Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar swalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een swalbe maakt
Ik vond al dat je zolang wegbleef...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar swalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een swalbe maakt
Dat zeg ik...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.
Ook dat nogquote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Die regel is er niet meer. Na elke gele kaart een schorsing vanaf 5.
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Allemaal een berichtje achterlaten op de hyves van Annet van Geel over mogelijke aankopen!
Die conditionering werpt nog niet echt z'n vruchten afquote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Suarez alweer een swalbe hoorde ik? Dadelijk heeft hij 5 gele kaarten door alleen maar schwalbes, en word hij elke keer geschorst omdat hij een schwalbe maakt
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Allemaal een berichtje achterlaten op de hyves van Annet van Geel over mogelijke aankopen!
En ik zeg dat die regel er niet meer is.quote:
Ik dacht dat het er binnen wasquote:Op donderdag 27 december 2007 23:01 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Buiten de 16 had dat zeker gekunt ja waarom niet?
geef is linkie danquote:Op donderdag 27 december 2007 23:02 schreef jna het volgende:
Tja, typisch weer. Liever Ajax punten zien verspelen dan zelf winnen is het he...quote:Op donderdag 27 december 2007 23:05 schreef Damzkieee het volgende:
Het wemelt hier van de aasgieren of niet?
Nee joh, dat is de schuld van Urby. Eigenlijk van Colin maar die was nog aan het warm lopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:07 schreef Radegast het volgende:
Heitinga had veel dichter op die Arnoutofiets van Twente moeten zitten bij de 2-2, of hem onderuit moeten schoppen. Alles beter dan als een mak schaap staan te kijken op drie meter afstand.
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Stadje was erg gezellig vanmiddag, vrij grote groep ook wel, maarja die 93e minuut verneukt de hele dag weer, wat een schijtzooi zeg, Vertonghen moet daar gewoon uitstappen, dan kan die gast die bal nooit kwijt, maarja hij gaat weer lekker rustig naar achter lopen
Dat klopt absoluut. Het zou al een slok op een borrel schelen als Van Der Wiel en Vermaelen er weer zijn. Maar nu is het erg broos. Hopelijk ziet Van Geel dat ook in.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.
Dat vd Wiel nog steeds niet fit is klopt ook niet, Vermaelen is er gelukkig weer bij binnenkort, die missen we echt.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De verdediging van Ajax is gewoon het zorgenkindje. Wat er nu bij Ajax achterin staat had net zo goed de verdediging van Nac kunnen zijn. Het kwaliteitsverschil met de voorhoede is enorm.
De verdediging is idd niet solide, maar de defensieve taken worden door het middenveld en aanval ook niet goed uitgevoerd. Ze laten mannetjes lopen, en staan er apatisch naar te kijken.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dus hij had samen met Heitinga uit moeten stappenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:12 schreef Jasza het volgende:
Stadje was erg gezellig vanmiddag, vrij grote groep ook wel, maarja die 93e minuut verneukt de hele dag weer, wat een schijtzooi zeg, Vertonghen moet daar gewoon uitstappen, dan kan die gast die bal nooit kwijt, maarja hij gaat weer lekker rustig naar achter lopen
Misschien worden ze niet goed gecoached van achteruit?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
De verdediging is idd niet solide, maar de defensieve taken worden door het middenveld en aanval ook niet goed uitgevoerd. Ze laten mannetjes lopen, en staan er apatisch naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |