quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
me too, maar don't cry vind ik dan weer mooier dan sweet childquote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze eigenlijk leuker dan November Rain
Kutquote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Adelante het volgende:
falco is trouwens al geweest!
Vroeg in de ochtend.quote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Adelante het volgende:
falco is trouwens al geweest!
Geen Disney-track.quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Adelante het volgende:
uit welke disney komt dit nou weer?
Je bedoelt dat zij het gecoverd heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch een cover van Lil' Kim?
quote:Op maandag 31 december 2007 10:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij het gecoverd heeft.
R&B-artiesten zijn meestal inspiratieloos en jatten schaamteloos andere producties.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef Adelante het volgende:
hoe heette die israeli die dit enkele jaren heeft gecovered?
ah mooi, scheren en douchen dus!quote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zo komt me toch een kuttig half uurtje ofzo. Rowwen Heze, ABBA, Paul de Leeuw, Andrea B., Chris de Burgh, Aerosmith. Urgh...
en die éne van de BSBquote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zo komt me toch een kuttig half uurtje ofzo. Rowwen Heze, ABBA, Paul de Leeuw, Andrea B., Chris de Burgh, Aerosmith. Urgh...
Ik miste gister ook het intro van Troy en de complete intro van Baba O'rileyquote:Op maandag 31 december 2007 10:52 schreef Berkery het volgende:
Deze draaien ze wel helemaal, gisteren werd Iron Butterfly nog zomaar afgekapt
quote:
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent?quote:Op maandag 31 december 2007 10:58 schreef -skippybal- het volgende:
Vrouwen met urineverlies
Vrouwen met urineverlies die er openbaar over praten![]()
![]()
Nee, die hoort in het rijtje met haarden van dru en muziek met een qquote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet verdwaald bent?
Jij bent één van de 30%?quote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef Nuongirl het volgende:
je moet de reclame niet geloven, skippybal
quote:Op maandag 31 december 2007 11:01 schreef Nuongirl het volgende:
je moet de reclame niet geloven, skippybal
Ik heb er idd geen last vanquote:
Uur erna heeft tenminste nog The Beatles, Lou Reed en Deep Purple. Maar inderdaad, al die Hollandsche zeiknummers mogen echt even opbokkuh.quote:Op maandag 31 december 2007 11:08 schreef Norrage het volgende:
ik heb ook even mijn eigen muziek op gezet dit uur....en dat uur daarna is eigenlijk ook maar crap.
Ik ben ook constant nieuwe topics kwijt. Fok is kut, daar komt het op neer.quote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer![]()
Ben ik nu gek of staat dit topic nergens in de lijst bij muziekIk heb het gevonden door in de postgeschiedenis van iemand te kijken
Heyquote:Op maandag 31 december 2007 11:15 schreef -skippybal- het volgende:
MaJo
En als 'ie niet in de lijst staat, moet je gewoon even (control) F5'en
Hetzelfde gebeurt mij ook.quote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey
Ik heb ge-F5t, gezocht op "2000" en zag toen alleen het oude topic staanVage shizzle....
De ene keer zie je hem wel, de andere keer niet, is mijn ervaring, en in de lijst met nieuwe topics kun je hem dan meestal wel vindenquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer![]()
Ben ik nu gek of staat dit topic nergens in de lijst bij muziekIk heb het gevonden door in de postgeschiedenis van iemand te kijken
duurt altijd ff , staat wel bij active topivsquote:Op maandag 31 december 2007 11:14 schreef MaJo het volgende:
Ben ik weer![]()
Ah ok, dan kijk ik daar de volgende keerquote:Op maandag 31 december 2007 11:17 schreef qonmann het volgende:
[..]
duurt altijd ff , staat wel bij active topivs
Mogge MaJo
Welkom bij de club, is al een paar dagen zo . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:16 schreef MaJo het volgende:
Ik heb ge-F5t, gezocht op "2000" en zag toen alleen het oude topic staanVage shizzle....
quote:Op maandag 31 december 2007 11:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, zo heet het liedje dat nu gedraaid wordt.
Jimmy! Ik werd er mee wakkerquote:Op maandag 31 december 2007 11:17 schreef MaJo het volgende:
Heb ik veel moois gemist? Wil ik het weten?
Oeh vetquote:Op maandag 31 december 2007 11:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Jimmy! Ik werd er mee wakkerSamen met een miljoenklapper ofzo
104 jaarquote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand mij die "104 Kerstbomen lang" uitleggen?
Ja hoor. Paul de Leeuw. Punt.quote:Op maandag 31 december 2007 11:20 schreef Hephaistos. het volgende:
Kan iemand mij die "104 Kerstbomen lang" uitleggen?
Ik heb het eerder over slapstick. Leuke posts die verkeerd worden begrepen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:19 schreef MaJo het volgende:
Wat is dat toch met humor en fok op het moment
mits kunstboomquote:
sarah brightman ontbreekt inderdaad...quote:Op maandag 31 december 2007 11:21 schreef Nuongirl het volgende:
Oh en ik vind dit dus echt een boutnummer
Mja zo zou je het ook kunnen noemenquote:Op maandag 31 december 2007 11:21 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb het eerder over slapstick. Leuke posts die verkeerd worden begrepen.
Nee want hij zingt kerstbomen en niet 104 jaar kerstboom langquote:
Ben je al zo oudquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef Nuongirl het volgende:
Lady in Red is dan weer jeugdsentiment
Nee MaJo, dat noemen we een Soempiequote:Op maandag 31 december 2007 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zo zou je het ook kunnen noemenAl denk ik bij slapstick eerder aan iemand die tegen de deur aan loopt, ondertussen koffie over zichzelf heengooit en dan weer ergens over struikelt ofzo
Zo hoog zingt Chris ook weer niet.quote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef paultjuhhh het volgende:
M;n glas breekt
Noem het ook gerust een MaJoquote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee MaJo, dat noemen we een Soempie
Spijkerkwartier inwoner alert!quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef Adelante het volgende:
ik moet altijd aan prostituees denken bij ladies in red
65quote:
Dan ben je niet de enige...quote:Op maandag 31 december 2007 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Dit is de fase waarin ik steeds vaker denk: "Dus dit nummer moet zogenaamd beter zijn dan alle nummers die we al hebben gehad???"
Nope daar heb ik geen last vanquote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef qonmann het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag ? ..het refreshen gaat zo moeizaam
af en toe een bokje. Over het algemeen gaat het goedquote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef qonmann het volgende:
Fok bij jullie ook zo traag ? ..het refreshen gaat zo moeizaam
Terwijl je koffie in je handen had en eigenlijk niet eens naar beneden moest?quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noem het ook gerust een MaJoBen gister nog bijna van de trap gevallen
![]()
Ik had wel een glas drinken in mijn handen en die heb ik daardoor over mezelf heen gegooidquote:Op maandag 31 december 2007 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl je koffie in je handen had en eigenlijk niet eens naar beneden moest?
vandaar de nostalgiequote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Spijkerkwartier inwoner alert!
kijk naar de piquote:
Ik gok zomaar dat dat een grapje isquote:
Dat is dan wel weer netjes iddquote:Op maandag 31 december 2007 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had wel een glas drinken in mijn handen en die heb ik daardoor over mezelf heen gegooidVond het best knap, heb niks geknoeid op de trap
Niemand let toch op PI's?quote:Op maandag 31 december 2007 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
kijk naar de pi
oeh dit is lekker Aerosmith
Ik kan helaas amper persoonlijke gegevens vinden.quote:Op maandag 31 december 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dat een grapje isMaar zou best kunnen toch?
Nee hoor, voor Jan Smit gaat het nog sneller.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Aerosmith is de grootste stijger van dit jaar ... van 1632 naar 133.
En plaats 131 dan?quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Jan Smit komt van 1855 afquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Moeten ze er maar beter op lettenquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand let toch op PI's?Overigens zou ik niet weten wat een duim weg zou moeten geven?
Nooit geweten dat dit Aerosmith was
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Ik moet naar de WC maar ik hou het even op voor als Jan Smit komt.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het wel een betje jammer dat ik de Radiohead nummers gemist heb vanwege het tijdstip
Wel uitkijken met skippybal, hè?quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Moeten ze er maar beter op letten
Wist ook lang niet dat dit Aerosmith was hoorWas een hit voor mijn tijd
Ohja, ik keek erover heenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Terechtquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik keek erover heen. Jan Smit
.
Rond 7 en rond 8quote:
Dan wordt het zo'n bende, want dan komt het er aan 2 kanten uit als ik hem hoorquote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Oh je baseert het op je eigen waarnemingen?quote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik keek erover heen. Jan Smit
.
Komt 'ie ook nog . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Damnquote:
Eigenlijk zulke onzin he. Allen nummers die ik tof vind heb ik toch wel op cd of mp3, maar toch er voor blijven luisterenquote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
DamnZou er bijna nog een wekker voor gezet hebben
![]()
Kijk wij begrijpen elkaarquote:
Doen we als jij de tekst effetjes opzoekt . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:36 schreef Nuongirl het volgende:
Allemaal wel meebleren met Jantje Smit he?![]()
Hehe ja dat is ook zoquote:Op maandag 31 december 2007 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eigenlijk zulke onzin he. Allen nummers die ik tof vind heb ik toch wel op cd of mp3, maar toch er voor blijven luisteren
Er staat een userinterview van me op de fpquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan helaas amper persoonlijke gegevens vinden.
quote:Neuer Morgen, neues Leben
Verse:
Ich lieg im Bett bin völlig platt
Selbst meine Dusche hat versagt
Die Sonne lass ich gar nicht rein
Mein Kater muss ein Tiger sein
Ausser nichts ist heut nichts drin
Wie ich mich fühl geh ich nirgendwo hin
Mir fällt ganz düster wieder ein
Die Party gestern bei nem Freund
Mit einem mal standst du so da
Kamst mir sofort unglaublich nah
Liesst bei mir jede Hemmung falln
Doch mitten drin da riss bei mir der Film
Refrein:
Neuer Morgen - neues Leben
Und alles das was gestern war, das gibt's nicht mehr für mich
Und du bist auch nur eine die es gestern gab, doch mehr auch nicht
Verse:
Wir hatten jede Menge spass
Du fülltest ständig neu mein Glas
Bei mir warn längst die Lichter aus
Da legtest du noch einen Drauf
Die letzte Runde ging auf dich
Doch da lag ich schon lange unterm Tisch
Refrein:
Das machst du ganz bestimmt mit mir
Kein zweites Mal das sag ich dir
Ich hab gelernt ich kann auch sehr gut verliern
Refrein:
tssssquote:Op maandag 31 december 2007 11:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen we als jij de tekst effetjes opzoekt . . .![]()
Postenquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik sta nog op de foto samen met Jantje's puisterige nek
quote:
Niks mis mee met die combinatie . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit echt schaamteloos top2000 te luisteren en te fokken op mijn werk![]()
Ik was eerderquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
peaceman, wat doe je me nou ??![]()
Helaas, ik moet je teleurstellen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
tssss
Die ken je toch wel uit je hoofd?![]()
Beetje rellen moet kunnenquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
peaceman, wat doe je me nou ??![]()
Heyquote:
Vanavond, mijn vriend, vanavond...quote:Op maandag 31 december 2007 11:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was ooit een mooi nummer, maar ja, die klotereclame heeft t voor mij deels verpest...
Welke reclame?quote:Op maandag 31 december 2007 11:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was ooit een mooi nummer, maar ja, die klotereclame heeft t voor mij deels verpest...
Schandaligquote:Op maandag 31 december 2007 11:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen . . .![]()
Goddank, voor hen, weet ik het product niet meerquote:
goede keusquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat bij 101 de radio uit gaat... hmm even opzoeken welk nummer dat is.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat bij 101 de radio uit gaat... hmm even opzoeken welk nummer dat is.
Katie Melua-If you were a sailboatquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt me een geweldige tekst...quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Katie Melua-If you were a sailboat
dit is best een goed nummerquote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef MaJo het volgende:
WHAAAAAA de radio gaat even op zacht hier, zit ik zomaar naar U2 te luisteren
Alleen van die titel krijg je toch al uitslag onder je voeten!quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zo lok ik weer een ruzie uit.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen van die titel krijg je toch al uitslag onder je voeten!
Als ze al die fietsen nou eens in die boot gooiden? 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.
En dan laten zinkenquote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze al die fietsen nou eens in die boot gooiden? 2 vliegen in 1 klap
Oja, dat nummer dat met behulp van Wikipedia is geschreven.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijkquote:
En dan zingt Rod Stewart I am sailingquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijk
zeelbootquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de zeilboot door het enorme gewicht al begint te zinken c.q. in tweeën knapt.
Mooi zo!quote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijk
In duet met Piet Veerman toch?quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
Kan niet, hij is al gisteravond geweest.quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
En Trijntje Oosterhuis zingt op het dek een obade aan de zee, maar zinkt wel meequote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Schandalig
Ik stem voor dat dit het nieuwe volkslied wordt![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
tssssssquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .![]()
NKOTB toch ?quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Typisch een Veerman, altijd dominant.quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Alleen krijgen ze ruzie omdat Piet naar Volendam wil zeilen
Kan ook. Ik dacht eerst de Osmonds, maar daar is ie te jong voorquote:
o jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Ok ik heb hem doorquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Gaat ie zelfmoord plegen dan?quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.
quote:
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ikquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
Ik heb meer trek in royal caninquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
wis en waarachtigquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ik
quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
4x nederlandstalig achter elkaar..
@peace: mooi uur voor je om te stofzuigen e.d.
Hoe heet de fret?quote:
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkerenquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef MaJo het volgende:
Jeez bij Henk Westbroek gaat de radio uit, wat een kutnummer is dat
Haar nummers zijn misschien kut maar er is niks mis met haar stem. Henk Westbroek daarentegenquote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkeren
Zekerquote:
* keert bruine doos omquote:
Op zich waar, maar haar kutnummers wegen niet op tegen haar stem. Trust me!quote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haar nummers zijn misschien kut maar er is niks mis met haar stem.
Ah okquote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker
Maar niet in deze versie....
Ramses moet die alleen doen.
Wat is dat ?? Een weegschaal ??quote:
komkommeroliebollentijdquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 12:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is dat ?? Een weegschaal ??![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer moet wel door een feministe geschreven zijn...
Ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aanquote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word al een jaar gek van alle collega's om me heen die aan Sonja Bakkeren zijn en constant over eten praten. En dat ze iets niet mogen van Sonja....
![]()
Ik vind m ook wel leuk, maar hij staat wel zo'n 500 plaatsen te hoog.quote:
Snelle schildklier?quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aan![]()
Daartegenover staat wel dat ik te licht ben
dat betekent dus een voortijdig eindequote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daartegenover staat wel dat ik te licht ben
quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat betekent dus een voortijdig einde
Exact! Dat is echt de mooiste van De Dijk.quote:Op maandag 31 december 2007 12:09 schreef Berkery het volgende:
Mmm, is dit echt het mooiste nummer van de Dijk? Wel de hoogst genoteerde, ik mis 'Niemand in de stad'
Praat me er niet van, een paar dames hier in het gebouw zijn ook aan het "Sonja Bakkeren". Ik krijg altijd kotsneigingen als ik ze erover hoor praten . . .quote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word al een jaar gek van alle collega's om me heen die aan Sonja Bakkeren zijn en constant over eten praten. En dat ze iets niet mogen van Sonja....
![]()
![]()
t Wordt nog wel wat met je smaakquote:
M'n neven hadden het ook, daar is het nu ook goed gekomen.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat betekent dus een voortijdig einde
quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit doet Dré dan wel meer uit het hart dan Guus Meeuwis.
Dat is ook een soort dieetquote:Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Praat me er niet van, een paar dames hier in het gebouw zijn ook aan het "Sonja Bakkeren". Ik krijg altijd kotsneigingen als ik ze erover hoor praten . . .![]()
Ik vind haar ook verschrikkelijk hoor, maar geen allergische reacties a la James Blunt en Dido enzoquote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich waar, maar haar kutnummers wegen niet op tegen haar stem. Trust me!
tuurlijk. slaat nergens op dat die versie hoger slaat dan deze. en het slaat trouwens ook nergens op dat het origineel van Laat Me lager staat dan die half-franse versie. En eigenlijk hoort She van Costello ook nog eens hoger dan die van Aznavour. Zo.quote:
Ik krijg zelfmoorneigingen van haar.... bij wijze van spreken dan...quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook verschrikkelijk hoor, maar geen allergische reacties a la James Blunt en Dido enzo
quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...de versie van Guus staat op 87 [ afbeelding ]
Dan gaat ie uitquote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...de versie van Guus staat op 87 [ afbeelding ]
oud en nieuw gebeuren? Een grote happening?quote:Op maandag 31 december 2007 12:16 schreef Vork het volgende:
Tijd om even boodschappen te doen. Ik heb besloten om na nummer 113 pas definitief te vertrekken richting oud&niuew gebeuren.
Voor jou is het julinee?quote:Op maandag 31 december 2007 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie uitNet als nu
Kan iemand even een seintje geven als dit kattengejank voorbij is en Ramses het overneemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |