Wat voor gezag zou zo iemand op zo speler hebben denk jequote:Op donderdag 27 december 2007 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me echt af wat Koster hier nou van vind. Het lijkt me echt zo'n man die er tegen is. Maar naar buiten toe lijkt het net of hij er niets tegen doet.
Was je ook de hele dag in de stad geweest?quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Opzekerquote:Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Urquhart het volgende:
Ja, het ligt allemaal aan het kapsel van Adrie Koster!
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.quote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En kwaliteitsposter twee.. Waar slaat dit op? Tjeem.
Nee, ik heb em gewoon niet in t spel voor zien komenquote:Op donderdag 27 december 2007 23:43 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was je ook de hele dag in de stad geweest?
Wat heeft dat er nou mee te maken zegquote:Op donderdag 27 december 2007 23:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Misschien onhandige uitspraak, maar ik bedoel te zeggen dat iemand als een grote trainer als Ten Cate, CL gewonnen enzo kampioen bij barca, altijd netjes verzorgd, meer indruk geeft op hem als een Adrie Koster die er maar onverzorgd uitziet.
DJ DON DIABLO!!!!quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg. Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer
.
jij ook alquote:Op donderdag 27 december 2007 23:42 schreef Noshiba het volgende:
Ik wist trouwens pas dat kennedy speelde toen hij gewisseld werd....
Waar was dat?quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net terug uit Amsterdam.. wat was de terugreis ook weer een drama na vanavond zeg..
Ondanks een betere tweede helft is het ongelooflijk hoe we dit nog weggaven.. En alsof dat nog niet frustrerend genoeg is vinden bepaalde mannetjes het nodig om een oudere man tikken te verkopen op het wc.. triest..
WC's bij 413.. Man vraagt of ie er misschien bij mag omdat er nog een vrije pot was, krijgt ie klap.. nja echt.. beetje jammer.. dat de wedstrijd frustrerend was.. oke.. dat hebben we allemaal.. maar doe ff normaal zeg.. Op het plein buiten Amstel Corner was het zelfde verhaal.. ene moment wordt er gelachen en fotootjes gemaakt.. andere moment staan ze elkaar de koppen in de slaan..quote:
Ja want als je veel geld hebt gaat ons aandeel omhoogquote:Op donderdag 27 december 2007 22:56 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Psies als het met de beursnotering maar goed gaat![]()
quote:Op donderdag 27 december 2007 23:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft dat er nou mee te maken zeg. Ik zeg, Brad Pitt als nieuwe trainer
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |