abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55597912
Toch nog een puntje erbij

Erg belangrijk voor de strijd om de playoffs
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:21:19 #127
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597926
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?
Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.

Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:21:57 #128
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597938
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Nou dat was toch terecht bleek dus?
pi_55597950
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.

Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
Misschien doet ie wel beide? Koster zal Suarez echt wel er op aanspreken hoor. Maar goed, heeft D-K nu zijn zin nu we het hier weer over hebben?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55597954
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nou dat was toch terecht bleek dus?
Jij vond het een schwalbe?
In Southern Sun
pi_55597955
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Dat was ook een schwalbe.
pi_55597962
Niet alle valpartijen zijn per definitie een schwalbe.
In Southern Sun
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:23:38 #133
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597983
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:

[..]

Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.
Niet zo slim om je er voor die tijd over uit te laten...
pi_55597985
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij vond het een schwalbe?
Ik vond het ook een schwalbe. Ik weet niet of iemand er nog een gifje van heeft ofzo. Maar naar mijn inziens laat hij gewoon zijn voet naast die van een Excelsior speler staan.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:25:08 #135
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55598021
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
pi_55598040
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
In Southern Sun
pi_55598106
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
pi_55598123
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
Dat kun je van gisteren zeker zeggen. In het geval Excelsior ben ik het niet met je eens.

En wat heb je weer een kinderachtige signature.
In Southern Sun
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:35:48 #139
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55598247
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.

Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?

Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
helemaal eens. gisteren ook al vermeld hier. kan niet vaak genoeg gemeld worden.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:37:49 #140
82589 S-Two
barba macacu
pi_55598284
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55598329
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Juist en Colin en Emanuelson verpatsen. Colin voor ieder bedrag en Emanuelson voor veul.
pi_55598530
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels

Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg

Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55598569
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
In Southern Sun
pi_55598669
Emanuelson wandelt rustig uit

Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:59:33 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55598730
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_55598734
Omdat Furby een mongeaul is?
pi_55598764
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was ook een schwalbe.
Tuurlijk. .
-
pi_55598819
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
Goed dat je Gabri ook even aanhaalt inderdaad Hard gewerkt en zeer nuttig. Huntelaar deed wat hij kon op zijn eilandje, de Jong en Heitinga vond ik persoonlijk matig. Inzet was gelukkig wel aanwezig.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:12:59 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55599028
Ik vond Ogararu gisteren ook erg sterk. Stond achterin ook heel vaak op de goede plek, en deed aanvallend lekker mee.
pi_55599137
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...

Maar dat betekent niet dat Urby zich vast moet omdraaien natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')