abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55588159
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:17 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Dus hij had samen met Heitinga uit moeten stappen
1tje moest uitstappen, ik zag niet wie het was, maar ze stonden alle2 naar achter te lopen, de man die het dichtsbij de bal daar kwam was Gabri en die kwam vanaf achter bij die gast, als iemand er gelijk vol opgaat dan kan die gast niks daar en win je hem gewoon maarja.
pi_55588195
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Jasza het volgende:

[..]

1tje moest uitstappen, ik zag niet wie het was, maar ze stonden alle2 naar achter te lopen, de man die het dichtsbij de bal daar kwam was Gabri en die kwam vanaf achter bij die gast, als iemand er gelijk vol opgaat dan kan die gast niks daar en win je hem gewoon maarja.
Heit stapte uit, daardoor moest Jan wel naar achter. Dat Urby gewoon aan de buitenkant staat, tja...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55588209
GODVERDOMME ADRIE

pleur er gewoon een focking colin van mij an part in i.p.v. die luque dat lijkt me toch logisch? tering

waarom gaat suarez altijd liggen al kan hij zelf de actie gewoon nog afmaken, waarom gaat hij voor eigen succes als klaas en dennis vrijstaan

waarom word ik bijna het stadion uitgezet al 'wijs' ik er 3 fct fans op dat zo moeten opkankeren?

Waarom doet jan bijna de hele wedstrijd alles goed en dan niet?

waarom schiet luque bij het tijdstip 89:51 de bal van rechtsvoor, linksmidden uit? daar kan je zo een halve minuut winnen bij de corner vlag?

Wat een vertyfte kutuitslag!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55588286
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:20 schreef Noshiba het volgende:

waarom schiet luque bij het tijdstip 89:51 de bal van rechtsvoor, linksmidden uit? daar kan je zo een halve minuut winnen bij de corner vlag?
Daar dacht ik ook direct aan.
pi_55588342
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:21 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook direct aan.
Het was ook echt een baggerbal. Typisch weer zo een mooi weer voetballer die op dat moment een mooie bal wil geven...
In Southern Sun
pi_55588451
quote:
GODVERDOMME ADRIE

pleur er gewoon een focking colin van mij an part in i.p.v. die luque dat lijkt me toch logisch? tering

waarom gaat suarez altijd liggen al kan hij zelf de actie gewoon nog afmaken, waarom gaat hij voor eigen succes als klaas en dennis vrijstaan

waarom word ik bijna het stadion uitgezet al 'wijs' ik er 3 fct fans op dat zo moeten opkankeren?

Waarom doet jan bijna de hele wedstrijd alles goed en dan niet?

Wat een vertyfte kutuitslag!
Dat was Huntelaar?

Siem had door moeten lopen daar, dan loopt ie die bal er zo in, maar die gaf hem aan Huntelaar die door 2 man gedekt stond.

En @Urqua, iemand moest gewoon vol op de bal, gewoon 2 benen erop klaar, hij kreeg alle tijd nu, ze waren veel te traag en ze verloren het kopduel daaarvoor ookal, gewoon dramatisch stonden ze daar.
pi_55588461
Stekelenburg
Boulahrouz van der Wiel Vermaelen
Heitinga
Gabri Davids
Defour
Rommedahl Huntelaar Leonardo
pi_55588474
quote:
Waarom weet je het tijdstip precies?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55588567
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Madine het volgende:
Stekelenburg
Heitinga
Gabri Davids
Defour
Na ruim 2/3 jaar Defour-geruchten, zie ik hem echt niet meer komen.
pi_55588570
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat was Huntelaar?

Siem had door moeten lopen daar, dan loopt ie die bal er zo in, maar die gaf hem aan Huntelaar die door 2 man gedekt stond.

En @Urqua, iemand moest gewoon vol op de bal, gewoon 2 benen erop klaar, hij kreeg alle tijd nu, ze waren veel te traag en ze verloren het kopduel daaarvoor ookal, gewoon dramatisch stonden ze daar.
heh?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55588603
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Waarom weet je het tijdstip precies?
tja, toeval? stress?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 27 december 2007 @ 23:28:32 #62
177966 notunreal
Amsterdamse Football Club Ajax
pi_55588617
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:25 schreef Madine het volgende:
Stekelenburg
Heitinga
Gabri Davids
Defour
Heb ik iets gemist?
Playstation 3 - This is Living!
pi_55588633
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:27 schreef Noshiba het volgende:

[..]

heh?
Dat waar jij het over hebt was toch Huntelaar met dat scheve schot, die voorzet van Luque was toch in de 87e minuut ofzo?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 23:29:31 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55588665
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Misschien worden ze niet goed gecoached van achteruit?
nou het is gewoon gebrek aan kwaliteit, die eerste actie van Twente in de samenvatting, loopt die speler van Twente gewoon langs Urby op
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55588685
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef Jasza het volgende:

[..]

Dat waar jij het over hebt was toch Huntelaar met dat scheve schot, die voorzet van Luque was toch in de 87e minuut ofzo?
nee, waar suarez zo door kon lopen en klaas in het midden vrijliep in t midden en dennis aan kwam rennen toen liep hij zelf tegen bosker aan nadat hij nog 1 mannetje uit wou spelen (waarschijnlijk weer gaan liggen) maar dat verprutste hij waardoor er een corner uitkwam
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55588708
Wanneer gaat Suarez eens kappen met zijn schwalbes dan? ik neem aan dat een man als Koster hem daar toch ook op aanspreekt?
pi_55588767
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Suarez eens kappen met zijn schwalbes dan?
Ik denk dat dat een utopie is.
pi_55588786
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:28 schreef notunreal het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist?
Ja, ik pak een dezer dagen de trein naar Luik. Dan bellen Steven en ik vanuit daar even naar Martin en dan ronden we die zeik eindelijk eens af.
pi_55588791
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer gaat Suarez eens kappen met zijn schwalbes dan? ik neem aan dat een man als Koster hem daar toch ook op aanspreekt?
Hou nou toch eens op? Dit heb je al gevraagd, je hebt antwoord gekregen, dus waarom nou nog een keer?
In Southern Sun
pi_55588819
Was het een schwalbe ja?

Zag er vanaf zuid echt uit dat die gast hem ff haakte, maar kan het mis hebben hehe.
pi_55588862
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:32 schreef Jasza het volgende:
Was het een schwalbe ja?

Zag er vanaf zuid echt uit dat die gast hem ff haakte, maar kan het mis hebben hehe.
hij zal ook vast wel geraakt zijn en bij andere geeft ie er een pingel voor maar omdat hij suarez is en zo teringoverdreven valt.....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55588878
quote:
Was het een schwalbe ja?

Hij werd licht gehaakt ja, maar niet genoeg voor een pingel. Maar dan maakt Luis er weer zo'n fokduikhupje achteraan.
pi_55588902
quote:
Was het een schwalbe ja?

pi_55588947
quote:
Was het een schwalbe ja?

Was niks
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_55588965
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha omg, hij struikelt gewoon weer en kan de bal niet meer raken dus gaatie liggen.
pi_55588992
Volgens mij verstapte hij zich hoor, het is geen penalty maar hij was echt gebleseerd.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 27 december 2007 @ 23:41:46 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55589185
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat Koster hier nou van vind. Het lijkt me echt zo'n man die er tegen is. Maar naar buiten toe lijkt het net of hij er niets tegen doet.
Wat voor gezag zou zo iemand op zo speler hebben denk je
Kijk hoe die Koster er uit ziet, je hebt ook van die mensen die er zo uit zien, alleen dan zonder zo hoge positie, maar die komen binnen bij een opvang centrum ofzo
pi_55589204
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55589254
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster !
pi_55589271
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Was je ook de hele dag in de stad geweest?
pi_55589301
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster !
Opzeker
  donderdag 27 december 2007 @ 23:45:30 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55589347
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En kwaliteitsposter twee.. Waar slaat dit op? Tjeem .
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
pi_55589364
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was je ook de hele dag in de stad geweest?
Nee, ik heb em gewoon niet in t spel voor zien komen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 23:45:56 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55589366
en nu kappen met trollen Dirk-Kuijt. Kritisch posten is prima, graag zelfs. We zijn een discussie forum. Maar je bent gewoon aan het zuigen en trollen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55589409
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg . Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer .
In Southern Sun
pi_55589415

Te Veel Puntverlies
pi_55589449
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

DJ DON DIABLO!!!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55589724
Urby was gewoon drama vandaag. Levensgevaarlijke terug speel ballen, verkeerd dekken, lompe lange ballen naar voren.

Urby is uitgemolken bij Ajax, elke euro die Ajax boven de 5 miljoen krijgt mogen ze de handen dicht knijpen.
pi_55590147
Jezus wat hebben we vanavond 2 punten weggeven zeg. Opzich redelijk aanvallend voetbal gezien maarja met deze chaos in de verdediging weet je dat je er minstens 3 moet scoren.....
AFC Ajax
pi_55590404
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
jij ook al

had precies hetzelfde.

kzat nog wel in het stadion
pi_55591204
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..

Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
pi_55591232
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..

Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
Waar was dat?
pi_55591303
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waar was dat?
WC's bij 413.. Man vraagt of ie er misschien bij mag omdat er nog een vrije pot was, krijgt ie klap.. nja echt.. beetje jammer.. dat de wedstrijd frustrerend was.. oke.. dat hebben we allemaal.. maar doe ff normaal zeg.. Op het plein buiten Amstel Corner was het zelfde verhaal.. ene moment wordt er gelachen en fotootjes gemaakt.. andere moment staan ze elkaar de koppen in de slaan..

EN! Dan is het, voor mij althans, ook nog eens onbegrijpelijk dat je mensen gewoon lachend het stadion uit ziet lopen.. Kan daar met mijn gedachten echt niet bij..

Gelukkig hebben we gezien dat Ajax wel degelijk kan voetballen en strijden.. Als het positioneel ook maar wat beter wordt!
pi_55591368
op het toilet in de arena lijkt me.

tussen ons op de trap liepen wat twente supporters het twente lied te zingen.. mogen ook blij zijn als ze geen klap hebben gehad , verder was de gratis koffie wel grappig. waren op de perstribune gaan zitten, maar werden in de rust toch verzocht om weg te gaan
pi_55591432
Man voor mij flipte hem ook dood, die sjonnie ging de hele tijd voor me neus staan, ja ik vind het niet erg als je staat, sta zelf ook liever maar je weet dat als ik ook ga staan dat ik dan de volle laag over me heen krijg van die gasten achter me die rustig willen zitten. Ik trek die vent naar achter:

Gozer ga ff rustig zitten, want dit werkt niet.

Gozer: Ga lekker thuis voor de tv kijken joh gast, bioscoop ofzo

Naja die gast werd helemaal gek en begon dreigend te schelden

Maarja hij bleef tenminste wel zitten verder
pi_55591663
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Psies als het met de beursnotering maar goed gaat

Ja want als je veel geld hebt gaat ons aandeel omhoog !
pi_55591748
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

enigste nog om te lachen na zo een kut wedstrijd
AFC AJAX
pi_55593755
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken .
Secrets never die. Only people.
pi_55593758
Maar toch worden we kampioen.
Secrets never die. Only people.
pi_55593793
De zwakste vandaag in mijn ogen (die ditmaal vanuit 421 keken), was Kennedy verreweg de zwakste. Vertonghen en De Jong speelde een prima pot. Suarez was soms gevaarlijk, maar moet gewoon meer op zn voeten blijven staan meer naar zn medespelers kijken. Rommedahl deed goed zijn best. Gabri was behoorlijk aan het bikkelen en de beide vleugelverdedigers waren tamelijk waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')