abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55823969
Oja, mijn pa heeft diabetes en die heeft standaard dextro in zijn broek of jaszak zitten. En idd wat Suziee zegt drinken gaat een stuk beter naar binnen dan iets eetbaars als je laag zit met je suiker. Beetje suiker oplossen in water als je geen AA in huis hebt of iets anders zoets.
  zondag 6 januari 2008 @ 15:41:58 #202
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_55824415
quote:
Op zondag 6 januari 2008 15:14 schreef Mibos het volgende:
Suzziieee bedankt voor de tip en ik ga eens even speuren voor zo'n apparaatje.
Ik bestel alles via http://www.hermedico.nl Er staan alleen geen prijzen bij

Via een link van hun site kwam ik bij deze http://www.hulpmiddelendi(...)lpmiddelendirect.nl/
Daar zijn wel de stripjes redelijk goedkoop 33 euro voor 50 stuks! Via de apotheek zijn ze zeker weten stukken duurder!!!

(Ik zweer zelf bij de one touch ultra...die heb je in diverse varianten,de easy is de nieuwste variant)

[ Bericht 5% gewijzigd door Suzziieee op 06-01-2008 15:48:43 ]
pi_55824717
Alvast bedankt voor alle tips en ik ga ze ook zeker uitvoeren. Ik had er ergens wel rekening mee gehouden maar nog niet zo vroeg in de zwangerschap. Suzziieee ik ga even speuren op je linkjes.

Tussen Kaith en deze beeb heeft mijn schoonzusje een Downkindje gekregen. Nu twijfelen wij(ik) voornamelijk om het nu te laten testen of niet. Meer voor de wetenschap dat het zo zou kunnen zijn niet om de zwangerschap af te laten breken.

Mijn zwager en schoonzusje wisten het niet van tevoren omdat alles prima leek en wij hebben van dichtbij meegemaakt wat een impact het heeft in een gezin.
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_55824958
Mibos, wat vervelend. Ik heb nog niet eerder gehoord van t kage suiker tijdens een zwangerschap.

Tan, maar gewoon een extra knuffel.

Verder gaat hier alles goed. Ben enorm aan het wassen en opruimen en ik heb lief gister toch min of meer vriendelijk doch dringend verzocht mij even te helpen met het opruimen van de slaapkamer. Voor mijn gevoel moet alles opgeruimd zijn en alles gewassen. Ik ben nu zo ver dat ik nog maar twee wassen hoef te draaien voordat alles weg is. ( Dat het dan weer van voor begint maakt niet uit, de was is nu even weg.)
  zondag 6 januari 2008 @ 16:28:34 #205
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_55825533
Mijn vader heeft ook altijd dextro bij zich. Dat wordt namelijk heel snel opgenomen. Thuistesten, kan je die niet vergoed krijgen??
De one touch is trouwens een hele goede, heel makkelijk en snel.

(nog even over de rijstijl van lief, voor degene die het had over vertrouwen: Mijn man is een goede rijder, alleen soms een beetje wild. Ook moet ik hem er heel vaak aan herinneren dat ik niet perse de kilometerteller van de voorganger hoef te zien... Ook de route naar het ziekenhuis, die we al eens proef hebben gereden, zit vol met kuilen en tramrails... Met weeen lijkt mij dat gewoon geen pretje)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55826102
Voordeel is dat je meer op zijn rijstijl let dan op je weeën
Misschien kan je een taxi nemen?
pi_55826358
Scherp Wurpje het laatste waar ik me zorgen om maakte was inderdaad om de rijstijl. Als ze maar aan de kant gingen...
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 17:06:16 #208
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55826440
quote:
Op zondag 6 januari 2008 16:28 schreef Ticootje het volgende:

(nog even over de rijstijl van lief, voor degene die het had over vertrouwen: Mijn man is een goede rijder, alleen soms een beetje wild. Ook moet ik hem er heel vaak aan herinneren dat ik niet perse de kilometerteller van de voorganger hoef te zien... Ook de route naar het ziekenhuis, die we al eens proef hebben gereden, zit vol met kuilen en tramrails... Met weeen lijkt mij dat gewoon geen pretje)
heeft die vent van jou engelengeduld of is het zo'n watje?

van mij had je kunnen gaan lopen!
mens wat kan jij zemelen!
  zondag 6 januari 2008 @ 17:12:11 #209
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_55826582
Lady denk aan je hart
Saartje
  zondag 6 januari 2008 @ 17:15:08 #210
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_55826647
Zeiken doe ik lekker hier, ik gebruik fok lekker als uitlaatklep. Zo blijft lief gespaard van mijn gezeik.. (voor een deel dan)

Maar goed ik merk het al, je mag hier alleen knuffelkroel posts neerzetten. Je mag niet ongeneerd even lekker op iemand afgeven, je mag hier niet klagen. Ik zal er rekening mee houden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55826662
Lady durft precies te zeggen wat ik al een tijdje denk... Volgens mij is het zo'n pietje precies dat ze zichzelf in de weg zit...

Ticootje je kan dat wel zeggen maar op sommige dingen heb je een mening die kant nog wal raakt en dat vervolgens mega door wil drijven. Maar tegengas daar moet je nog effe mee om leren gaan.

[ Bericht 43% gewijzigd door Mibos op 06-01-2008 17:17:25 (`) ]
  zondag 6 januari 2008 @ 17:16:13 #212
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55826674
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 17:16:58 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55826698
je hoeft voor mij je klaagposts niet aan te passen hoor.
ik pas de mijne ook niet aan.
pi_55826736
Ticootje, als je een keer lekker wil zeiken dan PM je maar gewoon hoor. Dat hoort erbij en ik vind het helemaal normaal wat je allemaal zegt en denkt.
pi_55826762
Gelukkig dat meningen dan kunnen verschillen.
pi_55826856
Gelukkig dan maar. Maar op en tegen het eind ben je een beetje hulpeloos af en toe en afhankelijk van degene die naast je zit en ligt en dat wil dan allemaal wel eens niet zo gaan als jij dat wil. Normaal kun je daar zelf wat aan doen, maar zo tegen het einde gaat dat echt niet meer. Dan ben je gewoon niet meer echt jezef.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:23:28 #217
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_55826874
Een beetje zeiken hoort er bij en mag best, maar steeds hele topics naar je toe trekken over huiselijke zaken vind ik te ver gaan. Het kan best wat minder denk ik dan. En anders maak je een topic in R&P aan, daar leven ze voor zulke dingen
Saartje
  zondag 6 januari 2008 @ 17:24:10 #218
190853 RockabeIIa
pi_55826908
Wenneke, kan je nagaan... sommigen kunnen ook zo zeiken als ze niet of net zwanger zijn!
pi_55826925
Hier zitten dus zo ongeveer alle hormonen van het forum in 1 topic.
Ik denk dat het logisch is dat dat af en toe even wat wrijving geeft of knalt.

Mag ik ook klagen? Ik heb honger!
Ik heb even een schemaatje opgezocht hoe ik zou moeten aankomen (ben nu 5 weken zwanger). Tot nu toe had ik ongeveer 0,5 KG aan moeten komen.
Ik ben 200 gram afgevallen! En ik eet véél meer dan normaal en sport minder. Raar lijf.
pi_55826964
Nou ik ben ook negen maanden zwanger geweest en ik ben dus echt niet zo geweest. Niet volgens mijn lief en familie maar goed ik heb ook niet de behoefte normaal al niet om zo te memmelen over alles. En natuurlijk klagen we allemaal wel eens maar wat heb ik eraan om te weten dat dit niet goed is en zus niet goed is en dat hij dit of dat juist wel doet of juist niet doet. Inderdaad verhuis dan naar R&P.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 17:26:20 #221
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55826968
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Ticootje het volgende:
Zeiken doe ik lekker hier, ik gebruik fok lekker als uitlaatklep. Zo blijft lief gespaard van mijn gezeik.. (voor een deel dan)

Maar goed ik merk het al, je mag hier alleen knuffelkroel posts neerzetten. Je mag niet ongeneerd even lekker op iemand afgeven, je mag hier niet klagen. Ik zal er rekening mee houden.
kijk, dat zeg je nou eens precies goed: je post hier om je gezeik kwijt te kunnen.
ik snap best dat zwanger zijn geen negen maanden durende roze wolk is, maar bij jou slaat de balans helemaal door.

en normaal gesproken had ik waarschijnlijk mijn wenkbrauwen eens gefronsd en er het mijne van gedacht, maar ik zit zo eens bij te lezen (en ik weet dat ik niet de enige ben die intens met tan meeleeft) en ik heb diep respect voor de manier waarop tan zich voorbereid op de komst van haar kind. zo zonder klagen of zelfmedelijden en bang om teveel de aandacht op zich te vestigen.

ik wil niemands situatie met elkaar vergelijken, maar ik moest eerdergeplaatst commentaar gewoon kwijt.
pi_55826971
Das waar. Maar laten we niet vergeten dat iedereen anders is en iedereen ook onder invloed van hormonen anders reageert.

De een heeft al moeite met het opendraaien van een potje appelmoes bij wijze van spreken en de ander kan veel en veel meer hebben.
pi_55827022
Wurpje jij loopt zo'n beetje gelijk met mij op volgens mij en ik ben 2 kilo afgevallen. Het verschilt per lichaam en het komt vanzelf wel weer bij. Maak je niet te druk over het schema wat een algemene richtlijn is.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 17:28:20 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55827030
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:12 schreef Maneki.Neko het volgende:
Lady denk aan je hart
mij is altijd verteld dat je het aan je hart krijgt als je je emoties opkropt.
dus bij deze: ik denk eraan hoor

(maar bedankt voor de tip )
pi_55827049
Misschien formuleert Lady het netter als ik het kan maar ik ben het wel zeker met haar eens.

Wenneke ik snap dat het ook deels door hormonen komt maar ik vind dat er vaak geen rem op zit bij Ticootje maar goed het is haar keuze om hier te komen zemelen. Maar dan moet je een keer tegengas kunnen verwachten en dat dan wel accepteren en niet gelijk een post zetten van dan alleen maar knuffelkroelpost want dat is het enige wat mag hier. Wat imo totaal niet zo is.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:29:11 #226
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55827051
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Mibos het volgende:
Ticootje je kan dat wel zeggen maar op sommige dingen heb je een mening die kant nog wal raakt en dat vervolgens mega door wil drijven. Maar tegengas daar moet je nog effe mee om leren gaan.
Dit vooral.. En dat is niet alleen nu aan het einde.... Maar al maanden..
Get real! is wat regelmatig bij me te binnen schiet..

Wurpje, niet naar die schema's kijken! Zulke dingen gaan gewoon hun eigen gang.. De ene keer kom je binnen no-time kilo's aan.. de andere keer gaat het veel geleidelijker.. Elke zwangerschap gaat anders (ook qua aankomen dus)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 januari 2008 @ 17:29:47 #227
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_55827069
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:15 schreef Mibos het volgende:
Lady durft precies te zeggen wat ik al een tijdje denk... Volgens mij is het zo'n pietje precies dat ze zichzelf in de weg zit...

En het is haar mening, dus die mag ze gewoon uiten. Of jij nu vindt dat die kant nog wal raakt of niet. Jullie geven wel verdomd vaak af op Ticootje zeg. Over zemelen gesproken.
pi_55827088
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:28 schreef Mibos het volgende:
Wurpje jij loopt zo'n beetje gelijk met mij op volgens mij en ik ben 2 kilo afgevallen. Het verschilt per lichaam en het komt vanzelf wel weer bij. Maak je niet te druk over het schema wat een algemene richtlijn is.
Ik denk dat jij wel voor loopt op mij!
Ik ben nu 5 weken zwanger, heel pril dus nog allemaal. Ik weet het ook nog maar net.
Ben me lekker aan het inlezen en aan het kijken wat ik nu weer met deze toestand moet

edit: even voor de duidelijkheid, ik maak me er geen zorgen over! Ik vond het alleen wel grappig. Ik vond het schemaatje wel fijn, omdat het aangeeft hoeveel je in totaal minimaal en maximaal aan mag komen met jouw specifieke gewicht en lengte.
pi_55827110
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:24 schreef RockabeIIa het volgende:
Wenneke, kan je nagaan... sommigen kunnen ook zo zeiken als ze niet of net zwanger zijn!
I know, ik werk er dagelijks mee met mensen die altijd klagen. ( Of gewoon vaak, of niet te vergeten zo ongeveer met een mes voor je zitten.)
  zondag 6 januari 2008 @ 17:32:42 #230
190853 RockabeIIa
pi_55827139
lady-wrb, het is nou eenmaal een feit dat sommige zwangere vrouwen menen dat de hele wereld om hen draait. Voor de rest ben ik het compleet met je eens.

Wil toch even kwijt dat er veel meer zeurders zijn dan Tico alleen. Ik vind dat van Ticootje niet eens zeuren, ze heeft gewoon een ander beeld van de wereld dan menigeen.

Wurpje, van harte
pi_55827235
Wurpje ik ben nu ongeveer een week of zes. Zelf berekend 30 augustus ongeveer. Om en nabij een week voor je of mijn lichaam heeft me in de maling genomen.

Sil dit is echt al vanaf de eerste dag zwanger aan de gang en soms is het emmertje vol ja en nee ik geef niet alleen op ticootje af, ook weleens op iemand anders als ik het terecht vind en men op mij nou prima daarom is het een forum. Discussie...
pi_55827264
destijds was de autorit naar het ziekenhuis, het hoe en waarom, compleet ondergeschikt aan de noodzaak.

de vader van reed te hard, en dat vond de politie ook, dus die hield ons aan, wierp 1 blik op mij(n buik) en reden toen voor ons uit de hele weg naar het ziekenhuis , om de kruispunten vrij te houden

het was midden in de nacht, dus de weg was zo goed als verlaten, maar soit.

moraal van dit verhaal : op het moment supreme boeit niets (nu ja weinig) meer en het laatste wat je zal doen is schelden op degene die je naar de meest veilige plek rijdt, omdat jij zijn kind draagt en hij ook van jou houdt
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_55827329
Haha Milagro ik zie het helemaal voor me...
pi_55827426
Mibos, als iedereen zo op kritiek zou reageren zou de wereld er een stuk leuker uitzien. ( wat niet wil zeggen dat alle andere reacties niet goed zijn.)

Maar laten we vooral niet vergeten dat we allemaal een beebs ( of voor jullie die het nog niet weten mss beebies) binnen hebben en dat we daar het meeste mee bezig zijn en dat we af en toe gewoon een beetje egocentrich zijn.

We willen en hebben vooral steun aan elkaar en dat is het belangrijkste.
pi_55827475
Ik kan me ook niet echt druk maken om de autorit straks. Weet dat ik met weeën de auto in zal moeten als ik thuis begin, misschien wel vaker op en neer. Mijn angst is meer dat ik het ziekenhuis niet haal zonder de baby binnen te houden, tenminste die angst had ik bij Merlijn. Aangezien het toch een kwartier rijden is en ik bang was dat ik mijn zomaar spontaan volledige ontsluiting zou krijgen. Ergens heb ik daar niet eens meer overnagedacht de laatste tijd, en eigenlijk wordt het echt meer ach we zien wel.

Om de posts van Ticootje kan ik vaak alleen maar een beetje lachen, laat haar zich toch lekker druk maken om die dingen, ze komt er nog wel achter hoe het echt gaat.
pi_55827479
Zoooo.... hele dag met zn alle aan het ruimen geweest... Kerstboom weg... zooi zielig alenige sokken weer herenigd met een soortgelijk exemplaar... Oudste 2 kamers uit laten mesten....
En toen we klaar waren riep het minimonster.... Zo... Nou mag de baby komen he mama!!! Zo lief!!!

Heb ik gezeik gemist????
Ik ben een enorm hormonster en zeik geloof ik tegen alles en iedereen .... Behalve hier!! Hier klaag ik zo af en toe eens...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  zondag 6 januari 2008 @ 17:53:26 #237
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55827665
Hoe is het eigenlijk met jou Vamp? Nog geen tekenen van?
pi_55827668
Wenneke is gewoon iemand die alles in de hand wil houden en echt dat kan niet tijdens een zwangerschap/bevalling. Prima als je zo bent maar daar hoeven wij niet altijd op gewezen te worden. En mij stuit het gewoon dat ze niet tegen tegengas kan. Ook nu niet want ze heeft niet meer gepost. Prima ik ben er klaar mee. Wat mij betreft einde discussie...
Hier gaat de boom ook weg vanavond, Vamp... Lekker de kerstspullen waar naar zolder tot de volgende kerst.
pi_55827677
Tan hoe is het vandaag gegaan?
  zondag 6 januari 2008 @ 18:01:44 #240
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55827870
@mibos - die kramperigheid van vanochtend is wel afgenomen tot af en toe een lichte 'rugwee' zo eens in het half uur, drie kwartier. En gek genoeg als ik achter de PC zit vaker en meer in mijn buik dan rug, maar dan zit ik ook meer inééngedoken.
Hoe dan ook, niks van betekenis,
pi_55827878
hallo de beste wensen nog voor iedereen!
BE nog van te gefeliciteerd met sacha hopelijk gaat alles goed maar zo te lezen wel he
hier gaat ook alles lekker, hormonen vliegen in de rondte , vandaag bijna kamertje afgekregen daarna ff inventariseren want jemig wat heb je toch veel nodig voor een baby en ik had alles al weggedaan
ruimtegebrek in de buik en t zuur maar voorderest gaat ie goed
morgen jouw uitgerekende datum he TAN?
voel je je nog goed, hopelijk komt t allemaal goed..veel sterkte en suc6 iig
pi_55827909
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Mibos het volgende:
Wenneke is gewoon iemand die alles in de hand wil houden en echt dat kan niet tijdens een zwangerschap/bevalling. Prima als je zo bent maar daar hoeven wij niet altijd op gewezen te worden. En mij stuit het gewoon dat ze niet tegen tegengas kan. Ook nu niet want ze heeft niet meer gepost. Prima ik ben er klaar mee. Wat mij betreft einde discussie...
Hier gaat de boom ook weg vanavond, Vamp... Lekker de kerstspullen waar naar zolder tot de volgende kerst.
Vlgs mij bedoel je Ticootje. Ik ben nml niet zon controlerig tiepje. Sterker nog, ik zie wel wat er gebeurt en wanneer en hoe het komt.

Maar gelijk is gelijk, einde discussie.
  † In Memoriam † zondag 6 januari 2008 @ 18:04:18 #243
37843 lady-wrb
kortaf
pi_55827915
tan, hier wordt ook enorm met je meegeleefd.
pi_55827946
Tan, dat schiet niet op. Hoe laat moet je morgen in het zkh zijn??
pi_55828212
quote:
Op zondag 6 januari 2008 17:53 schreef Tan het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou Vamp? Nog geen tekenen van?
Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_55828249
Klinkt als nesteldrang Vamp... Heb ik ook al de hele dag last van...
pi_55828285
quote:
Op zondag 6 januari 2008 18:18 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Vanmorgen een soort bloederig blubje in de wc... met wat spikkels bloed.... verder enorme poetswoede en een heul gejaagd gevoel... verder niets!
bloederig blublje??
je prop of iig deel ervan waarschijnlijk spannend
pi_55828323
Blubje gemist... maarre dat klinkt spannend...
pi_55828462
Wenneke excuses er moest ze tussen Wenneke en is...

Ja Vamp het lijkt ook wel wat te gaan worden daar bij jou en jullie miniminimonster komt er ook al bijna aan.

Tan wel frapant dan de houding zoveel kan schelen. Ik duim zo met jullie mee dat alles redelijk verloopt en een dikke knuffel...
  zondag 6 januari 2008 @ 18:48:11 #250
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_55828877
Blubjes, haha, ik verloor met 37 weken een deel van de slijmprop en pas eergisteren het andere deel. Dat kon wel volgens de gyn, ik dacht dat ik met 2 cm wel alles kwijt was, maar d'r kan dus best wat achterblijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')