Jij ook Bong, en dan wens ik jou vooral een hoofdpijnvrij jaarquote:Op maandag 31 december 2007 13:45 schreef BONG4002 het volgende:
Bij deze dan maar alvast de zeer beste wensen voor het nieuwe jaar namens Bong
Dankje, wat lief!quote:Op maandag 31 december 2007 13:48 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Jij ook Bong, en dan wens ik jou vooral een hoofdpijnvrij jaar
Snel hoor Pietje, en jij natuurlijk ook alvast de beste wensen, maar ik spreek je vast nog wel vandaagquote:
Jij ook Lobasquote:
Jazeker Bong, dank jequote:Op maandag 31 december 2007 13:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jij ook LobasVoel je je al een beetje beter?
Dan gaat 't weer net zo goed als al die andere 364 dagenquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:
Mijn grootste zorg op dit moment is "Wat moet ik aan vandaag?"
Je kent mequote:Op maandag 31 december 2007 13:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan gaat 't weer net zo goed als al die andere 364 dagen.
Ja , die kantoor-terreur,vaak gepaard gaand met drie kussen, jakkes. Mensen die je normaal nooit zou willen kussen, grijpen dan hun kans..quote:Op maandag 31 december 2007 15:31 schreef Gert het volgende:
Is het trouwens een nieuwe trend om elkaar al op oudjaarsdag, voor 12 uur 's nachts, een gelukkig nieuwjaar te wensen?
En betekent dit dan, dat je daarmee van die "gezellige" verplichting verlost bent, of moet het ook nog een keer ná twaalven?
Het is hoe dan ook minder erg dan de nieuwjaarse kantoor-terreur. Van die clubjes mensen in pak die elkaar systematisch afwerken, en met een geforceerd "gemeend" glimlachje elkaar de beste wensen ehm.. wensen.
"Beste wensen hè."
En na afloop is iedereen blij dat dit gedoe erop zit. Al zijn ze toch ook wel een beetje trots op hun sociale instelling, of zeg maar gerust netwerk-skills.
Je gaat voor je kledingkast staan , doet je ogen dicht en grijpt, het eerste kledingstuk wat je pakt doe je aan...klaarquote:Op maandag 31 december 2007 13:56 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jazeker Bong, dank jeMijn grootste zorg op dit moment is "Wat moet ik aan vandaag?"
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je gaat voor je kledingkast staan , doet je ogen dicht en grijpt, het eerste kledingstuk wat je pakt doe je aan...klaar
Had je die ene oliebol toch moeten laten staanquote:Op maandag 31 december 2007 15:47 schreef Lobasca het volgende:
Heb ik eindelijk wat aan...springt de knoop van me broek..kan ik straks weer...ggggrrrmbl
Ik heb nog geeneens een oliebol gegetenquote:Op maandag 31 december 2007 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Had je die ene oliebol toch moeten laten staan.
Junior!!!!!!quote:Op maandag 31 december 2007 15:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan moet je gewoon de goeie maat kopen.
Ja, leuk, een kort jurkje neem ik aan?quote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef Lobasca het volgende:
Zal ik voor het bruine jurkje met paarse legging gaan? Uiteraard met bruine laarzen?
Nou, niet ordinair kort hoor, maar wel héééél leukquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, leuk, een kort jurkje neem ik aan?
En natuurlijk de juiste laarzen
En dan proberen ze het zeker "extra lekker" te doen ook nog, om tóch even te laten doorschemeren dat ze eigenlijk zwoele minnaars zijn. Nèt even te nat, net even te lang, net iets te dicht bij je mond.quote:Op maandag 31 december 2007 15:43 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja , die kantoor-terreur,vaak gepaard gaand met drie kussen, jakkes. Mensen die je normaal nooit zou willen kussen, grijpen dan hun kans..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |