Neuh. Maar ja...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ook daar slecht weer?
O god, goedkoper Hermansgrappen zijn niet denkbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef sigme het volgende:
Ja, je hebt altijd gelijk. Kan je nu nooit meer slapen?
Jij maakt nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het gaat hier aardig tekeer. De kat heeft zich verstopt onder de bank.
Noem nu eens de voor- en nadelen voor ons op.quote:
Wat er ook val', Monidique staat pal.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga er maar eens vandoor. Dag. Het schijnt beslist te zijn.
Voordelen:quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Nadelen: 1.) terug fietsen 2.) laat naar bed 3.) te veel drank.
Verleidingsdans?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
Als het enig excuus is: op de achtergrond draait André van Duin.
Nauwelijks. Het is zoiets als Ronflonflon, wie tijdig besmet raakt komt er nooit meer helemaal af.quote:
Liever Van Duin dan Van Doorn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nauwelijks. Het is zoiets als Ronflonflon, wie tijdig besmet raakt komt er nooit meer helemaal af.
Uiteraard ben ik niet besmet, geen denken aan dat ik ooit van Duin had mogen zien.
quote:In 1994 heb ik voor een mevrouw van 74 jaar eenzelfde kist /boekenkast als mijn eigen kist/kast gemaakt. Ik had met haar afgesproken dat ze in ieder geval één dag moest meehelpen. Dit om het haar kist te laten zijn. Op een dag kwam ze met de trein en haar vouwfiets uit Amersfoort naar de werkplaats om te helpen met schuren. We hebben ongeveer 2 uur geschuurd en 6 uur gepraat over het leven. Vorig jaar ben ik nog op haar 80ste verjaardagsfeest geweest. Ze is nog hartstikke fit.
Ah, Das leben des Andern, de Ooast-Duitse Gouden Kooi.quote:
Alweer een gevalletje de vraag stellen is haar beantwoordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand Het leven van Pi gelezen?
Deed een beetje aan een gesproken column denken, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge jonge, wat is die Youp van het Hek ver afgezakt. Alhoewel op de digitale TV wat oude shows van hem worden herhaald en de kwaliteit daarvan is ook sterk aan tijdserosie onderhevig. De wereld gaat verder, Youp niet.
Ja. Merkwaardige film.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, Das leben des Andern, de Ooast-Duitse Gouden Kooi.
Moet ik nog gaan kijken.
Iemand al gezien?
Heb em zelfs in Tuchinski gezienquote:
Ik heb hem in Antwerpen gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb em zelfs in Tuchinski gezien
Ja maar iedereen zegt dat ie zoveel slechter is geworden, maar na het (gedeeltelijk) herkijken van sommige oude shows denk ik gewoon dat hij niet met z'n tijd is meegegaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deed een beetje aan een gesproken column denken, inderdaad.
Antwerpen helemaal? Daar kom jij vaak he? Hoezo dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb hem in Antwerpen gezien.
Nee, een beetje een ingehouden film. En dat is goed, want ik houd niet van melodrama.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Apropos het volgende:
Alleen de titel al doet mij vermoeden dat het een beetje een middelmatig werkstuk is, maar ik vergis me kennelijk.
Ik heb daar vrienden wonen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Antwerpen helemaal? Daar kom jij vaak he? Hoezo dat eigenlijk?
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur gewordenquote:
Ik heb 'r nooit iets aan gevonden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zegt dat ie zoveel slechter is geworden, maar na het (gedeeltelijk) herkijken van sommige oude shows denk ik gewoon dat hij niet met z'n tijd is meegegaan.
Een vriend van me werd in Nederland uitgeloot en heeft toen een toelatingsexamen gedaan in Antwerpen. Het schijnt daar veel schoolser te zijn, maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo'n bezwaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur geworden
Ach opzich is ook in nederland studeren niet overdreven duurquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur geworden
Klopt, ik heb het dan ook gelezen, en ik ben het met de aanbeveling eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alweer een gevalletje de vraag stellen is haar beantwoordenOndanks mijn oprukkende Alzheimer herinner ik me toch vaag dat ik je het boek aanbevolen had.
Sjonge jonge, ouwe zuurpruim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge jonge, wat is die Youp van het Hek ver afgezakt. Alhoewel op de digitale TV wat oude shows van hem worden herhaald en de kwaliteit daarvan is ook sterk aan tijdserosie onderhevig. De wereld gaat verder, Youp niet.
quote:'Vlaanderen rijkste regio ter wereld'
BRUSSEL - Vlaanderen is de rijkste regio ter wereld. Dat claimt de krant Het Laatste Nieuws, de grootste krant van Vlaanderen.
De krant baseert zich op cijfers van de Vlaamse minister van Begroting Dirk van Mechelen. Vlaanderen heeft nu een begrotingsoverschot van 780 miljoen euro en eind volgend jaar is de complete schuld van de Vlaamse overheid afbetaald.
Vlaanderen is daarmee met de Oostenrijkse deelstaat Oberösterreich de rijkste regio in de wereld, aldus Het Laatste Nieuws zaterdag.
Schuldenvrij
De Vlaamse 'staatsschuld' smolt tussen 1999 en 2007 weg van 6,6 miljard naar 238 miljoen euro. Ook dat laatste deel wordt weggewerkt. "Dan is Vlaanderen met kerst 2008 volledig schuldenvrij", aldus Van Mechelen.
De federale Belgische regering ziet er financieel gezien een stuk minder warm bij. Vlaanderen wil een losser staatsverband waarbij het meer zeggenschap krijgt over de besteding van geld. Nu gaan er jaarlijks miljarden van het rijke Vlaanderen naar het arme Wallonië.
Tegen je voorhoofd ja.quote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb recht op een auto.
quote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb recht op een auto.
Dan krijg je extragratis een auto, hoera!quote:Als u een beperking, chronisch psychisch probleem of psychosociale problemen heeft en u hierdoor moeilijkheden ondervindt bij uw zelfredzaamheid of deelname aan de maatschappij ....
Wat lul je nou? Rechtsboven staat een foto. Daarbij beledigde je laatst nog een foto waarop ik stond afgebeeld.quote:Op zondag 30 december 2007 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Apropos
Geen foto's ...
quote:Op zondag 30 december 2007 12:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Rechtsboven staat een foto. Daarbij beledigde je laatst nog een foto waarop ik stond afgebeeld.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef Apropos het volgende:
Nu tevreden?
Wel mooi.quote:Op zondag 30 december 2007 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
Vuurwerk, geldverspilling, milieuvervuiling, kankerverwekkend, verminkend, overlast veroorzakend
Nietus. Vanmorgen nog een douche gepakt.quote:
Vroeger was alles beter. Vroeger toen je nog bang was dat Youp ter plekke een hartaanval zou krijgen, toen was ie goed.quote:Op zondag 30 december 2007 10:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ouwe zuurpruim.
Je weet toch wat je krijgt wanneer je Youp aanzet? Ik vind de show van gisteravond eigenlijk beter dan een aantal show hiervoor.
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.quote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef Napalm het volgende:
Vroeger was alles beter. Vroeger toen je nog bang was dat Youp ter plekke een hartaanval zou krijgen, toen was ie goed.
Dat was vroeger niet anders. En voorspelbaarheid heeft ook z'n voordelen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.
Nee, daar krijg je geld voor.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Autodidact het volgende:
Alles wat leuk is is geldverspilling, milieuvervuiling, kankerverwekkend, verminkend en overlast veroorzakend. In een kolenmijn werken bijvoorbeeld.
Ik heb er geen woorden voor..quote:GroenLinks wil verbod vuurwerk
ROTTERDAM - Het afsteken van vuurwerk tijdens oud en nieuw moet worden verboden. Dat vindt GroenLinks in Rotterdam.
De partij komt met een voorstel om consumentenvuurwerk te verbieden. ,,De vuurwerktraditie is niet meer van deze tijd,’’ zegt raadslid Arno Bonte. ,,De milieuverontreiniging is enorm en elk jaar vallen er veel slachtoffers.’’
Vooral de uitstoot van fijnstof noemt Bonte een groot probleem. ,,In het eerste uur van het nieuwe jaar is de luchtverontreiniging net zo groot als normaal in een hele week bij elkaar. Het is zwaar ongezond, tienduizenden mensen met astma hebben er last van.’’
Het verbod zou met de jaarwisseling 2008-2009 moeten ingaan. ,,Het eerste jaar is een overgangsjaar. De mensen moeten er aan wennen. Nog geen boete, een waarschuwing is voldoende. Daarna moet de politie dit verbod natuurlijk wel handhaven.’’
Volgens Bonte is het belangrijk dat mensen beseffen welke schade vuurwerk aanricht. ,,Het aantal mensen dat vuurwerk koopt daalt gestaag. Alleen de mensen die wél kopen, slaan steeds meer in.’’
Oud en nieuw hoeft volgens GroenLinks niet volledig vuurwerkloos te zijn. De partij wil een uitzondering maken voor grote vuurwerkshows, zoals dit jaar op de Erasmusbrug. Bonte: ,,Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren. Dan wordt het ook aangenamer om de buren op straat een goed nieuwjaar te wensen.''
http://www.ad.nl/rotterda(...)ategory=meestgelezen
veganistenpraatquote:
Wel tot half januari piepoortjes vrees ik. Maar mooi is het zekerquote:
quote:
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?quote:,Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren. Dan wordt het ook aangenamer om de buren op straat een goed nieuwjaar te wensen.''
Dat helpt zeker wel inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?
En om fijnstof op te snuiven voordat dat selectief in de openbare ruimte wordt verboden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?
Nou die show uit '95 en 2000 vond ik wel goed hoor en die oudejaarsconferences waren ook nog wel oké.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.
Wat een hilarische situatie eigenlijk, nu ik erover nadenk.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer over mij waarin ik zogenaamd doodgeschoten moet worden. Ik hoor er helemaal bij. Die kneuzen konden hun frustratie niet direct tegen mij uiten dus maakte ze maar een liedje.
Als ik ze tegenkom geef ik ze misschien inspiratie voor een nieuw liedje.
Welk idee?quote:
http://nl.youtube.com/watch?v=IZq9Qgw7UfIquote:Op zondag 30 december 2007 15:04 schreef Klopkoek het volgende:
Briljante parodie op Youp:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZbJHrgh9rw4
vanaf 9:20
quote:Op zondag 30 december 2007 15:27 schreef Autodidact het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=IZq9Qgw7UfI
http://news.wired.com/dynamic/stories/Y/YE_CLIMATE_RECORDS?SITE=WIRE&SECTION=HOME&TEMPLATE=DEFAULT&CTIME=2007-12-29-12-15-45quote:When the calendar turned to 2007, the heat went on and the weather just got weirder. January was the warmest first month on record worldwide - 1.53 degrees above normal. It was the first time since record-keeping began in 1880 that the globe's average temperature has been so far above the norm for any month of the year.
And as 2007 drew to a close, it was also shaping up to be the hottest year on record in the Northern Hemisphere.
U.S. weather stations broke or tied 263 all-time high temperature records, according to an Associated Press analysis of U.S. weather data. England had the warmest April in 348 years of record-keeping there, shattering the record set in 1865 by more than 1.1 degrees Fahrenheit.
Die op Freek de Jonge is beter, maar Paul Groot is dan ook zo veel beter dan Schumacher.quote:Op zondag 30 december 2007 15:04 schreef Klopkoek het volgende:
Briljante parodie op Youp:
http://nl.youtube.com/watch?v=ZbJHrgh9rw4
vanaf 9:20
Nieuws van vrijdag. Jammer dat er geen vergelijking wordt gemaakt met mensen die wel bijstand ontvangen.quote:Afgewezen bijstandsaanvrager vindt snel werk
De helft van de werklozen in Den Haag die worden afgewezen voor een bijstandsuitkering blijkt binnen enkele maanden weer aan het werk te zijn.
Een op drie aanvragers wordt afgeschrikt door direct werk
Dat blijkt uit een grootschalig onderzoek van de gemeente Den Haag naar aanvragen voor een bijstandsuitkering, bevestigt Milja de Zwart, woordvoerder van wethouder Henk Kool (Sociale Zaken) tegen elsevier.nl.
Sinds 2004 is de wetgeving rond het verstrekken van bijstandsuitkeringen verscherpt: gemeenten zijn zelf financieel verantwoordelijk voor het aantal uitkeringen. Eisen voor het verstrekken van een uitkering zijn sindsdien strenger en aanvragers worden sneller afgewezen.
Werk gevonden
Uit het onderzoek blijkt dat in Den Haag in 2005 8.500 werklozen om een uitkering vroegen; 20 procent werd vervolgens afgewezen.
Binnen enkele maanden had 48 procent van hen werk gevonden. Bijna een op de drie had een andere uitkering dan een bijstandsuitkering. Van 8 procent van de afgewezen steuntrekkers werd niets meer vernomen.
Spectaculair
De Zwart zegt tegen elsevier.nl dat door de hardere aanpak het aantal bijstandsuitkeringen in Den Haag spectaculair is afgenomen: van 20.600 in 2004 tot ongeveer 16.600 nu.
Tof Thissen, voorzitter van Divosa, de vereniging van directeuren van de Sociale Diensten, noemt de resultaten in de krant 'prachtig'. Hij maakt zich wel zorgen om het lot van de 'verdwenen' aanvragers; 'Sommigen zijn volstrekt niet zelfredzaam of veroorzaken schade elders in de maatschappij.'
Vooruitzicht
Het meest gebruikte instrument van gemeenten om het aantal bijstandsuitkeringen omlaag te krijgen is Work First: werklozen die een uitkering aanvragen wordt daarbij direct werk aangeboden.
Een op de drie blijkt vervolgens zijn aanvraag weer in te trekken, afgeschrikt door het vooruitzicht te moeten gaan werken.
bron: Elsevier
Qua stem wel maar qua inhoud is die parodie echt fantastisch. Gewoon een goede samenvatting van het Youp-repertoire.quote:Op zondag 30 december 2007 15:34 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die op Freek de Jonge is beter, maar Paul Groot is dan ook zo veel beter dan Schumacher.
quote:Op zondag 30 december 2007 15:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Qua stem wel maar qua inhoud is die parodie echt fantastisch. Gewoon een goede samenvatting van het Youp-repertoire.
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=161
33% trektz ijn aanvraag weer in. Moet je nagaan wat een potje men er vroeger van maakte.quote:Op zondag 30 december 2007 15:36 schreef Gabry het volgende:
[..]
Nieuws van vrijdag. Jammer dat er geen vergelijking wordt gemaakt met mensen die wel bijstand ontvangen.
Want vroeger werd er geen enkele aanvraag afgewezen?quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Napalm het volgende:
[..]
33% trektz ijn aanvraag weer in. Moet je nagaan wat een potje men er vroeger van maakte.
vroegah werd van die 33% er 30% toegelaten..quote:Op zondag 30 december 2007 16:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Want vroeger werd er geen enkele aanvraag afgewezen?
En hoe ben je daar achtergekomen? Ben je op het internet te bewonderen?quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer over mij waarin ik zogenaamd doodgeschoten moet worden, gemaakt na een ruzie tijdens het uitgaan. Ik hoor er helemaal bij. Die kneuzen konden hun frustratie niet direct tegen mij uiten dus maakte ze maar een liedje.
Als ik ze tegenkom geef ik ze misschien inspiratie voor een nieuw liedje.
Nog geen gigantisch verschil dus.quote:Op zondag 30 december 2007 16:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
vroegah werd van die 33% er 30% toegelaten..
Wat een schreeuwerd was datquote:Op zondag 30 december 2007 15:51 schreef Klopkoek het volgende:
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=128
Marijnissen
waarom kijk jij naar life and cookingquote:Op zondag 30 december 2007 18:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Verdonk bij Life and Cooking.
Als we het over non-humor hebben dan moet ik altijd aan haar denken...
Gelukkig zijn Carlo en Irene wel grappigquote:Op zondag 30 december 2007 18:28 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Verdonk bij Life and Cooking.
Als we het over non-humor hebben dan moet ik altijd aan haar denken...
quote:Op zondag 30 december 2007 18:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
waarom kijk jij naar life and cooking
Ik was onderweg van ned3 naar rtl 5 en kwam halverwege langs rtl 4...quote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Carlo en Irene wel grappig.
Je kijkt toch serieus niet uit vrije wil naar dat programma?
Die Matthijs van Nieuwkerk-imitatie is best grappig.quote:Op zondag 30 december 2007 19:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Carlo en Irene wel grappig.
Je kijkt toch serieus niet uit vrije wil naar dat programma?
Klopt maar dat is een uitzondering.quote:Op zondag 30 december 2007 20:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die Matthijs van Nieuwkerk-imitatie is best grappig.
Meen je dat serieus?quote:Op zondag 30 december 2007 20:00 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Die Matthijs van Nieuwkerk-imitatie is best grappig.
Och, ik heb geen probleem met dat programma. Maar de tv staat hier meestal op de achtergrond te razen en om van zender te wisselen moet ik naar de tv lopen aangezien het nog zo'n oude kast is. Dus laat maar lulllen is hier vaak de gedachte.quote:Op zondag 30 december 2007 20:05 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Klopt maar dat is een uitzondering.
Zeker.quote:
En om de tv uit te zetten ook?quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, ik heb geen probleem met dat programma. Maar de tv staat hier meestal op de achtergrond te razen en om van zender te wisselen moet ik naar de tv lopen aangezien het nog zo'n oude kast is. Dus laat maar lulllen is hier vaak de gedachte.
Ik kan hem door het raam naar buiten gooien, maar da's zo'n gedoe.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 20:12 schreef Monidique het volgende:
Tsja. Over humor valt te twisten.
Het kan nog net in 2007.quote:Op zondag 30 december 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
Theetijd, dan Civtijd.
Ik denk ook dat ze het weleens anaal heeft gedaan, het boefje.quote:Op zondag 30 december 2007 21:19 schreef Klopkoek het volgende:
Iemand nog die complotserie over Mabel Wisse Smit afgekeken?
Het is dan wel een film maar er bekruipt me toch het gevoel dat ze niet deugd.
Je hebt duidelijk die film niet gezienquote:Op zondag 30 december 2007 21:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze het weleens anaal heeft gedaan, het boefje.
ouwe lullen programma.quote:Op zondag 30 december 2007 21:27 schreef Monidique het volgende:
Top 2000 is leuk.
gelukkig is WO I voorbij, 4 weken lang 60+ aan het woord snotterend over hun overgrootopa...quote:Op zondag 30 december 2007 21:43 schreef Aoristus het volgende:
in Europa is ook best aardig
En op tv met matthijsquote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Radio 2 dus.
Volgende week Mussoliniquote:Op zondag 30 december 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
gelukkig is WO I voorbij, 4 weken lang 60+ aan het woord snotterend over hun overgrootopa...
Ik vond het stuk over Italie en het facisme in zijn boek een interessant stuk. In de geschiedenisles eigenlijk helemaal overgeslagen.quote:
Yep, ik weet er ook weinig van. Vond het eigenlijk vreemd dattie nooit in de (Neurenberg?)processen werd genoemd. Is die serie al eens geweest ?quote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vond het stuk over Italie en het facisme in zijn boek een interessant stuk. In de geschiedenisles eigenlijk helemaal overgeslagen.
Die processen gingen toch enkel over duitsers?quote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, ik weet er ook weinig van. Vond het eigenlijk vreemd dattie nooit in de (Neurenberg?)processen werd genoemd. Is die serie al eens geweest ?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio2livequote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand nog een leuk internet radiostationnetje?
Mwah, wel een leuk programma hoor. Het Dire Straits-gehalte is niet zo hoog.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio2live
Dan nog je TV standaard op rtl4quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, ik heb geen probleem met dat programma. Maar de tv staat hier meestal op de achtergrond te razen en om van zender te wisselen moet ik naar de tv lopen aangezien het nog zo'n oude kast is. Dus laat maar lulllen is hier vaak de gedachte.
www.nederlandfm.nl ?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand nog een leuk internet radiostationnetje?
Het ouwe neuzen gehalte is wel uitzonderlijk hoog. Alles wat ze uitzenden komt uit de jaren 50 of 60.quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mwah, wel een leuk programma hoor. Het Dire Straits-gehalte is niet zo hoog.
http://www.seeqpod.com/quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Bleh, terug naar ChroniX radio.
thanks, ik was 'm al vergetenquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ned3 dan maar.
zijn we al bij de top100?quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga ook maar mijn nest opzoeken.
Slaap zacht, de overheid waakt.
Ja, lijkt me wel, dat er dan minder gezopen gaat worden. Niet iedereen, de meesten zelfs vermoed ik, gaan dan maar tot vijf uur nazitten...quote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Vooral opvallend is dat ze denken dat er minder gezopen gaat worden als er een verplichte vroege sluitingstijd is.
Nazitten? Je moet de kroeg uit! Naar huis!quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, lijkt me wel, dat er dan minder gezopen gaat worden. Niet iedereen, de meesten zelfs vermoed ik, gaan dan maar tot vijf uur nazitten...
Ja. Precies. Nazitten, thuis. Er gaat dan heus minder gedronken worden.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nazitten? Je moet de kroeg uit! Naar huis!
Dat gebeurde in Engeland ook niet en daar was de tijd 23:00 ... dat betekende dat er van 22:00 - 23:00 nonstop pints naar binnen gegoten werden en iedereen tegelijktijd om 23:05 dronken en lallend op straat stond. De gevolgen kan je zelf wel bedenken.quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef Monidique het volgende:
Ja. Precies. Nazitten, thuis. Er gaat dan heus minder gedronken worden.
Elf uur. We hebben het over twee uur. Nu begin je om negen a tien uur en pas om een a twee uur is het leuk en ga je naar de kroeg. Daar blijf je een paar uurtjes en om vijf uur ben je thuis. Mocht de kroeg nou om twee uur sluiten, dan gaat men heus niet tot vijf uur thuis zitten. Ja, er zijn er die dat doen, ja, er zijn er die nu vroeg naar huis gaan of vroeg naar de kroeg. Maar echt, er zal minder gedronken worden.quote:Op maandag 31 december 2007 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Engeland ook niet en daar was de tijd 23:00 ... dat betekende dat er van 22:00 - 23:00 nonstop pints naar binnen gegoten werden en iedereen tegelijktijd om 23:05 dronken en lallend op straat stond. De gevolgen kan je zelf wel bedenken.
Elf uur ja, nog vroeger en dus nog minder tijd. Er werd gewoon veel harder gezopen dan dat het over de hele nacht verspreid wordt zoals nu.quote:Op maandag 31 december 2007 11:05 schreef Monidique het volgende:
Elf uur. We hebben het over twee uur. Nu begin je om negen a tien uur en pas om een a twee uur is het leuk en ga je naar de kroeg. Daar blijf je een paar uurtjes en om vijf uur ben je thuis. Mocht de kroeg nou om twee uur sluiten, dan gaat men heus niet tot vijf uur thuis zitten. Ja, er zijn er die dat doen, ja, er zijn er die nu vroeg naar huis gaan of vroeg naar de kroeg. Maar echt, er zal minder gedronken worden.
Voor jou misschien niet, maar voor genoeg anderen wel. Zeker voor de groep die ze willen beschermen door iedereen te dwingen naar huis te gaan om 02:00 of ben jij er van overtuigd dat 16-jarigen opeens maat gaan houden als ze vroeger thuis moeten zijn?quote:Op maandag 31 december 2007 11:10 schreef Monidique het volgende:
Alsof het om het zuipen gaat... dat hoort er bij, maar is geen doel. Nou ja.
Er zijn wel meer mensen dan 16-jarigen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar voor genoeg anderen wel. Zeker voor de groep die ze willen beschermen door iedereen te dwingen naar huis te gaan om 02:00 of ben jij er van overtuigd dat 16-jarigen opeens maat gaan houden als ze vroeger thuis moeten zijn?
Gelukkig wel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
Er zijn wel meer mensen dan 16-jarigen.
Misschien ga je gewoon naar verkeerde kroegen. Waar ik kom is het altijd gezellig, ongeacht tijdstip en bandjes enzo beginnen ook altijd allejezus vroeg.quote:Op maandag 31 december 2007 11:19 schreef Monidique het volgende:
Het probleem dat het pas na tweeën leuk wordt en dus te laat in de kroeg blijft hangen, is opgelost.
Ja, hehe, dat is nu toch juist het punt,quote:Op maandag 31 december 2007 11:22 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is na 02:00 te laat? Als je niet langer wilt stappen dan tot 02:00 ga je toch dan lekker naar huis.
Nou, hier dus niet.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien ga je gewoon naar verkeerde kroegen. Waar ik kom is het altijd gezellig, ongeacht tijdstip en bandjes enzo beginnen ook altijd allejezus vroeg.
Precies.quote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Het punt is dat iedereen op elkaar wacht omdat men vreest dat ze te vroeg zullen zijn.
Ik ga zo nog wat vuurwerk kopen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Autodidact het volgende:
Wat ruikt kruit toch lekker hè mensen. *snif!
Ik heb strijkers. Misschien dat ik dadelijk wat naar die kutjong in het park hier gooi. Een een pijl naar hun hoofd.quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wat vuurwerk kopen.
Hij is .. de negerjongen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het mag, hij is allochtoon.
Nee! De kans is groter dat zo'n verlichte koning iets fout doet dan verlichte volksvertegenwoordigers.quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
De oplossing daarvoor Sidekick, is een monarchie met een verlichte koning.
Dat is precies het argument tegen immigratie uit bepaalde gebieden. Men ziet op afstand een probleem in 'minder ontwikkelde gebiedenen' en hier ontstaan problemen. Die richting willen wij dus niet op.quote:het kan dat Wilders relatief veel steun krijgt maar dat we tegelijkertijd met z'n allen wel helder kunnen oordelen wanneer we het van een afstand zien in minder ontwikkelde gebieden.
Aardige vaststelling en nu kwalitatief?quote:Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef Gabry het volgende:
Jij gebruikt het argument tegen een politieke stroming die je niet aanstaat. Een ander gebruikt het argument tegen een stroming immigranten.
Ach welnee, de kans is groter dat corrupte volksvertegenwoordigers al het geld in hun eigen zakken steken en dat het maken van wetgeving een stuk trager gaat bij een democratie in dergelijke landen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee! De kans is groter dat zo'n verlichte koning iets fout doet dan verlichte volksvertegenwoordigers.
Kutjong is meervoud hier.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Monidique het volgende:
Die kutjong?
Nee, boyakasha!quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aardige vaststelling en nu kwalitatief?
Zouden het niet dezelfde mensen zijn? De mensen die Wilders' ideeën aanhangen en de mensen die de situaties in die landen goedpraten (voor zover ze ze kennen)?quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Sidekick het volgende:
dit kan in Nederland ook gebeuren wanneer Wilders aan de macht komt en vraag ik mij af hoe het kan dat Wilders relatief veel steun krijgt maar dat we tegelijkertijd met z'n allen wel helder kunnen oordelen wanneer we het van een afstand zien in minder ontwikkelde gebieden.
Ik was net maar 1,39 kwijt.quote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Monidique het volgende:
Teringduur kutspul.
Doosje (50) tolletjes.quote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Monidique het volgende:
Een doosje astronauten?
Mocht niet van mammie?quote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vuurwerk en brommers, twee dingen waarover ik nooit mee kon praten op de middelbare school.
Ik alleen brommers nietquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vuurwerk en brommers, twee dingen waarover ik nooit mee kon praten op de middelbare school.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
Twee uur. Heb ze meegemaakt tot vijf uur 's middags.
Ligt eraan waar je komt. Ken één café waar het van 22:00 tot 0:00 niet zo heel druk is maar wel 85% vrouw is. Daar is het meestal wel leuk hoorquote:Op maandag 31 december 2007 11:22 schreef MrX1982 het volgende:
Voor 00:00 is er inderdaad niets aan maar welke garantie is er dat als je de sluitingstijd vervroegd dat het dan ineens wel leuk wordt voor 00:00.
Mammie is de beste.quote:
Als je met een leuke vrouw naar huis wilt is de beste benadering om niet te laat naar de kroeg te gaan. Het liefst voor 12:00 in een kroeg waar 85% vrouw is...quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt. Ken één café waar het van 22:00 tot 0:00 niet zo heel druk is maar wel 85% vrouw is. Daar is het meestal wel leuk hoor
Sssletje, het ga je goed. Dat je PIMPIN in 2008 goed mag wezen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Autodidact het volgende:
Nou boys. Ik ben er ook weg van. Een gezegend en gehoorzaam nieuwjaar allemaal.
Kiezen is overigens wel problematischquote:Op maandag 31 december 2007 15:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je met een leuke vrouw naar huis wilt is de beste benadering om niet te laat naar de kroeg te gaan. Het liefst voor 12:00 in een kroeg waar 85% vrouw is...
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kiezen is overigens wel problematisch
De vriendinnen kunnen lastig doen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.
De beste wensen dame!quote:
die kunnen altijd lastig doen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vriendinnen kunnen lastig doen.
http://edition.cnn.com/20(...)n.autopsy/index.htmlquote:Rawalpindi's police chief stopped doctors at the hospital where Benazir Bhutto died from conducting an autopsy, according to a lawyer on the hospital's board.
It was a violation of Pakistani criminal law and prevented a medical conclusion about what killed the former prime minister, said Athar Minallah, a lawyer who serves on the board that manages Rawalpindi General Hospital.
The revelation came on Monday after dramatic new videotape of Bhutto's assassination emerged, showing her slumping just after gunshots rang out.
The tape provided the clearest view yet of the attack and appeared to show that Bhutto was shot. That would contradict the Pakistan government's account.
De Amerikanen zitten er bovenop.quote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef Monidique het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)dex.html#cnnSTCVideo
Zulke duidelijke beelden had ik nog niet gezien.
Waar is je empathie gebleven?quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat al die 16 jarige kut ventjes vanavond hun hand maar mogen verliezen.
Toen ik net oliebollen ging halen en er van die ventjes knalvuurwerk aan het af steken waren bij het winkelcentrum. Daar verloor ik mijn empathie.quote:
Hier zit aan de andere kant van het wat er eoa. rijkelui's zoontje heel stoer suffe atronautjes te gooien. Die mietigheid van de knallen past goed bij zijn roze blouse.quote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
Toen ik net oliebollen ging halen en er van die ventjes knalvuurwerk aan het af steken waren bij het winkelcentrum. Daar verloor ik mijn empathie.
Beide handen, zelfs.quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat al die 16 jarige kut ventjes vanavond hun hand maar mogen verliezen.
Hoe armer de persoon hoe duurder zijn vuurwerk heb ik weleens het ideequote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier zit aan de andere kant van het wat er eoa. rijkelui's zoontje heel stoer suffe atronautjes te gooien. Die mietigheid van de knallen past goed bij zijn roze blouse.
En de voornamen, uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe armer de persoon hoe duurder zijn vuurwerk heb ik weleens het idee.
En ik ben niet eens zo gek veel ouder.quote:
Portie jaarlijkse verzuring.quote:Op maandag 31 december 2007 16:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ben niet eens zo gek veel ouder.
Ja.quote:
Te laat.quote:Op maandag 31 december 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
'Man met buikje leeft langer', staat er op de voorpagina van de Volkskrant.
voor wat? Het is bijna kwart voor zesquote:
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.quote:Op maandag 31 december 2007 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
voor wat? Het is bijna kwart voor zes
Ik betwijfel het. Neem wat vaker een balansdagquote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.
Het is never nooit niet te laat voor bier.quote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.
quote:Op maandag 31 december 2007 18:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Neem wat vaker een balansdag
Groningen, geen verplichte sluitingstijdenquote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
Nee, want hoewel ik het ermee eens ben dat het veel gezelliger en leuker zal zijn als de kroeg vroeg dicht gaat, is het nog steeds aan de kroeg dat zelf uit te maken.
Brandende olie en water, dat is mooiquote:Op maandag 31 december 2007 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
MrX en empathie. Dat is net als water en vuur.
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige weekquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vriendinnen kunnen lastig doen.
quote:
Nog vervelender is het wanneer er een superleuke meid op je afstapt maar één van de vriendinnen dat meisje dan informatie in het oor fluistert die je ineens wat minder leuk doen lijken. Ik kon 'r wel vermoorden.quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |