Nee hoor.quote:Op zondag 30 december 2007 20:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rustig hier, zijn we burgerlijk zondagavond aan 't vieren of zo?

Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaarquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef -Blurk- het volgende:
Ja, het is rustig Pietje, iedereen is aan het voorslapen misschien voor morgenavond?
Zullen we eens een lekker muziekje zoeken om de mensen wakker te maken? Iets van Metallica ofzo?
 .
.

2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpenquote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig
 .
.

Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.quote:Op zondag 30 december 2007 20:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik probeer iets te google. Maar behalve de site waar ik het product zie staan vind ik eigenlijk vrij weinig

Aha, de CAZ, juistquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb de CAZ jaarmix opstaan, over een half uurtje is ie klaar.

quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.
 , of een gratis proefles om te kijken of ze 't wel leuk vinden. Of een uitstapdag organiseren voor kids (voor klassenavonden ofzo, als actviteit iig). Of een kamp voor kids.
, of een gratis proefles om te kijken of ze 't wel leuk vinden. Of een uitstapdag organiseren voor kids (voor klassenavonden ofzo, als actviteit iig). Of een kamp voor kids. .
.

Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.htmlquote:Op zondag 30 december 2007 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
2 weten meer dan 1, 3 nog meer, deel 't en we kunnen helpen.

Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.quote:Op zondag 30 december 2007 20:32 schreef -Blurk- het volgende:
Veulen, ik heb misschien nog een ideetje voor je wat betreft je bedrijf.
Misschien kun je in de scholen in de buurt flyers ophangen, als de ouders de kinderen komen brengen kunnen ze dan lezen hoe en wat. Veel kleine meisjes willen dolgraag paardrijden en misschien denken de ouders dat het te duur is, en dan lezen ze in jouw folder dat het best meevalt.

Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoektquote:Op zondag 30 december 2007 20:36 schreef Veulen het volgende:
Ik probeer uit te vissen of dit apparaat: http://www.aquaplantsonline.nl/resun-automatic-feeder-p-1636.html
Ook werkt zonder de bijgeleverde klem en hoe hoog ie zonder die klem is.
Maar de fabrikant neemt niet de moeite voor een website ofzo.
 .
.

Je moet op de plekken zijn waar mensen met eigen paarden spullen kopen zoals winkels waar ze voer, stro, hooi e.d. verkopenquote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.
 .
.

Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?quote:Op zondag 30 december 2007 20:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik moet het hebben van mensen met eigen paarden. Dus die groep ga ik binnenkort eerst flyeren.
Als het goed is zijn as donderdag/vrijdag de folders, prijslijsten en posters klaar. Dan ga ik die versturen naar winkels, pensionstallen enzo.

Die heb ik ook gezien, kost ongeveer 60 euro. Maar die Resun maar de helft. Maar dan moet ik dus wel de maten hebben.quote:Op zondag 30 december 2007 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier staan wat maten, maar niet exact wat je zoekt.

Daar ben ik ook heel blij mee.quote:Op zondag 30 december 2007 20:43 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, waar jij woont hebben zat mensen hun eigen paard toch?
Maar goed, we denken hier met je mee Veulen.

...en dat was ?quote:Op zondag 30 december 2007 20:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook heel blij mee.
Zit nog steeds een beetje in me hoofd met die tip van NMNS, hij heeft namelijk heel erg gelijk

Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:47 schreef -Blurk- het volgende:
...en dat was ?

Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebbenquote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk
 .
. .
.

Ik heb zitten overwegen om nog een kleine aanpassing te doen op de folder. Zo dat mensen een kaartje terug kunnen sturen als ze op de hoogte willen worden gehouden of meer info willen.quote:Op zondag 30 december 2007 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nou, daar moet je wel heul voorzichtig mee zijn. Je wordt al gauw als telemarketeer gezien en als mensen ergens een bloedhekel aan hebben.
Dat lijkt me alleen een goed plan indien je mensen een formulier laat invullen dat ze "eventueel interesse" hebben, maar niet zomaar een klantenlijst van een pensionstal afbellen want dat komt vrij agressief over denk ik zo.

Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?quote:Op zondag 30 december 2007 20:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ik moest proberen gegevens van me eventuele toekomstige klanten te pakken te krijgen en ze dan persoonlijk moet benaderen.
Heeft ie wel gelijk in (zo heb ik het ook ooit op school geleerd). Maar in de theorie is het simpeler dan in de praktijk

Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.quote:Op zondag 30 december 2007 21:00 schreef -Blurk- het volgende:
Nou, ik ben het niet helemaal eens met NMNS, ik persoonlijk zou het heel vervelend vinden als iemand allerlei dingen van me zou opsporen en dan aan de deur kwam om iets te verkopen, maar goed, je moet wat hè?

Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.quote:Op zondag 30 december 2007 21:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Aan de deur doe ik toch niet, daar ben ik veel te schijterig voor.

quote:Op zondag 30 december 2007 21:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat zijn we 't akelig eens Blurk.
Mix is afgelopen
http://nl.youtube.com/watch?v=2ZDhnRo8YvQ
 Heerlijk nummer, ken er veel uitvoeringen van, maar dit is wel mijn favoriet.
  Heerlijk nummer, ken er veel uitvoeringen van, maar dit is wel mijn favoriet.

Dat lijkt me een beetje duur voor een startende ondernemerquote:Op zondag 30 december 2007 21:10 schreef -Blurk- het volgende:
Hebben jullie daar geen regionale tv? Daar kun je toch ook adverteren? Is misschien ook een idee? Hier hebben we dat, en daar komt de hele dag reclame uit de regio voorbij.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |