Helemaal niet, wil graag een mooie OP lezen.quote:Op zondag 30 december 2007 12:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
OP volgt niet, iedereen is toch te brak om 't op te merken.
Moet jij zeggenquote:Op zondag 30 december 2007 12:54 schreef -Blurk- het volgende:
Helemaal niet, wil graag een mooie OP lezen.
Bij nacht de man bij dag de man Pietje
Ja, erg gewoon Pietje.quote:Op zondag 30 december 2007 12:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
De rest is te brak om 't topic te vinden, zelfs met link in de vorige
Maar ik had een geldig excuus toch?quote:Op zondag 30 december 2007 12:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, te brak om een topic te openen
.
Zelfs erger dan luisteren naar Hans Liberg en 't leuk vinden.quote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, erg gewoon Pietje.
Neequote:
Ja jij moet een ontbijtje maken voor de nachtwaker.quote:Op zondag 30 december 2007 12:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar ik had een geldig excuus toch?
Dank je wel.quote:Op zondag 30 december 2007 12:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet.Maar ik heb de sneeuwloze genomen. Da's al beter denk ik.
Nou, als jij Hans Liberg goed vindt is dat toch prima?quote:Op zondag 30 december 2007 12:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zelfs erger dan luisteren naar Hans Liberg en 't leuk vinden.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:03 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, als jij Hans Liberg goed vindt is dat toch prima?
O..nog een brunch ook? Toe maarquote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja jij moet een ontbijtje maken voor de nachtwaker.
Ik wil wel ooit weer m'n bos voor mezelf hebben hoor. Dan gooi ik al die klaplopers eruit en kan ik in stilte genieten van de rust van mijn bos.quote:Op zondag 30 december 2007 13:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je wel.(voel me een beetje schuldig nu)
Tja het is inderdaad wel een zooitje ongeregeld bij elkaar.quote:Op zondag 30 december 2007 13:07 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik wil wel ooit weer m'n bos voor mezelf hebben hoor. Dan gooi ik al die klaplopers eruit en kan ik in stilte genieten van de rust van mijn bos.
Nee, na de bacon & eggs de deur uiit.quote:
Leukquote:Op zondag 30 december 2007 13:09 schreef -Blurk- het volgende:
Pietje, voor jou![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z3J1mNlVyq8
middagquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag.....
Ja, zo gaan we dat doen, op die bacon na, moet daar nog even niet aan denken...quote:Op zondag 30 december 2007 13:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, na de bacon & eggs de deur uiit.
Naar de matties, voor een herstella artois.
Middag NMNSquote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag.....
Goeiemiddag NMNS.quote:Op zondag 30 december 2007 13:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemiddag.....
quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In vergaande staat van ontbinding....werd wakker gebeld
Om eerlijk te zijn.....ik zoek ook nog steeds naar het ultieme doel van het bestaanquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, sommige mensen snappen ook helemaal niks van 't leven.
Alleen de dames krijgen een middagquote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Middag Blurkertje, Talitha
En allereerst zou ik het bestaanrecht van velen ter discussie willen stellen.....quote:Op zondag 30 december 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn.....ik zoek ook nog steeds naar het ultieme doel van het bestaan
Dat is toch eigenlijk alleen maar zinvol als er dan ook acties op volgen?quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En allereerst zou ik het bestaanrecht van velen ter discussie willen stellen.....
Grappig, ik zat te twijfelen, moet ik PP ook noemen. Dacht vervolgens "Niet nodig, ik reageer immers op hem"quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alleen de dames krijgen een middag. Ook goeiedag
.
Kip en ei verhaal mijn beste....wat volgt op wat......quote:Op zondag 30 december 2007 13:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk alleen maar zinvol als er dan ook acties op volgen?
Dan mis ik de kip en het ei in dit verhaal...quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kip en ei verhaal mijn beste....wat volgt op wat......
Niet wat je mist is belangrijk, maar dat wat je wél hebt is van importantie.....quote:Op zondag 30 december 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan mis ik de kip en het ei in dit verhaal...Gaat lekker met mij vandaag.
Tsja, waarom zitten de wallen volquote:Op zondag 30 december 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe kan het bestaan dat meisjes van 19+, kijkend naar beelden van DGK, wetend wat er gaat gebeuren, toch in de auto stappen in zich in bed laten glijden van Huub.
Wat zit er in die koppies
O God, ben je in zo'n bui?quote:Op zondag 30 december 2007 13:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En allereerst zou ik het bestaanrecht van velen ter discussie willen stellen.....
O God, dat is wel een passende opmerkingquote:
Mij ontgaat ook de clue, maar dat kan ook door andere redenen komen Talitha.quote:Op zondag 30 december 2007 13:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan mis ik de kip en het ei in dit verhaal...Gaat lekker met mij vandaag.
Niet veel denk ik NMNSquote:Op zondag 30 december 2007 13:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen vraag ik mij wel de hele tijd al het volgende af:
Hoe kan het bestaan dat meisjes van 19+, kijkend naar beelden van DGK, wetend wat er gaat gebeuren, toch in de auto stappen in zich in bed laten glijden van Huub.
Wat zit er in die koppies
quote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't zijn normale zondagse vragen, als variant op rituele kerkgang
Wat ik mis is een uitleg van jouw kant waar ik iets mee kan.quote:Op zondag 30 december 2007 13:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet wat je mist is belangrijk, maar dat wat je wél hebt is van importantie.....
En jij hebt genoeg om gewoon lief en aardig gevonden te worden![]()
met een paar slagen om de arm natuurlijk, zo ben ik wel
Tja, ik weet het niet. Mannen zijn redelijk primair v.w.b. dat soort zaken. Ik weet, als man, waarom ze die dingen doen. Bewustzijnsvernauwing door pure geilheid en scoringsdrift.quote:
En wat zouden die andere redenen kunnen zijn?quote:Op zondag 30 december 2007 13:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mij ontgaat ook de clue, maar dat kan ook door andere redenen komen Talitha.
Ik denk dat dat soort meisjes écht denkt dat ze er beroemd mee kunnen worden, dat zal zeker, bewust of onbewust een rol spelen. Zij vinden de televisie, het hele gedoe er omheen en eventueel bekend worden het summum. Ik denk dat ze helemaal niet verder denken dan nu, vandaag, en morgen zien ze dan wel, en aan de gevolgen willen ze helemaal niet denken.quote:Op zondag 30 december 2007 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, ik weet het niet. Mannen zijn redelijk primair v.w.b. dat soort zaken. Ik weet, als man, waarom ze die dingen doen. Bewustzijnsvernauwing door pure geilheid en scoringsdrift.
Bij vrouwen speelt er, dacht ik, iets anders om te besluiten wel of niet met een vent mee te gaan. Ik kan er alleen geen vinger achter krijgen.
1. Bestaansrecht ter discussie (NMNS)quote:Wat ik mis is een uitleg van jouw kant waar ik iets mee kan.![]()
Dat klinkt wel erg zakelijkquote:En lief en aardig is leuk en aardig, maar je hebt er weinig aan in de praktijk.
Ik den dat ze te dom zijn om deze rol te kunnen spelenquote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
Ik denk dat dat soort meisjes écht denkt dat ze er beroemd mee kunnen worden, dat zal zeker, bewust of onbewust een rol spelen. Zij vinden de televisie, het hele gedoe er omheen en eventueel bekend worden het summum. Ik denk dat ze helemaal niet verder denken dan nu, vandaag, en morgen zien ze dan wel, en aan de gevolgen willen ze helemaal niet denken.
Enfin, dat is mijn gedachtengang over dit soort meisjes, vind het wel een beetje zielig ook, dat meisje van de week die daar bij Huub bepaalde handelingen verricht en door (eventueel) heel Nederland bekeken kan worden, merkt pas op termijn de gevolgen.
Tja, dat ze een gat in haar huig laat spuiten door Huub, het op streams te zien is, dat is één ding. Maar hoe kan het zijn, wetend dat ze er één van de velen zijn, kennende de respectloze uitspraken van heer Huub nadien over zijn activiteiten, dat het denken stil lijkt te staan. Zo dom zijn vrouwen toch niet, of toch welquote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik denk dat dat soort meisjes écht denkt dat ze er beroemd mee kunnen worden, dat zal zeker, bewust of onbewust een rol spelen. Zij vinden de televisie, het hele gedoe er omheen en eventueel bekend worden het summum. Ik denk dat ze helemaal niet verder denken dan nu, vandaag, en morgen zien ze dan wel, en aan de gevolgen willen ze helemaal niet denken.
Enfin, dat is mijn gedachtengang over dit soort meisjes, vind het wel een beetje zielig ook, dat meisje van de week die daar bij Huub bepaalde handelingen verricht en door (eventueel) heel Nederland bekeken kan worden, merkt pas op termijn de gevolgen.
Ik hoop dat Danny en zijn team de voornemens uit kunnen voerenquote:Error #11
Op deze URL kon geen nieuwsbericht worden gevonden. Ga terug en probeer een andere link.
Vrouwen niet, dit soort vrouwen welquote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zo dom zijn vrouwen toch niet, of toch wel
Blijkbaar wél NMNS. Deze vrouwen dus wel, of berekenend, ik weet het niet. Weet alleen dat ik het oerstom vind.quote:Op zondag 30 december 2007 13:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, dat ze een gat in haar huig laat spuiten door Huub, het op streams te zien is, dat is één ding. Maar hoe kan het zijn, wetend dat ze er één van de velen zijn, kennende de respectloze uitspraken van heer Huub nadien over zijn activiteiten, dat het denken stil lijkt te staan. Zo dom zijn vrouwen toch niet, of toch wel
Waarbij ik overigens wel wil opmerken dat ik vind dat "liefde" alleen kan bestaan bij het principe "voor wat hoort wat" en daarmee alle vrouwen betaald worden voor die liefde en alle mannen min of meer hoerenlopers zijn.quote:Op zondag 30 december 2007 13:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Blijkbaar wél NMNS. Deze vrouwen dus wel, of berekenend, ik weet het niet. Weet alleen dat ik het oerstom vind.
Ik begin bij punt 2. Als je denkt dat iemand geen bestaansrecht heeft, dan kun je hem dat bestaansrecht ontnemen. Kop eraf dus.quote:Op zondag 30 december 2007 13:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Bestaansrecht ter discussie (NMNS)
2. Alleen maar zinvol als er acties volgen (Talitha)
Je weet vantevoren nooit of een discussie tot actie zal leiden. Om daar achter te komen is het zinvol de discussie te starten.
[..]
Geloof me, dat was verre van zakelijk bedoeld.quote:Dat klinkt wel erg zakelijk
Dus in onbaatzuchtige liefde geloof jij niet (meer) NMNS?quote:Op zondag 30 december 2007 13:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarbij ik overigens wel wil opmerken dat ik vind dat "liefde" alleen kan bestaan bij het principe "voor wat hoort wat" en daarmee alle vrouwen betaald worden voor die liefde en alle mannen min of meer hoerenlopers zijn.
Alleen, die dames in DGK, die krijgen er simpelweg niets voor terug.....
Goede vraag uwerzijds, stemt tot enig nadenken. Ik zou geen koppen willen/kunnen laten rollen. Daarentegen zou ik (denk ik) wel in staat zijn om tegen te houden dat koppen uberhaupt het levenslicht zouden zien.quote:Op zondag 30 december 2007 13:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik begin bij punt 2. Als je denkt dat iemand geen bestaansrecht heeft, dan kun je hem dat bestaansrecht ontnemen. Kop eraf dus.Maar als je vooraf al weet dat je die stap nooit zal willen nemen, is het zinloos om over iemand's bestaansrecht te discussiëren. De vraag is dus eigenlijk of jij bereidt bent om koppen te laten rollen. Zo ja, dan beginnen we bij punt 1.
![]()
Lekker douchen Pietje en tot later!quote:Op zondag 30 december 2007 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
De show van Hans Liberg is voorbij, ik ga maar eens een douche bezoeken.
Nee, nog nooit in geloofd, niet één moment. Ook die zogenaamde onbaatzuchtige liefde heeft als doel jezelf goed te laten voelen. Dat is het rendement die de Florence Nightingales in de zak steken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus in onbaatzuchtige liefde geloof jij niet (meer) NMNS?
Let op dat je niet verdrinkt Pietertje....quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Lekker douchen Pietje en tot later!
Jemig, jij weet een verliefd mens wel weer met beide benen op de grond te krijgen NMNSquote:Op zondag 30 december 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, nog nooit in geloofd, niet één moment. Ook die zogenaamde onbaatzuchtige liefde heeft als doel jezelf goed te laten voelen. Dat is het rendement die de Florence Nightingales in de zak steken.
Let echter op: iedere stelling heeft wel een paar uitzonderingen die de regel bevestigen (al kan ik er in dit geval niet eentje opnoemen)
Waarom? Geniet er lekker van meis, dat is immers jouw rendement......van (zogenaamde) onbaatzuchtigheid op dit moment?quote:Op zondag 30 december 2007 14:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jemig, jij weet een verliefd mens wel weer met beide benen op de grond te krijgen NMNS
Jaja het zal allemaal welquote:Op zondag 30 december 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Geniet er lekker van meis, dat is immers jouw rendement......van (zogenaamde) onbaatzuchtigheid op dit moment?
Hmmm, heb je het dan over abortus? Dat is een discussie met veel haken en ogen. Volgens sommigen zou dat ook vallen onder het laten rollen van kopen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Goede vraag uwerzijds, stemt tot enig nadenken. Ik zou geen koppen willen/kunnen laten rollen. Daarentegen zou ik (denk ik) wel in staat zijn om tegen te houden dat koppen uberhaupt het levenslicht zouden zien.
Nee nee, nog in een vroeger stadium. Ik denk meer aan belastingtechnische maatregelen, kinderbijslag, medisch tools om één en ander te verwekken. Ik ben de laatste die dat wat inmiddels leeft om zeep wil helpen.quote:Op zondag 30 december 2007 14:24 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, heb je het dan over abortus? Dat is een discussie met veel haken en ogen. Volgens sommigen zou dat ook vallen onder het laten rollen van kopen.
Hallo, het is mijn private mening hé.....Je bent toch niet iemand die zich door de eerste de beste omver laat lullenquote:
Als je echt verliefd bent stopt niemand je tochquote:Op zondag 30 december 2007 14:17 schreef -Blurk- het volgende:
Jemig, jij weet een verliefd mens wel weer met beide benen op de grond te krijgen NMNS
Ik ben het met je eens dat liefde zelden tot nooit onbaatzuchtig is. Maar de stap naar hoeren en hoerenlopers gaat mij iets te ver.quote:Op zondag 30 december 2007 14:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom? Geniet er lekker van meis, dat is immers jouw rendement......van (zogenaamde) onbaatzuchtigheid op dit moment?
Moet ik nog naar je zwaaien of ben je alweer terug van het douchen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent stopt niemand je toch
Bovendien is er helemaal niets mis met "Voor wat hoort wat". Het is slechts een gegeven dat het genieten niet in de weg hoeft te staan.quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hallo, het is mijn private mening hé.....Je bent toch niet iemand die zich door de eerste de beste omver laat lullen
Ik ben alweer terug, zolang kan ik toch niet zonder julliequote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Talitha het volgende:
Moet ik nog naar je zwaaien of ben je alweer terug van het douchen?
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent stopt niemand je toch
Wat leuk Pietje! Top voor je!quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh mijn plan krijgt bijval van een rooie![]()
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Mijn advies: Niet lullen maar poetsenquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.quote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nee, nog in een vroeger stadium. Ik denk meer aan belastingtechnische maatregelen, kinderbijslag, medisch tools om één en ander te verwekken. Ik ben de laatste die dat wat inmiddels leeft om zeep wil helpen.
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjesquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ook achter je oren gewassen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, zolang kan ik toch niet zonder jullie.
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietjequote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjes. W00t
.
't Had een paar pagina's SC nodig, maar we zijn eruit......quote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef -Blurk- het volgende:
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietje
quote:
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?quote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochten om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?
Je PI staat op de kopquote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochtend om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
Dat was dan een schattig engeltje, kan niet andersquote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn oude ava. Een engeltje heeft iets voor me geregeld.
heul niequote:
Zeer geslaagd.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?
Wie?!quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn oude ava. Een engeltje heeft iets voor me geregeld.
Of eigenlijk twee engeltjes.
Je neurotransmitter had ook een katerquote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vond het wel een goeie grap....ik dacht namelijk dat ik van nature vroeg wakker ben... uhm, niet dus...
ik was clean...quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je neurotransmitter had ook een kater.
Nee, helemaal niet. Ik hou wel van wat gebabbel af en toe....quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zou jij volgens mij maar wát graag in het echt toepassen he NMNS?
Af en toe...en ik neem aan alleen op momenten wanneer het jou uitkomt? Anders gaat de nieuwe gordel weer voor de mond?quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik hou wel van wat gebabbel af en toe....
Nee, dan gaat het het ene oor in, het andere uit. Beetje gericht en goed gemikt ja of nee zeggen....quote:Op zondag 30 december 2007 15:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Af en toe...en ik neem aan alleen op momenten wanneer het jou uitkomt? Anders gaat de nieuwe gordel weer voor de mond?
Volgens mij waren we nog maar net begonnen. Later dan maar weer eens de draad oppikken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Had een paar pagina's SC nodig, maar we zijn eruit......
Dan doen we uit beleefheid hé. Het liefst zou ik natuurlijk zeggen "Hou je mond es ffies"quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het het ene oor in, het andere uit. Beetje gericht en goed gemikt ja of nee zeggen....
Doe maar een uur of tien.....quote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij waren we nog maar net begonnen. Later dan maar weer eens de draad oppikken.
Middag, je avaquote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Ow, sorry piet, das je pleegpapa..quote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Middag, je ava![]()
![]()
![]()
*van stoel valt
Heb je geheimen voor mij?!quote:
Kondig dat ff aan wil je.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Pietje Puk de pleegpapa van Pietje Puk?!
Shitquote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Pietje Puk de pleegpapa van Pietje Puk?!
quote:
De sneeuw is weg hoorquote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Nog een hele toer, om veilig naar de supermarkt te lopen.
Toch niet weer ruzie gemaakt met het beton hoop ik?quote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Vuurwerk?quote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Nogal ja.quote:
Kijk wel uit. Ik hou wat permanente souvenirtjes over aan dit jaar. Dat beton ligt er gewoon nog cool te wezen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch niet weer ruzie gemaakt met het beton hoop ik?
Deed jij vroeger niet, natuurlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja.
En geen "schorem", maar welvarende blanke jochies die er honderden euro's doorheen knallen.
Onbegrijpelijk.
Heb jij een botsing met beton gehad Gert?quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Ik hou wat permanente souvenirtjes over aan dit jaar. Dat beton ligt er gewoon nog cool te wezen.
Was mijn poging om toe te geven dat ik dat vroeger wel degelijk deed, zó subtiel? Feverhead.quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deed jij vroeger niet, natuurlijk?
Nogal ja.quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij een botsing met beton gehad Gert?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Was mijn poging om toe te geven dat ik dat vroeger wel degelijk deed, zó subtiel? Feverhead.
Ik vind dat het doorslaat, het middel (ingrijpen in het plezier van zoveel mensen, een traditie verbieden) is m.i,. erger dan de kwaal (vervuiling "ter waarde van" zeven normale dagen, schade door verkeerd gebruik of door slecht vuurwerk).quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind het standpunt van GL nog niet zo gek om het te verbieden. Aan de ene kant o.a. spaarlampen promoten, ecotaxen er doorheen sleuren en aan de andere kant deze vervuiling gewoon toelaten.....beetje bizar
Plus dat het bij een verbod nog véél aantrekkelijker wordt, en er dan illegaal en onveilig(er) vuurwerk op de proppen komt.quote:Op zondag 30 december 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat het doorslaat, het middel (ingrijpen in het plezier van zoveel mensen, een traditie verbieden) is m.i,. erger dan de kwaal (vervuiling "ter waarde van" zeven normale dagen, schade door verkeerd gebruik of door slecht vuurwerk).
Das me kloon, skattie..quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet Tobasco?
Wel gezellig, rijmt op Calimero.quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet Tobasco?
Beton heeft toch wel aardig wat schade veroorzaakt Dolf, want dat rijmt niet!quote:
Dan niet joh.quote:Op zondag 30 december 2007 16:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beton heeft toch wel aardig wat schade veroorzaakt Dolf, want dat rijmt niet!
Gelukkig, zag al weer een "hoe duur is"-discussie ontstaan.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig, zag al weer een "hoe duur is"-discussie ontstaan.
Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?quote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg zwaar de zenuwen van dat vuurwerk.
En dan moet ik morgen en 1 januari ook nog zien te overleven
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?
Ja, dat is wel verstandig van de manegehouders.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.
Stallen zijn vaak 1 of 2 dagen van te voren al dicht.
quote:
Ik zag gisteren dat ze in zo'n dierenpark giraffen met harde muziek een soort gewenningskuur gaven voor harde geluiden. Ze beginnen dan 5 dagen van tevoren muziek via speakers bij de giraffen af te spelen en draaien dan elke dag het geluid iets harder. Het leek me eerder een langzame marteling maar misschien werkt het omdat die giraffen na 5 dagen gewoon doof zijn geworden.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.
Stallen zijn vaak 1 of 2 dagen van te voren al dicht.
Is die er ook al..quote:Op zondag 30 december 2007 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Saw IV is zeker de moeite van 't kijken waard.
quote:Op zondag 30 december 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
veulen...
pas op!
[ afbeelding ]
Wat zijn er toch enorm veel afzichtelijke animated GIF's van vuurwerk.![]()
Ik heb geen idee waar dat op slaat.quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef pullup het volgende:
Ik zag gisteren dat ze in zo'n dierenpark giraffen met harde muziek een soort gewenningskuur gaven voor harde geluiden. Ze beginnen dan 5 dagen van tevoren muziek via speakers bij de giraffen af te spelen en draaien dan elke dag het geluid iets harder. Het leek me eerder een langzame marteling maar misschien werkt het omdat die giraffen na 5 dagen gewoon doof zijn geworden.
quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
Ik heb geen idee waar dat op slaat.
Klinkt erg nutteloos.
Coolquote:
Dat is precies wat ik dachtquote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat op slaat.
Klinkt erg nutteloos.
oh please!quote:Op zondag 30 december 2007 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming
.
Ja maar vuurwerk klinkt wel wat anders dan harde muziek.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
, dieren zijn erg vatbaar voor gewenning (de pavlovreacties
).
Bij giraffen lopen meestal bezoekers, die zullen vuurwerkgeluiden niet zo prettig vindenquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
Ja maar vuurwerk klinkt wel wat anders dan harde muziek.
Ik zou het nog snappen als ze een cd met vuurwerk er in gooien. Maar met muziek?
Behoorlijk vaag.
quote:Op zondag 30 december 2007 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming
.
Het geluid uitquote:Op zondag 30 december 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
Ik blijf gewoon op de bank zitten hoor.
Doe misschien wel het geluid uit tijdens de enge gedeeltes.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op zondag 30 december 2007 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het geluid uit, niet eens een kussen voor je ogen
. Hij valt eigenlijk wel mee, mijn gruwelmoment zat in Saw II
Nou, dan ben ik zeker een watje, maar na een horrorfilm slaap ik een hele poos met het licht aan, kijk er ook het liefste niet naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet doen, wat jij 't fijnste vindtquote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, dan ben ik zeker een watje, maar na een horrorfilm slaap ik een hele poos met het licht aan, kijk er ook het liefste niet naar
Van mij mogen ze het verbieden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
Mijn katten zijn nu al een stuk schrikachtiger. Als het echt losgaat even na twaalf uur, dan wil ik ook niet te dichtbij staan eerlijk gezegd.
Hahaha, die Theoquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet doen, wat jij 't fijnste vindt![]()
Theo Maassen
Ja, het is rustig Pietje, iedereen is aan het voorslapen misschien voor morgenavond?quote:Op zondag 30 december 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig hier, zijn we burgerlijk zondagavond aan 't vieren of zo?
Nee hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig hier, zijn we burgerlijk zondagavond aan 't vieren of zo?
Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaarquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het is rustig Pietje, iedereen is aan het voorslapen misschien voor morgenavond?
Zullen we eens een lekker muziekje zoeken om de mensen wakker te maken? Iets van Metallica ofzo?
2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpenquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.quote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig
Aha, de CAZ, juistquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaar.
quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.
Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.htmlquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpen.
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.
Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoektquote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.html
Ook werkt zonder de bijgeleverde klem en hoe hoog ie zonder die klem is.
Maar de fabrikant neemt niet de moeite voor een website ofzo.
Je moet op de plekken zijn waar mensen met eigen paarden spullen kopen zoals winkels waar ze voer, stro, hooi e.d. verkopenquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.
Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?quote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.
Die heb ik ook gezien, kost ongeveer 60 euro. Maar die Resun maar de helft. Maar dan moet ik dus wel de maten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoekt.
Daar ben ik ook heel blij mee.quote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?
Maar goed, we denken hier met je mee Veulen.
...en dat was ?quote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee.
Zit nog steeds een beetje in me hoofd met die tip van NMNS, hij heeft namelijk heel erg gelijk
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
...en dat was ?
Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk
Ik heb zitten overwegen om nog een kleine aanpassing te doen op de folder. Zo dat mensen een kaartje terug kunnen sturen als ze op de hoogte willen worden gehouden of meer info willen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebben.
Dat lijkt me alleen een goed plan indien je mensen een formulier laat invullen dat ze "eventueel interesse" hebben, maar niet zomaar een klantenlijst van een pensionstal afbellen want dat komt vrij agressief over denk ik zo.
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?quote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk
Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.quote:Op zondag 30 december 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn we 't akelig eens Blurk.
Mix is afgelopen
http://nl.youtube.com/watch?v=2ZDhnRo8YvQ
Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemerquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.
quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Locale kabelkrant kost 130 euro voor een weekendquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.
Maar ja, de cost gaat voor de baet uit nietwaar? Je zal toch wat moeten investeren Veulen, anders lukt het niet zo goed ben ik bang. Je kunt toch eens informeren wat het kost?quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemer.
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Hallo Lobasca! Weer een beetje opgeknapt?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
Ben er net ff uit om pinstijllir en koortverlagende bende tot me te nemen.. typefout laat ik staan.quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, snel je bedje in dan
. Beterschap.
Uitzieken meis, hup je bedje in en slapen. Warme grog mee! 2 paracetemol en zweten maar. Sterkte!quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?
Nee schat, maar zoiets was het toch wel?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......
Heb ik het fout geintrepeteerd?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......
That would be me Veulen, maar ik had het zo begrepen, maakt toch ook niets uit? NMNS bedoelde in mijn opninie the personal approach, maar kan het mis hebben hoor.quote:
Ik loer af en toe, maar daar heb je weinig aan.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.
We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?quote:Op zondag 30 december 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.
Hondenkop, wat onaardig nu weer Jappiequote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?
Je bent er nogquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
Hondenkop, wat onaardig nu weer Jappie
Dat is de enige taal die Gert begrijpt hoor.....quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dank je wel.quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen normale knallen meerquote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg zwaar de zenuwen van dat vuurwerk.
En dan moet ik morgen en 1 januari ook nog zien te overleven
Dat worden reuze-sprongen morgennacht Mazaru!quote:Op zondag 30 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen normale knallen meer
Ik spring iedere keer een meter omhoog van schrik
Dat mag ook op die leeftijdquote:Op zondag 30 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn ook geen normale knallen meer
Ik spring iedere keer een meter omhoog van schrik
quote:Geb. Datum 07-10-1900
Ook zo'n lekker nummer Pietje!quote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog maar een nummertje dan
http://nl.youtube.com/watch?v=YzB-3oKIfRw
Slaap lekker Blurkiequote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, na die slemppartij van gisteren krijg ik nu ineens zo'n zin om mijn hoofd op het kussen te vleien, welterusten allemaal en tot morgen, Oudejaarsavond!
Die ongemanierde pauper heeft voorlopig wel weer gewoon de 0.00 uur gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je wel.
Snap niet dat die ongemanierde pauper nou weer zulke taal moet uitslaan.
Definieer fijnquote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi jappie en pieter. gaat er nog iets gebeuren deze schone ochtend?
iets fijns dan, he!
Hoi Willem Jozef, ik was nog niet weg. Hoe is het in Alkmaar?quote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
goedenmorgen kindjes van me...
hi blurkibabe![]()
hoi piet porno![]()
beetje traag fok..
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.quote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi jappie en pieter. gaat er nog iets gebeuren deze schone ochtend?
iets fijns dan, he!
Dat is op zich toch al heerlijk Jappie?quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.
een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktquote:
Dat mag je zeggenquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich toch al heerlijk Jappie?
Goede voornemens: studie afmakenquote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktof gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
En ach..we zien wel weer wat morgen brengt....eerst zo maar eens de oogjes toe...begin er een beetje doorheen te zitten eerlijk gezegd.
truste blurkquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
Thnx...en trust voor laterquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).
there you go, pak an die ouwe fiets als het licht uit gaat strakjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw
Slaap (alweer) lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
wat studeer je, piet?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goede voornemens: studie afmaken
Foute voornemens: veel op FOK! vertoeven
Boring dus.
Economics & ICT (MSc) in R'damquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
wat studeer je, piet?
Maken of implementeren van software, advies en/of auditwerk, etc. De keuze daarin heb ik nog niet gemaaktquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
en wat ga je daar mee doen als je klaar bent, behalve nog meer fokken?
Schreeuw niet zo, ik slaapquote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
AMANDA BIJ 2 BABES
Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachtquote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Gert het volgende:
Nog één dagje genieten van het heerlijke 2007.
Hoi B.quote:Op maandag 31 december 2007 13:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachthoi Gert
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!
quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!
En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....quote:
De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.quote:Op maandag 31 december 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.
Ja? Staat de Bokma al koud?
Of ga je de hort op? [ afbeelding ]
Geen idee, ben sinds do.avond de straat niet meer opgeweest...quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Lobbes........lekker rustig zeker met al die dichtgeplakte brievenbussen.....?
Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik volg altijd al trouw collegesquote:Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....
Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.quote:Op maandag 31 december 2007 13:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen is DGK de meest populaire reallifesoap
http://www.telegraaf.nl/p(...)ifesoap__.html?p=4,1
quote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Lobasca, weer een beetje opgeknapt?
Fijn.quote:
37.6 zonder ibuquote:
Doe jij maar Gert.....ik ben luiquote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.
Wel aardig om even in DGK in de media te zetten, dit bericht! Doe jij het, of moet ik het doen?
Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.
En jij?
Ik beloof je dat ik in 2008 zoveel mogelijk mijzelf zal zijn....quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?
En jij natuurlijk ook de allerbeste wensen NMNS
Jazeker, de tv staat bij mij op 3 vanavond!quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.![]()
Ik ga eten bij en met vrienden. En drinken ook! En plezier maken. En nóg een fles open trekken. En ach, het nieuwe jaar moet gevierd worden: nog maar eentje dan.![]()
En hopelijk heeft eerder op de avond iedereen zin in popquiz a gogo aan op de achtergrond.
Zo zie je maar weer waar "het" allemaal goed voor is!quote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
37.6 zonder ibuBlijf vannacht natuurlijk wel braaf binnen, maar ben nu al super happy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |