quote:Op zondag 30 december 2007 21:14 schreef Lobasca het volgende:
Iefning!
Locale kabelkrant kost 130 euro voor een weekendquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.
Maar ja, de cost gaat voor de baet uit nietwaar? Je zal toch wat moeten investeren Veulen, anders lukt het niet zo goed ben ik bang. Je kunt toch eens informeren wat het kost?quote:Op zondag 30 december 2007 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemer.
Lief dat je het vraagtquote:Op zondag 30 december 2007 21:31 schreef -Blurk- het volgende:
Hallo Lobasca! Weer een beetje opgeknapt?
quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
Ben er net ff uit om pinstijllir en koortverlagende bende tot me te nemen.. typefout laat ik staan.quote:Op zondag 30 december 2007 21:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, snel je bedje in dan
. Beterschap.
Uitzieken meis, hup je bedje in en slapen. Warme grog mee! 2 paracetemol en zweten maar. Sterkte!quote:Op zondag 30 december 2007 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Helaas is de koorts hoger geworden. Dus ik zal niet veel typen.
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?
Nee schat, maar zoiets was het toch wel?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......
Heb ik het fout geintrepeteerd?quote:Op zondag 30 december 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is dan ook niet de exacte weergave van mijn teksten.......
That would be me Veulen, maar ik had het zo begrepen, maakt toch ook niets uit? NMNS bedoelde in mijn opninie the personal approach, maar kan het mis hebben hoor.quote:
Ik loer af en toe, maar daar heb je weinig aan.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.
We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, aangezien er niemand meer reageert, stop ik er maar mee voor vanavond, dag allemaal! Jammer hoor.
quote:Op zondag 30 december 2007 23:07 schreef -Blurk- het volgende:
Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?quote:Op zondag 30 december 2007 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn allemaal aan het oefenen om tot 12 uur op te blijven. Best lastig voor sommigen.
Hondenkop, wat onaardig nu weer Jappiequote:Op zondag 30 december 2007 23:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bedoel je daar iemand in het bijzonder mee hondenkop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |