En op tv met matthijsquote:Op zondag 30 december 2007 21:48 schreef Monidique het volgende:
Radio 2 dus.
Volgende week Mussoliniquote:Op zondag 30 december 2007 21:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
gelukkig is WO I voorbij, 4 weken lang 60+ aan het woord snotterend over hun overgrootopa...
Ik vond het stuk over Italie en het facisme in zijn boek een interessant stuk. In de geschiedenisles eigenlijk helemaal overgeslagen.quote:
Yep, ik weet er ook weinig van. Vond het eigenlijk vreemd dattie nooit in de (Neurenberg?)processen werd genoemd. Is die serie al eens geweest ?quote:Op zondag 30 december 2007 22:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vond het stuk over Italie en het facisme in zijn boek een interessant stuk. In de geschiedenisles eigenlijk helemaal overgeslagen.
Die processen gingen toch enkel over duitsers?quote:Op zondag 30 december 2007 22:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Yep, ik weet er ook weinig van. Vond het eigenlijk vreemd dattie nooit in de (Neurenberg?)processen werd genoemd. Is die serie al eens geweest ?
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio2livequote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand nog een leuk internet radiostationnetje?
Mwah, wel een leuk programma hoor. Het Dire Straits-gehalte is niet zo hoog.quote:
quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Monidique het volgende:
http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/shoutcastlive.pls?radio2live
Dan nog je TV standaard op rtl4quote:Op zondag 30 december 2007 20:09 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Och, ik heb geen probleem met dat programma. Maar de tv staat hier meestal op de achtergrond te razen en om van zender te wisselen moet ik naar de tv lopen aangezien het nog zo'n oude kast is. Dus laat maar lulllen is hier vaak de gedachte.
www.nederlandfm.nl ?quote:Op zondag 30 december 2007 22:24 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand nog een leuk internet radiostationnetje?
Het ouwe neuzen gehalte is wel uitzonderlijk hoog. Alles wat ze uitzenden komt uit de jaren 50 of 60.quote:Op zondag 30 december 2007 22:25 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mwah, wel een leuk programma hoor. Het Dire Straits-gehalte is niet zo hoog.
http://www.seeqpod.com/quote:Op zondag 30 december 2007 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
Bleh, terug naar ChroniX radio.
thanks, ik was 'm al vergetenquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ned3 dan maar.
zijn we al bij de top100?quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik ga ook maar mijn nest opzoeken.
Slaap zacht, de overheid waakt.
Ja, lijkt me wel, dat er dan minder gezopen gaat worden. Niet iedereen, de meesten zelfs vermoed ik, gaan dan maar tot vijf uur nazitten...quote:Op maandag 31 december 2007 10:55 schreef Boze_Appel het volgende:
Vooral opvallend is dat ze denken dat er minder gezopen gaat worden als er een verplichte vroege sluitingstijd is.
Nazitten? Je moet de kroeg uit! Naar huis!quote:Op maandag 31 december 2007 10:57 schreef Monidique het volgende:
Ja, lijkt me wel, dat er dan minder gezopen gaat worden. Niet iedereen, de meesten zelfs vermoed ik, gaan dan maar tot vijf uur nazitten...
Ja. Precies. Nazitten, thuis. Er gaat dan heus minder gedronken worden.quote:Op maandag 31 december 2007 10:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nazitten? Je moet de kroeg uit! Naar huis!
Dat gebeurde in Engeland ook niet en daar was de tijd 23:00 ... dat betekende dat er van 22:00 - 23:00 nonstop pints naar binnen gegoten werden en iedereen tegelijktijd om 23:05 dronken en lallend op straat stond. De gevolgen kan je zelf wel bedenken.quote:Op maandag 31 december 2007 11:00 schreef Monidique het volgende:
Ja. Precies. Nazitten, thuis. Er gaat dan heus minder gedronken worden.
Elf uur. We hebben het over twee uur. Nu begin je om negen a tien uur en pas om een a twee uur is het leuk en ga je naar de kroeg. Daar blijf je een paar uurtjes en om vijf uur ben je thuis. Mocht de kroeg nou om twee uur sluiten, dan gaat men heus niet tot vijf uur thuis zitten. Ja, er zijn er die dat doen, ja, er zijn er die nu vroeg naar huis gaan of vroeg naar de kroeg. Maar echt, er zal minder gedronken worden.quote:Op maandag 31 december 2007 11:02 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat gebeurde in Engeland ook niet en daar was de tijd 23:00 ... dat betekende dat er van 22:00 - 23:00 nonstop pints naar binnen gegoten werden en iedereen tegelijktijd om 23:05 dronken en lallend op straat stond. De gevolgen kan je zelf wel bedenken.
Elf uur ja, nog vroeger en dus nog minder tijd. Er werd gewoon veel harder gezopen dan dat het over de hele nacht verspreid wordt zoals nu.quote:Op maandag 31 december 2007 11:05 schreef Monidique het volgende:
Elf uur. We hebben het over twee uur. Nu begin je om negen a tien uur en pas om een a twee uur is het leuk en ga je naar de kroeg. Daar blijf je een paar uurtjes en om vijf uur ben je thuis. Mocht de kroeg nou om twee uur sluiten, dan gaat men heus niet tot vijf uur thuis zitten. Ja, er zijn er die dat doen, ja, er zijn er die nu vroeg naar huis gaan of vroeg naar de kroeg. Maar echt, er zal minder gedronken worden.
Voor jou misschien niet, maar voor genoeg anderen wel. Zeker voor de groep die ze willen beschermen door iedereen te dwingen naar huis te gaan om 02:00 of ben jij er van overtuigd dat 16-jarigen opeens maat gaan houden als ze vroeger thuis moeten zijn?quote:Op maandag 31 december 2007 11:10 schreef Monidique het volgende:
Alsof het om het zuipen gaat... dat hoort er bij, maar is geen doel. Nou ja.
Er zijn wel meer mensen dan 16-jarigen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor jou misschien niet, maar voor genoeg anderen wel. Zeker voor de groep die ze willen beschermen door iedereen te dwingen naar huis te gaan om 02:00 of ben jij er van overtuigd dat 16-jarigen opeens maat gaan houden als ze vroeger thuis moeten zijn?
Gelukkig wel.quote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
Er zijn wel meer mensen dan 16-jarigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |