Leuke woordkeuze.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:21 schreef De.Kromme het volgende:
Hehe, Colin is weg en ze hebben een nieuw zwart schaap.
Wat ben jiij irritant geworden zegquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op de naam van het topic,
toch geld zat jullie.
Ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:51 schreef S-Two het volgende:
Volgens mij deed Urby niet zo heel veel fout hoor bij de tweede goal mjah.
Gewórdenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Wat ben jiij irritant geworden zeg
Voorheen was je grappig met je domme opmerkingen maar nu irritant
Nee, alleen Heitinga stond vandaag op scherp.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Puntje ingelopen op PSV!
Is Suarez nou geschorst voor de volgende wedstrijd?
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daarvoor heb je nogVitesse uitquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Zondag wordt nog lastig genoeg, net als de rest van het seizoen. Zie al op tegen de psv en feyenoord vierdaagse...
Over Suarez, die gozer mag ook wel eens lekker op de bank gaan zitten. Word scheitziek van zijn schwalbesquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens.
Puntje ingelopen op PSV!
Is Suarez nou geschorst voor de volgende wedstrijd?
Nee want het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.
Dan kunnen we discussiėren welke spelers er moeten komen
Of mag dat niet meer soms ?
Psies als het met de beursnotering maar goed gaatquote:Op donderdag 27 december 2007 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Op de naam van het topic,
toch geld zat jullie.
Lijkt idd een andere jorien te zijnquote:Op donderdag 27 december 2007 22:54 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Hij had hem idd beter naar de grond kunnen trekken.quote:Op donderdag 27 december 2007 22:55 schreef dronkeykong het volgende:
Nee hoor furby kijkt N'kufo alleen maar na
Hoe lang ben je alweer terug?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik ga als enige serieus op de naam van het topic in.
Dan kunnen we discussiėren welke spelers er moeten komen
Of mag dat niet meer soms ?
Hij hoeft voor mij niet alleen voor die schwalbes op de bank plaats te nemenquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Over Suarez, die gozer mag ook wel eens lekker op de bank gaan zitten. Word scheitziek van zijn schwalbes.
Buiten de 16 had dat zeker gekunt ja waarom niet?quote:Op donderdag 27 december 2007 22:57 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij had hem idd beter naar de grond kunnen trekken.
Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar swalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een swalbe maakt
Ik vond al dat je zolang wegbleef...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar swalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een swalbe maakt
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.
Ook dat nogquote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Allemaal een berichtje achterlaten op de hyves van Annet van Geel over mogelijke aankopen!
Die conditionering werpt nog niet echt z'n vruchten afquote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar schwalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een schwalbe maakt
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Allemaal een berichtje achterlaten op de hyves van Annet van Geel over mogelijke aankopen!
En ik zeg dat die regel er niet meer is.quote:
Ik dacht dat het er binnen wasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Buiten de 16 had dat zeker gekunt ja waarom niet?
geef is linkie danquote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Tja, typisch weer. Liever Ajax punten zien verspelen dan zelf winnen is het he...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wemelt hier van de aasgieren of niet?
Nee joh, dat is de schuld van Urby. Eigenlijk van Colin maar die was nog aan het warm lopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Radegast het volgende:
Heitinga had veel dichter op die Arnoutofiets van Twente moeten zitten bij de 2-2, of hem onderuit moeten schoppen. Alles beter dan als een mak schaap staan te kijken op drie meter afstand.
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Stadje was erg gezellig vanmiddag, vrij grote groep ook wel, maarja die 93e minuut verneukt de hele dag weer, wat een schijtzooi zeg, Vertonghen moet daar gewoon uitstappen, dan kan die gast die bal nooit kwijt, maarja hij gaat weer lekker rustig naar achter lopen
Dat klopt absoluut. Het zou al een slok op een borrel schelen als Van Der Wiel en Vermaelen er weer zijn. Maar nu is het erg broos. Hopelijk ziet Van Geel dat ook in.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.
Dat vd Wiel nog steeds niet fit is klopt ook niet, Vermaelen is er gelukkig weer bij binnenkort, die missen we echt.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.
De verdediging is idd niet solide, maar de defensieve taken worden door het middenveld en aanval ook niet goed uitgevoerd. Ze laten mannetjes lopen, en staan er apatisch naar te kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus hij had samen met Heitinga uit moeten stappenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Stadje was erg gezellig vanmiddag, vrij grote groep ook wel, maarja die 93e minuut verneukt de hele dag weer, wat een schijtzooi zeg, Vertonghen moet daar gewoon uitstappen, dan kan die gast die bal nooit kwijt, maarja hij gaat weer lekker rustig naar achter lopen
Misschien worden ze niet goed gecoached van achteruit?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
De verdediging is idd niet solide, maar de defensieve taken worden door het middenveld en aanval ook niet goed uitgevoerd. Ze laten mannetjes lopen, en staan er apatisch naar te kijken.
1tje moest uitstappen, ik zag niet wie het was, maar ze stonden alle2 naar achter te lopen, de man die het dichtsbij de bal daar kwam was Gabri en die kwam vanaf achter bij die gast, als iemand er gelijk vol opgaat dan kan die gast niks daar en win je hem gewoon maarja.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus hij had samen met Heitinga uit moeten stappen
Heit stapte uit, daardoor moest Jan wel naar achter. Dat Urby gewoon aan de buitenkant staat, tja...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
1tje moest uitstappen, ik zag niet wie het was, maar ze stonden alle2 naar achter te lopen, de man die het dichtsbij de bal daar kwam was Gabri en die kwam vanaf achter bij die gast, als iemand er gelijk vol opgaat dan kan die gast niks daar en win je hem gewoon maarja.
Daar dacht ik ook direct aan.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Noshiba het volgende:
waarom schiet luque bij het tijdstip 89:51 de bal van rechtsvoor, linksmidden uit? daar kan je zo een halve minuut winnen bij de corner vlag?
Het was ook echt een baggerbal. Typisch weer zo een mooi weer voetballer die op dat moment een mooie bal wil geven...quote:
Dat was Huntelaar?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Noshiba het volgende:
GODVERDOMME ADRIE
pleur er gewoon een focking colin van mij an part in i.p.v. die luque dat lijkt me toch logisch? tering
waarom gaat suarez altijd liggen al kan hij zelf de actie gewoon nog afmaken, waarom gaat hij voor eigen succes als klaas en dennis vrijstaan
waarom word ik bijna het stadion uitgezet al 'wijs' ik er 3 fct fans op dat zo moeten opkankeren?
Waarom doet jan bijna de hele wedstrijd alles goed en dan niet?
waarom schiet luque bij het tijdstip 89:51 de bal van rechtsvoor, linksmidden uit? daar kan je zo een halve minuut winnen bij de corner vlag?
Wat een vertyfte kutuitslag!
Waarom weet je het tijdstip precies?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Noshiba het volgende:
Na ruim 2/3 jaar Defour-geruchten, zie ik hem echt niet meer komen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Madine het volgende:
Stekelenburg
Boulahrouz van der Wiel Vermaelen
Heitinga
Gabri Davids
Defour
Rommedahl Huntelaar Leonardo
heh?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was Huntelaar?
Siem had door moeten lopen daar, dan loopt ie die bal er zo in, maar die gaf hem aan Huntelaar die door 2 man gedekt stond.
En @Urqua, iemand moest gewoon vol op de bal, gewoon 2 benen erop klaar, hij kreeg alle tijd nu, ze waren veel te traag en ze verloren het kopduel daaarvoor ookal, gewoon dramatisch stonden ze daar.
tja, toeval? stress?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Waarom weet je het tijdstip precies?
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Madine het volgende:
Stekelenburg
Boulahrouz van der Wiel Vermaelen
Heitinga
Gabri Davids
Defour
Rommedahl Huntelaar Leonardo
Dat waar jij het over hebt was toch Huntelaar met dat scheve schot, die voorzet van Luque was toch in de 87e minuut ofzo?quote:
nou het is gewoon gebrek aan kwaliteit, die eerste actie van Twente in de samenvatting, loopt die speler van Twente gewoon langs Urby opquote:Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Misschien worden ze niet goed gecoached van achteruit?
nee, waar suarez zo door kon lopen en klaas in het midden vrijliep in t midden en dennis aan kwam rennen toen liep hij zelf tegen bosker aan nadat hij nog 1 mannetje uit wou spelen (waarschijnlijk weer gaan liggen) maar dat verprutste hij waardoor er een corner uitkwamquote:Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat waar jij het over hebt was toch Huntelaar met dat scheve schot, die voorzet van Luque was toch in de 87e minuut ofzo?
Ik denk dat dat een utopie is.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Suarez eens kappen met zijn schwalbes dan?
Ja, ik pak een dezer dagen de trein naar Luik. Dan bellen Steven en ik vanuit daar even naar Martin en dan ronden we die zeik eindelijk eens af.quote:
Hou nou toch eens op? Dit heb je al gevraagd, je hebt antwoord gekregen, dus waarom nou nog een keer?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Suarez eens kappen met zijn schwalbes dan? ik neem aan dat een man als Koster hem daar toch ook op aanspreekt?
hij zal ook vast wel geraakt zijn en bij andere geeft ie er een pingel voor maar omdat hij suarez is en zo teringoverdreven valt.....quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Jasza het volgende:
Was het een schwalbe ja?
Zag er vanaf zuid echt uit dat die gast hem ff haakte, maar kan het mis hebben hehe.
Hij werd licht gehaakt ja, maar niet genoeg voor een pingel. Maar dan maakt Luis er weer zo'n fokduikhupje achteraan.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Jasza het volgende:
Was het een schwalbe ja?
Zag er vanaf zuid echt uit dat die gast hem ff haakte, maar kan het mis hebben hehe.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Jasza het volgende:
Was het een schwalbe ja?
Was niksquote:Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Jasza het volgende:
Was het een schwalbe ja?
Wat voor gezag zou zo iemand op zo speler hebben denk jequote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat Koster hier nou van vind. Het lijkt me echt zo'n man die er tegen is. Maar naar buiten toe lijkt het net of hij er niets tegen doet.
Was je ook de hele dag in de stad geweest?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Opzekerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster!
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En kwaliteitsposter twee.. Waar slaat dit op? Tjeem.
Nee, ik heb em gewoon niet in t spel voor zien komenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was je ook de hele dag in de stad geweest?
Wat heeft dat er nou mee te maken zegquote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
DJ DON DIABLO!!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg. Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer
.
jij ook alquote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Waar was dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..
Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
WC's bij 413.. Man vraagt of ie er misschien bij mag omdat er nog een vrije pot was, krijgt ie klap.. nja echt.. beetje jammer.. dat de wedstrijd frustrerend was.. oke.. dat hebben we allemaal.. maar doe ff normaal zeg.. Op het plein buiten Amstel Corner was het zelfde verhaal.. ene moment wordt er gelachen en fotootjes gemaakt.. andere moment staan ze elkaar de koppen in de slaan..quote:
Ja want als je veel geld hebt gaat ons aandeel omhoogquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Psies als het met de beursnotering maar goed gaat![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg. Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer
.
dat dusquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken.
En dat betwijfel ik steeds meerquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Maar toch worden we kampioen.
Bestaan die nog want dan wil ik in Rotterdam ook zo'n gastquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken.
Dat is nou juist het probleem.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hij zal ook vast wel geraakt zijn en bij andere geeft ie er een pingel voor maar omdat hij suarez is en zo teringoverdreven valt.....
Retteketet Az zeker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef M0NTANA het volgende:
Je moet nu hopen op puntverlies van Feyenoord, het moet niet gekker worden.
Maar goed, hoe het er zondag voorstaat weet niemand. Ajax en Feyenoord gelijk? Feyenoord zes punten voor?
Deze competitie kijk ik nergens meer van op, zowel Ajax, Feyenord als PSV kunnen iedere week weer verliezen.
Misschien wordt er dit jaar wel een ploeg kampioen van buiten de tradiotionele Top 3.
Er is nog helemaal niets verloren, zal zou de schade wel zo beperkt mogelijk gehouden moeten worden. Als we na de winterstop de beschikking hebben over een fitte selectie, aangevuld met één of twee aankopen voor de basis, dan heeft Ajax echt wel een grote kans op de titel. Maar goed, zoals het nu gaat, zou men ook vierde/vijfde kunnen worden!quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:30 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Retteketet Az zeker.![]()
Ik denk dat het er van af zal hangen wie het sterkst uit de winterstop zal komen. Met enkele goede aankopen denk ik dat Ajax een heel eind kan komen. Dan moeten de goede aankopen natuurlijk wel komen en daar ben ik nog niet gerust op.
Daarom, ook de terug komst van Vermealen, Davids en Leonardo scheelt een slok op een borrel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niets verloren, zal zou de schade wel zo beperkt mogelijk gehouden moeten worden. Als we na de winterstop de beschikking hebben over een fitte selectie, aangevuld met één of twee aankopen voor de basis, dan heeft Ajax echt wel een grote kans op de titel. Maar goed, zoals het nu gaat, zou men ook vierde/vijfde kunnen worden!
En dan niet AZ. Moet je die koppen daar dan eens zienquote:Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef M0NTANA het volgende:
Misschien wordt er dit jaar wel een ploeg kampioen van buiten de tradiotionele Top 3.
quote:Manchester City heeft de beste papieren in huis om Luka Modric te strikken. De spelmaker van Dinamo Zagreb heeft een prijskaartje van 35 miljoen euro om zijn nek hangen. (Daily Express)
Waar ze geen bier hebben toch?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef Riro het volgende:
[..]
Zat aan de andere kant van de wereld
Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef De.Kromme het volgende:
Volgens mij tast coach van Ajax zijn je hersenen aan ofzo. Koster was altijd een realistische nuchtere kerel, maar nu begint ie ook al te huilen dat de Nederlandse scheidsrechters niet objectief zijn...
Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef De.Kromme het volgende:
Volgens mij tast coach van Ajax zijn je hersenen aan ofzo. Koster was altijd een realistische nuchtere kerel, maar nu begint ie ook al te huilen dat de Nederlandse scheidsrechters niet objectief zijn...
Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef De.Kromme het volgende:
Daar heb je gelijk in. Maar ik snap de scheidsrechters ook wel. Die zijn veel te bang dat het later een schwalbe bleek te zijn, en daar op aangekeken worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.
Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?
Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
Denk het ook. Vorig jaar stonden we voor de winterstop een straatlengte achter op PSV. En Koeman had zich in de winterstop al bijna tot kampioen gerekent. En meestal krijgt Ajax vlak voor de winterstop een dipje waardoor ze achter raken, dan valt het dit jaar opzich nog wel mee omdat Feyenoord en PSV ook punten verspelen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder was het gisteren best gezellig in de stad. Jammer van de laatste minuut.
Na de winterstop komt het allemaal wel goed.
Toch twijfelde Roelof Luinge ook, want daarna ging hij ineens alles aan Ajax geven.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanaf 410 leek het me ook een zuivere pingel. Toch weer een schwalbe dus.
Als een scheidsrechter weet dat iemand erg vaak schwalbes maakt, en hij twijfelt als die speler valt dan is het toch logisch dat ie het nadeel van de twijfel krijgt?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.
Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?
Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als een scheidsrechter weet dat iemand erg vaak schwalbes maakt, en hij twijfelt als die speler valt dan is het toch logisch dat ie het nadeel van de twijfel krijgt?
Nope, dan zou je iemand die al een paar keer flink geschorst is, ook rood moeten geven bij twijfel?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Als een scheidsrechter weet dat iemand erg vaak schwalbes maakt, en hij twijfelt als die speler valt dan is het toch logisch dat ie het nadeel van de twijfel krijgt?
Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?
Nou dat was toch terecht bleek dus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Misschien doet ie wel beide? Koster zal Suarez echt wel er op aanspreken hoor. Maar goed, heeft D-K nu zijn zin nu we het hier weer over hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.
Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
Jij vond het een schwalbe?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nou dat was toch terecht bleek dus?
Dat was ook een schwalbe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Niet zo slim om je er voor die tijd over uit te laten...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.
Ik vond het ook een schwalbe. Ik weet niet of iemand er nog een gifje van heeft ofzo. Maar naar mijn inziens laat hij gewoon zijn voet naast die van een Excelsior speler staan.quote:
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
Dat kun je van gisteren zeker zeggen. In het geval Excelsior ben ik het niet met je eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
helemaal eens. gisteren ook al vermeld hier. kan niet vaak genoeg gemeld worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Juist en Colin en Emanuelson verpatsen. Colin voor ieder bedrag en Emanuelson voor veul.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
Goed dat je Gabri ook even aanhaalt inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Precies. Het begint een deja vu te worden: Emanuelson die met zijn handje wappert en verder niets doet terwijl het spel doorgaat en Ajax een tegendoelpunt krijgt. Niet alleen buitenspel hoor, ook de 1-2 die AZ scoorde dit seizoen was zo'n goal. Emanuelson vindt dat er een overtreding op hem wordt gemaakt en stopt dan maar helemaal met meelopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...
Maar dat betekent niet dat Urby zich vast moet omdraaien natuurlijk.
Je leert toch bij de F-jes al dat je door moet gaan tot je het fluitje van de scheidsrechter hoort?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Het begint een deja vu te worden: Emanuelson die met zijn handje wappert en verder niets doet terwijl het spel doorgaat en Ajax een tegendoelpunt krijgt. Niet alleen buitenspel hoor, ook de 1-2 die AZ scoorde dit seizoen was zo'n goal. Emanuelson vindt dat er een overtreding op hem wordt gemaakt en stopt dan maar helemaal met meelopen.
quote:Kennedy vol zelfvertrouwen dankzij Rutten en Ajax
Het Parool had gisteren een groot interview met Ajax aanvaller Kennedy. De Zweedse aanvaller laat er in optekenen dat hij zich goed heeft aangepast aan het P.C. Hooft-klimaat dat bij Ajax zou passen. "De mannen en de spelervrouwen ook. Je doet vanzelf mee om op hetzelfde level als de rest te blijven. Ik ga niet meer in joggingpak de stad in. Niet dat ik camera's tegenkom, maar het is het sfeertje dat hoort bij een big city als Amsterdam." Kennedy gaf ook aan dat de komst van Fred Rutten naar FC Twente heel belangrijk voor hem is geweest: "Mijn belangrijkste moment van het afgelopen jaar? (..) Het begon toen Fred Rutten naar twente kwam. Ik was gelukkig. Wat een seizoen! Het mooiste van mijn leven tot nu toe. Mensen geloofden weer in mij. (..) De echte Kennedy was terug. Voor Twente heb ik twee jaar in Griekenland gezeten. Een totaal verkeerde keus. Ik leerde er als voetballer niets bij. Ik heb zo'n spijt gehad van die tijd. Maar nu kan ik het achter me laten."
Zijn goede jaar bij FC Twente bezorgde Kennedy aanbiedingen van Ajax, PSV en HSV. "PSV is een grote club, maar ergens in mijn hart wist ik meteen dat het Ajax zou worden. Alleen de naam al, wie wil daar nou niet voetballen?" De aanvaller zegt ook dat zijn toekomst bij Ajax ligt, "Als je in jezelf gelooft, lukt alles. Dat is het belangrijkste van alles. Als kind zei ik al: ik word een grote speler. Nu ben ik dat, maar wil ik nog meer. Ik kan hoger dan Ajax. Ja! Dat denk ik niet, dat is zo."
Emanuelson past niet in het systeem bij Ajax om op het middenveld te voetballen. Bij PSV zou hij beter passen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax zou een keuze moeten maken over Emanuelson: of je geeft hem een rol links op het middenveld en gaat op zoek naar een fatsoenlijke linksachter, of je verkoopt Emanuelson. Dat Emanuelson kan voetballen geloof ik wel maar hij is geen linksachter.
Of we veranderen het systeemquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
Emanuelson past niet in het systeem bij Ajax om op het middenveld te voetballen. Bij PSV zou hij beter passen.
ik zie het de komende jaren niet gebeuren dat Ajax structureel 4-4-2 gaat voetballen. De grootste kans heb je nog als v. Gaal naar Ajax komt. Maar als Rijkaard of v. Basten naar Ajax komen blijven ze toch stug vasthouden aan 4-3-3. Dus van mij mag ie weg. Vertonghen is een goede vervanger voor hem als linksback.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of we veranderen het systeemVorig jaar in een 4-4-2 speelde Emanuelson een aantal goede wedstrijden. Ik ben het wel met je eens dat in een 4-3-3 zijn zwakke kanten altijd naar boven kunnen worden gehaald door sterkere tegenstanders.
In 4-3-3 speelde Urby ook z'n goede wedstrijden wel, maar het is het hele seizoen al drama. In welk systeem er ook gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of we veranderen het systeemVorig jaar in een 4-4-2 speelde Emanuelson een aantal goede wedstrijden. Ik ben het wel met je eens dat in een 4-3-3 zijn zwakke kanten altijd naar boven kunnen worden gehaald door sterkere tegenstanders.
moet wel zeggen dat het een geniaal passje is van El Ahmadi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
quote:Ajacied Robbert Schilder (foto, rechts) keert niet terug naar Heracles Almelo. De ploeg uit Almelo wilde de talentvolle middenvelder na de winterstop opnieuw huren van Ajax, maar de Amsterdamse club wil Schilder liever zelf behouden. Dit meldt de Twentse Courant Tubantia. Schilder speelde vorig seizoen op huurbasis voor de Almelose club.
Het motto van Urby:quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Verkopen die hap, en snel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax zou een keuze moeten maken over Emanuelson: of je geeft hem een rol links op het middenveld en gaat op zoek naar een fatsoenlijke linksachter, of je verkoopt Emanuelson. Dat Emanuelson kan voetballen geloof ik wel maar hij is geen linksachter.
Doe er maar een stuk of zes inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin weer de neiging te kijken op meerdere keren ajax.nl te bezoeken in de hoop op versterkingen
moiquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wie maakt die tekeningen? Ze zijn wel grappig gemaakt.
je kunt beter voor de geruchten gaan. Want op dit moment zal er nog niks bevestigd worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin weer de neiging te krijgen om meerdere keren ajax.nl te bezoeken in de hoop op versterkingen
Te weinig. Als Babel al 17 milj. kost moet Huntelaar toch zeker 25 kosten.quote:Juventus wil Huntelaar in de zomer
Volgens Gazzetta dello Sport wil Juventus in de zomer de Nederlandse toer op. Om het gat met Inter te verkleinen zouden de Italianen de peilen nu hebben gericht om zowel Rafael van der Vaart als Klaas Jan Huntelaar binnen te halen. Volgens Gazzetta zou de Italiaanse club in de zomer al een voorcontract hebben gesloten met de zaakwaarnemer van Huntelaar, Oosterveer. Huntelaar zou volgens de krant tussen de 15 en 18 miljoen euro moeten kosten.
Volg ik ook, alleen die vallen ook tegenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
je kunt beter voor de geruchten gaan. Want op dit moment zal er nog niks bevestigd worden.
Maar dat centrum had nooi zo leeg moeten staan. Het was dit keer Heitinga die verkeerd uitstapte. Urby..tsjah wat moet ik daar nou over zeggen. Soms denk je dat het een wereldvoetballer is en dan denk je pleur hem toch ergens in de gracht en deksel erop.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Toen hadden we een Bergkamp of Kluivert dat soort klasse spelers heb je in heel het Nederlands voetbal niet meer. van Persie komt in de buurt de rest wandelt daar op straat lengte achter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit de 100 mooiste goals van Ajax te kijken, waar is dat mooie voetbal van toen gebleven?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
Te weinig. Als Babel al 17 milj. kost moet Huntelaar toch zeker 25 kosten.
Bovendien beschikt Babel over een heel ander soort talent dan Huntelaar. Snelheid, acties, fysiek, Iets wat tegenwoordig veel gewilder is dan een 'simpele' doelpuntenmaker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's wel heel makkelijk redeneren vanuit een bijzondere transfer, kunnen we ook van der Vaart erbij halen als referentiepunt
Als je Huntelaar koopt ben je verzekerd van minstens 20 goals per jaar. Dat is ook veel waard. Als Sneijder voor bijna 30 milj wordt verkocht en Babel voor ong. 17 milj dan is Huntelaar toch zeker 25 waard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien beschikt Babel over een heel ander soort talent dan Huntelaar. Snelheid, acties, fysiek, Iets wat tegenwoordig veel gewilder is dan een 'simpele' doelpuntenmaker.
Feyenoord heeft echt geen 18 miljoen euro voor Roy Makaay betaald, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:27 schreef twi het volgende:
Twintig goals in een kleine competitie ja. Makaay, Van Nistelrooij en Toni scoorden vier seizoenen lang twintig goals in de grootste competities en kostten hun nieuwe clubs slechts 18, 15 en 11 miljoen euro.
Bayern wel, en Kuijt was 14 miljoen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft echt geen 18 miljoen euro voor Roy Makaay betaald, hoor.
Dat Ajax is allang dood.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit de 100 mooiste goals van Ajax te kijken, waar is dat mooie voetbal van toen gebleven?
Braafheid was gister echt dramatisch, komop zeg zo'n speler hoeven we niet, Heitinga-Vermaelen-Vd Wiel zijn bijv alle3 al beter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien: Braafheid, Bouhlarouz en Pranjic....
Dat moment dat Braafheid onder de bal door dookquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braafheid was gister echt dramatisch, komop zeg zo'n speler hoeven we niet, Heitinga-Vermaelen-Vd Wiel zijn bijv alle3 al beter.
Boula moet wel komen eigenlijk ja en Pranjic mwa
Daniel Opare, Tresor Mputu, Steven Defour.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien:
Wie zijn die eerste twee?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daniel Opare, Tresor Mputu, Steven Defour.
quote:28/12/2007 - Krohn-Dehli weer helemaal fit
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Op Ajax.nl liet Michael Krohn-Dehli weten te hopen zondag zijn rentree te kunnen maken in de wedstrijdselectie. Na zijn terugkeer bij de selectie had hij de afgelopen week last van een overbelast linkerbovenbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. "De wedstrijd tegen Twente kwam nog iets te vroeg. Tegen VVV hoop ik er weer bij te zitten. Ik heb de afgelopen dagen weer goed en voluit kunnen trainen, dus ik ben inzetbaar."
"Het gaat te ver om te zeggen dat er iets geknakt was in de relatie tussen mij en Ajax. Ik zit al zo lang bij de club, Ajax heeft gewoon een apart plekje in mijn hart. Maar het was wel een moeilijke periode. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer vanuit ging dat ik nog zou gaan spelen dit seizoen. Maar dan komt er ineens een andere trainer en dan krijg je weer kansen."
Ik hoopte al op Davids of Vermaelen, maar dit is beter!quote:
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben verdedigers nodig...
Die kende ik al. Die is echt machtig mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Als zelfs dit meer lawaai als ons maakt:
http://www.youtube.com/watch?v=B4-_m2RmjE0&sdig=1
Haha, ken je hem?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nog
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweetquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Bananenman het volgende:
Want het levuuuuh, duurt maar evuuuh, alle jode aan het gas! Sjalala...
Martin Fenin voor drieėnhalf miljoen euro naar Eintracht Frankfurt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
dat dus
[..]
En dat betwijfel ik steeds meer
Wat deed Stekelenburg daar, 2 handen vooruit man, of gewoon met je vuist de bal wegboksen en huysegems meenemen, gewoon vol erin dan heeftie die bal nooitquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
[ afbeelding ]
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweet![]()
Gister nog stad geweest?
Of kom je niet meer bij Ajax?
Hehe ja goeie smoes van w. om rustig aan te doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar ze geen bier hebben toch?
Stadje was wel gezellig hehequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Hebben ze nou ook al liedjes over SOS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawAmsterdam, amsterdam..... Amsterdam!, amsterdam
Laat ze, ze staan eindelijk weer eens bovenaan, worden niet zoals elk jaar uitgelachen om hun prestaties (de rest nog wel hoor).. dan slaat het ze wel eens in de bol, nou gaat de haven ook nog goed, hun leven is perfectquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:45 schreef Jasza het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YtoKLElVyYk
Leuke ventjes daar uit 010
Ah, die ken ik ook al! Schitterend. Echt genieten. Lekkere deuntjes zijn het ook in die 2 filmpjes. Laatste tijd niet echt up-to-date met Ajax-liederen. Is er nog wat nieuws?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen..
Laten we het niet meer over gisteren hebben...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelen
Niet de minste thuisduels ook, dus misschien pakken we wel wat punten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Nee, maar zoals iemand anders al zei: Slechter alf Furby kan niet .Al vond ik hem gisteren voor de eerste keer weer redelijk spelen.quote:
vitesse uit is niet leuk?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Is het niet pijnlijk dat Boakye in de winterstop naar PSV gaat?
Nee hoor, ook al had ik hem liever dan Colin. Voor de rest niet de topper die wij zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Juist, heb ook alleen over vermoedens gehoord en dat Boakye naar een grotere club zou willen. Hierbij hadden onder andere Ajax en een duitse club interesse.quote:
sfeer is wel leuk maar ik vind t zo een armoedig gaar kut stadion wat te groot is voor vitesse en zelfs tegen ajax zit t niet volquote:
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Iets teveel naar de trainer geluisterd. Van Geel wilde 'm terughalen, Ten Cate wilde Colin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.
zooo slecht is Colin niet. Hij heeft gewoon een verschrikkelijk gebrek aan vertrouwen waardoor hij speelt alsof ie stront in zn schoenen heeft zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beter
jancker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MYYw707NB2c
quote:JohnnyMarvin (2 weken geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam 0 Antwoorden |Spam
If Carsten Jancker was a live during WWII he would have been an SS officer with out question. tell me if im wrong.
Wat lul je nou weer, die staat daar altijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die man in het wit staat daar echt gevaarlijk, of lijkt dat maar zo,
So?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar staat die op dan ?
Toch op een hekje, das echt niet breed
Pranjic is dit seizoen maar matig hoor. Is wel een leuke speler voor een subtopper maar komt toch te kort voor een club als Ajax.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien: Braafheid, Bouhlarouz en Pranjic....
Engeland uit mocht ie invallen voor Croatie en toen kon ie toch behoorlijk het niveau aan wat Ajax nastreeft. Hij is iig beter dan Delorge, Krohn-Dehli en misschien wel Maduro. Mag van mij komen, mooie speler!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Pranjic zal niks toevoegen aan dit ajax, hij zal redelijk mee kunnen voetballen maar wij hebben spelers nodig die er bovenuit steken, die ajax beter maken.
Nee, de 410 capo heeft een heus podium tegenwoordig!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar staat die op dan ?
Toch op een hekje, das echt niet breed
Je realiseert je dat ajax niet meer een topclub is maar een europese middenmoot...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ja, want dat is Manchester United ook zo slecht verrgaan, natuurlijk. En die paar pretaandelen die de supporters in bezit hebben zijn oh-zo-schadelijk voor een voetbalclub.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:06 schreef oYo het volgende:
Krijg je als een voetbalclub naar de beurs gaat en de aandeelhouders bepalen wat het beleid wordt.
quote:Krohn-Dehli weer helemaal fit
Op Ajax.nl liet Michael Krohn-Dehli weten te hopen zondag zijn rentree te kunnen maken in de wedstrijdselectie. Na zijn terugkeer bij de selectie had hij de afgelopen week last van een overbelast linkerbovenbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. "De wedstrijd tegen Twente kwam nog iets te vroeg. Tegen VVV hoop ik er weer bij te zitten. Ik heb de afgelopen dagen weer goed en voluit kunnen trainen, dus ik ben inzetbaar."
"Het gaat te ver om te zeggen dat er iets geknakt was in de relatie tussen mij en Ajax. Ik zit al zo lang bij de club, Ajax heeft gewoon een apart plekje in mijn hart. Maar het was wel een moeilijke periode. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer vanuit ging dat ik nog zou gaan spelen dit seizoen. Maar dan komt er ineens een andere trainer en dan krijg je weer kansen."
Dat we Urby desnoods roeiend naar Engeland moeten brengen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Wat zegt die?
Dan slaat die inderdaad de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:08 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat we Urby desnoods roeiend naar Engeland moeten brengen.
Urby speelt kijkvoetbal.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Pranjic zal niks toevoegen aan dit ajax, hij zal redelijk mee kunnen voetballen maar wij hebben spelers nodig die er bovenuit steken, die ajax beter maken.
Ik snap dat nooit die dirigent (quote:
Ik stond om 9:00 bij ticketbox.. ook alleen nog maar kaarten in 404 of 422..quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef dronkeykong het volgende:
Net 2 kaarten gehaald voor Ajax-010 vak 419, was al bijna uitverkocht.
Hopelijk spelen ze wel beter voetbal voor dat geld
Volgens mij gewoon de Europese "degradatie-zone" hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:06 schreef oYo het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ajax niet meer een topclub is maar een europese middenmoot...
Krijg je als een voetbalclub naar de beurs gaat en de aandeelhouders bepalen wat het beleid wordt.
Waabij jullie al jaren geleden gedegradeerd zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de Europese "degradatie-zone" hoor.
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck het is vandaag feyenoord verkoop dag...
Zo maar eens kijken of er nog ietsj is...
Ik verwacht het niet. Ze hebben al aangegeven de tijd te nemen met het aanstellen van een nieuwe coach. Adrie zal het wel afmaken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als er al een nieuwe coach komt in de winterstop
Zo zo, ik ga dit jaar eens niet denk ik, geen zin om vernederd te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef dronkeykong het volgende:
Net 2 kaarten gehaald voor Ajax-010 vak 419, was al bijna uitverkocht.
Hopelijk spelen ze wel beter voetbal voor dat geld
Emanuelson verkopen is helemaal niet zo onlogisch. Al helemaal als je de geruchten hoort van hoeveel ze willen betalen (maar dat staat niet vast natuurlijk). Ik zie weinig potentie voor hem bij Ajax, hij moet eens wakker worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ja joh, laten we Emanuelson maar wegdoen en er een of andere onbekende speler voor terugkopen. Maduro laten vertrekken (de wens van 99% van de supporters vorig jaar) gaat ook al gebeuren, en laten we daar ook maar een aankoop van doen. En hey, Huntelaar en Heitinga gaan ook al weg. KOPUH KOPUH KOPUH.
En ondertussen maar zeuren over de identiteit van Ajax. Nee, een flutlogootje terugdraaien zal de prestaties ten goede komen. Van een andere kleur stoeltjes gaan we beter voetballen. Het afkafferen van de aandeelhouders, van wie je papa er ongetwijfeld ook een is, daardoor winnen we de Champions League weer. En ondertussen cyniisch om het invallen van Urzaiz roepen.
De logica is echt ver te zoeken bij veel supporters.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ja joh, laten we Emanuelson maar wegdoen en er een of andere onbekende speler voor terugkopen. Maduro laten vertrekken (de wens van 99% van de supporters vorig jaar) gaat ook al gebeuren, en laten we daar ook maar een aankoop van doen. En hey, Huntelaar en Heitinga gaan ook al weg. KOPUH KOPUH KOPUH.
En ondertussen maar zeuren over de identiteit van Ajax. Nee, een flutlogootje terugdraaien zal de prestaties ten goede komen. Van een andere kleur stoeltjes gaan we beter voetballen. Het afkafferen van de aandeelhouders, van wie je papa er ongetwijfeld ook een is, daardoor winnen we de Champions League weer. En ondertussen cyniisch om het invallen van Urzaiz roepen.
De logica is echt ver te zoeken bij veel supporters.
Bij possible ins bij chelsea staat ook Fenin terwijl hij net naar Frankfurt is vertrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zag dit: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2232772,00.html
Bij Chelsea: Possible outs Jimmy Smith (Norwich or QPR, loan), Scott Sinclair (QPR or Crystal Palace, loan), Khalid Boulahrouz (Ajax)
Een jaar of twee, drie geleden was Heitinga prut. Op een uitzondering hier en daar wilde iedereen destijds van hem af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef Mindstate het volgende:
Heitinga is niet prut. Heitinga is een held.
Jankerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo zo, ik ga dit jaar eens niet denk ik, geen zin om vernederd te worden
Hoewel bij Van der Vaart er toch wel al meer 'openlijk' gediscussieerd werd over zijn 'spel' en ik mij bij hem beter kan voorstellen dat hij wegging vanwege de algehele sfeer. Urby staat enigszins in een negatief daglicht hier op Fok! maar openlijk valt dat volgens mij nog wel mee. Volgens mij zijn er nog geen scheldkanonnades geweest naar hem toe. Hoewel dat misschien wel eens goed is om hem alive and kicking te krijgen. Tis alleen wel een megadromer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Urby speelt al heel lang onder niveau. Maar ik zie best een patroon ontstaan. Van der Vaart speelt lang prut, wordt uitgekafferd door het publiek en vertrekt. Heitinga speelt prut, 90% van de supporters wil hem met een strik eromheen naar Fiorentina sturen. Maduro speelt prut, "Ajax is wel gek als ze zijn contract verlengen". Emanuelson is aan de dope, en men wil hem desnoods met een roeibootje naar Engeland brengen.
Vroeger konden aakopen die niet binnen 3 wedstrijden goed speelden direct opkrassen. Tegenwoodig is het krediet van de eigen jeugd net zo pover. De bank of tribune is er niet meer bij, je maakt een paar fouten en ze moeten maar opdonderen.
Geen wonder dat Sneijder geen trek had nog een jaar bij Ajax te spelen. Stel je voor dat hij een bal verkeerd zou raken...
Heb je weer kaarten gefixt jongenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef denthemen het volgende:
Morgen al 7.47 weg naar Duitsland, teringgggggggggggg, laat mijn bed het maar niet horen
Ik heb een speler nog nooit beter zien voetballen nadat ze door het (eigen) publiek werden uitgekafferd. Degene die hem moet uitkafferen zit in de kleedkamer, en dat gebeurt blijkbaar te weinig gezien Emanuelson vaak gewoon speelt. Al kan dat ook komen, omdat we vijftig geblesseerde verdedigers hebben. Maar een tijdje bank kan voor Emanuelson geen kwaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Hoewel bij Van der Vaart er toch wel al meer 'openlijk' gediscussieerd werd over zijn 'spel' en ik mij bij hem beter kan voorstellen dat hij wegging vanwege de algehele sfeer. Urby staat enigszins in een negatief daglicht hier op Fok! maar openlijk valt dat volgens mij nog wel mee. Volgens mij zijn er nog geen scheldkanonnades geweest naar hem toe. Hoewel dat misschien wel eens goed is om hem alive and kicking te krijgen. Tis alleen wel een megadromer.
Maduro is inderdaad nooit publiekelijk afgemaakt, zoals Emanuelson. Maar hij heeft in die moeilijke periode nul komma nul steun gehad. Niet van Ajax, niet van de supporters en zelfs niet van mensen die op een internetforum posten over hun team. Nu is 'ie uit die negatieve periode en vinden veel mensen hem ondankbaar. Ironisch.quote:Bij Maduro was het volgens mij dat en supporter niet tevreden waren en hij (terecht) naar de kant werd gehaald. Zoals mensen hier ook aanraden. Die rust heeft hij goed benut en speelt weer puike potten. Die heeft z'n negatieve periode nu wel zo'n beetje gehad denk ik.
Neuh ik ga om te rellen, je weet tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je weer kaarten gefixt jongen
Furby zit je wel dwars hequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Urby speelt al heel lang onder niveau. Maar ik zie best een patroon ontstaan. Van der Vaart speelt lang prut, wordt uitgekafferd door het publiek en vertrekt. Heitinga speelt prut, 90% van de supporters wil hem met een strik eromheen naar Fiorentina sturen. Maduro speelt prut, "Ajax is wel gek als ze zijn contract verlengen". Emanuelson is aan de dope, en men wil hem desnoods met een roeibootje naar Engeland brengen.
Vroeger konden aakopen die niet binnen 3 wedstrijden goed speelden direct opkrassen. Tegenwoodig is het krediet van de eigen jeugd net zo pover. De bank of tribune is er niet meer bij, je maakt een paar fouten en ze moeten maar opdonderen.
Geen wonder dat Sneijder geen trek had nog een jaar bij Ajax te spelen. Stel je voor dat hij een bal verkeerd zou raken...
Yup. Daarom ben ik ook liever aanvoerder dan capo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit die dirigent () mist toch de hele wedstrijd of wat?
O. zag er in ieder geval schattig uit met dat mutsje van 'mquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, de 410 capo heeft een heus podium tegenwoordig!
Met verschil dat Emanuelson al een aantal jaar hier voetbaltquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
En hij heeft zowel erg goed gespeeld, als erg slecht. Als hij erg slecht speelt, dan moet de trainer hem op de bank zetten. Dan moet je niet bleren dat hij verkocht moet worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 13:05 schreef De_Ananas het volgende:
Met verschil dat Emanuelson al een aantal jaar hier voetbalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |