zeelbootquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de zeilboot door het enorme gewicht al begint te zinken c.q. in tweeën knapt.
Mooi zo!quote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijk
In duet met Piet Veerman toch?quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
Kan niet, hij is al gisteravond geweest.quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
En Trijntje Oosterhuis zingt op het dek een obade aan de zee, maar zinkt wel meequote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Schandalig
Ik stem voor dat dit het nieuwe volkslied wordt![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
tssssssquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .![]()
NKOTB toch ?quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Typisch een Veerman, altijd dominant.quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Alleen krijgen ze ruzie omdat Piet naar Volendam wil zeilen
Kan ook. Ik dacht eerst de Osmonds, maar daar is ie te jong voorquote:
o jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Ok ik heb hem doorquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Gaat ie zelfmoord plegen dan?quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.
quote:
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ikquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
Ik heb meer trek in royal caninquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
wis en waarachtigquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ik
quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
4x nederlandstalig achter elkaar..
@peace: mooi uur voor je om te stofzuigen e.d.
Hoe heet de fret?quote:
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkerenquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef MaJo het volgende:
Jeez bij Henk Westbroek gaat de radio uit, wat een kutnummer is dat
Haar nummers zijn misschien kut maar er is niks mis met haar stem. Henk Westbroek daarentegenquote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkeren
Zekerquote:
* keert bruine doos omquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |