Precies. Het begint een deja vu te worden: Emanuelson die met zijn handje wappert en verder niets doet terwijl het spel doorgaat en Ajax een tegendoelpunt krijgt. Niet alleen buitenspel hoor, ook de 1-2 die AZ scoorde dit seizoen was zo'n goal. Emanuelson vindt dat er een overtreding op hem wordt gemaakt en stopt dan maar helemaal met meelopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:17 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...
Maar dat betekent niet dat Urby zich vast moet omdraaien natuurlijk.
Je leert toch bij de F-jes al dat je door moet gaan tot je het fluitje van de scheidsrechter hoort?quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Het begint een deja vu te worden: Emanuelson die met zijn handje wappert en verder niets doet terwijl het spel doorgaat en Ajax een tegendoelpunt krijgt. Niet alleen buitenspel hoor, ook de 1-2 die AZ scoorde dit seizoen was zo'n goal. Emanuelson vindt dat er een overtreding op hem wordt gemaakt en stopt dan maar helemaal met meelopen.
quote:Kennedy vol zelfvertrouwen dankzij Rutten en Ajax
Het Parool had gisteren een groot interview met Ajax aanvaller Kennedy. De Zweedse aanvaller laat er in optekenen dat hij zich goed heeft aangepast aan het P.C. Hooft-klimaat dat bij Ajax zou passen. "De mannen en de spelervrouwen ook. Je doet vanzelf mee om op hetzelfde level als de rest te blijven. Ik ga niet meer in joggingpak de stad in. Niet dat ik camera's tegenkom, maar het is het sfeertje dat hoort bij een big city als Amsterdam." Kennedy gaf ook aan dat de komst van Fred Rutten naar FC Twente heel belangrijk voor hem is geweest: "Mijn belangrijkste moment van het afgelopen jaar? (..) Het begon toen Fred Rutten naar twente kwam. Ik was gelukkig. Wat een seizoen! Het mooiste van mijn leven tot nu toe. Mensen geloofden weer in mij. (..) De echte Kennedy was terug. Voor Twente heb ik twee jaar in Griekenland gezeten. Een totaal verkeerde keus. Ik leerde er als voetballer niets bij. Ik heb zo'n spijt gehad van die tijd. Maar nu kan ik het achter me laten."
Zijn goede jaar bij FC Twente bezorgde Kennedy aanbiedingen van Ajax, PSV en HSV. "PSV is een grote club, maar ergens in mijn hart wist ik meteen dat het Ajax zou worden. Alleen de naam al, wie wil daar nou niet voetballen?" De aanvaller zegt ook dat zijn toekomst bij Ajax ligt, "Als je in jezelf gelooft, lukt alles. Dat is het belangrijkste van alles. Als kind zei ik al: ik word een grote speler. Nu ben ik dat, maar wil ik nog meer. Ik kan hoger dan Ajax. Ja! Dat denk ik niet, dat is zo."
Emanuelson past niet in het systeem bij Ajax om op het middenveld te voetballen. Bij PSV zou hij beter passen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax zou een keuze moeten maken over Emanuelson: of je geeft hem een rol links op het middenveld en gaat op zoek naar een fatsoenlijke linksachter, of je verkoopt Emanuelson. Dat Emanuelson kan voetballen geloof ik wel maar hij is geen linksachter.
Of we veranderen het systeemquote:Op vrijdag 28 december 2007 13:29 schreef toma het volgende:
[..]
Emanuelson past niet in het systeem bij Ajax om op het middenveld te voetballen. Bij PSV zou hij beter passen.
ik zie het de komende jaren niet gebeuren dat Ajax structureel 4-4-2 gaat voetballen. De grootste kans heb je nog als v. Gaal naar Ajax komt. Maar als Rijkaard of v. Basten naar Ajax komen blijven ze toch stug vasthouden aan 4-3-3. Dus van mij mag ie weg. Vertonghen is een goede vervanger voor hem als linksback.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of we veranderen het systeemVorig jaar in een 4-4-2 speelde Emanuelson een aantal goede wedstrijden. Ik ben het wel met je eens dat in een 4-3-3 zijn zwakke kanten altijd naar boven kunnen worden gehaald door sterkere tegenstanders.
In 4-3-3 speelde Urby ook z'n goede wedstrijden wel, maar het is het hele seizoen al drama. In welk systeem er ook gespeeld wordt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Of we veranderen het systeemVorig jaar in een 4-4-2 speelde Emanuelson een aantal goede wedstrijden. Ik ben het wel met je eens dat in een 4-3-3 zijn zwakke kanten altijd naar boven kunnen worden gehaald door sterkere tegenstanders.
moet wel zeggen dat het een geniaal passje is van El Ahmadi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
quote:Ajacied Robbert Schilder (foto, rechts) keert niet terug naar Heracles Almelo. De ploeg uit Almelo wilde de talentvolle middenvelder na de winterstop opnieuw huren van Ajax, maar de Amsterdamse club wil Schilder liever zelf behouden. Dit meldt de Twentse Courant Tubantia. Schilder speelde vorig seizoen op huurbasis voor de Almelose club.
Het motto van Urby:quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
Verkopen die hap, en snel.quote:Op vrijdag 28 december 2007 13:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ajax zou een keuze moeten maken over Emanuelson: of je geeft hem een rol links op het middenveld en gaat op zoek naar een fatsoenlijke linksachter, of je verkoopt Emanuelson. Dat Emanuelson kan voetballen geloof ik wel maar hij is geen linksachter.
Doe er maar een stuk of zes inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin weer de neiging te kijken op meerdere keren ajax.nl te bezoeken in de hoop op versterkingen
moiquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:10 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wie maakt die tekeningen? Ze zijn wel grappig gemaakt.
je kunt beter voor de geruchten gaan. Want op dit moment zal er nog niks bevestigd worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:14 schreef Urquhart het volgende:
Ik begin weer de neiging te krijgen om meerdere keren ajax.nl te bezoeken in de hoop op versterkingen
Te weinig. Als Babel al 17 milj. kost moet Huntelaar toch zeker 25 kosten.quote:Juventus wil Huntelaar in de zomer
Volgens Gazzetta dello Sport wil Juventus in de zomer de Nederlandse toer op. Om het gat met Inter te verkleinen zouden de Italianen de peilen nu hebben gericht om zowel Rafael van der Vaart als Klaas Jan Huntelaar binnen te halen. Volgens Gazzetta zou de Italiaanse club in de zomer al een voorcontract hebben gesloten met de zaakwaarnemer van Huntelaar, Oosterveer. Huntelaar zou volgens de krant tussen de 15 en 18 miljoen euro moeten kosten.
Volg ik ook, alleen die vallen ook tegenquote:Op vrijdag 28 december 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
je kunt beter voor de geruchten gaan. Want op dit moment zal er nog niks bevestigd worden.
Maar dat centrum had nooi zo leeg moeten staan. Het was dit keer Heitinga die verkeerd uitstapte. Urby..tsjah wat moet ik daar nou over zeggen. Soms denk je dat het een wereldvoetballer is en dan denk je pleur hem toch ergens in de gracht en deksel erop.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Toen hadden we een Bergkamp of Kluivert dat soort klasse spelers heb je in heel het Nederlands voetbal niet meer. van Persie komt in de buurt de rest wandelt daar op straat lengte achter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit de 100 mooiste goals van Ajax te kijken, waar is dat mooie voetbal van toen gebleven?
quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:41 schreef toma het volgende:
[..]
Te weinig. Als Babel al 17 milj. kost moet Huntelaar toch zeker 25 kosten.
Bovendien beschikt Babel over een heel ander soort talent dan Huntelaar. Snelheid, acties, fysiek, Iets wat tegenwoordig veel gewilder is dan een 'simpele' doelpuntenmaker.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's wel heel makkelijk redeneren vanuit een bijzondere transfer, kunnen we ook van der Vaart erbij halen als referentiepunt
Als je Huntelaar koopt ben je verzekerd van minstens 20 goals per jaar. Dat is ook veel waard. Als Sneijder voor bijna 30 milj wordt verkocht en Babel voor ong. 17 milj dan is Huntelaar toch zeker 25 waard.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Bovendien beschikt Babel over een heel ander soort talent dan Huntelaar. Snelheid, acties, fysiek, Iets wat tegenwoordig veel gewilder is dan een 'simpele' doelpuntenmaker.
Feyenoord heeft echt geen 18 miljoen euro voor Roy Makaay betaald, hoor.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:27 schreef twi het volgende:
Twintig goals in een kleine competitie ja. Makaay, Van Nistelrooij en Toni scoorden vier seizoenen lang twintig goals in de grootste competities en kostten hun nieuwe clubs slechts 18, 15 en 11 miljoen euro.
Bayern wel, en Kuijt was 14 miljoen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Feyenoord heeft echt geen 18 miljoen euro voor Roy Makaay betaald, hoor.
Dat Ajax is allang dood.quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit de 100 mooiste goals van Ajax te kijken, waar is dat mooie voetbal van toen gebleven?
Braafheid was gister echt dramatisch, komop zeg zo'n speler hoeven we niet, Heitinga-Vermaelen-Vd Wiel zijn bijv alle3 al beter.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien: Braafheid, Bouhlarouz en Pranjic....
Dat moment dat Braafheid onder de bal door dookquote:Op vrijdag 28 december 2007 16:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Braafheid was gister echt dramatisch, komop zeg zo'n speler hoeven we niet, Heitinga-Vermaelen-Vd Wiel zijn bijv alle3 al beter.
Boula moet wel komen eigenlijk ja en Pranjic mwa
Daniel Opare, Tresor Mputu, Steven Defour.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien:
Wie zijn die eerste twee?quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:43 schreef Radegast het volgende:
[..]
Daniel Opare, Tresor Mputu, Steven Defour.
quote:28/12/2007 - Krohn-Dehli weer helemaal fit
(Gepost door RvN)
BRON: Ajax.nl
Op Ajax.nl liet Michael Krohn-Dehli weten te hopen zondag zijn rentree te kunnen maken in de wedstrijdselectie. Na zijn terugkeer bij de selectie had hij de afgelopen week last van een overbelast linkerbovenbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. "De wedstrijd tegen Twente kwam nog iets te vroeg. Tegen VVV hoop ik er weer bij te zitten. Ik heb de afgelopen dagen weer goed en voluit kunnen trainen, dus ik ben inzetbaar."
"Het gaat te ver om te zeggen dat er iets geknakt was in de relatie tussen mij en Ajax. Ik zit al zo lang bij de club, Ajax heeft gewoon een apart plekje in mijn hart. Maar het was wel een moeilijke periode. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer vanuit ging dat ik nog zou gaan spelen dit seizoen. Maar dan komt er ineens een andere trainer en dan krijg je weer kansen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |