Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?quote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg zwaar de zenuwen van dat vuurwerk.
En dan moet ik morgen en 1 januari ook nog zien te overleven

Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?

Ja, dat is wel verstandig van de manegehouders.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.
Stallen zijn vaak 1 of 2 dagen van te voren al dicht.

quote:

.
.

Ik zag gisteren dat ze in zo'n dierenpark giraffen met harde muziek een soort gewenningskuur gaven voor harde geluiden. Ze beginnen dan 5 dagen van tevoren muziek via speakers bij de giraffen af te spelen en draaien dan elke dag het geluid iets harder. Het leek me eerder een langzame marteling maar misschien werkt het omdat die giraffen na 5 dagen gewoon doof zijn geworden.quote:Op zondag 30 december 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.
Stallen zijn vaak 1 of 2 dagen van te voren al dicht.

Is die er ook al..quote:Op zondag 30 december 2007 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Saw IV is zeker de moeite van 't kijken waard.
 Ik hou er wel van..
 Ik hou er wel van..  

quote:Op zondag 30 december 2007 18:19 schreef Gert het volgende:
veulen...
pas op!
[ afbeelding ]
Wat zijn er toch enorm veel afzichtelijke animated GIF's van vuurwerk.

Ik heb geen idee waar dat op slaat.quote:Op zondag 30 december 2007 18:51 schreef pullup het volgende:
Ik zag gisteren dat ze in zo'n dierenpark giraffen met harde muziek een soort gewenningskuur gaven voor harde geluiden. Ze beginnen dan 5 dagen van tevoren muziek via speakers bij de giraffen af te spelen en draaien dan elke dag het geluid iets harder. Het leek me eerder een langzame marteling maar misschien werkt het omdat die giraffen na 5 dagen gewoon doof zijn geworden.

quote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
Ik heb geen idee waar dat op slaat.
Klinkt erg nutteloos.
 , dieren zijn erg vatbaar voor gewenning (de pavlovreacties
, dieren zijn erg vatbaar voor gewenning (de pavlovreacties  ).
).

Coolquote:
 , meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming
, meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming  .
.

Dat is precies wat ik dachtquote:Op zondag 30 december 2007 19:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar dat op slaat.
Klinkt erg nutteloos.

oh please!quote:Op zondag 30 december 2007 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming
.

Ja maar vuurwerk klinkt wel wat anders dan harde muziek.quote:Op zondag 30 december 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
, dieren zijn erg vatbaar voor gewenning (de pavlovreacties
).

Bij giraffen lopen meestal bezoekers, die zullen vuurwerkgeluiden niet zo prettig vindenquote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef Veulen het volgende:
Ja maar vuurwerk klinkt wel wat anders dan harde muziek.
Ik zou het nog snappen als ze een cd met vuurwerk er in gooien. Maar met muziek?
Behoorlijk vaag.
 . Kunnen ze 't wel 'snachts doen, maar dat vinden de buren niet zo prettig
. Kunnen ze 't wel 'snachts doen, maar dat vinden de buren niet zo prettig  .
.

quote:Op zondag 30 december 2007 19:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cool, meeste vrouwen zitten dan achter de bank met hun kussen paraat ter bescherming
.
 Ik blijf gewoon op de bank zitten hoor.

Het geluid uitquote:Op zondag 30 december 2007 19:16 schreef Talitha het volgende:
Doe misschien wel het geluid uit tijdens de enge gedeeltes.
 , niet eens een kussen voor je ogen
, niet eens een kussen voor je ogen  . Hij valt eigenlijk wel mee, mijn gruwelmoment zat in Saw II
. Hij valt eigenlijk wel mee, mijn gruwelmoment zat in Saw II SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+

quote:Op zondag 30 december 2007 19:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het geluid uit, niet eens een kussen voor je ogen
. Hij valt eigenlijk wel mee, mijn gruwelmoment zat in Saw II
Nou, dan ben ik zeker een watje, maar na een horrorfilm slaap ik een hele poos met het licht aan, kijk er ook het liefste niet naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je moet doen, wat jij 't fijnste vindtquote:Op zondag 30 december 2007 19:23 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, dan ben ik zeker een watje, maar na een horrorfilm slaap ik een hele poos met het licht aan, kijk er ook het liefste niet naar

Van mij mogen ze het verbieden.quote:Op zondag 30 december 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
Mijn katten zijn nu al een stuk schrikachtiger. Als het echt losgaat even na twaalf uur, dan wil ik ook niet te dichtbij staan eerlijk gezegd.

Hahaha, die Theoquote:Op zondag 30 december 2007 19:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je moet doen, wat jij 't fijnste vindt
Theo Maassen

?
?

Ja, het is rustig Pietje, iedereen is aan het voorslapen misschien voor morgenavond?quote:Op zondag 30 december 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig hier, zijn we burgerlijk zondagavond aan 't vieren of zo?

Nee hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig hier, zijn we burgerlijk zondagavond aan 't vieren of zo?

Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaarquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het is rustig Pietje, iedereen is aan het voorslapen misschien voor morgenavond?
Zullen we eens een lekker muziekje zoeken om de mensen wakker te maken? Iets van Metallica ofzo?
 .
.

2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpenquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig
 .
.

Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.quote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig

Aha, de CAZ, juistquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaar.

quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.
 , of een gratis proefles om te kijken of ze 't wel leuk vinden. Of een uitstapdag organiseren voor kids (voor klassenavonden ofzo, als actviteit iig). Of een kamp voor kids.
, of een gratis proefles om te kijken of ze 't wel leuk vinden. Of een uitstapdag organiseren voor kids (voor klassenavonden ofzo, als actviteit iig). Of een kamp voor kids. .
.

Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.htmlquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpen.

Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.

Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoektquote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.html
Ook werkt zonder de bijgeleverde klem en hoe hoog ie zonder die klem is.
Maar de fabrikant neemt niet de moeite voor een website ofzo.
 .
.

Je moet op de plekken zijn waar mensen met eigen paarden spullen kopen zoals winkels waar ze voer, stro, hooi e.d. verkopenquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.
 .
.

Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?quote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.

Die heb ik ook gezien, kost ongeveer 60 euro. Maar die Resun maar de helft. Maar dan moet ik dus wel de maten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoekt.

Daar ben ik ook heel blij mee.quote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?
Maar goed, we denken hier met je mee Veulen.

...en dat was ?quote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee.
Zit nog steeds een beetje in me hoofd met die tip van NMNS, hij heeft namelijk heel erg gelijk

Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
...en dat was ?

Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk
 .
. .
.

Ik heb zitten overwegen om nog een kleine aanpassing te doen op de folder. Zo dat mensen een kaartje terug kunnen sturen als ze op de hoogte willen worden gehouden of meer info willen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebben.
Dat lijkt me alleen een goed plan indien je mensen een formulier laat invullen dat ze "eventueel interesse" hebben, maar niet zomaar een klantenlijst van een pensionstal afbellen want dat komt vrij agressief over denk ik zo.

Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?quote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk

Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?

Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.quote:Op zondag 30 december 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.

quote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn we 't akelig eens Blurk.
Mix is afgelopen
http://nl.youtube.com/watch?v=2ZDhnRo8YvQ
 Heerlijk nummer, ken er veel uitvoeringen van, maar dit is wel mijn favoriet.
  Heerlijk nummer, ken er veel uitvoeringen van, maar dit is wel mijn favoriet.

Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemerquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.
 .
.

quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!

Locale kabelkrant kost 130 euro voor een weekendquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.

Maar ja, de cost gaat voor de baet uit nietwaar? Je zal toch wat moeten investeren Veulen, anders lukt het niet zo goed ben ik bang. Je kunt toch eens informeren wat het kost?quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemer.

Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Hallo Lobasca! Weer een beetje opgeknapt?
 . Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
 . Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.

quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
 , snel je bedje in dan
, snel je bedje in dan  . Beterschap.
. Beterschap.

Ben er net ff uit om pinstijllir en koortverlagende bende tot me te nemen.. typefout laat ik staan.quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, snel je bedje in dan
. Beterschap.

Uitzieken meis, hup je bedje in en slapen. Warme grog mee! 2 paracetemol en zweten maar. Sterkte!quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.

Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?

Nee schat, maar zoiets was het toch wel?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......

Heb ik het fout geintrepeteerd?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......

That would be me Veulen, maar ik had het zo begrepen, maakt toch ook niets uit? NMNS bedoelde in mijn opninie the personal approach, maar kan het mis hebben hoor.quote:

Ik loer af en toe, maar daar heb je weinig aan.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.

We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.

quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
 , ik ben er weer. Was ff studio voetbal kijken
, ik ben er weer. Was ff studio voetbal kijken  .
.

Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?quote:Op zondag 30 december 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.

Hondenkop, wat onaardig nu weer Jappiequote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?

Je bent er nogquote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
Hondenkop, wat onaardig nu weer Jappie
 .
.

Dat is de enige taal die Gert begrijpt hoor.....quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]

Dank je wel.quote:Op zondag 30 december 2007 23:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]

Dat zijn ook geen normale knallen meerquote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg zwaar de zenuwen van dat vuurwerk.
En dan moet ik morgen en 1 januari ook nog zien te overleven

Dat worden reuze-sprongen morgennacht Mazaru!quote:Op zondag 30 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen normale knallen meer
Ik spring iedere keer een meter omhoog van schrik

Dat mag ook op die leeftijdquote:Op zondag 30 december 2007 23:41 schreef mazaru het volgende:
Dat zijn ook geen normale knallen meer
Ik spring iedere keer een meter omhoog van schrik

quote:Geb. Datum 07-10-1900

Ook zo'n lekker nummer Pietje!quote:Op zondag 30 december 2007 23:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog maar een nummertje dan
http://nl.youtube.com/watch?v=YzB-3oKIfRw

Slaap lekker Blurkiequote:Op maandag 31 december 2007 00:02 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ga slapen, na die slemppartij van gisteren krijg ik nu ineens zo'n zin om mijn hoofd op het kussen te vleien, welterusten allemaal en tot morgen, Oudejaarsavond!
 .
.  

Die ongemanierde pauper heeft voorlopig wel weer gewoon de 0.00 uur gehaald.quote:Op zondag 30 december 2007 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dank je wel.
Snap niet dat die ongemanierde pauper nou weer zulke taal moet uitslaan.

)
)

Definieer fijnquote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi jappie en pieter. gaat er nog iets gebeuren deze schone ochtend?
iets fijns dan, he!
 ?
?

Hoi Willem Jozef, ik was nog niet weg. Hoe is het in Alkmaar?quote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef willem-jozef het volgende:
goedenmorgen kindjes van me...
hi blurkibabe
hoi piet porno
beetje traag fok..

Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.quote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef willem-jozef het volgende:
hoi jappie en pieter. gaat er nog iets gebeuren deze schone ochtend?
iets fijns dan, he!

Dat is op zich toch al heerlijk Jappie?quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.

een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktquote:
 of gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008
 of gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008

Dat mag je zeggenquote:Op maandag 31 december 2007 00:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat is op zich toch al heerlijk Jappie?

Goede voornemens: studie afmakenquote:Op maandag 31 december 2007 00:20 schreef willem-jozef het volgende:
een semi-rel; mooie muziekjes; een ongeletterde die (niet bestaande) spelfouten van andere users afzeiktof gewoon: wat zijn je foute of goede voornemens voor 2008
 .
.

dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik mag tegen de billen van mijn vriendin aanliggen maar verder verwacht ik weinig spectaculairs eik.

Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.quote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen
En ach..we zien wel weer wat morgen brengt....eerst zo maar eens de oogjes toe...begin er een beetje doorheen te zitten eerlijk gezegd.

truste blurkquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.

Thnx...en trust voor laterquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
dat kan best lekker zijn (vooral als je elkaar net kent).
there you go, pak an die ouwe fiets als het licht uit gaat strakjes:
http://nl.youtube.com/watch?v=PECk9A-07Pw

Slaap (alweer) lekkerquote:Op maandag 31 december 2007 00:23 schreef -Blurk- het volgende:
Ik ook, drukke dag en nacht gehad, ben uitgeput door veschillende dingen, dus lekker slapen nu.
Tot morgen allemaal en een goede nacht!
And don't let the bedbugs bite.
 . Truste
. Truste  

wat studeer je, piet?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Goede voornemens: studie afmaken
Foute voornemens: veel op FOK! vertoeven
Boring dus.

Economics & ICT (MSc) in R'damquote:Op maandag 31 december 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
wat studeer je, piet?
 .
.

Maken of implementeren van software, advies en/of auditwerk, etc. De keuze daarin heb ik nog niet gemaaktquote:Op maandag 31 december 2007 00:37 schreef willem-jozef het volgende:
en wat ga je daar mee doen als je klaar bent, behalve nog meer fokken?
 .
.

Schreeuw niet zo, ik slaapquote:Op maandag 31 december 2007 01:33 schreef paultjuhhh het volgende:
AMANDA BIJ 2 BABES

.
.

Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachtquote:Op maandag 31 december 2007 13:00 schreef Gert het volgende:
Nog één dagje genieten van het heerlijke 2007.
 hoi Gert
 hoi Gert  

Hoi B.quote:Op maandag 31 december 2007 13:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inmiddels nog een halve dag en een lánge nachthoi Gert

Sluit ik me bij aan!quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!

quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik wens iedereen het allerbeste voor nu, straks en volgend jaar en wat je ook gaat doen, doe het veilig!

En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....quote:

De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.quote:Op maandag 31 december 2007 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi B.
Ja? Staat de Bokma al koud?
Of ga je de hort op? [ afbeelding ]
 En jij?
 En jij?

Geen idee, ben sinds do.avond de straat niet meer opgeweest...quote:Op maandag 31 december 2007 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Middag Lobbes........lekker rustig zeker met al die dichtgeplakte brievenbussen.....?

Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?quote:Op maandag 31 december 2007 13:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Ik volg altijd al trouw collegesquote:Op maandag 31 december 2007 13:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En geen genoegen nemen met een zesje PP.......ga eens voor een 8 of 9 en volg trouw je colleges....
 , het doel wordt per vak bepaald, soms is een 9 goed en soms is een 5.5 al goed
, het doel wordt per vak bepaald, soms is een 9 goed en soms is een 5.5 al goed  .
.

Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.quote:Op maandag 31 december 2007 13:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ondertussen is DGK de meest populaire reallifesoap
http://www.telegraaf.nl/p(...)ifesoap__.html?p=4,1

quote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef -Blurk- het volgende:
Hoi Lobasca, weer een beetje opgeknapt?
 Ik durf het wel aan vanavond
  Ik durf het wel aan vanavond  

Fijn.quote:

38....
   38....

37.6 zonder ibuquote:
 Blijf vannacht natuurlijk wel braaf binnen, maar ben nu al super happy
  Blijf vannacht natuurlijk wel braaf binnen, maar ben nu al super happy  

Doe jij maar Gert.....ik ben luiquote:Op maandag 31 december 2007 13:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Jippie! De internetlobby heeft z'n werk gedaan.
Wel aardig om even in DGK in de media te zetten, dit bericht! Doe jij het, of moet ik het doen?

Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.quote:Op maandag 31 december 2007 13:20 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De Bokma staat koud, en na twaalf uur ga ik feestvieren bij vrienden (op loopafstand, dus ik kan wat drinken), tot die tijd beetje tv kijken en hier af en toe even lurken, dus dat wordt wel een gezellige avond en nacht hoop ik.
En jij?

Ik beloof je dat ik in 2008 zoveel mogelijk mijzelf zal zijn....quote:Op maandag 31 december 2007 13:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja Pa, ik zal me gedragen, jij ook?
En jij natuurlijk ook de allerbeste wensen NMNS

Jazeker, de tv staat bij mij op 3 vanavond!quote:Op maandag 31 december 2007 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Goed bekeken jij, een feestje op kruip-afstand van je bed.
Ik ga eten bij en met vrienden. En drinken ook! En plezier maken. En nóg een fles open trekken. En ach, het nieuwe jaar moet gevierd worden: nog maar eentje dan.
En hopelijk heeft eerder op de avond iedereen zin in popquiz a gogo aan op de achtergrond.

Zo zie je maar weer waar "het" allemaal goed voor is!quote:Op maandag 31 december 2007 13:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
37.6 zonder ibuBlijf vannacht natuurlijk wel braaf binnen, maar ben nu al super happy

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |