Mammie is de beste.quote:
Als je met een leuke vrouw naar huis wilt is de beste benadering om niet te laat naar de kroeg te gaan. Het liefst voor 12:00 in een kroeg waar 85% vrouw is...quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je komt. Ken één café waar het van 22:00 tot 0:00 niet zo heel druk is maar wel 85% vrouw is. Daar is het meestal wel leuk hoor
Sssletje, het ga je goed. Dat je PIMPIN in 2008 goed mag wezen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:57 schreef Autodidact het volgende:
Nou boys. Ik ben er ook weg van. Een gezegend en gehoorzaam nieuwjaar allemaal.
Kiezen is overigens wel problematischquote:Op maandag 31 december 2007 15:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Als je met een leuke vrouw naar huis wilt is de beste benadering om niet te laat naar de kroeg te gaan. Het liefst voor 12:00 in een kroeg waar 85% vrouw is...
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:42 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Kiezen is overigens wel problematisch
De vriendinnen kunnen lastig doen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.
quote:Op maandag 31 december 2007 15:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hoe meer concurrentie ze ondervinden hoe liever ze willen.
De beste wensen dame!quote:
die kunnen altijd lastig doen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vriendinnen kunnen lastig doen.
http://edition.cnn.com/20(...)n.autopsy/index.htmlquote:Rawalpindi's police chief stopped doctors at the hospital where Benazir Bhutto died from conducting an autopsy, according to a lawyer on the hospital's board.
It was a violation of Pakistani criminal law and prevented a medical conclusion about what killed the former prime minister, said Athar Minallah, a lawyer who serves on the board that manages Rawalpindi General Hospital.
The revelation came on Monday after dramatic new videotape of Bhutto's assassination emerged, showing her slumping just after gunshots rang out.
The tape provided the clearest view yet of the attack and appeared to show that Bhutto was shot. That would contradict the Pakistan government's account.
De Amerikanen zitten er bovenop.quote:Op maandag 31 december 2007 16:13 schreef Monidique het volgende:
http://edition.cnn.com/20(...)dex.html#cnnSTCVideo
Zulke duidelijke beelden had ik nog niet gezien.
Waar is je empathie gebleven?quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat al die 16 jarige kut ventjes vanavond hun hand maar mogen verliezen.
Toen ik net oliebollen ging halen en er van die ventjes knalvuurwerk aan het af steken waren bij het winkelcentrum. Daar verloor ik mijn empathie.quote:
Hier zit aan de andere kant van het wat er eoa. rijkelui's zoontje heel stoer suffe atronautjes te gooien. Die mietigheid van de knallen past goed bij zijn roze blouse.quote:Op maandag 31 december 2007 16:31 schreef MrX1982 het volgende:
Toen ik net oliebollen ging halen en er van die ventjes knalvuurwerk aan het af steken waren bij het winkelcentrum. Daar verloor ik mijn empathie.
Beide handen, zelfs.quote:Op maandag 31 december 2007 16:23 schreef MrX1982 het volgende:
Dat al die 16 jarige kut ventjes vanavond hun hand maar mogen verliezen.
Hoe armer de persoon hoe duurder zijn vuurwerk heb ik weleens het ideequote:Op maandag 31 december 2007 16:34 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier zit aan de andere kant van het wat er eoa. rijkelui's zoontje heel stoer suffe atronautjes te gooien. Die mietigheid van de knallen past goed bij zijn roze blouse.
En de voornamen, uiteraard.quote:Op maandag 31 december 2007 16:39 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoe armer de persoon hoe duurder zijn vuurwerk heb ik weleens het idee.
En ik ben niet eens zo gek veel ouder.quote:
Portie jaarlijkse verzuring.quote:Op maandag 31 december 2007 16:45 schreef Apropos het volgende:
[..]
En ik ben niet eens zo gek veel ouder.
Ja.quote:
Te laat.quote:Op maandag 31 december 2007 17:36 schreef Aoristus het volgende:
'Man met buikje leeft langer', staat er op de voorpagina van de Volkskrant.
voor wat? Het is bijna kwart voor zesquote:
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.quote:Op maandag 31 december 2007 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
voor wat? Het is bijna kwart voor zes
Ik betwijfel het. Neem wat vaker een balansdagquote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.
Het is never nooit niet te laat voor bier.quote:Op maandag 31 december 2007 17:49 schreef Apropos het volgende:
Het is voor mij te laat om nog een buikje te kweken.
quote:Op maandag 31 december 2007 18:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Neem wat vaker een balansdag
Groningen, geen verplichte sluitingstijdenquote:Op maandag 31 december 2007 11:13 schreef Monidique het volgende:
Nee, want hoewel ik het ermee eens ben dat het veel gezelliger en leuker zal zijn als de kroeg vroeg dicht gaat, is het nog steeds aan de kroeg dat zelf uit te maken.
Brandende olie en water, dat is mooiquote:Op maandag 31 december 2007 16:27 schreef Mutant01 het volgende:
MrX en empathie. Dat is net als water en vuur.
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige weekquote:Op maandag 31 december 2007 15:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De vriendinnen kunnen lastig doen.
quote:
Nog vervelender is het wanneer er een superleuke meid op je afstapt maar één van de vriendinnen dat meisje dan informatie in het oor fluistert die je ineens wat minder leuk doen lijken. Ik kon 'r wel vermoorden.quote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het is vooral kut als één van die vriendinnen verwoede pogingen doet om jouw aandacht te trekken terwijl jij eigenlijk op haar vriendin had willen afstappen. Dat had ik dus zowel deze zaterdag als vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |