Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?
Nou dat was toch terecht bleek dus?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Misschien doet ie wel beide? Koster zal Suarez echt wel er op aanspreken hoor. Maar goed, heeft D-K nu zijn zin nu we het hier weer over hebben?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.
Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
Jij vond het een schwalbe?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nou dat was toch terecht bleek dus?
Dat was ook een schwalbe.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Niet zo slim om je er voor die tijd over uit te laten...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:
[..]
Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.
Ik vond het ook een schwalbe. Ik weet niet of iemand er nog een gifje van heeft ofzo. Maar naar mijn inziens laat hij gewoon zijn voet naast die van een Excelsior speler staan.quote:
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
Dat kun je van gisteren zeker zeggen. In het geval Excelsior ben ik het niet met je eens.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
helemaal eens. gisteren ook al vermeld hier. kan niet vaak genoeg gemeld worden.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.
Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?
Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
Juist en Colin en Emanuelson verpatsen. Colin voor ieder bedrag en Emanuelson voor veul.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
Goed dat je Gabri ook even aanhaalt inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...quote:Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |