Goede voornemens: studie afmakenquote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktof gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
En ach..we zien wel weer wat morgen brengt....eerst zo maar eens de oogjes toe...begin er een beetje doorheen te zitten eerlijk gezegd.
truste blurkquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
Thnx...en trust voor laterquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).
there you go, pak an die ouwe fiets als het licht uit gaat strakjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw
Slaap (alweer) lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
wat studeer je, piet?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goede voornemens: studie afmaken
Foute voornemens: veel op FOK! vertoeven
Boring dus.
Economics & ICT (MSc) in R'damquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
wat studeer je, piet?
Maken of implementeren van software, advies en/of auditwerk, etc. De keuze daarin heb ik nog niet gemaaktquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
en wat ga je daar mee doen als je klaar bent, behalve nog meer fokken?
Schreeuw niet zo, ik slaapquote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
AMANDA BIJ 2 BABES
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |