Sjonge jonge, ouwe zuurpruim.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge jonge, wat is die Youp van het Hek ver afgezakt. Alhoewel op de digitale TV wat oude shows van hem worden herhaald en de kwaliteit daarvan is ook sterk aan tijdserosie onderhevig. De wereld gaat verder, Youp niet.
quote:'Vlaanderen rijkste regio ter wereld'
BRUSSEL - Vlaanderen is de rijkste regio ter wereld. Dat claimt de krant Het Laatste Nieuws, de grootste krant van Vlaanderen.
De krant baseert zich op cijfers van de Vlaamse minister van Begroting Dirk van Mechelen. Vlaanderen heeft nu een begrotingsoverschot van 780 miljoen euro en eind volgend jaar is de complete schuld van de Vlaamse overheid afbetaald.
Vlaanderen is daarmee met de Oostenrijkse deelstaat Oberösterreich de rijkste regio in de wereld, aldus Het Laatste Nieuws zaterdag.
Schuldenvrij
De Vlaamse 'staatsschuld' smolt tussen 1999 en 2007 weg van 6,6 miljard naar 238 miljoen euro. Ook dat laatste deel wordt weggewerkt. "Dan is Vlaanderen met kerst 2008 volledig schuldenvrij", aldus Van Mechelen.
De federale Belgische regering ziet er financieel gezien een stuk minder warm bij. Vlaanderen wil een losser staatsverband waarbij het meer zeggenschap krijgt over de besteding van geld. Nu gaan er jaarlijks miljarden van het rijke Vlaanderen naar het arme Wallonië.
Tegen je voorhoofd ja.quote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb recht op een auto.
quote:Op zondag 30 december 2007 11:45 schreef Apropos het volgende:
Ik heb recht op een auto.
Dan krijg je extragratis een auto, hoera!quote:Als u een beperking, chronisch psychisch probleem of psychosociale problemen heeft en u hierdoor moeilijkheden ondervindt bij uw zelfredzaamheid of deelname aan de maatschappij ....
Wat lul je nou? Rechtsboven staat een foto. Daarbij beledigde je laatst nog een foto waarop ik stond afgebeeld.quote:Op zondag 30 december 2007 12:33 schreef Mutant01 het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/Apropos
Geen foto's ...
quote:Op zondag 30 december 2007 12:35 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Rechtsboven staat een foto. Daarbij beledigde je laatst nog een foto waarop ik stond afgebeeld.
quote:Op zondag 30 december 2007 12:41 schreef Apropos het volgende:
Nu tevreden?
Wel mooi.quote:Op zondag 30 december 2007 12:36 schreef Mutant01 het volgende:
Vuurwerk, geldverspilling, milieuvervuiling, kankerverwekkend, verminkend, overlast veroorzakend
Nietus. Vanmorgen nog een douche gepakt.quote:
Vroeger was alles beter. Vroeger toen je nog bang was dat Youp ter plekke een hartaanval zou krijgen, toen was ie goed.quote:Op zondag 30 december 2007 10:47 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ouwe zuurpruim.
Je weet toch wat je krijgt wanneer je Youp aanzet? Ik vind de show van gisteravond eigenlijk beter dan een aantal show hiervoor.
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.quote:Op zondag 30 december 2007 13:36 schreef Napalm het volgende:
Vroeger was alles beter. Vroeger toen je nog bang was dat Youp ter plekke een hartaanval zou krijgen, toen was ie goed.
Dat was vroeger niet anders. En voorspelbaarheid heeft ook z'n voordelen.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.
Nee, daar krijg je geld voor.quote:Op zondag 30 december 2007 13:16 schreef Autodidact het volgende:
Alles wat leuk is is geldverspilling, milieuvervuiling, kankerverwekkend, verminkend en overlast veroorzakend. In een kolenmijn werken bijvoorbeeld.
Ik heb er geen woorden voor..quote:GroenLinks wil verbod vuurwerk
ROTTERDAM - Het afsteken van vuurwerk tijdens oud en nieuw moet worden verboden. Dat vindt GroenLinks in Rotterdam.
De partij komt met een voorstel om consumentenvuurwerk te verbieden. ,,De vuurwerktraditie is niet meer van deze tijd,’’ zegt raadslid Arno Bonte. ,,De milieuverontreiniging is enorm en elk jaar vallen er veel slachtoffers.’’
Vooral de uitstoot van fijnstof noemt Bonte een groot probleem. ,,In het eerste uur van het nieuwe jaar is de luchtverontreiniging net zo groot als normaal in een hele week bij elkaar. Het is zwaar ongezond, tienduizenden mensen met astma hebben er last van.’’
Het verbod zou met de jaarwisseling 2008-2009 moeten ingaan. ,,Het eerste jaar is een overgangsjaar. De mensen moeten er aan wennen. Nog geen boete, een waarschuwing is voldoende. Daarna moet de politie dit verbod natuurlijk wel handhaven.’’
Volgens Bonte is het belangrijk dat mensen beseffen welke schade vuurwerk aanricht. ,,Het aantal mensen dat vuurwerk koopt daalt gestaag. Alleen de mensen die wél kopen, slaan steeds meer in.’’
Oud en nieuw hoeft volgens GroenLinks niet volledig vuurwerkloos te zijn. De partij wil een uitzondering maken voor grote vuurwerkshows, zoals dit jaar op de Erasmusbrug. Bonte: ,,Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren. Dan wordt het ook aangenamer om de buren op straat een goed nieuwjaar te wensen.''
http://www.ad.nl/rotterda(...)ategory=meestgelezen
veganistenpraatquote:
Wel tot half januari piepoortjes vrees ik. Maar mooi is het zekerquote:
quote:
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?quote:,Maar het aftroeven van de buurman met een net iets grotere vuurpijl zal tot het verleden behoren. Dan wordt het ook aangenamer om de buren op straat een goed nieuwjaar te wensen.''
Dat helpt zeker wel inderdaadquote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?
En om fijnstof op te snuiven voordat dat selectief in de openbare ruimte wordt verboden.quote:Op zondag 30 december 2007 14:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
[..]
De reden dat mensen op straat lopen met nieuwjaar is toch juist omdat men vuurwerk afsteekt/kijkt?
Nou die show uit '95 en 2000 vond ik wel goed hoor en die oudejaarsconferences waren ook nog wel oké.quote:Op zondag 30 december 2007 13:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Van 't Hek is de personificatie van de non-humor, kom op zeg.
Wat een hilarische situatie eigenlijk, nu ik erover nadenk.quote:Op zondag 30 december 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
Laatst hoorde ik een nummer over mij waarin ik zogenaamd doodgeschoten moet worden. Ik hoor er helemaal bij. Die kneuzen konden hun frustratie niet direct tegen mij uiten dus maakte ze maar een liedje.
Als ik ze tegenkom geef ik ze misschien inspiratie voor een nieuw liedje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |