Terwijl je koffie in je handen had en eigenlijk niet eens naar beneden moest?quote:Op maandag 31 december 2007 11:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Noem het ook gerust een MaJoBen gister nog bijna van de trap gevallen
![]()
Ik had wel een glas drinken in mijn handen en die heb ik daardoor over mezelf heen gegooidquote:Op maandag 31 december 2007 11:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Terwijl je koffie in je handen had en eigenlijk niet eens naar beneden moest?
vandaar de nostalgiequote:Op maandag 31 december 2007 11:26 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Spijkerkwartier inwoner alert!
kijk naar de piquote:
Ik gok zomaar dat dat een grapje isquote:
Dat is dan wel weer netjes iddquote:Op maandag 31 december 2007 11:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had wel een glas drinken in mijn handen en die heb ik daardoor over mezelf heen gegooidVond het best knap, heb niks geknoeid op de trap
Niemand let toch op PI's?quote:Op maandag 31 december 2007 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
kijk naar de pi
oeh dit is lekker Aerosmith
Ik kan helaas amper persoonlijke gegevens vinden.quote:Op maandag 31 december 2007 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat dat een grapje isMaar zou best kunnen toch?
Nee hoor, voor Jan Smit gaat het nog sneller.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Aerosmith is de grootste stijger van dit jaar ... van 1632 naar 133.
En plaats 131 dan?quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Jan Smit komt van 1855 afquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef mark_03 het volgende:
Moeten ze er maar beter op lettenquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niemand let toch op PI's?Overigens zou ik niet weten wat een duim weg zou moeten geven?
Nooit geweten dat dit Aerosmith was
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Ik moet naar de WC maar ik hou het even op voor als Jan Smit komt.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vind het wel een betje jammer dat ik de Radiohead nummers gemist heb vanwege het tijdstip
Wel uitkijken met skippybal, hè?quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Hehequote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Moeten ze er maar beter op letten
Wist ook lang niet dat dit Aerosmith was hoorWas een hit voor mijn tijd
Ohja, ik keek erover heenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Terechtquote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik keek erover heen. Jan Smit
.
Rond 7 en rond 8quote:
Dan wordt het zo'n bende, want dan komt het er aan 2 kanten uit als ik hem hoorquote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Oh je baseert het op je eigen waarnemingen?quote:Op maandag 31 december 2007 11:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ohja, ik keek erover heen. Jan Smit
.
Komt 'ie ook nog . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:32 schreef Berkery het volgende:
Damnquote:
Eigenlijk zulke onzin he. Allen nummers die ik tof vind heb ik toch wel op cd of mp3, maar toch er voor blijven luisterenquote:Op maandag 31 december 2007 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
DamnZou er bijna nog een wekker voor gezet hebben
![]()
Kijk wij begrijpen elkaarquote:
Doen we als jij de tekst effetjes opzoekt . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:36 schreef Nuongirl het volgende:
Allemaal wel meebleren met Jantje Smit he?![]()
Hehe ja dat is ook zoquote:Op maandag 31 december 2007 11:37 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Eigenlijk zulke onzin he. Allen nummers die ik tof vind heb ik toch wel op cd of mp3, maar toch er voor blijven luisteren
Er staat een userinterview van me op de fpquote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik kan helaas amper persoonlijke gegevens vinden.
quote:Neuer Morgen, neues Leben
Verse:
Ich lieg im Bett bin völlig platt
Selbst meine Dusche hat versagt
Die Sonne lass ich gar nicht rein
Mein Kater muss ein Tiger sein
Ausser nichts ist heut nichts drin
Wie ich mich fühl geh ich nirgendwo hin
Mir fällt ganz düster wieder ein
Die Party gestern bei nem Freund
Mit einem mal standst du so da
Kamst mir sofort unglaublich nah
Liesst bei mir jede Hemmung falln
Doch mitten drin da riss bei mir der Film
Refrein:
Neuer Morgen - neues Leben
Und alles das was gestern war, das gibt's nicht mehr für mich
Und du bist auch nur eine die es gestern gab, doch mehr auch nicht
Verse:
Wir hatten jede Menge spass
Du fülltest ständig neu mein Glas
Bei mir warn längst die Lichter aus
Da legtest du noch einen Drauf
Die letzte Runde ging auf dich
Doch da lag ich schon lange unterm Tisch
Refrein:
Das machst du ganz bestimmt mit mir
Kein zweites Mal das sag ich dir
Ich hab gelernt ich kann auch sehr gut verliern
Refrein:
tssssquote:Op maandag 31 december 2007 11:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Doen we als jij de tekst effetjes opzoekt . . .![]()
Postenquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef -skippybal- het volgende:
Ik sta nog op de foto samen met Jantje's puisterige nek
quote:
Niks mis mee met die combinatie . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef MaJo het volgende:
Ik zit echt schaamteloos top2000 te luisteren en te fokken op mijn werk![]()
Ik was eerderquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
peaceman, wat doe je me nou ??![]()
Helaas, ik moet je teleurstellen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
tssss
Die ken je toch wel uit je hoofd?![]()
Beetje rellen moet kunnenquote:Op maandag 31 december 2007 11:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
peaceman, wat doe je me nou ??![]()
Heyquote:
Vanavond, mijn vriend, vanavond...quote:Op maandag 31 december 2007 11:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was ooit een mooi nummer, maar ja, die klotereclame heeft t voor mij deels verpest...
Welke reclame?quote:Op maandag 31 december 2007 11:40 schreef peaceman het volgende:
Dit was ooit een mooi nummer, maar ja, die klotereclame heeft t voor mij deels verpest...
Schandaligquote:Op maandag 31 december 2007 11:41 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Helaas, ik moet je teleurstellen . . .![]()
Goddank, voor hen, weet ik het product niet meerquote:
goede keusquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat bij 101 de radio uit gaat... hmm even opzoeken welk nummer dat is.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoor net dat bij 101 de radio uit gaat... hmm even opzoeken welk nummer dat is.
Katie Melua-If you were a sailboatquote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Diaan73 het volgende:
Lijkt me een geweldige tekst...quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Katie Melua-If you were a sailboat
dit is best een goed nummerquote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef MaJo het volgende:
WHAAAAAA de radio gaat even op zacht hier, zit ik zomaar naar U2 te luisteren
Alleen van die titel krijg je toch al uitslag onder je voeten!quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.quote:Op maandag 31 december 2007 11:44 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En zo lok ik weer een ruzie uit.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alleen van die titel krijg je toch al uitslag onder je voeten!
Als ze al die fietsen nou eens in die boot gooiden? 2 vliegen in 1 klapquote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.
En dan laten zinkenquote:Op maandag 31 december 2007 11:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Als ze al die fietsen nou eens in die boot gooiden? 2 vliegen in 1 klap
Oja, dat nummer dat met behulp van Wikipedia is geschreven.quote:Op maandag 31 december 2007 11:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Aanvulling: vergeet nummer 40, Nine million bicycles ook niet.
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijkquote:
En dan zingt Rod Stewart I am sailingquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijk
zeelbootquote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat de zeilboot door het enorme gewicht al begint te zinken c.q. in tweeën knapt.
Mooi zo!quote:Op maandag 31 december 2007 11:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat dan vanzelf, dat houdt die boot nooit natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |