abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52959789
Zware sancties in Gouden Kooi

door onze redactie
AMSTERDAM - De bewoners van De Gouden Kooi hebben zich weer flink misdragen. Maar dat gaat niet meer zomaar ongestraft... Huub, Lieke en Amanda hebben alledrie geldboetes gekregen voor ruzie trappen. Lieke is zó ontstemd, dat ze overweegt op te stappen...

Het 'gooien met gevaarlijke voorwerpen' wordt onder meer aangevoerd om van het drietal duizend euro op hun borg van 10.000 euro in te houden. Ook zijn zij hun zogeheten contactpunten kwijt. Daarnaast wordt op hun eventuele jackpot - die de winnaaar van het programma ontvangt - 100.000 euro in mindering gebracht.

Voor Lieke, die er ook nog eens van wordt beticht aan spullen van andere miljonairs te hebben gezeten, lijkt de maat vol. In tranen vraagt ze zich af of ze haar '24 uur' moet aanvragen, om te bedenken of ze het spel nog wel wil spelen...

Al eerder werden sancties opgelegd aan bewoners van De Gouden Kooi. Sinds het programma te zien is bij RTL, lijken de duimschroeven flink aangedraaid. Zenderbaas Fons van Westerloo kondigde eerder al aan maatregelen te treffen tegen zich misdragende bewoners.

Filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=XgAC5_PDRVc
pi_52973355
Bron van "onze redactie" uit Amsterdam?
pi_53221606
quote:
Reality check
MIKE WADE

IT IS the dead of night and inside a luxury mansion in the heart of the Netherlands the sleazy side of human nature is slithering into view. Through hidden cameras, viewers are watching as a man in a bath is pleasured by a prostitute. At the back of the building a couple of relative strangers are having noisy sex behind a screen.

This may seem like a night of debauchery in a brothel somewhere in Amsterdam's red light district, but it is not. This is mainstream television Dutch-style, broadcast daily into almost a million homes as well as being shown 24 hours a day, seven days a week, over the internet.

Welcome to the world of De Gouden Kooi - The Golden Cage - the programme that gave birth to reality TV and which has finally brought the genre to crisis point.

Just as Channel 4 executives in Britain stall over the future of their own sickly child, Big Brother, so The Golden Cage has brought a reckoning for its creators in Holland.

The Golden Cage was the show that began it all, the concept emerging from a 1997 brainstorming session arranged by the billionaire Dutchman John de Mol, the architect of reality TV and creator of Big Brother.

It was the working title for Big Brother when the show was first screened in the Netherlands, but now that the programme has finally aired in its original concept form, its daily diet of excess could prove fatal to the genre.

Prompted by talks of advertising bans and protests from across the political spectrum, the commercial channel RTL has decreed that it will end the programme on December 31, unless it can prove its popularity by achieving an audience viewing figure of 1.5 million a day. That is unlikely to happen. But the time lag will give De Mol a window of opportunity in which to sell the format overseas if he can.

De Mol is not desperate yet. His Taupa TV production company has already done a deal for this 'reality soap' in Denmark, but he could legitimately hope to achieve his most important sale in Britain.

One senior figure at Taupa confirmed there has been interest from "several parties from the UK" and hopes remains high for a lucrative deal. After all, it was Channel 4 who most enthusiastically bought into Big Brother in 2000 and catapulted it to global success.

But with reality TV now in retreat on this side of the North Sea, will British executives be prepared to take another risk? Or does the fate of De Mol's latest creation signal the end of an ignominious era in TV history?

The Golden Cage finally opened last September, when 10 contestants signed up for at least a year to life in an enclosed luxury compound, competing for a prize estimated at £3 million.

The winner will be the last man or woman standing as contestants vote out their rivals or otherwise force them to leave. Predictably, a parade of exhibitionism has followed which has put all other reality shows in the shade and scandalised even the liberal Dutch.

Sexual acts, real and simulated, are its stock-in-trade, and a series of loveless liaisons between contestants has sparked bitter feuding. The grotesque consumption which inevitably comes with the 'millionaire' lifestyles of the contestants adds a new dimension, with a system of points allowing those who wish for it the chance to buy in personal services from outside the compound.

Factor in limitless opportunities to gorge on drink and food and the atmosphere of decadence is complete. Hardly surprising then that there have been frequent doses of violence - sometimes playful, sometimes otherwise.

"It's not enough to call it a freak show. That just doesn't describe it," says Vittorio Busato, a psychologist and critic for the Volksrant newspaper. "The Golden Cage demonstrates how strange people can become if they are brought into a situation like this. It becomes the survival of the fittest. The whole situation promotes their greed."

Even before it was first broadcast last September, the show faced a wall of criticism. Some were appalled by the individual contestants such as Natasia Blank, a 33-year-old mother of two who had agreed to enter the building and arranged for her boyfriend to look after her kids. When he appealed for her to return she refused, saying she needed the prize money for a boob job.

Others opposed the project as a whole and one even compared it to the 'Zimbardo experiment', a psychological project carried out at Stamford University in 1971 with unexpectedly horrifying results.

Undergraduate volunteers were cast in the roles of wardens and prisoners, and relationships very quickly broke down as a third of the student guards exhibited sadistic tendencies, leaving many of their 'captives' traumatised. Participants in The Golden Cage have shown a similar willingness to surrender to their darker instincts, adopting all manner of vindictive strategies to win the huge cash prize.

Encouraged by the show's producers, a series of alliances have formed, resulting in groups ganging up on individuals.

Five contestants have been unanimously voted out by their fellows, never to be replaced. Another five have walked out in disgust - one amid allegations of homophobic bullying - and two contestants were sacked for violence.

The 'millionaires' have adopted ever more desperate means of overcoming their rivals. In July what looked to many critics like a sexual assault was attempted by a group on one woman contestant, leaving her clutching at a robe which had been ripped from her body. During the incident, Jaap Amesz, a 24-year-old student, was shown restraining the one housemate who was attempting to defend the woman.

Footage of this scene - which remains posted on the internet - was enough to prompt an online petition calling for the show to be banned. On the day of its launch it attracted 1,000 signatures an hour.

Amesz had already devised another novel strategy to break the will of his fellow contestants. He retched in public, on camera, covering himself and some of his housemates in vomit.

"That scene is the worst thing I have ever seen on Dutch television. It was a complete disgrace," said Busato. "It's not really normal behaviour. The psychologists involved with the show should protect that man from himself."

Of course, critics such as Busato who air their views in the newspapers are grist to the mill for the producers of reality TV which positively thrives on controversy. More worrying for its promoters are the growing signs of apathy among the viewing public, a trend as evident in Britain as it is in the Netherlands.

The truth of falling viewing figures for reality TV is being absorbed by Channel 4 and at the offices of Endemol UK, the company behind Big Brother. After sizzling along for seven summers, the eighth series of the show fizzled out long before its result was revealed in July. It was not simply that the audience had fallen by up to 20% over the series, though that was bad enough.

To make matters worse, as it ended its run Big Brother was losing out in the ratings to the twee detective series, Midsomer Murders, its scheduling rival on ITV1. More worryingly for its backers, the programme has simply failed to connect with the popular consciousness. Nearly a month since this year's Big Brother finished, the name and face of the winner is largely unknown among the general public. It simply wasn't like that in the days of Cameron Stout, the Orcadian fish trader who won the show in 2003 and soon became a pantomime favourite.

An atmosphere of retreat prevails. Celebrity Big Brother has been cancelled this year, following the racism row in which 45,000 people complained about the treatment of the show's eventual winner, Shilpa Shetty, pictured below. You Are What You Eat, Brat Camp and It's Me or the Dog have all been abandoned by Channel 4 in favour of new drama, documentaries and current affairs output.

At the BBC, the showpiece reality show, Castaway, was switched from a peak slot to the graveyard shift where it ended in May without a whimper. On ITV1, Celebrity Love Island was an embarrassing failure which almost certainly will not be commissioned again. The glaring truth is that a format which felt genuinely fresh when it was pioneered eight years has become tiresomely predictable.

"The first Big Brother wasn't manipulated at all. I think it was fantastic television. The people in the house didn't know they were becoming famous in the outside and they acted naturally," says Busato. "Now people go in with an agenda. They want to be famous or a TV star. They no longer care about their privacy or their private lives.

"There's a kind of exhibitionism which is strange. I thought the need for privacy was universal, but programmes like Big Brother and The Golden Cage show it is not a universal need."

Taupa TV insiders still talk up the chances of survival for The Golden Cage. Sensationalism over recent months has helped boost ratings. Its highest single audience was 1.2 million, and growth has been particularly marked among 20 to 34-year-olds, a notoriously difficult market for television to penetrate.

"The audience reaction is amazingly intense," said Marc van Hal, the company's head of communications. "I have never experienced anything like it. Soaps are successful because people are interested in the character - and the same kinds of loyalties build up for people in The Golden Cage.

"We wanted to become the talk of the town and we have succeeded. In this case, all publicity is good publicity. It has made the programme what it is."

John de Mol was not available for comment, but van Hal claimed the future of the programme was still not decided, in the wake of the more recent and positive audience figures. But he promised that, whatever happened, the final show would be memorable.

"It is like John de Mol has always said - it will be surprising. The whole show is based on the notion of last man standing.

"There will be one last special game to get a result."

All this after sexual assaults, mindless violence and public vomiting. The mind boggles. "It is horrible," said Busato. "When this programme stops, the world will be a more beautiful place."
bron
pi_53228895
quote:
Op zondag 16 september 2007 16:33 schreef schatje het volgende:

[..]

bron
Mooi gevonden !

Een goed ingelichte bron....

Ontluisterend om te lezen..... Misschien dat het komt door het Engels ?

Maar goed, waar de nadruk van het stuk ligt; dat waren de tijden dat DGK probeerde de grenzen van het betamelijke te overschreiden....

We zijn nu in een (slechte) BB-remake beland...
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator woensdag 19 september 2007 @ 17:37:24 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53305245
Telegraaf, 19 sept:

Gouden Kooi-Jaap wil eigen talkshow
door onze redactie

AMSTERDAM - Help! Terror Jaap uit De Gouden Kooi heeft ambities een eigen talkshow te gaan presenteren. "Vol absurdisme, hardheid en cynisme..."

De reusachtige bewoner van de miljoenenvilla in Eemnes is momenteel bezig met een presentatiecursus. "Het wordt opgenomen in De Gouden Kooi en het is zonder publiek. Tenzij het publiek er honderd euro voor over heeft om de show te mogen meemaken”, grapt Jaap.

De 'Terrorkoning' gokt in eerste instantie op een online programma. Blijft onze tv tenminste nog even verschoond van zijn babbelkunsten...
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_53308994
De Gouden Kooi is nog steeds Natasia!Op 27 juli verloor De Gouden Kooi één van haar langstzittende deelnemers. Het was in totaal de derde keer dat een Miljonair de Villa moest verlaten na een unanieme stemming. Daarmee viel na tien maanden het doek voor Natasia, één van de meest markante Miljonairs die we in een jaar De Gouden Kooi hebben gehad. Hoe gaat het nu met haar, bijna twee maanden na haar exit? Hoogste tijd voor een goed gesprek!
Hallo Natasia. Hoe gaat het nu met je?

Het gaat met mij heel goed, ondanks dat ik het ontzettend druk heb. Naast het verzorgen van mijn kindjes doe ik van alles, ik ben veel in de media en daarbij ben ik ook nog eens bezig met mijn boeken. De ene heet ‘Fawaka’, dat wordt een kookboek met allerlei Surinaamse gerechten die ik in de Villa ook al maakte. Het andere boek wordt een beschrijving van mijn leven in De Gouden Kooi. Maar ondanks alle drukte ben ik heel erg blij dat ik weer thuis ben.

Hoe ziet je leven er nu uit, nu je weer thuis bent?

Ik doe van alles! Naast allerlei tv-dingen ben ik druk bezig met solliciteren, maar hoe ik dat allemaal ga doen weet ik nog niet precies. Nu doe ik bijvoorbeeld af en toe ‘famous bartendering’, dat betekent dat je gewoon ergens drie uurtjes in een discotheek achter de bar gaat staan.

Dat soort dingen doe ik heel graag, want ik hou ontzettend van mensen. Of ik weer terug de beveiliging in ga? Weet ik niet. Ik denk dat het een stuk lastiger wordt om nu met mijn bekende kop ergens aan de deur te staan. Mensen herkennen me overal meteen. En anders hoef ik alleen maar mijn mond open te trekken, want ook aan mijn stem horen mensen direct wie ik ben. Ik vind dat niet vervelend, het hoort er allemaal bij. Ik laat me er niet door van de wijs brengen, ik blijf lekker met beide benen op de grond!

Mis je het luxe bestaan in de Villa?

Nou, ik had het wel helemaal gehad met al die clashes en zo hoor, dat kost veel energie. Maar ik kon het allemaal wel aan, hoor! Verder heb ik natuurlijk ook ontzettend veel leuke dingen gedaan daar. Ik heb er heel veel geleerd van allerlei workshops en ja, ook de vergroting en lifting van mijn borsten waren natuurlijk geweldig spannend om mee te maken. Dat zou ik wel een hoogtepunt noemen, ja. Maar verder mis ik Brian natuurlijk; hij was echt mijn vriendje. Ook Amanda mis ik heel erg, ondanks dat we natuurlijk wel eens onze aanvaringen hadden. Maar we wisten precies wat we aan elkaar hadden. Als die twee uit de Villa komen, gaan we wel een feestje bouwen, hoor!

Ben je eigenlijk veranderd, tijdens je verblijf in De Gouden Kooi?

Ik ben mezelf kapot hard tegengekomen en in die zin ben ik veranderd. Kijk, een goed mens was ik al en dat ben ik nu nog steeds, dus daar zit niet zoveel verschil in. Maar ik heb in de Villa vooral geleerd dat ook de mening van andere mensen telt. Eerlijk gezegd had ik dat, voordat ik vorig jaar aan dit avontuur begon, nooit zo gezien. Ik was erg van ‘wandel niet in mijn straatje!’, maar nu heb ik geleerd dat er ook altijd een gulden middenweg is. In dat opzicht ben ik een stuk rijker geworden.

Volg je het programma nog een beetje?

Nee! Ik kijk niet meer. Soms als ik zit te kijken, dan zie ik bepaalde intriges en dan begin ik meteen weer te koken van woede. Daardoor merk ik dat ik het nog niet heb afgesloten en het is dus beter dat ik dan niet kijk. Ik heb daar een hele fijne periode gehad, maar nu is het mooi geweest. Wel kijk ik met liefde terug op alle hoogtepunten, dat zeker.

Wie denk je dat er gaat winnen?

Mocht het zo zijn dat het publiek de uiteindelijke winnaar gaat bepalen, dan wint Huub. Brian maakt in dat geval geen schijn van kans, dat hebben we bij de populariteitspolls wel gezien. Maar gaat het nou puur om het spel, dan geef ik Brian toch de meeste kans. Kijk, Huub is een sterke speler en hij speelt het spel goed, ook als is het een door en door slecht mens; net als Lieke trouwens. Maar Brian is in het spel toch de sterkste. Al heeft hij natuurlijk ook wel zijn uitbarstingen, hij is evengoed mentaal heel sterk en hij kan heel goed relativeren. Dat maakt hem de beste speler. Maar het is een zwaar spel hoor, onthoud dat wel. Het is echt loodzwaar, ook al heb ik heel veel mooie momenten gehad. Maar je moet niet vergeten, ik heb daar wel mijn stempel op gedrukt. Noem het kapsones, het maakt me niet uit, maar het is gewoon zo: De Gouden Kooi is Natasia en Natasia is De Gouden Kooi!

© 2007 Talpamedia | Contact | Colofon | Privacy | Spelvoorwaarden | PersberichtenTop

Met dank aan VOL
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_53830173
Natasja reageert op het "gelekte filmpje"

bron: www.witheet.com

Fa waka (11)
ENTERTAINMENT

Die knal op het gezicht van Lieke ziet er zo op de videoclip vrij heftig uit. Ik kan me heel goed voorstellen dat sommige mensen denken dat ik een beetje te ver ben gegaan. Ik wil me er niet achter verschuilen, maar degene die alleen dit vervelende handgemeen zien, moeten wel weten dat dit een onderdeel is van een uitgelokte situatie, waarvoor zowel Lieke als ik geen schoonheidsprijs verdienen. Deze temperamentvolle uitbarsting mijnerzijds alleen uitlichtenen zo alles uit zijn context halen, doet afbreuk aan het gezegde waar twee kijven hebben twee schuld. Voor straf moet ik deze week op het matje komen in de show van Robert Jensen. Of de altijd zo spitsvondige Jensen mij letterlijk over de knie gaat leggen weet ik nog niet. We zien het wel weer. Ondertussen ben ik met van alles en nog wat razend druk. Gisteren was ik bij RNN7 te gast in de live show van Jeremy Sno en Kevin Brouwer. Na de opnames hebben we heerlijk gegeten in het restaurant van Herman den Blijker. Vandaag heb ik mijn allereerste ervaring opgedaan in een heuse opnamestudio. In aanwezigheid van een TV ploeg van RTL Boulevard mocht ik samen met Johan Vlemmix voor het goede doel een hilarische parodie opnemen. Met “niemand laat zijn eigen kind alleen” in een ander jasje geef ik samen met Johan Vlemmix nog maar eens een vette knipoog naar iedereen die mij zo hekelde dat ik mijn twee lieve kindjes voor de Gouden Kooi achter liet. Het is te hopen dat mensen mijn tweede zangdebuut een beetje zullen waarderen en de CD, waarvan de opbrengst geheel naar “De Maag Lever Darm Stichting” gaat, als onderzetter of om af te spelen willen kopen. Als moeder van een manneke van 7 waarvan de lever is getransplanteerd weet ik als geen ander hoe goed werk deze organisatie doet. Hieronder een foto van de lieve en mooie visagiste Reena Rambaratsingh. Haar vaste lijfspreuk is “express yourself”. En daar sluit ik mij helemaal bij aan.
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator woensdag 10 oktober 2007 @ 12:34:09 #208
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_53836015
"Deze temperamentvolle uitbarsting"

Wat is het toch ook een gore stinkhoer.

Oeps sorry, temperamentvolle uitbarsting.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:11:42 #209
130755 Kinga
versier hier
pi_53836843
Damn, die schnabbelt wat af die trut.
  Moderator woensdag 24 oktober 2007 @ 15:41:31 #210
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_54136369
Nadia in de Panorama.

Scans afkomstig uit de COS (Beequeen).
pi_54137087
wat een een amateurs die lui van DOB

doen ze de cliniclowns ook ofzo ?
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_54167016
Er staat een stuk in de Party vandaag dat de AVRO niet eerlijk is met het tellen van de stemmen voor de nominaties.
Volgens 2 anonieme bronnen had Huub tussen de 2000 en 3000 stemmen (Fok, Vol en Nowlive worden genoemd) van de 20.000 stemmen.
Ook zou Gordon erg veel stemmen hebben gehad.
Beide zijn niet genomineerd.

De reactie van de avro was dat er in totaal 60.000 stemmen waren en dat Huub bij lange na niet genoeg stemmen had.
Beide personen (Huub en Gordon) zouden zowiezo niet in aanmerking komen omdat, zo zegt de avro, alleen een presentator in aanmerking komt, die bovendien het programma alleen presenteert, en dus niet samen met een duo presentator.
pi_54167924
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 20:21 schreef avonne het volgende:
Er staat een stuk in de Party vandaag dat de AVRO niet eerlijk is met het tellen van de stemmen voor de nominaties.
Volgens 2 anonieme bronnen had Huub tussen de 2000 en 3000 stemmen (Fok, Vol en Nowlive worden genoemd) van de 20.000 stemmen.
Ook zou Gordon erg veel stemmen hebben gehad.
Beide zijn niet genomineerd.

De reactie van de avro was dat er in totaal 60.000 stemmen waren en dat Huub bij lange na niet genoeg stemmen had.
Beide personen (Huub en Gordon) zouden zowiezo niet in aanmerking komen omdat, zo zegt de avro, alleen een presentator in aanmerking komt, die bovendien het programma alleen presenteert, en dus niet samen met een duo presentator.
Hmmmm lijkt me sterk dat Pouw of Witteman niet genomineerd zouden mogen worden.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:16:19 #214
57497 happyme28
I'm so happy
pi_54266178
Project Catwalk-ontwerper Janice in Gouden Kooi
door onze redactie

AMSTERDAM - Janice, de ontwerper die voor nogal wat commotie zorgt in Project Catwalk, gaat waarschijnlijk zijn opwachting maken in de Gouden Kooi ! 'Er zijn inderdaad gesprekken gaande', bevestigt een woordvoerster van RTL Nederland.

De entree in de miljonairsvilla van de 'valse nicht', zoals hij op internet wel wordt genoemd, hangt af van het moment dat Janice Project Catwalk gaat verlaten. 'Als hij in de finale komt, die op 10 december wordt gehouden, zal Janice daarna pas zijn intrek nemen. Over exacte invulling is op het ogenblik weinig bekend', aldus de zegsvrouw. 'Ik verwacht wel dat Janice in de hoedanigheid van ontwerper zijn tijdelijke intrek in het huis zal nemen. Dat is per slot van rekening zijn vak.'

Bron: De Telegraaf

Gaaaaffff!! Janice is zooo leuk. Ik hoop alleen dat hij het gevolgd heeft en dus naar Huub en Jaap zal trekken om wat herrie te schoppen, want dat kan hij zeker.
pi_54285375
DJ landt met parachute in Gouden Kooi · Hardhandige arrestatie door bewakingsdienst
De Haagse deejay Darkraver heeft vanmiddag voor een verrassende stunt gezorgd door, veilig samen met een Go Fast atleet, met een parachute te landen in de tuin van De Gouden Kooi. De 40-jarige Steve Sweet, beter bekend als Darkraver, is groot fan van het reality tv-programma en wilde de bewoners verrassen met het draaien van een set.
“Ik zag tijdens het programma steeds de cd spelers met mixer staan in de chill room en het leek me wel leuk om eens in het huis van de Gouden Kooi te draaien,” zegt Sweet over zijn motivatie voor de halsbrekende stunt. “Ik wilde echter wel op een spectaculaire en onaangekondigde manier het huis in komen. Dit bleek alleen vanuit de lucht mogelijk”.

Darkraver werd in zijn stunt begeleid door het ‘extreme sports team’ van energiedrank Go Fast. Daarbij werd terdege rekening gehouden met de risico’s en werd het terrein van te voren (voor zover mogelijk) in kaart gebracht. Uiteindelijk waagde Darkraver vanmiddag de stunt, en landde om 14.45 uur, vlekkeloos in de tuin van De Gouden Kooi. De jumpers zijn onmiddellijk na de landing vastgezet door securitypersoneel van de Gouden Kooi. Gedurende 45 minuten werden de jongens op hardhandige wijze verhoord en zijn zij vervolgens overgebracht naar het politiebureau in Baarn. Wat de heren van de security echter niet wisten is dat de jumpers een open telefoonlijn hadden met de organisatie. Hierdoor was de hardhandige aanpak voor aanwezigen buiten de Gouden Kooi woordelijk te volgen.

Darkraver werd in zijn sprong begeleid door Go Fast jumper Bob Draijer. Zijn Belgische Go Fast collega en basejumper Johan Vervoort haalde vorige week nog de landelijke media door zijn sprong vanaf een 35 meter hoge pagode op het attractiepark De Efteling. Voor een filmpje van deze sprong: http://www.gofastsports.nl/index.php?p=events&id=110

DJ Darkraver lijkt een patent te hebben voor opschudding in medialand. Een paar maanden geleden kreeg hij het aan de stok met de Haagse politie omdat hij in een auto met naakte dames over de Scheveningse boulevard toerde. Het ging daarbij om een opname van een videoclip, maar dat schoot de politie in het verkeerde keelgat.

Wie méér wil horen van Darkraver buiten De Gouden Kooi om, hoeft overigens niet lang te wachten: hij geeft op 8 december een soloconcert onder de naam Darkraver’s Royal flush in de Silverdome in Zoetermeer, waar hij zijn hele DJ carrière de revue zal laten passeren.

promotiestunt van darkraver, bron: http://partyflock.nl/news/9907:DJ_landt_met_parachute_in_Gouden_Kooi.html
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_54397190
Dit vond ik op de hyves site van zijn zus.
..STANLEY.. (595)
gisteren, 22:42
heyhey kel.... ja jammer he.. maar dat is gekomen door die bianca van dreams of beauty!!! die heeft me zwart lopen maken bij nadia amanda en bij mensen van de redactie!!! als je dreams of beauty opgelicht typt op google zie je dat ze wel is meer in t nieuws is geweest maar dan negatief!!! vind t ook best een kut programma en denk ook dat veel mensen die er in zitten er psychische dingen aan over kunnen houden!! t gaat ook eigenlijk nergens over, en vind t jammer dat je broer niet eens effe zijn lieve bekkie open doet!!! hij is best sterk, maar ow ow ow wat heeft die nadia m pijn gedaan!!! ik haat haar blehh wat een marokaanse slet .. haha.. maar goed ik vind t erg jammer dat ik je broer niet zie nu meer en kan m de groeten ook niet meer doen van jou... ik hoop dat we es met ze alle kunnen gaan stappen als dit rare programma op zijn eind is...als jij je broer eerder ziet dan ik, wil je m dan de hartelijke groeten doen?!?!? dikke kus.. stanley

Bron: VOL
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_54558481
Maribelle verliefd op Gouden Kooi-deelnemer!
door Vanessa Bontje

AMSTERDAM - Maribelle (47) is tot over haar oren verliefd op voormalig De Gouden Kooi -deelnemer Nicolaas Streefkerk (39). De Volendamse zangeres en haar kersverse 'lover' werden gekoppeld door DGK -villabewoonster Ilona!

"Zij is een heel goede vriendin van mij", vertelt Maribelle maandagavond. "Toen zij mij aan Nicolaas voorstelde, was het liefde op het eerste gezicht."

Heel spraakzaam is Maribelle nog niet over haar geliefde. "We kennen elkaar nog maar vier weken, dus het is erg pril. Maar ik ben wel erg gelukkig."

Bron: telegraaf.nl
pi_54559414
jemig, hij vlindert dus weer verder
  maandag 12 november 2007 @ 23:43:29 #220
6941 APK
Factual, I think.
pi_54564310
quote:
Op maandag 12 november 2007 16:58 schreef ikhebdegrootste het volgende:
DGK in de Media(markt):

http://www.ikhebdegrootste.nl/specs.php?id=1042
Wat is dat nou weer voor domme spam?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54633736
quote:
Gouden Kooi gaat door!
AMSTERDAM - De Gouden Kooi blijft open. John de Mol heeft nieuws gehad van RTL 5.

De Gouden Kooi gaat door. RTL 5 is blij met de kijkcijfers van de soap/reality. Op het nieuwe kanaal kan het omstreden programma rekenen op een half miljoen vaste kijkers. John de Mol vindt de ontwikkeling amusant. "Het is wel vaker gebeurd met mijn ideeen. Eerst werden ze verguisd, daarna omarmd."
bron
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 15 november 2007 @ 21:42:38 #222
163650 Greys
pi_54636095
Dat had ik niet meer verwacht!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 15 november 2007 @ 21:50:12 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_54636295
Holy shit
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zondag 9 december 2007 @ 20:48:07 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55153443
Gouden Kooi nog lang niet afgelopen!

AMSTERDAM - Van de hilarische situaties in de Gouden Kooi zijn we blijkbaar nog lang niet af, want RTL is op zoek naar iemand die de villa kan betrekken.

Na het dramatische vertrek van playboy Dennis en zijn Nadia was het oog op Guido (33) uit Amersfoort gevallen, maar hij krijgt helaas zijn borg niet bij elkaar. Hierdoor mist hij zijn entree, die voor morgenavond om 2100 uur stond gepland..

RTL kiest nu dus de volgende kandidaat op de lijst. Wie dit wordt, blijft voorlopig een een groot geheim..

(telegraaf.nl)
  Moderator donderdag 20 december 2007 @ 10:19:30 #225
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55410290
Een apart topic voor zo'n "commercieel" linkje is wat te veel van het goede, hier maar als compromis dan:
quote:
Op donderdag 20 december 2007 09:36 schreef My_ het volgende:Jaap is genomineerd als 'Spraakmakende Nederlander' bij de MSN.nl-Sp!ts award!

Via deze [url=http://battle.nl.msn.com/StarsBattles.aspx?cateId=264
[]link[/url] krijg je elke keer twee BN-ers die een 'battle' aangaan qua spraakmakenheid.
Het is de zaak om:
1. Alle battles waar Jaap in voorkomt te laten beslissen in het voordeel van Jaap
2. BN-ers boven Jaap (vooralsnog Foppe de Haan en Fatima Moreiro de Melo) te laten verliezen in de battles!

Jaap op #1!

Nog een keer de link: http://battle.nl.msn.com/StarsBattles.aspx?cateId=264
  Moderator zondag 23 december 2007 @ 12:32:31 #226
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55486596
Afgelopen donderdag, in De Telegraaf:

Zwerver in ’Gouden Kooi’
door Wilma Nanninga

AMSTERDAM - De verwende bewoners van De Gouden Kooi worden voor kerst getrakteerd op deze zwerver. Mike (38) en zijn straathondje Dilano zijn op zoek naar warmte, lekker eten en linnen beddengoed. Zij zullen de feestdagen doorbrengen in de Gooise villa.

„Wij vonden het wel passen bij de kerstgedachte”, vertelt een woordvoerder van RTL. „Mike leeft al vijftien jaar op straat. Hij is een geoefend schaker, dus we verwachten dat hij goede maatjes wordt met Jaap.”

Mike woont normaal in een klein bootje onder een van de bruggen bij de Amsterdamse Bilderdijkkade, waar hij gisteren is opgehaald. Overdag is hij regelmatig te vinden op het Max Euweplein waar hij schaakt met studenten. Mike hoopt dat de miljonairs hem zullen verwennen. Een warme douche is misschien het eerste waar hij op getrakteerd moet worden…
  † In Memoriam † vrijdag 28 december 2007 @ 12:49:53 #227
128220 Peter6000
pi_55598526

We zijn genoemd.
  Moderator maandag 31 december 2007 @ 13:35:39 #228
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55680384
De Telegraaf, 31 dec 10:51

'Gouden Kooi' populairste reallifesoap van 2007
door onze redactie

AMSTERDAM - De Gouden Kooi is uitgeroepen tot 'meest populaire reallifesoap' van 2007. Geer en Goor hebben het nakijken...

Voor de MSN/SpIts Awards stemden 150.000 internetters op hun favoriet. De Gouden Kooi kreeg twee procent meer stemmen dan Gordon & Joling over de vloer.

De prijs voor meest spraakmakende Nederlander ging naar de voetbalcoach van jong Oranje: Foppe de Haan. Beyoncé werd door het publiek verkozen tot buitenlandse ster van het jaar.
  Moderator donderdag 10 januari 2008 @ 14:04:32 #229
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_55922906
De Telegraaf:

Kelly wil seks met 'Gouden Kooi'-Jaap

AMSTERDAM - Gouden Kooi-bewoner Jaap kan zich gaan opmaken voor een wilde nacht. Ex-Big Brother Kelly heeft te kennen gegeven seks met de 'terrorkoning' te willen...

De twee ontmoetten elkaar onlangs tijdens een feestje in de miljoenenvilla. Het ging er toen al niet lichtzinnig aan toe. Jaap wist het telefoonnummer van Kelly te achterhalen en heeft haar, aangezet door huisgenoot Huub, weer uitgenodigd.

Toen het partijtje ter sprake kwam, vroeg 'Terror Jaap' aan Kelly hoe ze het vond. Haar antwoord: "Het was heel leuk! Ik baalde alleen van de beelden, want het leek net alsof ik heel graag seks met jou wilde. Maar dat is stiekem ook zo…”

Een date is inmiddels gemaakt, dus binnenkort wellicht vuurwerk in de villa...

Zie ook: Kelly wil seks met 'Gouden Kooi'-Jaap
  † In Memoriam † vrijdag 11 januari 2008 @ 17:26:34 #230
128220 Peter6000
pi_55955368
Op woensdag 23 januari doet Jaap mee aan de Nationale IQ test van BNN.

http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws_media.php?id=1309
  maandag 21 januari 2008 @ 09:59:38 #231
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56193157
Vandaag in het AD:
quote:
Hele dag treiteren en schelden
Door MARK LANGESLAG
Ruim een jaar zitten Huub en Jaap in De Gouden Kooi, waar het treiteren, schelden en pesten 24 uur per dag doorgaat. Niemand die weet wanneer het stopt. Wat doet dat met je psyche?
afbeelding vergroten Huub (l): "Jaap en ik hebben geen last van een geweten." FOTO PIM RAS
Huub (25) wilde, voor hij zich opgaf voor De Gouden Kooi, eigenlijk naar de pabo. Hij gniffelt, want de tiran van de villa beseft maar al te goed dat hij het leraarschap voorgoed op zijn buik kan schrijven. ,,Als je mijn naam intoetst op internet krijg je filmpjes van vechtpartijen, seks met mannen, seks met vrouwen, een lawine aan scheldpartijen, de meest compromitterende filmpjes. Wil jij dat je kind les krijgt van zo iemand?’’

Maar spijt van zijn deelname? Geen seconde. ,,Nee man, ik heb hier de tijd van mijn leven,’’ lacht Huub, die onder de ruim een half miljoen kijkers van het omstreden dagelijkse reality-programma veruit de populairste bewoner is van het riante huis in Eemnes.

,,John de Mol heeft hier een villa neergezet en denkt: hoe meer rotzooi die gozer trapt, hoe beter. Daar geniet ik van. Ik wil choqueren, vind het heerlijk om controversieel te zijn. En als je het goed doet, win je ook nog eens enorm veel geld. Ik houd van aandacht. Laatst deed ik het weer eens met een hoer. Heb ik superveel reacties op gekregen. Mensen zeggen: ‘dat kan echt niet’. Dat is voor mij juist een reden om het wél te doen.’’

Later in het gesprek, als de camera’s bij hoge uitzondering even niet draaien, omschrijft Huub in ‘het kantoor’ van De Gouden Kooi het programma als ‘loodzwaar’. ,,Eerlijk gezegd denk ik regelmatig aan opstappen. Op oudejaarsdag voor het laatst. Ik zat met mijn broer, die op bezoek was, in de tuin. Ik maakte mijn tweede oud en nieuw mee in De Gouden Kooi, mijn derde kalenderjaar. En dacht: als je de hoofdprijs wegdenkt, waar doe ik het dan in hemelsnaam nog voor? En weet je waarom ik dan blijf? Omdat ik er meer spijt van krijg als ik opstap. Zeker omdat ik er nu al zo lang in zit. Ja, het is een antikeuze. Ik leef in de gevangenis van mijn eigen ego.’’

De kolossale Jaap (24), die opzien baarde door zich naakt in zijn eigen braaksel te wentelen: ,,Voor mij kan het allemaal niet lang genoeg duren. Ik heb daarbuiten toch helemaal niks. Geen kans op werk, een studieschuld, enorme problemen met het CWI en slechte familierelaties. Ik zit hier gewoon beter dan thuis. Laat het alsjeblieft nooit stoppen. Wat heb ik nou?’’

Huub: ,,Inderdaad: niks. Tweehonderd kilo, een bizarre kop en een opleiding waar je niets meer aan hebt, ha ha. Maar ik slaap slecht in dit verdorven huis. Hooguit vier uur per nacht. Lig ik te malen. Je leeft hier van conflict naar conflict. De camera is er altijd. Je hebt niet, zoals bij Big Brother, een punt waar je naar toe kunt werken. Dan verzucht je wel eens: houdt het dan nooit op? Ik heb, door het personage dat ik speel, natuurlijk ook altijd vijanden.’’

Personage? Wil hij soms beweren dat hij al een jaar lang niet zichzelf is, maar een rol speelt? ,,Die scheidslijn was in het begin heel duidelijk, maar vervaagde na twee maanden,’’ geeft Huub toe. ,,Hoewel ik me er van bewust ben dat ik een spel speel, is dit nu wel mijn leven. En dat is de grap: degene die het dichtst bij zichzelf blijft, wint het spel. Je moet meedogenloos zijn. Of ik denk dat ik in De Gouden Kooi een leuker mens ben geworden? Voor mijn vijanden niet. Maar als het je niet bevalt, ga je toch lekker weg?’’

Jaap: ,,Ik ben in het huis helemaal mezelf. Ik ben gewoon een beetje vreemd. Heb van nature een stukje narcisme en autisme in me.’’

Huub: ,,Haha, het is nog waar ook! Het boeit Jaap allemaal helemaal niets. Ik ga voor mijn gevoel wel eens te ver. Dan denk ik de volgende dag: wat heb ik nu weer gedaan? Maar ergens ben ik de schaamte voorbij. Het is toch al kapot.

,,Na drie weken deed ik het, stomdronken en bloedzenuwachtig, voor het eerst met een hoer voor het oog van de camera. Als je eenmaal over die drempel bent, houd je je daarna niet meer in. Waarom zou ik? Waar ik wel van baal zijn de keren dat ik wegens duwen, jatten, trekken, spugen of weet ik veel wat een grote boete kreeg.’’
Er zijn toch ook nog wel morele grenzen? ,,Nee, eerlijk gezegd niet,’’ zegt Huub. ,,Er staat een miljoen euro op het spel. Buiten kun je iemand voor 10.000 euro laten omleggen. Dus waar hebben we het over? Jaap en ik, en daarin vinden we elkaar, hebben geen last van een geweten.’’

Jaap: ,,Ik zie het puur als werk. Als iedereen hier zichzelf gaat zitten wezen, wordt het heel saai. Je moet voor actie zorgen. Ik zet hier een personage neer dat goed is voor de show, voor Talpa en voor RTL. En daar heb ik indirect ook profijt van.’’

Huub: ,,Ga maar eens zendtijd kopen, elke dag van het jaar, een half uur lang, op primetime. Er zijn mensen genoeg die daar veel geld voor over hebben. Daar heb je na De Gouden Kooi ook nog profijt van. Ik ga gewoon twee keer per week à tweeduizend euro een discotheek langs om mijn single te zingen.Verdien ik een half jaartje heel veel geld. Kan ik feesten. Word ik heel blij van.’’

Jaap: ,,Ik hoop er langer van te profiteren. Via mijn website, het schrijven van een boek, een stukje entertainment en comedy. Wat Robert Jensen doet, kan ik ook. Mijn droom is een eigen latenighttalkshow.’’

Het einde is nog lang niet in zicht. Beide spelers bezweren tot 16 september niemand meer uit De Gouden Kooi te stemmen. Dan loopt het programma precies twee jaar en stijgt het prijzengeld explosief, rekent Jaap voor. ,,Op die dag wordt de bruto geldprijs van een miljoen en duizend euro per dag omgezet in de nettowaarde van het huis dat 2,2 miljoen euro opbrengt. Dat verschil is met bijna een miljoen euro enorm.’’

De twee weten wat hen te doen staat: middels ruzie, getreiter, seks en extreem gedrag zorgen voor ‘spannende tv’, zodat het programma op de buis blijft. Het is een prijs die Huub bereid is te betalen.

,,Ons wereldje hier is zo klein. Er zijn bijna geen impulsen van buitenaf. Daardoor wordt elk conflict hier tot enorme proporties opgeblazen. Het is het enige dat er is. Ik heb het gevoel dat het leven aan me voorbij trekt. Het kind van mijn beste vriend heb ik nog nooit in mijn armen gehad. De mensen hier ken ik nu wel. Noem me een onderwerp en ik vertel je in detail hoe iedereen er over denkt. Daardoor stomp je af. We mogen sinds een tijdje ook al niet meer internetten, omdat we volgens de makers van de show zo betere tv maken. Wat een drama vind ik dat.’’
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † maandag 21 januari 2008 @ 16:46:03 #232
137949 Disana
  Moderator woensdag 23 januari 2008 @ 12:28:37 #233
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56247332
Ter info, bericht van RTL:
quote:
Hallo gert,

DGK Is nu ook te vinden op www.rtlgemist.nl

hoe relaxed is dat?

Het gaat om afleveringen van maximaal een week oud, die onliine te bekijken zijn.
pi_56342401
Dronken zwerver gaat los in Gouden Kooi

Zwerver Mike, die momenteel in televisieprogramma De Gouden Kooi verblijft, heeft zich dit weekend klem gezopen. Daardoor is hij bij enkele miljonairs uit de gratie gevallen. Mike besloot dat hij zijn wijn niet meer uit een glas wilde drinken en zette de fles aan zijn mond.

De zwerver verloor hierdoor de controle over zichzelf. Hij viel onder andere speelster Claire lastig. Hoe lang de man nog in de villa verblijft is onduidelijk. Hij probeert in het programma zijn leven op orde te krijgen.

Bron: Nieuwnieuws.nl
pi_56408633

Johan Vlemmix bijna overleden

Johan Vlemmix heeft de schrik van zijn leven gehad in de Gouden Kooi. De komiek was in de villa om een carnavalsfeestje te bouwen en werd daarbij door de bewoners in het zwembad gegooid. Vlemmix kan echter helemaal niet zwemmen.

Bewoner Jaap was er pijlsnel bij om hem uit het water te redden. Hij trok zijn kikkerpak uit, sprong in het water en legde Vlemmix op het droge.

Daarna liep hij ook nog een lichte hersenschudding op. De entertainer botste tegen een glazen deur op en ging knock-out. Hij werd vervolgens naar het ziekenhuis gebracht. Het bleek om een lichte hersenschudding te gaan.

Bron
Go hard or go home
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:52:08 #236
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56408688
NieuwsNieuws kan zichzelf beter OudNieuws noemen.
pi_56408735
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 13:52 schreef Copycat het volgende:
NieuwsNieuws kan zichzelf beter OudNieuws noemen.
Niet zo zuur. Hij was écht bijna dood hoor!
Go hard or go home
  woensdag 30 januari 2008 @ 13:58:41 #238
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56408820
En dat 'bijna' moet mij mínder zuur maken?
Nee, da's niet lief en dat heeft ie nu ook weer niet verdiend. Heb JV ooit geïnterviewd in zijn Paleis Soestdijk en vond het een aardige -zij het ietwat te ADHD-erige- vent.
  Moderator donderdag 31 januari 2008 @ 11:48:27 #239
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56429763
In het AD van vandaag:

Lieke (24) met Quintin op een feest van EX-Pornstars

'Huub? Absurd, met hem ben ik klaar'
Door SERENA HOFMAN

GROENE HART - Een 'simpel meisje’ uit een warm nest, dat zeker geen gouden bergen nodig heeft. Dat is de omschrijving die volgens voormalig Gouden Kooi-bewoonster Lieke de Lange (24) het best bij haarzelf past.

Opvallend, want vanavond kunnen we allemaal bij RTL5 zien hoe dat meisje, geboren in Alphen, definitief voet buiten de poort van de superdeluxe televisievilla in Eemnes zet. ,,Toen ik net in de Gouden Kooi zat, ging ik uiteraard voor het spel en dus ook voor de bijbehorende miljoenen. Maar toen de lust van het spel spelen er eenmaal af was, dacht ik: wat doe ik hier, in deze onzin?’’

Met onzin doelt de Alphense vooral op haar laatste weken in de Kooi. Die stonden voor haar in het teken van ’genoeg mooie momenten’, maar vooral stonden ze bol van de ’absurde reacties’ van haar medebewoners. ,,Op een gegeven moment besefte ik: het is echt niet normaal hoe zij zich tegenover mij gedragen. Daarom heb ik het spel en de bijbehorende tactieken laten vallen en mijn eigen plan getrokken.’’

Een plan met als motto ’schijt aan de rest’, want, in tegenstelling tot andere ex-kandidaten heeft Lieke haar vertrek tot op het laatste moment geheim gehouden voor de overgebleven miljonairs. ,,Zij zagen mij het liefst jankend de poort uit lopen, vooral Huub. Maar met hem ben ik helemaal klaar. Vandaar dat Nederland mij vanavond met een brede glimlach ziet vertrekken, samen met Quintin.’’

DJ Quintin is de nieuwe vriend van Lieke. Ze ontmoette hem ’in de Kooi’, net nadat het definitief uit was met medemiljonair Huub. Die oude vlam blijft, zoals verwacht, niet eenzaam achter. Hij heeft zijn pijlen inmiddels op Claire gericht, de nieuwste bewoner van de villa.

Lieke geeft aan er niet van wakker te liggen. ,,Ik wil niets meer met hem te maken hebben. Hij gooit zijn eigen glazen in, is totaal respectloos en zijn gedrag is absurd.’’ Nu, eenmaal thuis, omschrijft Lieke het leven in de Gouden Kooi als ’de rit van mijn leven in een achtbaan met hoge pieken en dalen’. Huub heeft daar ongetwijfeld een groot aandeel in. ,,Natuurlijk hebben we mooie momenten gehad, maar hij heeft ondertussen ook keihard op mijn hart gestaan. Er zijn momenten geweest waarin ik zelfs bang voor hem was. Als ik mezelf terug zie op tv, denk ik: goh, wat een sterke vrouw. Maar je moet niet vergeten dat de Kooi een heel beperkte wereld is. Emotioneel gezien is het heel zwaar.’’

Dat er mensen zijn die schrikken van sommige beelden en de scheldkanonnades te ver vinden gaan, kan Lieke zich dan ook wel voorstellen. ,,De knalmomenten worden natuurlijk juist uitgezonden. We lagen ook wel eens gezellig op de bank een filmpje te kijken, maar dat is niet interessant genoeg. Maar dat neemt niet weg dat het daar binnen toch wel heftig is.’’

Spijt van haar deelname heeft de Alphense absoluut niet. Wel zegt ze ’dingen in een ander perspectief te plaatsen’. ,,Dennis is ook een maand lang alleen maar getreiterd. Daarom heb ik de laatste tijd best veel aan hem gedacht. Zijn gedrag snap ik nu beter.’’

Terug in Alphen, dat kan volgens Lieke niet beter zijn dan hoe het nu is. ,,Absoluut de juiste keuze. Het voelt als een nieuw avontuur.’’ Om werk zit de blondine naar eigen zeggen ook niet verlegen. Samen met DJ Quintin gaat ze zich onder meer als ambassadrice inzetten voor DASAV, een stichting tegen agressie en geweld. ,,Het is zo top om eruit te zijn. Ik geniet enorm van kleine dingen als goede gesprekken met vrienden en familie. Ik had een jacuzzi, sauna en zwembad, maar dat doet er allemaal niet meer toe.’’
pi_56431282
Op die foto ziet Quintin eruit alsof die een pilletje op heeft
they say a dirty mind is a joy forever...
  donderdag 31 januari 2008 @ 12:55:12 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56431302
En alsof ie teveel worteltjes heeft gegeten bij zijn Happy Meal.
pi_56434664
Quintin en zijn vrienden

pi_56482668
'Gouden Kooi' Huub belaagd door fans

AMSTERDAM - Huub mocht vrijdagavond eventjes De Gouden Kooi verlaten. En dat heeft hij geweten...

Samen met zijn terrorvriend Jaap gaf de Oldenzaler voor 13.000 man een carnavalsoptreden in Kaatsheuvel. Huub werd daarna bestormd door vrouwelijke fans.

Bij thuiskomst in de miljoenenvilla waren de sterke verhalen niet van de lucht... Jaap beweerde dat hij Huub ervan heeft weerhouden een groupie mee te nemen.

Bron
pi_56516782
Vader Claire Gouden Kooi teleurgesteld

Miljonair Claire uit televisieprogramma De Gouden Kooi heeft post gekregen van haar ouders. Haar vader schrijft teleurgesteld in de millionaire te zijn, want Claire had hem beloofd nooit met het in zijn ogen misselijkmakende ventje Huub naar bed te gaan.

Claire zit nu bijna een maand in de villa. Na drie weken viel al ze voor de charmes van Huub. Dit weekend is hij vervolgens al weer vreemdgegaan. Hij zoende met een fan tijdens een feestje.

Bron
  Moderator maandag 4 februari 2008 @ 22:20:33 #245
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56536049
Algemeen Dagblad:

Jaap uit de Gouden Kooi in de Reeuwijkse discotheek Citylife.FOTO MARTIN DROOG

Pubers wild van Terror Jaap
Door SERENA HOFMAN

REEUWIJK - Het is toch 'focking niet normaal', wat Terror Jaap teweeg brengt in de Reeuwijkse discotheek Citylife. Als de Gouden Kooi miljonair rond half drie 's nachts binnenkomt en de ene oerkreet na de andere uitstoot, gaan de aanwezige jongeren helemaal los.

Figuurlijk dan, want wie rond twee uur nog geen plekje bij het podium heeft bemachtigd, kan de hoop op een beetje uitzicht wel vergeten. Degenen die wel dichtbij zijn gekomen, kunnen geen stap verzetten. Handen in de lucht en springen maar. Citylife is veranderd in een krioelende massa van bezwete puberlijven, in combinatie met biertjes en filmende mobieltjes.

,,We want King Jaap,'' scandeert het publiek ongeduldig. Het is bijna Jaap-tijd en de carnavalhits die de DJ aan elkaar mixt, gaan volkomen aan de massa voorbij. Portiers hebben ondertussen hun handen vol aan een stelletje meiden, wie de druk van het wachten wellicht iets te veel wordt: vlak bij de bar op de begane grond, vliegen ze elkaar in de haren.

Daar is hij dan eindelijk: King Jaap schreeuwt in zijn microfoon 'Reeuwijk de gekste' en bestormt het podium. De geluidsband met 'focking niet normaal' wordt gestart en de miljonair begint aan zijn act. Terror Jaap is niet te houden: hij schudt met zijn hoofd, waggelt van links naar rechts over het podium en raakt de uitgestoken handen van het publiek aan. De villabewoner lijkt zijn microfoon bijna in te slikken, terwijl hij zijn handen in de lucht steekt en een van zijn oerkreten richting een groepje uitgelaten jongens slingert.

,,Hij is wel echt dik hé,'' zegt Manon Dijkshoorn (16) uit Driebruggen. ,,Daarom moet ik ook zo om hem lachen.'' Vriendin Melanie Hoogendoorn uit Waarder trekt haar neus op: ,,Volgens mij kan Jaap beter 'Sonja Bakker doen', niet normaal hoe groot-ie is.'' De meiden staan samen met de eveneens 16-jarige Anneloes van der M. uit Waarder, af te koelen in de gang achter de garderobe. Ze komen vaker in Citylife, maar zijn vanavond wel speciaal voor Jaap gekomen. ,,Maar eigenlijk kijk ik niet zo vaak naar de Gouden Kooi,'' zegt Anneloes. ,,Als ik mag kiezen: geef mij Huub dan maar. Die is knapper dan Jaap.''

Binnen heerst nog steeds een uitzinnige sfeer. ,,Kom op, stelletje teringlijers'', schreeuwt de kolossale miljonair inmiddels. De rest van zijn tekst is min of meer onverstaanbaar. Dat lijkt het Citylife-publiek niets te kunnen schelen: ,,Japie, Japie, Japieoo,'' juichen ze nu in koor. Nadat Terror Jaap een tweede liedje heeft 'gezongen', houdt de miljonair het voor gezien. Hij jaagt een deel van het publiek nog één keer de stuipen op het lijf, door voorover te buigen en zijn mond open te trekken, maar dan is hij weg.

De dansvloer loopt vervolgens snel leeg, hier en daar ligt een besmeurde knuffel, die het podium niet heeft gehaald. Veel jongeren lijken verkoeling in de gang te zoeken, of gaan op zoek naar King Jaap, die volgens de DJ ergens achter een bar te vinden is. Maar de miljonair van niet geringe omvang lijkt van Reeuwijkse bodem verdwenen te zijn.

,,Dat valt me wel een beetje van hem tegen,'' zegt Danny Groeneveld (16) uit Gouda. Op zijn hoofd staat de rieten cowboyhoed die de miljonair tijdens zijn optreden het publiek in gooide. ,,Eigenlijk ving iemand anders 'em, maar die hield niet goed vast,'' lacht Danny. ,,Ik zou wel eens willen weten wat die Jaap nou echt van zichzelf vindt. Zijn gedrag is grappig, maar als ík hem was, zou ik me dus wel kapot schamen.''

[ Bericht 0% gewijzigd door Danny op 30-04-2010 22:50:47 ]
pi_56635788
quote:
Ex-Gouden Kooi-bewoonster Nadia is zwanger. Over zes maanden wordt haar kindje, dat in de Kooi verwekt is door Dennis, verwacht. De twee verlieten de Gouden Kooi in november vorig jaar.

Dennis moest de villa verlaten omdat hij een camera gesloopt had. Nadia verliet een week later vrijwillig de villa, naar nu blijkt om het kind zonder camera's te laten opgroeien. Het heuglijke nieuws had eigenlijk tot maandag geheim moeten blijven, maar lekte vandaag uit.

http://www.nieuwnieuws.nl(...)_in_gouden_kooi.html
pi_56664901
teletekst

lees voor
11:53 11 Februari 2008
Eerste Gouden Kooi-baby op komst
De eerste Gouden Kooi-baby dient zich over ongeveer een half jaar aan. Oud- bewoner Nadia verwacht een baby van een andere oud-bewoner, Dennis.

Het kind is verwekt in de tijd dat de twee nog in De Gouden Kooi zaten. Ze verlieten eind vorig jaar de villa en lieten daarmee de hoofdprijs van het programma lopen.

Er zitten nog vijf mensen in De Gouden Kooi. De show zou voor onbepaalde tijd lopen, maar er wordt nu toch gesproken over een einddatum. Bij de start was er veel ophef, onder meer omdat één van de deelnemers haar twee kinderen in de steek zou hebben gelaten.
Dolf is de baas
Insaantje
  Moderator maandag 18 februari 2008 @ 00:06:43 #248
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_56805541
Dit weekend in De Telegraaf:

Wie is de vader van de Gouden Kooi-baby?
door onze redactie

AMSTERDAM - Vorige week werd bekendgemaakt dat Nadia en Dennis, twee ex-bewoners van de Gouden Kooi, samen een kindje verwachten. Maar is Dennis wel de vader? Vrijdagavond sloegen de twijfels toe en kwam Luc plotseling in beeld...

Gouden Kooi-bewoner Huub belde vrijdagavond met Luc: "Ik heb gehoord dat Nadia zwanger is en jij zou nog wel eens de vader kunnen zijn." Nadia is, nadat Dennis ongeveer twee weken voor haar de villa verliet, het bed ingedoken met Luc. 'Terror' Jaap weet zeker dat de twee seks hebben gehad. "Ik heb ze de hele nacht gehoord." Luc ontkent in alle toonaarden.

Brian heeft meerdere t-shirts besteld, wat in de villa voor grote hilariteit zorgt. Op de voorkant staat de tekst 'IK ben de vader' en op de achterkant 'Dat zie je toch'.

Wordt vervolgd!
  Moderator maandag 3 maart 2008 @ 23:41:53 #249
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57140336
De Telegraaf:

Opvolger in najaar...
De Gouden Kooi stopt per 22 mei

HILVERSUM - RTL5 trekt per 22 mei dan echt de stekker uit 'treitershow' De Gouden Kooi. De bewoners van de villa zijn goed ziek van het besluit.

Het programma ook in de zomerperiode laten doorlopen is RTL5 te gortig en daarom stopt De Gouden Kooi voor die tijd.

De bewoners van de Gouden Kooi reageerden emotioneel op het nieuws.

Jaap was direct in tranen. ,,Echt zo!”, roept Amanda. ,,Wat erg. Ik ben er stuk van”, zegt Jaap. “22 mei…”, herhaalt Brian rustig. “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”, gaat Amanda verder.

,,Ik baal ervan dat het stopt”, zegt ook Brian. Hij en Claire zijn sprakeloos", valt te lezen op de website van De Gouden Kooi.

Ongeveer 700.000 mensen volgen dagelijks de belevenissen van 'miljonairs' als Brian, Huub en Amanda. Ze wonen in een met camera's volgehangen landhuis in Eemnes en veel is toegestaan om een ander uit die woning weg te pesten. De laatst overgeblevene zou, in het aanvankelijke plan van bedenker John de Mol, de villa mogen houden plus een aanzienlijk geldbedrag.

Voordat de kandidaten het huis in gingen is hen verteld dat in geval van kijkcijfer- of zenderperikelen de show een ander einde zou kunnen krijgen. Door het stopzetten van Talpa/Tien gebruikt de RTL-leiding nu dat argument om er een einde aan te breien. Hoe de winnaar precies wordt bepaald is nu nog geheim, aldus een RTL-woordvoerster maandag.

Wel is duidelijk dat het huis niet meer te winnen valt. „Die villa konden ze pas winnen vanaf twee jaar na het begin van de show”, legt de zegsvrouw de spelregels nog eens uit. De realitysoap ging op 1 oktober 2006 van start.

De vijf huidige 'miljonairs' maken kans op de hoofdprijs van 1 miljoen euro en 1000 euro per dag dat ze in de 'kooi' hebben gezeten (minus aftrek van boetes bij wangedrag). Brian heeft als enige van de huidige bewoners vanaf het begin in het huis gewoond (525 dagen).

In het najaar komt RTL5 met een „waardige opvolger” van De Gouden Kooi. John de Mol mag die ontwikkelen. Omdat de villa niet wordt weggeven bestaat de mogelijkheid dat de nieuwe reeks ook op die plek wordt gefilmd.
  † In Memoriam † dinsdag 4 maart 2008 @ 08:29:27 #250
137949 Disana
pi_57143454
DGK was op Radio 1 te horen van 8.20 tot 8.23.

Eerst werd verteld dat het programma gaat stoppen, daarna volgden wat fragmenten uit het interview van gisteravond.

Amanda komt vrijwel niet meer aan bod. Claire hoor je wat dingen aanwijzen (daar is de paardenbak, daar is de jacuzzi). Het grootste gedeelte gaat op aan Jaap, die de reporter naakt tegemoet treedt.

Natuurlijk voelt Jaap zich 'zwaar klote', hij is er kapot van'. Claire staat in zijn shot, de reporter vraagt of Jaap zich niet bedonderd voelt. Nee zegt Jaap, wij kunnen een miljoen winnen.

Dan is het alweer voorbij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')