Tuurlijk is het het probleem van mijn baas, alleen komen ze daar pas acher als iemand uitvalt en niemand van ons het op kan vangen. Voorlopig zien ze het nog niet en waren ze al veel te laat met vervanging regelen. Uiteindelijk kan het probleem dan wel bij de baas liggen maar meestal gebeurt het pas als alles daadwerkelijk mis gaat. Ik heb al weken bepaalde taken niet kunnen uitvoeren en heb ook al weken geen declaraties uitbetaald. De crediteuren zullen dadelijk ook wel in de rij staan, tja ik werk maar even en dat blijft liggen, is ook al een maand niet meer bijgewerkt. Degene die mij vervangt moet dadelijk alles opvangen en oplossenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 14:28 schreef leonieke het volgende:
Mja, is dat dan niet het probleem van jouw baas? Ik zou daar echt niets voor op het spel zetten. Het is niet dat ze het niet op voorhand wisten dat je zou uitvallen, hé.
Helemaal over het hoofd gezien!!quote:Op vrijdag 4 januari 2008 18:02 schreef Mibos het volgende:
voorzichtig weer om het hoekje komt kijken met beeb in de buik en even een zelf berekende voorlopige datum van 30 augustus. Afspraak bij de HA staat voor 21 januari wegens de wintersport...
Faja, zo ben ik het wel van plan. Vandaar dat alles klaarstaat (onder het mom, misschien gat het wel heel snel...) en dat ook de tas helemaal goed gepakt is.quote:Op zondag 6 januari 2008 11:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik zat op het einde van mijn zwangerschap ook heel erg in de knoop met waar ik nou het liefst wou bevallen. Het liefste thuis maar ik werd steeds zenuwachtiger, ook omdat ik over de uitgerekende datum was en de uiterste thuisbevaldatum erg dichtbij kwam). Maar ik heb vooraf niks besloten, ik heb me laten leiden door mijn gevoel op het moment dat de bevalling begon en ik vond het heerlijk om in mijn eigen slaapkamer de weeen op te vangen en ik vind het super bijzonder dat mijn zoon in ons eigen bed is geboren. Dus Ticootje, plak er nog geen oordeel op. Probeer te wachten tot je daadwerkelijk weeen hebt, misschien heb je wel zo veel pijn dat je pijnstilling wenst en misschien heb je binnen een paar uurtjes puffen je kind wel in je armen.
Je gaat meestal pas naar het ziekenhuis met 6 cm ontsluiting. De rit naar het ziekenhuis is ongeveer 15 minuten. En dan komt de rijstijl van lief er nog eens bij....quote:Op zondag 6 januari 2008 11:33 schreef Mibos het volgende:
Waarom zou de autorit een hel worden voor je met of zonder weeen? Ticootje soms kan ik je helemaal volgen maar soms denk ik lees eens een boekje over bevallen en vel niet een oordeel voordat je weet wat er gaat gebeuren want dat weet je gewoonweg niet.
En ik denk dat je man heus wel in de gaten heeft als je echte weeën krijgt die je weg moet puffen.
Tan nogmaals een dikke knuffel en kom je de wachtdagen nog wel lekker door of is het echt hangen op de bank en niks meer van puf hebben. Lekkere kop thee met een laptop en je laten verwennen mag met zulke dagen echt wel hoor.
@Mibos,quote:Op zondag 6 januari 2008 12:27 schreef Mibos het volgende:
Rock dat is nou net het probleem (was de vorige keer ook). Ik ben juist een gezonde eter met veel fruit, donkerbruin brood, fruit en veel zuivel en dergelijke maar weinig zoetigheid. Vorige keer duurde het echt ook een paar weken eer ze er nou achter waren wat ik nou precies had maar ik had met kaith dus omgekeerde zw.suiker. Als ik eet zakt mijn suiker (toen soms naar 1,5 -2) en naar de dag vorderde ging het heel langzaam omhoog. Dus geven ze geen insuline om het te laten zakken maar het advies om veel zoet te eten en banaan enzovoorts. Dus brood met jam/pasta, voor flauwe momenten een stukje chocolade, getrouwd met de dextro en ga zo maar door. Alleen heb ik er nu al last van en vorige keer pas halverwege. Ben nu ook in 1 week 2 kilo lichter en daar merk ik het ook aan.
Toevoeging ik heb de suikerpieken nodig om op een normaal suikerniveau uit te komen. Anders zit ik de hele dag veuls te laag...
Vraag of je met de verloskundige mee mag rijden of bel een taxi.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:11 schreef Ticootje het volgende:
En dan komt de rijstijl van lief er nog eens bij....
Nog eventjes jaah. Donderdag ben ik 36 weken. Deze week wil ik het belangrijkste toch wel afhebben. Dat betekend dat ik dinsdag de klossen ga halen om het bed te verhogen beneden en dat onze kamer boven opgeruimd moet worden om de wieg neer te zetten die donderdag komt.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Randa, het komt nu ook wel dichtbij he? Nog een paar weekjesWordt het een meiske? Ik dacht een jochie.
zie het nu staan ja ...Sollie!
Ik had de eerste weken tot een week of 16 ook dat ik me heel flauw voelde en ook dat ik vaak iets zoets moest eten voor ik voor mijn gevoel tegen de vlakte zou gaan. Maar ik heb ook van me zelf een hele lage bloeddruk dus misschien een beetje dubbel op. Ik ging wat meer zoute snacks eten en ik had van die mierzoete snoepjes in huis die verdomd goed hielpen op momenten dat ik me flauw voelde. Je kan gewoon een suikerklontje extra in je thee of koffie doen, ipv hagelslag ofzo bruine suiker op je boterham doen, tijdens je thee of koffiepauze een koekje erbij of een mueslireep met een chocolade onderkant. Ik heb in ieder geval toen iets mijn eetpatroon aangepast.quote:Op zondag 6 januari 2008 12:18 schreef Mibos het volgende:
Ik had met Kaith ongeveer vanaf 20 weken hele lage suiker die op te krikken was met meer zoet eten enzo. Ook kwam ik daardoor maar 8 kilo in totaal aan. Nu kan ik al niet meer opstaan zonder eerst iets zoets te eten of zonder draaierig worden. Ook ben ik nu al 2 kilo afgevallen in verhouding met vorige week. Ben zelf maar alvast weer begonnen met zoeter te eten (bleghh) want ik ben geen zoetekauw en zouden jullie nu tussendoor nog een keer suiker laten prikken bij de ha-assistente. Ik heb de eerste afspraak pas 21 jan. bij de HA en dan nog naar de afspraak toe van de Vlos zal ook nog wel even duren. HA en ik gaan allebei wintersporten dus vandaar dat de afspraak pas zo laat staat. Hij aankomende week en ik de week erna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |