Ik hoopte al op Davids of Vermaelen, maar dit is beter!quote:
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben verdedigers nodig...
Die kende ik al. Die is echt machtig mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Als zelfs dit meer lawaai als ons maakt:
http://www.youtube.com/watch?v=B4-_m2RmjE0&sdig=1
Haha, ken je hem?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nog
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweetquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Bananenman het volgende:
Want het levuuuuh, duurt maar evuuuh, alle jode aan het gas! Sjalala...
Martin Fenin voor drieënhalf miljoen euro naar Eintracht Frankfurt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
dat dus
[..]
En dat betwijfel ik steeds meer
Wat deed Stekelenburg daar, 2 handen vooruit man, of gewoon met je vuist de bal wegboksen en huysegems meenemen, gewoon vol erin dan heeftie die bal nooitquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweet![]()
Gister nog stad geweest?
Of kom je niet meer bij Ajax?
Hehe ja goeie smoes van w. om rustig aan te doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar ze geen bier hebben toch?
Stadje was wel gezellig hehequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Hebben ze nou ook al liedjes over SOS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawAmsterdam, amsterdam..... Amsterdam!, amsterdam
Laat ze, ze staan eindelijk weer eens bovenaan, worden niet zoals elk jaar uitgelachen om hun prestaties (de rest nog wel hoor).. dan slaat het ze wel eens in de bol, nou gaat de haven ook nog goed, hun leven is perfectquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:45 schreef Jasza het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YtoKLElVyYk
Leuke ventjes daar uit 010
Ah, die ken ik ook al! Schitterend. Echt genieten. Lekkere deuntjes zijn het ook in die 2 filmpjes. Laatste tijd niet echt up-to-date met Ajax-liederen. Is er nog wat nieuws?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen..
Laten we het niet meer over gisteren hebben...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelen
Niet de minste thuisduels ook, dus misschien pakken we wel wat punten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Nee, maar zoals iemand anders al zei: Slechter alf Furby kan niet .Al vond ik hem gisteren voor de eerste keer weer redelijk spelen.quote:
vitesse uit is niet leuk?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Is het niet pijnlijk dat Boakye in de winterstop naar PSV gaat?
Nee hoor, ook al had ik hem liever dan Colin. Voor de rest niet de topper die wij zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Juist, heb ook alleen over vermoedens gehoord en dat Boakye naar een grotere club zou willen. Hierbij hadden onder andere Ajax en een duitse club interesse.quote:
sfeer is wel leuk maar ik vind t zo een armoedig gaar kut stadion wat te groot is voor vitesse en zelfs tegen ajax zit t niet volquote:
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Iets teveel naar de trainer geluisterd. Van Geel wilde 'm terughalen, Ten Cate wilde Colin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.
zooo slecht is Colin niet. Hij heeft gewoon een verschrikkelijk gebrek aan vertrouwen waardoor hij speelt alsof ie stront in zn schoenen heeft zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beter
jancker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MYYw707NB2c
quote:JohnnyMarvin (2 weken geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam 0 Antwoorden |Spam
If Carsten Jancker was a live during WWII he would have been an SS officer with out question. tell me if im wrong.
Wat lul je nou weer, die staat daar altijdquote:Op zaterdag 29 december 2007 01:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die man in het wit staat daar echt gevaarlijk, of lijkt dat maar zo,
So?quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar staat die op dan ?
Toch op een hekje, das echt niet breed
Pranjic is dit seizoen maar matig hoor. Is wel een leuke speler voor een subtopper maar komt toch te kort voor een club als Ajax.quote:Op vrijdag 28 december 2007 15:55 schreef TheVulture het volgende:
Beste mijnheer van Geel, sinterklaas is dan al wel het land uit maar hierbij mijn versterkingen die ik graag in een Ajaxshirt wil zien: Braafheid, Bouhlarouz en Pranjic....
Engeland uit mocht ie invallen voor Croatie en toen kon ie toch behoorlijk het niveau aan wat Ajax nastreeft. Hij is iig beter dan Delorge, Krohn-Dehli en misschien wel Maduro. Mag van mij komen, mooie speler!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Pranjic zal niks toevoegen aan dit ajax, hij zal redelijk mee kunnen voetballen maar wij hebben spelers nodig die er bovenuit steken, die ajax beter maken.
Nee, de 410 capo heeft een heus podium tegenwoordig!quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Waar staat die op dan ?
Toch op een hekje, das echt niet breed
Je realiseert je dat ajax niet meer een topclub is maar een europese middenmoot...quote:Op vrijdag 28 december 2007 14:51 schreef Badabingea het volgende:
Ik zit de 100 mooiste goals van Ajax te kijken, waar is dat mooie voetbal van toen gebleven?
Ja, want dat is Manchester United ook zo slecht verrgaan, natuurlijk. En die paar pretaandelen die de supporters in bezit hebben zijn oh-zo-schadelijk voor een voetbalclub.quote:Op zaterdag 29 december 2007 09:06 schreef oYo het volgende:
Krijg je als een voetbalclub naar de beurs gaat en de aandeelhouders bepalen wat het beleid wordt.
quote:Krohn-Dehli weer helemaal fit
Op Ajax.nl liet Michael Krohn-Dehli weten te hopen zondag zijn rentree te kunnen maken in de wedstrijdselectie. Na zijn terugkeer bij de selectie had hij de afgelopen week last van een overbelast linkerbovenbeen, maar is inmiddels weer helemaal fit. "De wedstrijd tegen Twente kwam nog iets te vroeg. Tegen VVV hoop ik er weer bij te zitten. Ik heb de afgelopen dagen weer goed en voluit kunnen trainen, dus ik ben inzetbaar."
"Het gaat te ver om te zeggen dat er iets geknakt was in de relatie tussen mij en Ajax. Ik zit al zo lang bij de club, Ajax heeft gewoon een apart plekje in mijn hart. Maar het was wel een moeilijke periode. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet echt meer vanuit ging dat ik nog zou gaan spelen dit seizoen. Maar dan komt er ineens een andere trainer en dan krijg je weer kansen."
Dat we Urby desnoods roeiend naar Engeland moeten brengen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:03 schreef Urquhart het volgende:
Wat zegt die?
Dan slaat die inderdaad de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:08 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat we Urby desnoods roeiend naar Engeland moeten brengen.
Urby speelt kijkvoetbal.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 01:47 schreef ub40_bboy het volgende:
Pranjic zal niks toevoegen aan dit ajax, hij zal redelijk mee kunnen voetballen maar wij hebben spelers nodig die er bovenuit steken, die ajax beter maken.
Ik snap dat nooit die dirigent (quote:
Ik stond om 9:00 bij ticketbox.. ook alleen nog maar kaarten in 404 of 422..quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef dronkeykong het volgende:
Net 2 kaarten gehaald voor Ajax-010 vak 419, was al bijna uitverkocht.
Hopelijk spelen ze wel beter voetbal voor dat geld
Volgens mij gewoon de Europese "degradatie-zone" hoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 09:06 schreef oYo het volgende:
[..]
Je realiseert je dat ajax niet meer een topclub is maar een europese middenmoot...
Krijg je als een voetbalclub naar de beurs gaat en de aandeelhouders bepalen wat het beleid wordt.
Waabij jullie al jaren geleden gedegradeerd zijnquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon de Europese "degradatie-zone" hoor.
Succesquote:Op zaterdag 29 december 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Fuck het is vandaag feyenoord verkoop dag...
Zo maar eens kijken of er nog ietsj is...
Ik verwacht het niet. Ze hebben al aangegeven de tijd te nemen met het aanstellen van een nieuwe coach. Adrie zal het wel afmaken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:58 schreef TheVulture het volgende:
Het zou me ook niks verbazen als er al een nieuwe coach komt in de winterstop
Zo zo, ik ga dit jaar eens niet denk ik, geen zin om vernederd te wordenquote:Op zaterdag 29 december 2007 10:58 schreef dronkeykong het volgende:
Net 2 kaarten gehaald voor Ajax-010 vak 419, was al bijna uitverkocht.
Hopelijk spelen ze wel beter voetbal voor dat geld
Emanuelson verkopen is helemaal niet zo onlogisch. Al helemaal als je de geruchten hoort van hoeveel ze willen betalen (maar dat staat niet vast natuurlijk). Ik zie weinig potentie voor hem bij Ajax, hij moet eens wakker worden.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ja joh, laten we Emanuelson maar wegdoen en er een of andere onbekende speler voor terugkopen. Maduro laten vertrekken (de wens van 99% van de supporters vorig jaar) gaat ook al gebeuren, en laten we daar ook maar een aankoop van doen. En hey, Huntelaar en Heitinga gaan ook al weg. KOPUH KOPUH KOPUH.
En ondertussen maar zeuren over de identiteit van Ajax. Nee, een flutlogootje terugdraaien zal de prestaties ten goede komen. Van een andere kleur stoeltjes gaan we beter voetballen. Het afkafferen van de aandeelhouders, van wie je papa er ongetwijfeld ook een is, daardoor winnen we de Champions League weer. En ondertussen cyniisch om het invallen van Urzaiz roepen.
De logica is echt ver te zoeken bij veel supporters.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:11 schreef twi het volgende:
Ja joh, laten we Emanuelson maar wegdoen en er een of andere onbekende speler voor terugkopen. Maduro laten vertrekken (de wens van 99% van de supporters vorig jaar) gaat ook al gebeuren, en laten we daar ook maar een aankoop van doen. En hey, Huntelaar en Heitinga gaan ook al weg. KOPUH KOPUH KOPUH.
En ondertussen maar zeuren over de identiteit van Ajax. Nee, een flutlogootje terugdraaien zal de prestaties ten goede komen. Van een andere kleur stoeltjes gaan we beter voetballen. Het afkafferen van de aandeelhouders, van wie je papa er ongetwijfeld ook een is, daardoor winnen we de Champions League weer. En ondertussen cyniisch om het invallen van Urzaiz roepen.
De logica is echt ver te zoeken bij veel supporters.
Bij possible ins bij chelsea staat ook Fenin terwijl hij net naar Frankfurt is vertrokken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:45 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik zag dit: http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,2232772,00.html
Bij Chelsea: Possible outs Jimmy Smith (Norwich or QPR, loan), Scott Sinclair (QPR or Crystal Palace, loan), Khalid Boulahrouz (Ajax)
Een jaar of twee, drie geleden was Heitinga prut. Op een uitzondering hier en daar wilde iedereen destijds van hem af.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:30 schreef Mindstate het volgende:
Heitinga is niet prut. Heitinga is een held.
Jankerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zo zo, ik ga dit jaar eens niet denk ik, geen zin om vernederd te worden
Hoewel bij Van der Vaart er toch wel al meer 'openlijk' gediscussieerd werd over zijn 'spel' en ik mij bij hem beter kan voorstellen dat hij wegging vanwege de algehele sfeer. Urby staat enigszins in een negatief daglicht hier op Fok! maar openlijk valt dat volgens mij nog wel mee. Volgens mij zijn er nog geen scheldkanonnades geweest naar hem toe. Hoewel dat misschien wel eens goed is om hem alive and kicking te krijgen. Tis alleen wel een megadromer.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Urby speelt al heel lang onder niveau. Maar ik zie best een patroon ontstaan. Van der Vaart speelt lang prut, wordt uitgekafferd door het publiek en vertrekt. Heitinga speelt prut, 90% van de supporters wil hem met een strik eromheen naar Fiorentina sturen. Maduro speelt prut, "Ajax is wel gek als ze zijn contract verlengen". Emanuelson is aan de dope, en men wil hem desnoods met een roeibootje naar Engeland brengen.
Vroeger konden aakopen die niet binnen 3 wedstrijden goed speelden direct opkrassen. Tegenwoodig is het krediet van de eigen jeugd net zo pover. De bank of tribune is er niet meer bij, je maakt een paar fouten en ze moeten maar opdonderen.
Geen wonder dat Sneijder geen trek had nog een jaar bij Ajax te spelen. Stel je voor dat hij een bal verkeerd zou raken...
Heb je weer kaarten gefixt jongenquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:32 schreef denthemen het volgende:
Morgen al 7.47 weg naar Duitsland, teringgggggggggggg, laat mijn bed het maar niet horen
Ik heb een speler nog nooit beter zien voetballen nadat ze door het (eigen) publiek werden uitgekafferd. Degene die hem moet uitkafferen zit in de kleedkamer, en dat gebeurt blijkbaar te weinig gezien Emanuelson vaak gewoon speelt. Al kan dat ook komen, omdat we vijftig geblesseerde verdedigers hebben. Maar een tijdje bank kan voor Emanuelson geen kwaad.quote:Op zaterdag 29 december 2007 12:35 schreef xFriendx het volgende:
Hoewel bij Van der Vaart er toch wel al meer 'openlijk' gediscussieerd werd over zijn 'spel' en ik mij bij hem beter kan voorstellen dat hij wegging vanwege de algehele sfeer. Urby staat enigszins in een negatief daglicht hier op Fok! maar openlijk valt dat volgens mij nog wel mee. Volgens mij zijn er nog geen scheldkanonnades geweest naar hem toe. Hoewel dat misschien wel eens goed is om hem alive and kicking te krijgen. Tis alleen wel een megadromer.
Maduro is inderdaad nooit publiekelijk afgemaakt, zoals Emanuelson. Maar hij heeft in die moeilijke periode nul komma nul steun gehad. Niet van Ajax, niet van de supporters en zelfs niet van mensen die op een internetforum posten over hun team. Nu is 'ie uit die negatieve periode en vinden veel mensen hem ondankbaar. Ironisch.quote:Bij Maduro was het volgens mij dat en supporter niet tevreden waren en hij (terecht) naar de kant werd gehaald. Zoals mensen hier ook aanraden. Die rust heeft hij goed benut en speelt weer puike potten. Die heeft z'n negatieve periode nu wel zo'n beetje gehad denk ik.
Neuh ik ga om te rellen, je weet tochquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je weer kaarten gefixt jongen
Furby zit je wel dwars hequote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Urby speelt al heel lang onder niveau. Maar ik zie best een patroon ontstaan. Van der Vaart speelt lang prut, wordt uitgekafferd door het publiek en vertrekt. Heitinga speelt prut, 90% van de supporters wil hem met een strik eromheen naar Fiorentina sturen. Maduro speelt prut, "Ajax is wel gek als ze zijn contract verlengen". Emanuelson is aan de dope, en men wil hem desnoods met een roeibootje naar Engeland brengen.
Vroeger konden aakopen die niet binnen 3 wedstrijden goed speelden direct opkrassen. Tegenwoodig is het krediet van de eigen jeugd net zo pover. De bank of tribune is er niet meer bij, je maakt een paar fouten en ze moeten maar opdonderen.
Geen wonder dat Sneijder geen trek had nog een jaar bij Ajax te spelen. Stel je voor dat hij een bal verkeerd zou raken...
Yup. Daarom ben ik ook liever aanvoerder dan capo.quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:53 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit die dirigent () mist toch de hele wedstrijd of wat?
O. zag er in ieder geval schattig uit met dat mutsje van 'mquote:Op zaterdag 29 december 2007 02:13 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Nee, de 410 capo heeft een heus podium tegenwoordig!
Met verschil dat Emanuelson al een aantal jaar hier voetbaltquote:Op zaterdag 29 december 2007 12:25 schreef twi het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |