Ik ben alweer terug, zolang kan ik toch niet zonder julliequote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef Talitha het volgende:
Moet ik nog naar je zwaaien of ben je alweer terug van het douchen?
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent stopt niemand je toch
Wat leuk Pietje! Top voor je!quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh mijn plan krijgt bijval van een rooie![]()
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Mijn advies: Niet lullen maar poetsenquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.quote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nee, nog in een vroeger stadium. Ik denk meer aan belastingtechnische maatregelen, kinderbijslag, medisch tools om één en ander te verwekken. Ik ben de laatste die dat wat inmiddels leeft om zeep wil helpen.
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjesquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ook achter je oren gewassen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, zolang kan ik toch niet zonder jullie.
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietjequote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjes. W00t
.
't Had een paar pagina's SC nodig, maar we zijn eruit......quote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef -Blurk- het volgende:
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietje
quote:
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?quote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochten om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?
Je PI staat op de kopquote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochtend om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
Dat was dan een schattig engeltje, kan niet andersquote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn oude ava. Een engeltje heeft iets voor me geregeld.
heul niequote:
Zeer geslaagd.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |