abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55593813
Bedankt voor deze heldere analyse.
Secrets never die. Only people.
  vrijdag 28 december 2007 @ 03:52:50 #102
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_55594181
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 02:47 schreef PizzaSalami het volgende:
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken .
dat dus
quote:
Maar toch worden we kampioen.
En dat betwijfel ik steeds meer
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_55594561
quote:
Jezus wat een prutsers. We moeten een verdediger hebben die iemand zonder pardon door het midden schopt. Je had bijna 10 punten los kunnen staan maar zo blijf je het verneuken .
Bestaan die nog want dan wil ik in Rotterdam ook zo'n gast
pi_55594657
Alweer de tweede keer een KUT ontwaken.
Stelletje kuttekoppen.
Sportieve inbreng
pi_55594681
quote:
Op donderdag 27 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:

[..]

hij zal ook vast wel geraakt zijn en bij andere geeft ie er een pingel voor maar omdat hij suarez is en zo teringoverdreven valt.....
Dat is nou juist het probleem.
Hij werd ook even aangetikt, maar dan volgt meteen een overdreven duikeling.,waardoor Luinge, die goed opgesteld stond, de pingel alsnog NIET geeft.
Sportieve inbreng
  vrijdag 28 december 2007 @ 08:15:50 #106
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55594753
Je moet nu hopen op puntverlies van Feyenoord, het moet niet gekker worden.

Maar goed, hoe het er zondag voorstaat weet niemand. Ajax en Feyenoord gelijk? Feyenoord zes punten voor?

Deze competitie kijk ik nergens meer van op, zowel Ajax, Feyenord als PSV kunnen iedere week weer verliezen.

Misschien wordt er dit jaar wel een ploeg kampioen van buiten de tradiotionele Top 3.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:30:26 #107
51286 w00h00
Digital man!
pi_55596002
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef M0NTANA het volgende:
Je moet nu hopen op puntverlies van Feyenoord, het moet niet gekker worden.

Maar goed, hoe het er zondag voorstaat weet niemand. Ajax en Feyenoord gelijk? Feyenoord zes punten voor?

Deze competitie kijk ik nergens meer van op, zowel Ajax, Feyenord als PSV kunnen iedere week weer verliezen.

Misschien wordt er dit jaar wel een ploeg kampioen van buiten de tradiotionele Top 3.
Retteketet Az zeker.
Ik denk dat het er van af zal hangen wie het sterkst uit de winterstop zal komen. Met enkele goede aankopen denk ik dat Ajax een heel eind kan komen. Dan moeten de goede aankopen natuurlijk wel komen en daar ben ik nog niet gerust op.
  vrijdag 28 december 2007 @ 10:34:08 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55596048
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:30 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Retteketet Az zeker.
Ik denk dat het er van af zal hangen wie het sterkst uit de winterstop zal komen. Met enkele goede aankopen denk ik dat Ajax een heel eind kan komen. Dan moeten de goede aankopen natuurlijk wel komen en daar ben ik nog niet gerust op.
Er is nog helemaal niets verloren, zal zou de schade wel zo beperkt mogelijk gehouden moeten worden. Als we na de winterstop de beschikking hebben over een fitte selectie, aangevuld met één of twee aankopen voor de basis, dan heeft Ajax echt wel een grote kans op de titel. Maar goed, zoals het nu gaat, zou men ook vierde/vijfde kunnen worden!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 28 december 2007 @ 11:05:34 #109
51286 w00h00
Digital man!
pi_55596521
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 10:34 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Er is nog helemaal niets verloren, zal zou de schade wel zo beperkt mogelijk gehouden moeten worden. Als we na de winterstop de beschikking hebben over een fitte selectie, aangevuld met één of twee aankopen voor de basis, dan heeft Ajax echt wel een grote kans op de titel. Maar goed, zoals het nu gaat, zou men ook vierde/vijfde kunnen worden!
Daarom, ook de terug komst van Vermealen, Davids en Leonardo scheelt een slok op een borrel.

Zaak is om 3 punten in Venlo mee te nemen en voor Van Geel om met echte versterkingen op te proppen te komen.
pi_55596626
Een tragedie was het weer.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55597494
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 08:15 schreef M0NTANA het volgende:

En dan niet AZ. Moet je die koppen daar dan eens zien .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_55597592
quote:
Manchester City heeft de beste papieren in huis om Luka Modric te strikken. De spelmaker van Dinamo Zagreb heeft een prijskaartje van 35 miljoen euro om zijn nek hangen. (Daily Express)
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:07:42 #113
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597618
Volgens mij tast coach van Ajax zijn je hersenen aan ofzo. Koster was altijd een realistische nuchtere kerel, maar nu begint ie ook al te huilen dat de Nederlandse scheidsrechters niet objectief zijn...
pi_55597666
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:34 schreef Riro het volgende:

[..]

Zat aan de andere kant van de wereld
Waar ze geen bier hebben toch?
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:10:26 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55597679
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:07 schreef De.Kromme het volgende:
Volgens mij tast coach van Ajax zijn je hersenen aan ofzo. Koster was altijd een realistische nuchtere kerel, maar nu begint ie ook al te huilen dat de Nederlandse scheidsrechters niet objectief zijn...
Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.

Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?

Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
pi_55597707
Verder was het gisteren best gezellig in de stad. Jammer van de laatste minuut.

Na de winterstop komt het allemaal wel goed.
pi_55597713
quote:
Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.
pi_55597718
quote:
Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?
In Southern Sun
pi_55597730
Vanaf 410 leek het me ook een zuivere pingel. Toch weer een schwalbe dus.
pi_55597754
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:10 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Is ook zo, een scheidsrechter hoort IEDERE situatie objectief te beoordelen, maar dat gebeurt niet.

Het kan toch niet zijn dat men Ajax strafschoppen onthoudt, vanwege eerdere schwalbes van Luis Suarez?

Iedere situatie weer zal objectief (en zonder achterliggende gedachtes) moeten worden beoordeeld.
Daar heb je gelijk in. Maar ik snap de scheidsrechters ook wel. Die zijn veel te bang dat het later een schwalbe bleek te zijn, en daar op aangekeken worden.
Maar ik vind dat Koster niet de calimero uit moet gaan hangen, maar de fout bij Suarez moet gaan zoeken. En niet bij de scheidsrechters.
pi_55597755
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Verder was het gisteren best gezellig in de stad. Jammer van de laatste minuut.

Na de winterstop komt het allemaal wel goed.
Denk het ook. Vorig jaar stonden we voor de winterstop een straatlengte achter op PSV. En Koeman had zich in de winterstop al bijna tot kampioen gerekent. En meestal krijgt Ajax vlak voor de winterstop een dipje waardoor ze achter raken, dan valt het dit jaar opzich nog wel mee omdat Feyenoord en PSV ook punten verspelen.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:13:56 #122
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55597758
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:12 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Vanaf 410 leek het me ook een zuivere pingel. Toch weer een schwalbe dus.
Toch twijfelde Roelof Luinge ook, want daarna ging hij ineens alles aan Ajax geven.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:17:48 #123
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597856
quote:

[..]

Als een scheidsrechter weet dat iemand erg vaak schwalbes maakt, en hij twijfelt als die speler valt dan is het toch logisch dat ie het nadeel van de twijfel krijgt?
pi_55597883
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Als een scheidsrechter weet dat iemand erg vaak schwalbes maakt, en hij twijfelt als die speler valt dan is het toch logisch dat ie het nadeel van de twijfel krijgt?
Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
In Southern Sun
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:19:02 #125
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55597886
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:17 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nope, dan zou je iemand die al een paar keer flink geschorst is, ook rood moeten geven bij twijfel?

Een scheidsrechter leidt het spel op basis van duidelijk regels, eigen ingeving hoort daar niet bij. Objectief moeten beslissingen genomen worden, dus niet dingen uit het verleden laten meewegen.
pi_55597912
Toch nog een puntje erbij

Erg belangrijk voor de strijd om de playoffs
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:21:19 #127
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597926
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niet alles wat trainers over scheidsrechters zeggen valt onder het kopje huilen hoor. Je zou het juist zo kunnen bekijken, Koster staat bekend als zeer realistisch, dus misschien zit er een kern van waarheid in?
Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.

Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:21:57 #128
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597938
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, dat is het niet. De scheidsrechter twijfelt omdat het juist die speler is. Zoals bij Excelsior zondag.
Nou dat was toch terecht bleek dus?
pi_55597950
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Hij had ook gelijk hoor, Vink zei zondag nog in studio voetbal dat scheidsrechters niet objectief zijn maar allemaal gebruik maken van opgedane kennis in de media en uit eigen ervaring.

Het is alleen zo dat Koster zich beter bezig kan houden Suarez eens die geintjes af te leren dan zich af te reageren op een scheids die bang is zich voor de gek te laten houden door hem.
Misschien doet ie wel beide? Koster zal Suarez echt wel er op aanspreken hoor. Maar goed, heeft D-K nu zijn zin nu we het hier weer over hebben?
In Southern Sun
pi_55597954
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:21 schreef De.Kromme het volgende:

[..]

Nou dat was toch terecht bleek dus?
Jij vond het een schwalbe?
In Southern Sun
pi_55597955
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat was ook een schwalbe.
pi_55597962
Niet alle valpartijen zijn per definitie een schwalbe.
In Southern Sun
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:23:38 #133
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55597983
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:11 schreef toma het volgende:

[..]

Koster zei dat omdat hij echt dacht dat Suarez werd gehaakt. Hij had nog geen herhaling gezien. Zijn gele kaart was volledig terecht hoor.
Niet zo slim om je er voor die tijd over uit te laten...
pi_55597985
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij vond het een schwalbe?
Ik vond het ook een schwalbe. Ik weet niet of iemand er nog een gifje van heeft ofzo. Maar naar mijn inziens laat hij gewoon zijn voet naast die van een Excelsior speler staan.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:25:08 #135
200505 De.Kromme
Bert, ga weg!
pi_55598021
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
pi_55598040
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:25 schreef De.Kromme het volgende:
Beetje lastig, volgens mij gleed ie uit... Maar het was zeker geen penalty.
Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
In Southern Sun
pi_55598106
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Misschien niet. Maar, omdat ie dus valt is het een gele kaart?
Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
pi_55598123
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij maakte er een fopduik achteraan. Dat maakt hem schuldig. Hij gaat gewoon te opzichtig naar de grond.
Als je voet blijft staan dan val je meteen naar de grond.
Dat kun je van gisteren zeker zeggen. In het geval Excelsior ben ik het niet met je eens.

En wat heb je weer een kinderachtige signature.
In Southern Sun
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:35:48 #139
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_55598247
quote:

[..]

helemaal eens. gisteren ook al vermeld hier. kan niet vaak genoeg gemeld worden.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:37:49 #140
82589 S-Two
barba macacu
pi_55598284
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_55598329
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:37 schreef S-Two het volgende:
Feit blijft wel gewoon dat we een aantal nieuwe verdedigers nodig hebben. Ogararu is ook niet goed genoeg. Naar mijn mening zijn Vd Wiel, Vermaelen, Heitinga en Vertonghen alleen goed genoeg. Daar mogen dus in de winterstop zeker 2 bij komen + een spelmaker.
Juist en Colin en Emanuelson verpatsen. Colin voor ieder bedrag en Emanuelson voor veul.
pi_55598530
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels

Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg

Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_55598569
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
In Southern Sun
pi_55598669
Emanuelson wandelt rustig uit

Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
  vrijdag 28 december 2007 @ 12:59:33 #145
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55598730
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:56 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Vertonghen was gisteren wat mij betreft man van de wedstrijd. Een paar kanjers van passes, hard gewerkt en blijk gevend van inzicht. Als Vermaelen en van der Wiel weer terug zijn ziet de verdediging er in ieder geval weer hoopgevend uit.
Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
pi_55598734
Omdat Furby een mongeaul is?
pi_55598764
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat was ook een schwalbe.
Tuurlijk. .
-
pi_55598819
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:59 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Klopt, hij was heel goed, verder vond ik Gabri ook zeer goed en haalden Klaas Jan Huntelaar, Siem de Jong en Johnny Heitinga een voldoende, de rest was matig tot slecht.
Goed dat je Gabri ook even aanhaalt inderdaad Hard gewerkt en zeer nuttig. Huntelaar deed wat hij kon op zijn eilandje, de Jong en Heitinga vond ik persoonlijk matig. Inzet was gelukkig wel aanwezig.
  vrijdag 28 december 2007 @ 13:12:59 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55599028
Ik vond Ogararu gisteren ook erg sterk. Stond achterin ook heel vaak op de goede plek, en deed aanvallend lekker mee.
pi_55599137
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 12:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Urb denkt aan buitenspel en besluit een jonko te gaan draaien hebben wij hier geconstateerd...
Toch is het ook behoorlijk buitenspel van Elia, die vervolgens naar de bal toeloopt...

Maar dat betekent niet dat Urby zich vast moet omdraaien natuurlijk.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')