Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.quote:Op zondag 30 december 2007 14:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je echt verliefd bent stopt niemand je toch
Wat leuk Pietje! Top voor je!quote:Op zondag 30 december 2007 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oeh mijn plan krijgt bijval van een rooie![]()
[FO][FEA]Naam YouTube filmpje tonen bij link
Mijn advies: Niet lullen maar poetsenquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.quote:Op zondag 30 december 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee nee, nog in een vroeger stadium. Ik denk meer aan belastingtechnische maatregelen, kinderbijslag, medisch tools om één en ander te verwekken. Ik ben de laatste die dat wat inmiddels leeft om zeep wil helpen.
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjesquote:Op zondag 30 december 2007 14:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verliefdheid, allemaal neurotransmittertjes o.i.d. die het rationele denken overrulen. Niets houd verliefdheid tegen. Het is zoiets als chocolade moeten eten.
Mijn advies: onderga het met veel plezier......
Ook achter je oren gewassen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik ben alweer terug, zolang kan ik toch niet zonder jullie.
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef Talitha het volgende:
Ook achter je oren gewassen?Ik ben benieuwd wat je plan ons gaat opleveren.
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietjequote:Op zondag 30 december 2007 14:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dus Blurk wordt momenteel bestuurd door neurotransmittertjes. W00t
.
't Had een paar pagina's SC nodig, maar we zijn eruit......quote:Op zondag 30 december 2007 14:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ah, dat is weer een hele andere discussie. En zeker geen zinloze lijkt mij.
quote:Op zondag 30 december 2007 14:45 schreef -Blurk- het volgende:
Och, met een goede chauffeur kom je een heel eind Pietje
quote:
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?quote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochten om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
quote:Op zondag 30 december 2007 14:44 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Is jouw hele bos inmiddels weer compleet Talitha?
Je PI staat op de kopquote:Op zondag 30 december 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
We hadden gister een etentje, en de kindjes uitgeleend. Ik schrok vanochtend om kwart over tien wakkerterwijl we toen al in de auto hadden moeten zitten om ze te halen..
Dat was dan een schattig engeltje, kan niet andersquote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn oude ava. Een engeltje heeft iets voor me geregeld.
heul niequote:
Zeer geslaagd.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ze nemen het je vast niet kwalijk Buurvrouw, voor een keertje. Was het leuk, je etentje?
Wie?!quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Dat is gewoon mijn oude ava. Een engeltje heeft iets voor me geregeld.
Of eigenlijk twee engeltjes.
Je neurotransmitter had ook een katerquote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
ik vond het wel een goeie grap....ik dacht namelijk dat ik van nature vroeg wakker ben... uhm, niet dus...
ik was clean...quote:Op zondag 30 december 2007 14:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je neurotransmitter had ook een kater.
Nee, helemaal niet. Ik hou wel van wat gebabbel af en toe....quote:Op zondag 30 december 2007 14:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat zou jij volgens mij maar wát graag in het echt toepassen he NMNS?
Af en toe...en ik neem aan alleen op momenten wanneer het jou uitkomt? Anders gaat de nieuwe gordel weer voor de mond?quote:Op zondag 30 december 2007 15:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Ik hou wel van wat gebabbel af en toe....
Nee, dan gaat het het ene oor in, het andere uit. Beetje gericht en goed gemikt ja of nee zeggen....quote:Op zondag 30 december 2007 15:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Af en toe...en ik neem aan alleen op momenten wanneer het jou uitkomt? Anders gaat de nieuwe gordel weer voor de mond?
Volgens mij waren we nog maar net begonnen. Later dan maar weer eens de draad oppikken.quote:Op zondag 30 december 2007 14:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Had een paar pagina's SC nodig, maar we zijn eruit......
Dan doen we uit beleefheid hé. Het liefst zou ik natuurlijk zeggen "Hou je mond es ffies"quote:Op zondag 30 december 2007 15:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, dan gaat het het ene oor in, het andere uit. Beetje gericht en goed gemikt ja of nee zeggen....
Doe maar een uur of tien.....quote:Op zondag 30 december 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij waren we nog maar net begonnen. Later dan maar weer eens de draad oppikken.
Middag, je avaquote:Op zondag 30 december 2007 15:10 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Ow, sorry piet, das je pleegpapa..quote:Op zondag 30 december 2007 15:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Middag, je ava![]()
![]()
![]()
*van stoel valt
Heb je geheimen voor mij?!quote:
Kondig dat ff aan wil je.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Pietje Puk de pleegpapa van Pietje Puk?!
Shitquote:Op zondag 30 december 2007 15:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Is Pietje Puk de pleegpapa van Pietje Puk?!
quote:
De sneeuw is weg hoorquote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Nog een hele toer, om veilig naar de supermarkt te lopen.
Toch niet weer ruzie gemaakt met het beton hoop ik?quote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Vuurwerk?quote:Op zondag 30 december 2007 15:23 schreef Gert het volgende:
Wieder da.
Nogal ja.quote:
Kijk wel uit. Ik hou wat permanente souvenirtjes over aan dit jaar. Dat beton ligt er gewoon nog cool te wezen.quote:Op zondag 30 december 2007 15:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch niet weer ruzie gemaakt met het beton hoop ik?
Deed jij vroeger niet, natuurlijk?quote:Op zondag 30 december 2007 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja.
En geen "schorem", maar welvarende blanke jochies die er honderden euro's doorheen knallen.
Onbegrijpelijk.
Heb jij een botsing met beton gehad Gert?quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijk wel uit. Ik hou wat permanente souvenirtjes over aan dit jaar. Dat beton ligt er gewoon nog cool te wezen.
Was mijn poging om toe te geven dat ik dat vroeger wel degelijk deed, zó subtiel? Feverhead.quote:Op zondag 30 december 2007 15:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deed jij vroeger niet, natuurlijk?
Nogal ja.quote:Op zondag 30 december 2007 15:49 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heb jij een botsing met beton gehad Gert?
quote:Op zondag 30 december 2007 15:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Was mijn poging om toe te geven dat ik dat vroeger wel degelijk deed, zó subtiel? Feverhead.
Ik vind dat het doorslaat, het middel (ingrijpen in het plezier van zoveel mensen, een traditie verbieden) is m.i,. erger dan de kwaal (vervuiling "ter waarde van" zeven normale dagen, schade door verkeerd gebruik of door slecht vuurwerk).quote:Op zondag 30 december 2007 15:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind het standpunt van GL nog niet zo gek om het te verbieden. Aan de ene kant o.a. spaarlampen promoten, ecotaxen er doorheen sleuren en aan de andere kant deze vervuiling gewoon toelaten.....beetje bizar
Plus dat het bij een verbod nog véél aantrekkelijker wordt, en er dan illegaal en onveilig(er) vuurwerk op de proppen komt.quote:Op zondag 30 december 2007 16:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat het doorslaat, het middel (ingrijpen in het plezier van zoveel mensen, een traditie verbieden) is m.i,. erger dan de kwaal (vervuiling "ter waarde van" zeven normale dagen, schade door verkeerd gebruik of door slecht vuurwerk).
Das me kloon, skattie..quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet Tobasco?
Wel gezellig, rijmt op Calimero.quote:Op zondag 30 december 2007 16:22 schreef Calimero_31 het volgende:
[..]
waarom eigenlijk niet Tobasco?
Beton heeft toch wel aardig wat schade veroorzaakt Dolf, want dat rijmt niet!quote:
Dan niet joh.quote:Op zondag 30 december 2007 16:36 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Beton heeft toch wel aardig wat schade veroorzaakt Dolf, want dat rijmt niet!
Gelukkig, zag al weer een "hoe duur is"-discussie ontstaan.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 17:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkig, zag al weer een "hoe duur is"-discussie ontstaan.
Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?quote:Op zondag 30 december 2007 17:22 schreef Veulen het volgende:
Ik krijg zwaar de zenuwen van dat vuurwerk.
En dan moet ik morgen en 1 januari ook nog zien te overleven
Meeste paarden vinden het eng. Ze moeten echt leren om er mee om te gaan.quote:Op zondag 30 december 2007 17:35 schreef -Blurk- het volgende:
Hoe reageren je paardjes hierop Veulen? Of paarden in het algemeen? Ze zullen er wel schichtig van worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |