In duet met Piet Veerman toch?quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
Kan niet, hij is al gisteravond geweest.quote:Op maandag 31 december 2007 11:50 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En dan zingt Rod Stewart I am sailing
En Trijntje Oosterhuis zingt op het dek een obade aan de zee, maar zinkt wel meequote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .quote:Op maandag 31 december 2007 11:43 schreef Nuongirl het volgende:
Schandalig
Ik stem voor dat dit het nieuwe volkslied wordt![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 11:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
In duet met Piet Veerman toch?
tssssssquote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Maakt mij toch niet uit, want ik ken het Wilhelmus niet eens . . .![]()
NKOTB toch ?quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Typisch een Veerman, altijd dominant.quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Alleen krijgen ze ruzie omdat Piet naar Volendam wil zeilen
Kan ook. Ik dacht eerst de Osmonds, maar daar is ie te jong voorquote:
o jaquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Ok ik heb hem doorquote:Op maandag 31 december 2007 11:54 schreef peaceman het volgende:
Nee, hij was van East 17 toch?
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.quote:Op maandag 31 december 2007 11:53 schreef Nuongirl het volgende:
Daar is die van de BSB weer
Gaat ie zelfmoord plegen dan?quote:Op maandag 31 december 2007 11:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vanavond zingt hij voor de laatste keer, net voor het 20:00 uur-journaal.
quote:
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ikquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
Ik heb meer trek in royal caninquote:Op maandag 31 december 2007 11:56 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand hier al een vogel's gekocht ?
wis en waarachtigquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil nu wel weer de dierenwinkel van jiskefet gaan kijken, die ligt hier nog ergens op dvd geloof ik
quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Diaan73 het volgende:
4x nederlandstalig achter elkaar..
@peace: mooi uur voor je om te stofzuigen e.d.
Hoe heet de fret?quote:
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkerenquote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef MaJo het volgende:
Jeez bij Henk Westbroek gaat de radio uit, wat een kutnummer is dat
Haar nummers zijn misschien kut maar er is niks mis met haar stem. Henk Westbroek daarentegenquote:Op maandag 31 december 2007 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, dat is bij Katie M. Zo niet, dan heb je daarna geen radio meer vrees ik... althans ik ben dan geneigd de versterker zo het huis uit te flikkeren
Zekerquote:
* keert bruine doos omquote:
Op zich waar, maar haar kutnummers wegen niet op tegen haar stem. Trust me!quote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haar nummers zijn misschien kut maar er is niks mis met haar stem.
Ah okquote:Op maandag 31 december 2007 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zeker
Maar niet in deze versie....
Ramses moet die alleen doen.
Wat is dat ?? Een weegschaal ??quote:
komkommeroliebollentijdquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 12:04 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Wat is dat ?? Een weegschaal ??![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 12:07 schreef peaceman het volgende:
Dit nummer moet wel door een feministe geschreven zijn...
Ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aanquote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik word al een jaar gek van alle collega's om me heen die aan Sonja Bakkeren zijn en constant over eten praten. En dat ze iets niet mogen van Sonja....
![]()
Ik vind m ook wel leuk, maar hij staat wel zo'n 500 plaatsen te hoog.quote:
Snelle schildklier?quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik kan eten wat ik wil, ik kom toch niet aan![]()
Daartegenover staat wel dat ik te licht ben
dat betekent dus een voortijdig eindequote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Daartegenover staat wel dat ik te licht ben
quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat betekent dus een voortijdig einde
Exact! Dat is echt de mooiste van De Dijk.quote:Op maandag 31 december 2007 12:09 schreef Berkery het volgende:
Mmm, is dit echt het mooiste nummer van de Dijk? Wel de hoogst genoteerde, ik mis 'Niemand in de stad'
Praat me er niet van, een paar dames hier in het gebouw zijn ook aan het "Sonja Bakkeren". Ik krijg altijd kotsneigingen als ik ze erover hoor praten . . .quote:Op maandag 31 december 2007 12:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik word al een jaar gek van alle collega's om me heen die aan Sonja Bakkeren zijn en constant over eten praten. En dat ze iets niet mogen van Sonja....
![]()
![]()
t Wordt nog wel wat met je smaakquote:
M'n neven hadden het ook, daar is het nu ook goed gekomen.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 12:08 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dat betekent dus een voortijdig einde
quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit doet Dré dan wel meer uit het hart dan Guus Meeuwis.
Dat is ook een soort dieetquote:Op maandag 31 december 2007 12:10 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Praat me er niet van, een paar dames hier in het gebouw zijn ook aan het "Sonja Bakkeren". Ik krijg altijd kotsneigingen als ik ze erover hoor praten . . .![]()
Ik vind haar ook verschrikkelijk hoor, maar geen allergische reacties a la James Blunt en Dido enzoquote:Op maandag 31 december 2007 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich waar, maar haar kutnummers wegen niet op tegen haar stem. Trust me!
tuurlijk. slaat nergens op dat die versie hoger slaat dan deze. en het slaat trouwens ook nergens op dat het origineel van Laat Me lager staat dan die half-franse versie. En eigenlijk hoort She van Costello ook nog eens hoger dan die van Aznavour. Zo.quote:
Ik krijg zelfmoorneigingen van haar.... bij wijze van spreken dan...quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind haar ook verschrikkelijk hoor, maar geen allergische reacties a la James Blunt en Dido enzo
quote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...de versie van Guus staat op 87 [ afbeelding ]
Dan gaat ie uitquote:Op maandag 31 december 2007 12:13 schreef Berkery het volgende:
[..]
...de versie van Guus staat op 87 [ afbeelding ]
oud en nieuw gebeuren? Een grote happening?quote:Op maandag 31 december 2007 12:16 schreef Vork het volgende:
Tijd om even boodschappen te doen. Ik heb besloten om na nummer 113 pas definitief te vertrekken richting oud&niuew gebeuren.
Voor jou is het julinee?quote:Op maandag 31 december 2007 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie uitNet als nu
Kan iemand even een seintje geven als dit kattengejank voorbij is en Ramses het overneemt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |