!
  zondag 6 januari 2008 @ 20:32:12 #274
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55831410
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat

(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic? )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55831460
Ik ben benieuwd hoe deze gaat Vamp. Net wat Rock zegt je bent zo goed als je eigen vlos.
pi_55831486
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:32 schreef RockabeIIa het volgende:
vamp, je bent nu wel zo ervaren, en je vent ook! Ik snap niet dat je nog naar de vk gaat

(wordt het niet eens tijd om die kids eens te spammen in het fototopic? )
Sta meestal ook met 10 minuutjes weer buiten!!
Spam ze zo af en toe wel ....
S kijken of ik wat leuke "recente" plaatjes heb
pi_55831608
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:21 schreef Leah het volgende:
Het ritje heen kon me niet zoveel boeien, het ritje terug daarentegen . Staat er ineens zo'n kerverse baby op de achterbank, ik heb toen idd een aantal keren gevraagd of ie wel goed uit wilde kijken .
Ik zei pas tegen dat ik op dit moment eigenlijk al vond dat ie de drempels wat zachter mocht nemen, maar dat is straks pas echt commentaar zou krijgen als hij achterin de auto een jankend kind zou hebben omdat het ondanks het tuigje uit zijn zitje vliegt
pi_55831654
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:15 schreef vamperotica het volgende:
voeten
Kijk als het moet, dan moet het, maar ook dan zie ik (nu al) heel erg tegen dat ritje op....
Tja, dat is eigenlijk waar ik ook tegenop zie mocht ik toch langer doorlopen dan gepland. Een ZH-bevalling en de rit naar het ZH. Heb na de vorige bevalling al gezegd dat dat de laatste keer is dat ik met persweeen in een auto naar het ZH ga en als het even kan hou ik mij daaraan. Ik wist me echt geen houding aan te nemen in de auto en aangezien ik al persweeen had was de rit ook echt enorm gevaarlijk. Zachtjes rijden is dan niet echt een optie als het ook de bedoeling is dat je het ziekenhuis haalt. Eigenlijk was alles wat ik wilde gewoon thuis op bed gaan liggen en de baby laten komen maar dan moet je toch naar het ZH.

En even over het zeuren en klagen: ik irriteer me nou nooit aan mensen die hier klagen. Het hoort vaak ook gewoon bij zwanger zijn. Ongemakken, irritaties...hormonen Ik ben zelf ook een hormonster op het moment en dat met de meest lullige dingen. Ben gisteren bijv. in huilen uitgebarsten toen m'n man een kast in de slaapkamer ging verplaatsen om meer ruimte te hebben bij het voeteneind. En op dat moment weet ik dat het onzinnig is dat ik zo reageer en dat het 100% door de hormonen komt maar het zat me echt enorm dwars want ik wilde die kast bij het voeteneind. Daar hoort dat stomme ding en zo wil ik bevallen. Het stoorde me echt enorm dat er op het laatste moment dan dingen veranderen aan mijn 'nest' (voelde me als 1 van mijn katten die dan enorm van slag raakte als ik me ermee bemoeide door ze duidelijk te maken dat onderin een keukenkastje *niet* de meest ideale plek was om te bevallen).
Uiteindelijk probeerde natuurlijk alleen maar te helpen...maar de kast staat wel weer terug aan het voeteneind
Alleen denk ik dat 80% van dat soort voorvallen bij mij meestal niet hier op het forum terechtkomt maar ik kan het wel waarderen als mensen daar wel over kunnen/willen schrijven.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 6 januari 2008 @ 21:05:45 #279
54772 Silmarwen
pi_55832192
Ik heb staan janken omdat de koffiebonen opwaren in het koffiezetapparaat. Echt heel bizar die hormonen.
  zondag 6 januari 2008 @ 21:07:29 #280
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_55832232
quote:
Op zondag 6 januari 2008 20:39 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ik zei pas tegen dat ik op dit moment eigenlijk al vond dat ie de drempels wat zachter mocht nemen,
Ik woon dus in een straat met drempels, en die liggen er niet voor niets . Ik kan echt volledig uit mijn plaat gaan als er weer iemand met 60 over zo'n drempel vliegt . Die drempels, en dat 30km bord staan daar omdat er in de hele straat veel kinderen spelen. Ook die van mij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')