Plaatje van de verminkte vrouwquote:A man named Mumtaz in southern Zabul province of Afghanistan first shaved wife, Nazia’s head and then cut off her ears, and nose and damaged her teeth on the first day of Eid ul Adha, an Islamic ritual of sacrifice.
http://www.groundreport.com/article.php?articleID=2851482
en dat voor een moslimaquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:18 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ieh, nu heeft ze een varkensneus!
Ja, het is een religieus gebruik, is je dat dan nooit opgevallen? Al die moslima's om je heen zonder neus, oren en met gebroken armen en benen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef Arcee het volgende:
OMG, is dat weer een of ander debiel religieus gebruik?
Triest. Arme vrouw.
Mogen ze wel naar buiten van hun geweldadige echtgenoot dan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:49 schreef Mutant01 het volgende:
Ja, het is een religieus gebruik, is je dat dan nooit opgevallen? Al die moslima's om je heen zonder neus, oren en met gebroken armen en benen.
Nee natuurlijk niet, daarom vind ik het ook vreemd dat er mensen klagen over het aantal vrouwen die hoofddoekjes dragen. Ze mogen toch nooit naar buiten hoe weten ze dan dat... he vreemd. Ook mensen die klagen over burka's enzo...sinds wanneer mogen ze naar buiten!??quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mogen ze wel naar buiten van hun geweldadige echtgenoot dan?
En toch klagen over die talloze hoofddoekjes en burka's die ze op straat tegenkomen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef TheMagnificent het volgende:
Eigenlijk zijn er in Nederland 4x zoveel vrouwen met hoofdoek, maar die zien de autochtonen niet omdat ze niet naar buiten mogen.![]()
Ja, arme vrouw. Maar zulke gekke dingen gebeuren hier ook. Echtparen die elkaar met messen en hakbijlen te lijf gaan, je leest en hoort er regelmatig over in het nieuwsquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:48 schreef Arcee het volgende:
OMG, is dat weer een of ander debiel religieus gebruik?
Triest. Arme vrouw.
Wacht maar tot die vrouwen die nu binnen zitten naar buiten gaan. Ze weten niet wat ze meemaken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toch klagen over die talloze hoofddoekjes en burka's die ze op straat tegenkomen.
Een tsunami?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar tot die vrouwen die nu binnen zitten naar buiten gaan. Ze weten niet wat ze meemaken.
veels te koud johquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wacht maar tot die vrouwen die nu binnen zitten naar buiten gaan. Ze weten niet wat ze meemaken.
Om boodschappen te halen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:53 schreef Mutant01 het volgende:
sinds wanneer mogen ze naar buiten!??
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
heeft niks met religie te maken.
Een Islamitisch ritueel klinkt toch best als iets religieus.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:13 schreef concac het volgende:
A man named Mumtaz in southern Zabul province of Afghanistan first shaved wife, Nazia’s head and then cut off her ears, and nose and damaged her teeth on the first day of Eid ul Adha, an Islamic ritual of sacrifice.
Dan moeten daar toch massaal verminkte vrouwen rondlopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Een Islamitisch ritueel klinkt toch best als iets religieus.
Het is zo'n beetje één van de grootste zondes die je kunt begaan, het verminken van God's creatie.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan moeten daar toch massaal verminkte vrouwen rondlopen.
Nee, want dit was de eerste dag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Mwah, hiermee beledig je de beschaving van 1732 toch wel. Dit is primitiever.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Welkom in het jaar 1732.
Stelletje achterlijke barbaren....
zijn er genoeg die wel met hun hoofddoekjes aan over het straat lopen hoor. Als ik ze tegen kom rem ik altijd pas op het laatste moment zodat ze bijna altijd van voor de auto wegspringen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En toch klagen over die talloze hoofddoekjes en burka's die ze op straat tegenkomen.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is zo'n beetje één van de grootste zondes die je kunt begaan, het verminken van God's creatie.
Ik snap het woordgrapje niet!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
Gelukkig zijn "we" in Afghanistan om beschaving te brengen. Even de kloof tussen Middeleeuwen en moderniteit dichten in luttele jaren.
Islam.
mwah .. jaloerse gekken heb je overal, heeft weinig met achterliggende cultuur of zo te makenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:47 schreef MrX1982 het volgende:
Gelukkig zijn "we" in Afghanistan om beschaving te brengen. Even de kloof tussen Middeleeuwen en moderniteit dichten in luttele jaren.
Islam.
Pwhahahaha..quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Dodecahedron het volgende:
Waarom heeft Astrid Kerseboom een hoofddoek op.
Dat is ook zo, alleen dat zie je niet onder die burka.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Bwhehe, nog best leuk ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:11 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
I slam. In de trend van IAmsterdam.
Stoer man, nu heb ik echt diep respect voor je!quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:54 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zijn er genoeg die wel met hun hoofddoekjes aan over het straat lopen hoor. Als ik ze tegen kom rem ik altijd pas op het laatste moment zodat ze bijna altijd van voor de auto wegspringen.
Ze moeten zich maar niet verstoppen achter zo'n doek, want dan zie ik ze nie lopen...
als ik in die auto zit kunnen die zoontjes zo kwaad zijn als ze willen...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Stoer man, nu heb ik echt diep respect voor je!Moet je net bij de verkeerde flikken en dan huilen dat hun zonen agressief zijn.
Je woont ook in je auto? Het laat in ieder geval goed zien hoe achterlijk je bent.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:39 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als ik in die auto zit kunnen die zoontjes zo kwaad zijn als ze willen...
ik woon in België, hier kan je aan de plak niet natrekken waar je woont via de RDW (of een dergelijke organisatie)...quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je woont ook in je auto? Het laat in ieder geval goed zien hoe achterlijk je bent.
Nee, daar hebben ze andere methodes voor. RDW geeft dergelijke zaken ook niet publiekelijke weg hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:43 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ik woon in België, hier kan je aan de plak niet natrekken waar je woont via de RDW (of een dergelijke organisatie)...
Schrik jij als er een auto pas op het laatste moment remt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:47 schreef Athmozz het volgende:
en ik wordt geacht er bang van te worden? veel verder dan een poging om de ramen van het huis in te slaan zullen ze niet komen hoor...
eigenlijk niet, waarom zou ik ook? Auto waar ik mee rijd is veilig genoeg om een tikje te kunnen verdragen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Schrik jij als er een auto pas op het laatste moment remt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |