Neuh. Maar ja...quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:44 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ook daar slecht weer?
O god, goedkoper Hermansgrappen zijn niet denkbaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:48 schreef sigme het volgende:
Ja, je hebt altijd gelijk. Kan je nu nooit meer slapen?
Jij maakt nog eens wat mee.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:54 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Het gaat hier aardig tekeer. De kat heeft zich verstopt onder de bank.
Noem nu eens de voor- en nadelen voor ons op.quote:
Wat er ook val', Monidique staat pal.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:56 schreef Monidique het volgende:
Nou, ik ga er maar eens vandoor. Dag. Het schijnt beslist te zijn.
Voordelen:quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:58 schreef Monidique het volgende:
Nadelen: 1.) terug fietsen 2.) laat naar bed 3.) te veel drank.
Verleidingsdans?quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:00 schreef sigme het volgende:
Als het enig excuus is: op de achtergrond draait André van Duin.
Nauwelijks. Het is zoiets als Ronflonflon, wie tijdig besmet raakt komt er nooit meer helemaal af.quote:
Liever Van Duin dan Van Doorn.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:04 schreef sigme het volgende:
[..]
Nauwelijks. Het is zoiets als Ronflonflon, wie tijdig besmet raakt komt er nooit meer helemaal af.
Uiteraard ben ik niet besmet, geen denken aan dat ik ooit van Duin had mogen zien.
quote:In 1994 heb ik voor een mevrouw van 74 jaar eenzelfde kist /boekenkast als mijn eigen kist/kast gemaakt. Ik had met haar afgesproken dat ze in ieder geval één dag moest meehelpen. Dit om het haar kist te laten zijn. Op een dag kwam ze met de trein en haar vouwfiets uit Amersfoort naar de werkplaats om te helpen met schuren. We hebben ongeveer 2 uur geschuurd en 6 uur gepraat over het leven. Vorig jaar ben ik nog op haar 80ste verjaardagsfeest geweest. Ze is nog hartstikke fit.
Ah, Das leben des Andern, de Ooast-Duitse Gouden Kooi.quote:
Alweer een gevalletje de vraag stellen is haar beantwoordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 21:12 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Heeft iemand Het leven van Pi gelezen?
Deed een beetje aan een gesproken column denken, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:08 schreef Klopkoek het volgende:
Sjonge jonge, wat is die Youp van het Hek ver afgezakt. Alhoewel op de digitale TV wat oude shows van hem worden herhaald en de kwaliteit daarvan is ook sterk aan tijdserosie onderhevig. De wereld gaat verder, Youp niet.
Ja. Merkwaardige film.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:37 schreef Napalm het volgende:
[..]
Ah, Das leben des Andern, de Ooast-Duitse Gouden Kooi.
Moet ik nog gaan kijken.
Iemand al gezien?
Heb em zelfs in Tuchinski gezienquote:
Ik heb hem in Antwerpen gezien.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:19 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heb em zelfs in Tuchinski gezien
Ja maar iedereen zegt dat ie zoveel slechter is geworden, maar na het (gedeeltelijk) herkijken van sommige oude shows denk ik gewoon dat hij niet met z'n tijd is meegegaan.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:13 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Deed een beetje aan een gesproken column denken, inderdaad.
Antwerpen helemaal? Daar kom jij vaak he? Hoezo dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb hem in Antwerpen gezien.
Nee, een beetje een ingehouden film. En dat is goed, want ik houd niet van melodrama.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Apropos het volgende:
Alleen de titel al doet mij vermoeden dat het een beetje een middelmatig werkstuk is, maar ik vergis me kennelijk.
Ik heb daar vrienden wonen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Antwerpen helemaal? Daar kom jij vaak he? Hoezo dat eigenlijk?
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur gewordenquote:
Ik heb 'r nooit iets aan gevonden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja maar iedereen zegt dat ie zoveel slechter is geworden, maar na het (gedeeltelijk) herkijken van sommige oude shows denk ik gewoon dat hij niet met z'n tijd is meegegaan.
Een vriend van me werd in Nederland uitgeloot en heeft toen een toelatingsexamen gedaan in Antwerpen. Het schijnt daar veel schoolser te zijn, maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo'n bezwaar.quote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur geworden
Ach opzich is ook in nederland studeren niet overdreven duurquote:Op zaterdag 29 december 2007 23:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook daar studeren? Ja, dat is daar in België tenminste nog niet zo achterlijk duur geworden
Klopt, ik heb het dan ook gelezen, en ik ben het met de aanbeveling eensquote:Op zaterdag 29 december 2007 22:59 schreef voyeur het volgende:
[..]
Alweer een gevalletje de vraag stellen is haar beantwoordenOndanks mijn oprukkende Alzheimer herinner ik me toch vaag dat ik je het boek aanbevolen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |