Misschien ga je gewoon naar verkeerde kroegen. Waar ik kom is het altijd gezellig, ongeacht tijdstip en bandjes enzo beginnen ook altijd allejezus vroeg.quote:Op maandag 31 december 2007 11:19 schreef Monidique het volgende:
Het probleem dat het pas na tweeën leuk wordt en dus te laat in de kroeg blijft hangen, is opgelost.
Ja, hehe, dat is nu toch juist het punt,quote:Op maandag 31 december 2007 11:22 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom is na 02:00 te laat? Als je niet langer wilt stappen dan tot 02:00 ga je toch dan lekker naar huis.
Nou, hier dus niet.quote:Op maandag 31 december 2007 11:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien ga je gewoon naar verkeerde kroegen. Waar ik kom is het altijd gezellig, ongeacht tijdstip en bandjes enzo beginnen ook altijd allejezus vroeg.
Precies.quote:Op maandag 31 december 2007 11:57 schreef Sidekick het volgende:
Het punt is dat iedereen op elkaar wacht omdat men vreest dat ze te vroeg zullen zijn.
Ik ga zo nog wat vuurwerk kopen.quote:Op maandag 31 december 2007 11:52 schreef Autodidact het volgende:
Wat ruikt kruit toch lekker hè mensen. *snif!
Ik heb strijkers. Misschien dat ik dadelijk wat naar die kutjong in het park hier gooi. Een een pijl naar hun hoofd.quote:Op maandag 31 december 2007 11:58 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ga zo nog wat vuurwerk kopen.
Hij is .. de negerjongen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
Het mag, hij is allochtoon.
Nee! De kans is groter dat zo'n verlichte koning iets fout doet dan verlichte volksvertegenwoordigers.quote:Op maandag 31 december 2007 12:15 schreef Mutant01 het volgende:
De oplossing daarvoor Sidekick, is een monarchie met een verlichte koning.
Dat is precies het argument tegen immigratie uit bepaalde gebieden. Men ziet op afstand een probleem in 'minder ontwikkelde gebiedenen' en hier ontstaan problemen. Die richting willen wij dus niet op.quote:het kan dat Wilders relatief veel steun krijgt maar dat we tegelijkertijd met z'n allen wel helder kunnen oordelen wanneer we het van een afstand zien in minder ontwikkelde gebieden.
Aardige vaststelling en nu kwalitatief?quote:Op maandag 31 december 2007 12:22 schreef Gabry het volgende:
Jij gebruikt het argument tegen een politieke stroming die je niet aanstaat. Een ander gebruikt het argument tegen een stroming immigranten.
Ach welnee, de kans is groter dat corrupte volksvertegenwoordigers al het geld in hun eigen zakken steken en dat het maken van wetgeving een stuk trager gaat bij een democratie in dergelijke landen.quote:Op maandag 31 december 2007 12:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nee! De kans is groter dat zo'n verlichte koning iets fout doet dan verlichte volksvertegenwoordigers.
Kutjong is meervoud hier.quote:Op maandag 31 december 2007 12:11 schreef Monidique het volgende:
Die kutjong?
Nee, boyakasha!quote:Op maandag 31 december 2007 12:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Aardige vaststelling en nu kwalitatief?
Zouden het niet dezelfde mensen zijn? De mensen die Wilders' ideeën aanhangen en de mensen die de situaties in die landen goedpraten (voor zover ze ze kennen)?quote:Op maandag 31 december 2007 12:14 schreef Sidekick het volgende:
dit kan in Nederland ook gebeuren wanneer Wilders aan de macht komt en vraag ik mij af hoe het kan dat Wilders relatief veel steun krijgt maar dat we tegelijkertijd met z'n allen wel helder kunnen oordelen wanneer we het van een afstand zien in minder ontwikkelde gebieden.
Ik was net maar 1,39 kwijt.quote:Op maandag 31 december 2007 13:44 schreef Monidique het volgende:
Teringduur kutspul.
Doosje (50) tolletjes.quote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Monidique het volgende:
Een doosje astronauten?
Mocht niet van mammie?quote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vuurwerk en brommers, twee dingen waarover ik nooit mee kon praten op de middelbare school.
Ik alleen brommers nietquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Zwaardvisch het volgende:
Vuurwerk en brommers, twee dingen waarover ik nooit mee kon praten op de middelbare school.
quote:Op maandag 31 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
Twee uur. Heb ze meegemaakt tot vijf uur 's middags.
Ligt eraan waar je komt. Ken één café waar het van 22:00 tot 0:00 niet zo heel druk is maar wel 85% vrouw is. Daar is het meestal wel leuk hoorquote:Op maandag 31 december 2007 11:22 schreef MrX1982 het volgende:
Voor 00:00 is er inderdaad niets aan maar welke garantie is er dat als je de sluitingstijd vervroegd dat het dan ineens wel leuk wordt voor 00:00.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |