Ik hoopte al op Davids of Vermaelen, maar dit is beter!quote:
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nogquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:39 schreef Aanvoerder het volgende:
We hebben verdedigers nodig...
Die kende ik al. Die is echt machtig mooi.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Als zelfs dit meer lawaai als ons maakt:
http://www.youtube.com/watch?v=B4-_m2RmjE0&sdig=1
Haha, ken je hem?quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:42 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee man, we hebben Vito Wormgoor nog
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweetquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:54 schreef Bananenman het volgende:
Want het levuuuuh, duurt maar evuuuh, alle jode aan het gas! Sjalala...
Martin Fenin voor drieënhalf miljoen euro naar Eintracht Frankfurt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 03:52 schreef Sethje het volgende:
[..]
dat dus
[..]
En dat betwijfel ik steeds meer
Wat deed Stekelenburg daar, 2 handen vooruit man, of gewoon met je vuist de bal wegboksen en huysegems meenemen, gewoon vol erin dan heeftie die bal nooitquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:50 schreef denthemen het volgende:
Na de 1-0 waren de herhalingen op het scherm, komt opeens een youtube pagina voorbij op het scherm, knuppels
Verder mag die Suarez er eens met rood af met die kut schwalbe van hem!! Strijdlust zat er bij sommige zeker wel in maar dat is blijkbaar niet genoeg. En dan die keer dat Suarez uitglee en alsnog een vrije trap kreeg
[ afbeelding ]
Waarom blijft Urby staan en rent hij niet mee??
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Jongens we mogen Banaan aan het gas hangen jeweet![]()
Gister nog stad geweest?
Of kom je niet meer bij Ajax?
Hehe ja goeie smoes van w. om rustig aan te doenquote:Op vrijdag 28 december 2007 12:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Waar ze geen bier hebben toch?
Stadje was wel gezellig hehequote:Op vrijdag 28 december 2007 18:11 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Gister hele dag stad geweest, en tijdens match in Vervolg gezeten zoals zovaak eigenlijk...
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:46 schreef Jasza het volgende:
Hebben ze nou ook al liedjes over SOS?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:32 schreef toma het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=gX-HP7V4aawAmsterdam, amsterdam..... Amsterdam!, amsterdam
Laat ze, ze staan eindelijk weer eens bovenaan, worden niet zoals elk jaar uitgelachen om hun prestaties (de rest nog wel hoor).. dan slaat het ze wel eens in de bol, nou gaat de haven ook nog goed, hun leven is perfectquote:Op vrijdag 28 december 2007 18:45 schreef Jasza het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=YtoKLElVyYk
Leuke ventjes daar uit 010
Ah, die ken ik ook al! Schitterend. Echt genieten. Lekkere deuntjes zijn het ook in die 2 filmpjes. Laatste tijd niet echt up-to-date met Ajax-liederen. Is er nog wat nieuws?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Een vak met basketball supporters maakt nog meer herrie dan in die kutUFO.
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:12 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Dat is mooi. Minder tijd om blessures op te lopen, dus die ene maand dat iedereen fit is even die punten pakken. Daarna zal de ziekenboeg wel weer vollopen..
Laten we het niet meer over gisteren hebben...quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:14 schreef Jasza het volgende:
[..]
Had alsnog 2 kaarten gister dus was niet erg dat je die kaart niet kon regelen
Niet de minste thuisduels ook, dus misschien pakken we wel wat punten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Januari word wel leuk, NEC uit, Vitesse uit, nac uit en 4 thuisduels, leuke maand dus
Nee, maar zoals iemand anders al zei: Slechter alf Furby kan niet .Al vond ik hem gisteren voor de eerste keer weer redelijk spelen.quote:
vitesse uit is niet leuk?quote:Op vrijdag 28 december 2007 19:10 schreef Jasza het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Is het niet pijnlijk dat Boakye in de winterstop naar PSV gaat?
Nee hoor, ook al had ik hem liever dan Colin. Voor de rest niet de topper die wij zoeken.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Juist, heb ook alleen over vermoedens gehoord en dat Boakye naar een grotere club zou willen. Hierbij hadden onder andere Ajax en een duitse club interesse.quote:
sfeer is wel leuk maar ik vind t zo een armoedig gaar kut stadion wat te groot is voor vitesse en zelfs tegen ajax zit t niet volquote:
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beterquote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:30 schreef Damzkieee het volgende:
Iets teveel naar de trainer geluisterd. Van Geel wilde 'm terughalen, Ten Cate wilde Colin.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het voor de leiding bij Ajax wel pijnlijk. Kwestie van iets te snel laten gaan.
zooo slecht is Colin niet. Hij heeft gewoon een verschrikkelijk gebrek aan vertrouwen waardoor hij speelt alsof ie stront in zn schoenen heeft zitten.quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:33 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb trouwens geen bron, ik weet alleen dat er interesse is van topclubs en dat er scouts op de tribune zitten. Mijn opmerking was puur om effe de reacties te meten.
Boakye is mijns inziens qua techniek en snelheid toch wel 3 klassen beter dan Colin trouwens.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 23:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
qua techniek is zelfs carsten jancker 3 klassen beter
jancker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=MYYw707NB2c
quote:JohnnyMarvin (2 weken geleden) Toon Verbergen Gemarkeerd als spam 0 Antwoorden |Spam
If Carsten Jancker was a live during WWII he would have been an SS officer with out question. tell me if im wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |