Goede voornemens: studie afmakenquote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktof gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen![]()
En ach..we zien wel weer wat morgen brengt....eerst zo maar eens de oogjes toe...begin er een beetje doorheen te zitten eerlijk gezegd.
truste blurkquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
Thnx...en trust voor laterquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).
there you go, pak an die ouwe fiets als het licht uit gaat strakjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw
Slaap (alweer) lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
wat studeer je, piet?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goede voornemens: studie afmaken
Foute voornemens: veel op FOK! vertoeven
Boring dus.
Economics & ICT (MSc) in R'damquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
wat studeer je, piet?
Maken of implementeren van software, advies en/of auditwerk, etc. De keuze daarin heb ik nog niet gemaaktquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
en wat ga je daar mee doen als je klaar bent, behalve nog meer fokken?
Schreeuw niet zo, ik slaapquote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
AMANDA BIJ 2 BABES
Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachtquote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Gert het volgende:
Nog één dagje genieten van het heerlijke 2007.
Hoi B.quote:Op maandag 31 december 2007 13:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachthoi Gert
Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!
quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!
En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....quote:
De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.quote:Op maandag 31 december 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.
Ja? Staat de Bokma al koud?
Of ga je de hort op? [ afbeelding ]
Geen idee, ben sinds do.avond de straat niet meer opgeweest...quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Lobbes........lekker rustig zeker met al die dichtgeplakte brievenbussen.....?
Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik volg altijd al trouw collegesquote:Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....
Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.quote:Op maandag 31 december 2007 13:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen is DGK de meest populaire reallifesoap
http://www.telegraaf.nl/p(...)ifesoap__.html?p=4,1
quote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Lobasca, weer een beetje opgeknapt?
Fijn.quote:
37.6 zonder ibuquote:
Doe jij maar Gert.....ik ben luiquote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.
Wel aardig om even in DGK in de media te zetten, dit bericht! Doe jij het, of moet ik het doen?
Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.
En jij?
Ik beloof je dat ik in 2008 zoveel mogelijk mijzelf zal zijn....quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?
En jij natuurlijk ook de allerbeste wensen NMNS
Jazeker, de tv staat bij mij op 3 vanavond!quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.![]()
Ik ga eten bij en met vrienden. En drinken ook! En plezier maken. En nóg een fles open trekken. En ach, het nieuwe jaar moet gevierd worden: nog maar eentje dan.![]()
En hopelijk heeft eerder op de avond iedereen zin in popquiz a gogo aan op de achtergrond.
Zo zie je maar weer waar "het" allemaal goed voor is!quote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
37.6 zonder ibuBlijf vannacht natuurlijk wel braaf binnen, maar ben nu al super happy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |