abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55588992
Volgens mij verstapte hij zich hoor, het is geen penalty maar hij was echt gebleseerd.
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 27 december 2007 @ 23:41:46 #77
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55589185
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat Koster hier nou van vind. Het lijkt me echt zo'n man die er tegen is. Maar naar buiten toe lijkt het net of hij er niets tegen doet.
Wat voor gezag zou zo iemand op zo speler hebben denk je
Kijk hoe die Koster er uit ziet, je hebt ook van die mensen die er zo uit zien, alleen dan zonder zo hoge positie, maar die komen binnen bij een opvang centrum ofzo
pi_55589204
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55589254
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster !
pi_55589271
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Was je ook de hele dag in de stad geweest?
pi_55589301
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster !
Opzeker
  donderdag 27 december 2007 @ 23:45:30 #82
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_55589347
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

En kwaliteitsposter twee.. Waar slaat dit op? Tjeem .
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
pi_55589364
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was je ook de hele dag in de stad geweest?
Nee, ik heb em gewoon niet in t spel voor zien komen
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 december 2007 @ 23:45:56 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_55589366
en nu kappen met trollen Dirk-Kuijt. Kritisch posten is prima, graag zelfs. We zijn een discussie forum. Maar je bent gewoon aan het zuigen en trollen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_55589409
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg . Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55589415

Te Veel Puntverlies
pi_55589449
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

DJ DON DIABLO!!!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55589724
Urby was gewoon drama vandaag. Levensgevaarlijke terug speel ballen, verkeerd dekken, lompe lange ballen naar voren.

Urby is uitgemolken bij Ajax, elke euro die Ajax boven de 5 miljoen krijgt mogen ze de handen dicht knijpen.
pi_55590147
Jezus wat hebben we vanavond 2 punten weggeven zeg. Opzich redelijk aanvallend voetbal gezien maarja met deze chaos in de verdediging weet je dat je er minstens 3 moet scoren.....
AFC Ajax
pi_55590404
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
jij ook al

had precies hetzelfde.

kzat nog wel in het stadion
pi_55591204
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..

Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
pi_55591232
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..

Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
Waar was dat?
pi_55591303
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef Jasza het volgende:

[..]

Waar was dat?
WC's bij 413.. Man vraagt of ie er misschien bij mag omdat er nog een vrije pot was, krijgt ie klap.. nja echt.. beetje jammer.. dat de wedstrijd frustrerend was.. oke.. dat hebben we allemaal.. maar doe ff normaal zeg.. Op het plein buiten Amstel Corner was het zelfde verhaal.. ene moment wordt er gelachen en fotootjes gemaakt.. andere moment staan ze elkaar de koppen in de slaan..

EN! Dan is het, voor mij althans, ook nog eens onbegrijpelijk dat je mensen gewoon lachend het stadion uit ziet lopen.. Kan daar met mijn gedachten echt niet bij..

Gelukkig hebben we gezien dat Ajax wel degelijk kan voetballen en strijden.. Als het positioneel ook maar wat beter wordt!
pi_55591368
op het toilet in de arena lijkt me.

tussen ons op de trap liepen wat twente supporters het twente lied te zingen.. mogen ook blij zijn als ze geen klap hebben gehad , verder was de gratis koffie wel grappig. waren op de perstribune gaan zitten, maar werden in de rust toch verzocht om weg te gaan
pi_55591432
Man voor mij flipte hem ook dood, die sjonnie ging de hele tijd voor me neus staan, ja ik vind het niet erg als je staat, sta zelf ook liever maar je weet dat als ik ook ga staan dat ik dan de volle laag over me heen krijg van die gasten achter me die rustig willen zitten. Ik trek die vent naar achter:

Gozer ga ff rustig zitten, want dit werkt niet.

Gozer: Ga lekker thuis voor de tv kijken joh gast, bioscoop ofzo

Naja die gast werd helemaal gek en begon dreigend te schelden

Maarja hij bleef tenminste wel zitten verder
pi_55591663
quote:
Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef dronkeykong het volgende:

[..]

Psies als het met de beursnotering maar goed gaat

Ja want als je veel geld hebt gaat ons aandeel omhoog !
pi_55591748
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

enigste nog om te lachen na zo een kut wedstrijd
AFC AJAX
pi_55593755
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken .
Secrets never die. Only people.
pi_55593758
Maar toch worden we kampioen.
Secrets never die. Only people.
pi_55593793
De zwakste vandaag in mijn ogen (die ditmaal vanuit 421 keken), was Kennedy verreweg de zwakste. Vertonghen en De Jong speelde een prima pot. Suarez was soms gevaarlijk, maar moet gewoon meer op zn voeten blijven staan meer naar zn medespelers kijken. Rommedahl deed goed zijn best. Gabri was behoorlijk aan het bikkelen en de beide vleugelverdedigers waren tamelijk waardeloos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')