Airelle.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Bier.
Ja.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:07 schreef Monidique het volgende:
http://youtube.com/watch?v=B4Z5Sll7uow
Veel vannacht, erg veel.quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
Bier.
Autodidact?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
Wie van jullie is vertrouwd met het werk van Dawkins?
http://www.spfan.nl/episode.php?ep=1012quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
Van Autodidact? Houden zo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:29 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Autodidact?
Ik heb nog nooit iets van hem gelezen.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 14:10 schreef MrX1982 het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)hebben_het_gezellig/
Vrolijk kerstfeest.
Loverboy slachtoffersquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:38 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een man in nood![]()
Deze is ook wel in de kerstgedachte:
http://www.vkmag.com/videos/videos_wij_zijn_geen_sletten/
Ik geef ze 1 a 2 jaar en dan zijn ze die grote mond wel kwijtquote:
Zet je Annie toch op, manquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ben hier. Wat een kutdag.
Vrij kansloos inderdaad. Maar zo weer vfreetfeestquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:23 schreef Monidique het volgende:
Gezellig een litertje diesel kopen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:29 schreef Aoristus het volgende:
ik ga es kijken of het benzinestation nog open is.
yoquote:Op dinsdag 25 december 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
Het is jouw natuur om anderen lastig te vallenquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik vind het wel prettig eigenlijk zo'n dagje niets terwijl iedereen te druk bezig is om mij lastig te vallen.
Nee, anderen zijn nu te druk bezig om mij lastig te vallen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:46 schreef Aoristus het volgende:
Het is jouw natuur om anderen lastig te vallen
ok, laat maarquote:Op dinsdag 25 december 2007 16:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, anderen zijn nu te druk bezig om mij lastig te vallen.
Ik ben er ook weer. De dag is nu dubbel zo kut.quote:Op dinsdag 25 december 2007 16:23 schreef Monidique het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)2/23/cccrisis123.xmlquote:"They still have another couple of months before this starts imploding. Things are very unstable and can move incredibly fast. I don't think the central banks are going to make a major policy error, but if they do, this could make 1929 look like a walk in the park," he adds.
Heiden.quote:Op dinsdag 25 december 2007 18:26 schreef Mutant01 het volgende:
Huilie
Ik ben net klaar met eten, Harry. Gourmetten was er niet bij.quote:Op dinsdag 25 december 2007 20:14 schreef Aoristus het volgende:
moet jij niet gourmetten ofzo ?
Toch smaakt niet alle wodka hetzelfdequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
vodka smaakt neutraal
Hoe doen ze dat toch, duke?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch smaakt niet alle wodka hetzelfde.
In plaats van aardappels of graan bijvoorbeeld suikerbieten gebruikenquote:
Je wou kloetjes in de wodkaquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
zo uit het glas smaakt het nooit eigenaardig. Jammer dat er geen vezels in zitten
Eetbaar voor een bizon naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:29 schreef sigme het volgende:
Het opschrift op de fles is in het Pools, daar wordt ik niet veel wijzer van. Google leert dat het Bizongras is (wat dat ook weze moge).
Het kleurt de wodka ook een heel klein beetje.
Ik vrees dat je definitief verloren bent, Sjors.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh mijn god, net van tafel af. Lang leve de schoonfamilie.
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh mijn god, net van tafel af. Lang leve de schoonfamilie.
Bastaardvlotgras.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:24 schreef Aoristus het volgende:
wat is dat voor sprietje?
Kerst is een beetje sterven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vrees dat je definitief verloren bent, Sjors.
Drank is nooit een straf.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:38 schreef sigme het volgende:
Het is gewoon straffe drank.
Het is meer je lever die niet meespeeltquote:
Ik moest overigens nog aan jou denken toen mij laatst enthousiaste wervingspropaganda voor leraarschap economie onder ogen kwam. Na een - al deels betaalde - pedagogische opleiding van een jaar direct lesbevoegdheid. Het kan niet op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kerst is een beetje sterven.
Wijn, goed idee. Ik ga mij eens wagen aan het pauperwijntje uit mijn kerstpakket. ... Spaans ...quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
Nou, die fles wijn van zojuist deed een aardige impressie van de smaak van een asbak. Voor straf via de kortste route naar het riool gestuurd.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moest overigens nog aan jou denken toen mij laatst enthousiaste wervingspropaganda voor leraarschap economie onder ogen kwam. Na een - al deels betaalde - pedagogische opleiding van een jaar direct lesbevoegdheid. Het kan niet op.
Dat zegt genoeg over de gever. Ik zou jullie relatie nog eens overdenkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
Nou, die fles wijn van zojuist deed een aardige impressie van de smaak van een asbak. Voor straf via de kortste route naar het riool gestuurd.
Nou ja, het beroep moet je natuurlijk wel liggen, en dat betwijfel ik in mijn geval. Bovendien is mijn kennis van economie beperkt, dat lijkt me nou geen solide basis voor een leraarschap.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Dat is toch wel positief mag ik hopen?
Leraar zijn is best aardig. Alleen het eeuwige verzuurde geneuzel over onderwijs, de grijze massa aan docenten op scholen en de geringe loonstijging door het LB/LC/LD loonstelsel zijn nadelig.
Economie in ons sociale staatje is toch niet zo moeilijk. De staat lost het op, problem solved.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef Reya het volgende:
Nou ja, het beroep moet je natuurlijk wel liggen, en dat betwijfel ik in mijn geval. Bovendien is mijn kennis van economie beperkt, dat lijkt me nou geen solide basis voor een leraarschap.
Wat ga je geven?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:23 schreef Apropos het volgende:
Misschien moet ik maar leraar worden.
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.quote:
Maatschappijleer!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Die kerstpakketwijn is eigenlijk heel goed te pruimen
Ik weet dat je Kerstmis leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Monidique het volgende:
Dag.
Wiens vrouw vroeg dit vannacht ook?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er zo leuk aan kerstmis?
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er zo leuk aan kerstmis?
gymquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.
En Oud en Nieuw dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Kerst is de enige tijd van het jaar dat het fijn is om vrijgezel te zijn.
Op het balkon?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dan ben ik altijd weemoedig en denk ik, shit weer een jaar vrijgezel.
Ach, gezien het alcoholgebruik van de gemiddelde Nederlander tijdens oud en nieuw zou dat toch de ideale tijd moeten zijn om wat te doen aan dat vrijgezellenbestaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dan ben ik altijd weemoedig en denk ik, shit weer een jaar vrijgezel.
Meeste werk gelezen. Hoezo?quote:Op dinsdag 25 december 2007 15:26 schreef Apropos het volgende:
Heb je toevallig Unweaving the rainbow ook gelezen? Die heb ik gisteren nog even besteld.quote:
Is dat nog wat?quote:Op woensdag 26 december 2007 01:01 schreef Autodidact het volgende:
Yup.
Ik kon niet stoppen met lezen...Ik weet niet of je meer van hem gelezen hebt, maar zijn schrijfstijl is indrukwekkend. Ik hoop dat je het in het Engels hebt besteld...Het is een bijna spirituele kijk op wetenschap.quote:
Ik lees boeken van Engelstalige auteurs eigenlijk altijd in het Engels. Van Dawkins heb ik tot nu toe alleen nog maar The selfish gene en climbing mount improbable gelezen, maar hij schrijft inderdaad erg goed.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:08 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik kon niet stoppen met lezen...Ik weet niet of je meer van hem gelezen hebt, maar zijn schrijfstijl is indrukwekkend. Ik hoop dat je het in het Engels hebt besteld...Het is een bijna spirituele kijk op wetenschap.
The Extended Phenotype is wat technischer dan zijn meeste andere boeken en vereist eigenlijk dat je de kennis uit The Selfish Gene beheerst, tenzij je al bekend bent met de wat technischere termen van evolutie.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:50 schreef Apropos het volgende:
Ik ben vooral geinteresseerd in The ancestors' tale, Climbing Mount Improbable en Unweaving the rainbow, maar volgens Dawkins zelf is ''The extended phenotype'' zijn beste boek.
Het is al zo lang geleden dat ik daarin gelezen heb, dat het waarschijnlijk de voorkeur verdient om een ander werk te lezen (ik heb nu geen tijd om Onze zelfzuchtige genen nogmaals te lezen).quote:Op woensdag 26 december 2007 11:15 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Extended Phenotype is wat technischer dan zijn meeste andere boeken en vereist eigenlijk dat je de kennis uit The Selfish Gene beheerst, tenzij je al bekend bent met de wat technischere termen van evolutie.
Correct.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:21 schreef Apropos het volgende:
Als ik het goed heb, behandelt hij in The blind watchmaker het ''punctuated equilibrium''.
Vie die heb ik alleen The ancestors' tale en Unweaving the rainbow gelezen. Het is maar net wat je wil lezen eigenlijk. The Ancestor's Tale beschrijft de laatste stand van de kennis rond het fossielenbestand en hoe evolutie plaats moet hebben gevonden. Ik meen dat The Extended Phenotype een iets technischer boek is,, en dat het eigenlijk een "hoofdstuk 2" van The Selfish Gene is.quote:Op woensdag 26 december 2007 10:50 schreef Apropos het volgende:
Ik ben vooral geinteresseerd in The ancestors' tale, Climbing Mount Improbable en Unweaving the rainbow, maar volgens Dawkins zelf is ''The extended phenotype'' zijn beste boek.
quote:Koolmonoxidevergiftiging tijdens Franse mis
Ruim zestig personen in Frankrijk zijn in het ziekenhuis beland nadat zij een koolmonoxidevergiftiging hadden opgelopen tijdens een kerstmis.
De kerkgangers hadden het gas op Kerstavond ingeademd door een defecte verwarming, zo meldde de Franse zender TF1 dinsdag.
Na de mis kregen bezoekers van de kerk in Clans, een dorpje in het zuidoosten van Frankrijk, last van misselijkheid en hoofdpijn. De kerkgangers moesten uit voorzorg naar het nabijgelegen ziekenhuis in de stad Nice. Enkele tientallen staan nog onder observatie.
Koolmonoxide is een gas dat je niet ziet of ruikt. Het kan dodelijk zijn in minder dan een uur. In Frankrijk komen jaarlijks driehonderd personen om door koolmonoxidevergiftiging.
Ik noem jou uitwerpselen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
Dat ik zo ongelooflijk uitzonderlijk slim ben en intelligent en dat dat telkens weer bevestigd wordt.
Straks.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, noem mij eens uitwerpselen.
Dat niemand dat ziet hè. Bizar.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:53 schreef Monidique het volgende:
Dat ik zo ongelooflijk uitzonderlijk slim ben en intelligent en dat dat telkens weer bevestigd wordt.
Monidique improbable.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat niemand dat ziet hè. Bizar.
The Monidique Delusionquote:Op woensdag 26 december 2007 12:01 schreef Apropos het volgende:
Monidique improbable.
Ik vind het niet raar dat idioten genialiteit niet herkennen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Nog zo'n boek dat ik moet lezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Monolith het volgende:
Heeft iemand toevallig I am a strange loop van Douglas Hofstadter gelezen?
Jij ziet het wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ik word er toch helemaal sentimenteel van.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef pberends het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/kerst_met_rita.html
Rita's kerstwens.
Grandma Millie?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:06 schreef Apropos het volgende:
Vandaag heb ik een oud vrouwtje geholpen een zware tas in de trein te krijgen. Komt het toch nog goed met Nederland.
tvlxd.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
Volgens de column van Rene Diekstra is een linkse regering beter voor de economie dan een rechtse. Het BNP gaat omhoog en de aandelen minder omlaag. Ook plegen er minder mensen zelfmoord tijdens een links kabinet.
Wel grappig.
Maar vandaag stond ook in de krant dat veel bedrijven uit Duitsland willen trekken, vanwege de hoge belastingen, voorgesteld door de linkse regering.
Is links nou beter voor de economie, of niet?
Weet je waarom hiphop zo populair is onder allochtonen?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
Je luistert niet.
Nee hoor, dat is gewoon een ouderwets vechtkabinet. Die nieuwe leider van de SPD is zelfs één van de marxistische schoolquote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
De regering in DLD wordt toch gedomineerd door de rechtse CDA en CSU?
De SPD is er enkel maar als aanhangsel bijgenomen om tot een meerderheid te komen.
Welke krant? Tijdens kerst komt er toch geen krant?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
Volgens de column van Rene Diekstra is een linkse regering beter voor de economie dan een rechtse. Het BNP gaat omhoog en de aandelen minder omlaag. Ook plegen er minder mensen zelfmoord tijdens een links kabinet.
Wel grappig.
Maar vandaag stond ook in de krant dat veel bedrijven uit Duitsland willen trekken, vanwege de hoge belastingen, voorgesteld door de linkse regering.
Is links nou beter voor de economie, of niet?
Kerst is een burgerlijk, decadent festijn. Arbeid is de vreugde van de journalist.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke krant? Tijdens kerst komt er toch geen krant?
Volgens mij hebben ze ongeveer even veel zetels. Beetje zoals hier dus.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
De regering in DLD wordt toch gedomineerd door de rechtse CDA en CSU?
De SPD is er enkel maar als aanhangsel bijgenomen om tot een meerderheid te komen.
Beste mensen,quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef pberends het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/kerst_met_rita.html
Rita's kerstwens.
Bij dit soort teksten moet ik altijd aan Marcel van Dam en andere Nieuw Linksers denken die later in zo'n groot huis zijn gaan wonen waar toenmalig VVD'ers niet eens van droomden.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Kerst is een burgerlijk, decadent festijn. Arbeid is de vreugde van de journalist.
maar wel de boventoon van de christelijk conservatieven voor wat ik meekrijg.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:30 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ongeveer even veel zetels. Beetje zoals hier dus.
http://nl.wikipedia.org/w(...)5#Verkiezingsuitslag
Ook idioten zullen soms het gelijk aan hun zijde zien. Of moderator worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat idioten genialiteit niet herkennen.
Waar zie jij jezelf momenteel politiek? Want ik zie je vooral overal heel erg een hekel aan hebbenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij dit soort teksten moet ik altijd aan Marcel van Dam en andere Nieuw Linksers denken die later in zo'n groot huis zijn gaan wonen waar toenmalig VVD'ers niet eens van droomden.
"de boventoon van de christelijk conservatieven"quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
maar wel de boventoon van de christelijk conservatieven voor wat ik meekrijg.
Zo ben ik niet, hoor. Ik stam af van het paard van Caligula.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:31 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Bij dit soort teksten moet ik altijd aan Marcel van Dam en andere Nieuw Linksers denken die later in zo'n groot huis zijn gaan wonen waar toenmalig VVD'ers niet eens van droomden.
de eerste kunstmatige inseminatie, met de vuistquote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zo ben ik niet, hoor. Ik stam af van het paard van Caligula.
Moeilijk te zeggen, de afzonderlijke deelstaten hebben ook veel invloed.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
maar wel de boventoon van de christelijk conservatieven voor wat ik meekrijg.
Ongeveer maar niet helemaal. Er is maar 1 partij die de premier levert en daarmee de belangrijkste toon naar buiten kleur geeft.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:33 schreef Autodidact het volgende:
[..]
"de boventoon van de christelijk conservatieven"Ze hebben ongeveer even veel macht zoals hier. Dat zeg ik je net.
Inderdaad. Exact gezien is de SPD ruim de grootste partij. Kijk, jij bent links dus zal het voor jou Christelijk conservatief overkomen. Voor een Christenconservatief zal het een linkse regering zijn. Maar dat je de SPD een aanhangsel noemt...dat is wel erg vreemd hoor.quote:
Momenteel zou ik D'66 stemmen. Maar de politiek mist momenteel een Drees, een Lubbers, een Kok, kortom: een samenbindend, sober en kundig persoon. Die roep binnen de PvdA om weer 'een massabeweging' te worden en 'indachtig Joop den Uyl' politiek te gaan bedrijven (let op: bedrijven, niet uitvoeren) zie ik met afgrijzen aan.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Waar zie jij jezelf momenteel politiek? Want ik zie je vooral overal heel erg een hekel aan hebben.
Daar weten ze nog wat hard werken isquote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het is jammer dat de FDP niet genoeg zetels heeft gehaald in Duitsland. Altijd maar die CDU en SPD.
Het is naar mijn idee vooral een CDU/CSU (die eigenlijk samen een partij of iig blok vormen dat gewoon de meerderheid van de zetels heeft) regering. Dat jij daarnaast de uitstraling en invloed van een premier op 0 schat is wel erg vreemdquote:Op woensdag 26 december 2007 13:40 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Inderdaad. Exact gezien is de SPD ruim de grootste partij. Kijk, jij bent links dus zal het voor jou Christelijk conservatief overkomen. Voor een Christenconservatief zal het een linkse regering zijn. Maar dat je de SPD een aanhangsel noemt...dat is wel erg vreemd hoor.
Zou het?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:45 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar weten ze nog wat hard werken is
CDU en CSU hebben bij lange na geen meerderheid. Ik heb je zojuist de verkiezingsuitslag gegevenquote:Op woensdag 26 december 2007 13:45 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is naar mijn idee vooral een CDU/CSU (die eigenlijk samen een partij of iig blok vormen dat gewoon de meerderheid van de zetels heeft) regering.
Dat doe ik niet, dat verzin jij. Maar we leven niet meer in een tijd van despoten. Waar baseer jij nou op dat SPD "enkel maar een aanhangsel" is?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:45 schreef du_ke het volgende:
Dat jij daarnaast de uitstraling en invloed van een premier op 0 schat is wel erg vreemd.
Tja ach, als FDP regeert is het toch als aanhangsel van CDU/CSU.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:41 schreef MrX1982 het volgende:
Het is jammer dat de FDP niet genoeg zetels heeft gehaald in Duitsland. Altijd maar die CDU en SPD.
Maar dat is toch juist de partij die geen enkele ideaal meer heeft? En zie jij in die Minerva-kwal een nieuwe 'Drees, Lubbers, Kok'?quote:
Ja, in de meeste andere protestantse landen zijn de liberalen ook niet zo dominant aanwezig. In Denemarken ja, maar die liberalen daar zijn nog linkser dan de PvdA hier (en terecht want het gaat crescendo met Denemarken dus waarom zou je omwille van de elite de steven wenden?).quote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou het?
Het zijn in ieder geval geen Fransen die voortdurend lijken te staken.
Niet noodzakelijkerwijs. Het CDA functioneert hier ook beter onder de hoede van de VVDquote:Op woensdag 26 december 2007 13:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja ach, als FDP regeert is het toch als aanhangsel van CDU/CSU.
De meerderheid binnen de coalitie, de regering, natuurlijkquote:Op woensdag 26 december 2007 13:49 schreef Autodidact het volgende:
[..]
CDU en CSU hebben bij lange na geen meerderheid. Ik heb je zojuist de verkiezingsuitslag gegeven.
Nogmaals:
http://nl.wikipedia.org/w(...)5#Verkiezingsuitslag
[..]
Ik baseer mijn idee dat de invloed van SPD een stuk kleiner is dan die van CDU/CSU en dat de regering links noemen daarom vrij dwaas is op het type beleid en de uitstraling van de regering.quote:Dat doe ik niet, dat verzin jij. Maar we leven niet meer in een tijd van despoten. Waar baseer jij nou op dat SPD "enkel maar een aanhangsel" is?
Nee, dat zeg ik toch ook 'ik mis een Drees, Lubbers, Kok'. Maar bij gebrek aan beter kan ik maar beter op een middenpartij stemmen, en inderdaad: D'66 is de klassieke bouwsteen van Paars (zelfs in 1977 werd al eens aan een Paarse variant gedachtquote:Op woensdag 26 december 2007 13:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist de partij die geen enkele ideaal meer heeft? En zie jij in die Minerva-kwal een nieuwe 'Drees, Lubbers, Kok'?
In katholieke landen ook niet perse.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:54 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ja, in de meeste andere protestantse landen zijn de liberalen ook niet zo dominant aanwezig. In Denemarken ja, maar die liberalen daar zijn nog linkser dan de PvdA hier (en terecht want het gaat crescendo met Denemarken dus waarom zou je omwille van de elite de steven wenden?).
Ja maar de FDP is normaal gesproken echt heel veel kleiner dan CDU/CSU. Dat is een andere situatie dan in NL waar de VVD wel bij de grote partijen hoort.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:56 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Het CDA functioneert hier ook beter onder de hoede van de VVD.
In België zijn/ waren ze wel vrij groot een tijdje.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In katholieke landen ook niet perse.
Neem Frankrijk bijv. Hebben ze daar überhaupt liberalen?
Nee, maar dat heeft meer met de Gaulle te maken en de voorgeschiedenis daaraan vooraf. Dat is gewoon een geval apart.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
De liberalen zijn daar opgenomen in een bredere rechtse partij, zoals in Spanje en Portugal. Overigens vind ik Frankrijk wel interessant, daar ontstaan regelmatig nieuwe partijen, opgebouwd rond één persoon. Echte machtspolitiek.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja. Toch zou het een mooi experiment voor Duitsland zijn.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja maar de FDP is normaal gesproken echt heel veel kleiner dan CDU/CSU. Dat is een andere situatie dan in NL waar de VVD wel bij de grote partijen hoort.
Alweer: De Gaulle. Het parlement is in Frankrijk volkomen machteloos, de president heeft nog meer macht dan in de VS.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De liberalen zijn daar opgenomen in een bredere rechtse partij, zoals in Spanje en Portugal. Overigens vind ik Frankrijk wel interessant, daar ontstaan regelmatig nieuwe partijen, opgebouwd rond één persoon. Echte machtspolitiek.
raar nieuwsquote:Egypte wil copyright op piramiden
ANP
gepubliceerd op 26 december 2007 08:18 , bijgewerkt op 08:18
CAIRO - Egypte wil dat in de toekomst auteursrechten worden betaald wanneer er kopies worden gemaakt van museumstukken of antieke monumenten zoals de piramiden. Het Egyptische parlement zal naar verwachting spoedig een dergelijke wet goedkeuren, meldde de BBC dinsdag.
Volgens het hoofd van de Egyptische Hoge Raad van Oudheden, Zahi Hawass, zal de wet voor alle landen gaan gelden. De copyrightinkomsten zijn dringend nodig voor het onderhoud van de duizenden monumenten in het land. Voor kunstenaars gaat de nieuwe wet niet gelden, aldus Hawass.
Erfenisje van Napoleon. Asterix en Obelix mochten het dan hebben over rare jongens als ze het over de Romeinen hadden maar Fransen zelf zijn misschien nog wel raarderquote:Op woensdag 26 december 2007 14:02 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
De liberalen zijn daar opgenomen in een bredere rechtse partij, zoals in Spanje en Portugal. Overigens vind ik Frankrijk wel interessant, daar ontstaan regelmatig nieuwe partijen, opgebouwd rond één persoon. Echte machtspolitiek.
quote:
Dat is helaas waar. Toerisme levert ook veel op, maar is funest voor de oudheden.quote:De copyrightinkomsten zijn dringend nodig voor het onderhoud van de duizenden monumenten in het land.
Als een gebouw duizenden jaren kan blijven staan, dan kan het alles aan. OP NG heb je de laatste tijd nog wel eens van die series. "Men fears time, but time fears pyramids". Bovendien, waar vind je nog goede slaven anno 2007?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:13 schreef Apropos het volgende:
[..]
[..]
Dat is helaas waar. Toerisme levert ook veel op, maar is funest voor de oudheden.
Ik denk niet dat je pyramides kan verhuizen, MrXquote:Op woensdag 26 december 2007 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Kan dat zomaar. Een wet aannemen in je eigen land die voor alle andere landen ook geldt?
quote:'Het hoofddoel van Nieuw Links was niet het opperen van nieuwe denkbeelden, maar jonge, eerzuchtige, laten we hopen ook idealistische jongeren, waren er op uit met alle middelen zittende bestuurders van afdelingen en gewesten en raads- en kamerleden te vervangen. In vergaderingen, waaraan al spoedig bijna geen arbeiders meer deelnamen, stelde men eindeloze programma's vast.'
Het gaat voornamelijk om het betreden van het gebouw. De decoraties hebben nogal te lijden van toeristenzweet.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als een gebouw duizenden jaren kan blijven staan
Dat en vaak waren ze tot een beperkt aantal decennia geleden bedekt onder een dikke laag zand. Dat maakt het behoud ook wat eenvoudiger.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het betreden van het gebouw. De decoraties hebben nogal te lijden van toeristenzweet.
Alles is mogelijk maar copyright zaken moet je toch internationaal regelen of kan je dat lokaal regelen en dan internationaal laten gelden.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:21 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Als een gebouw duizenden jaren kan blijven staan, dan kan het alles aan. OP NG heb je de laatste tijd nog wel eens van die series. "Men fears time, but time fears pyramids". Bovendien, waar vind je nog goede slaven anno 2007?
[..]
Ik denk niet dat je pyramides kan verhuizen, MrX
Met geld kun je dat wegpoetsen ofzoquote:Op woensdag 26 december 2007 14:22 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om het betreden van het gebouw. De decoraties hebben nogal te lijden van toeristenzweet.
Nee, een fonds voor behoud stichten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Met geld kun je dat wegpoetsen ofzo
Mogelijk komende zomer.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:27 schreef MrX1982 het volgende:
Is hier iemand weleens naar Egypte geweest?
Dan krijg je een anti-mensen belangengroep. Stichting vrienden van de Pyramide, ik denk dat je beter nog even kan genieten van wat er wel is, voordat je een ingelijste foto moet bekijken tegen een hoge entree.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, een fonds voor behoud stichten.
Kinderen maken alles stukquote:Op woensdag 26 december 2007 14:32 schreef MrX1982 het volgende:
Als je met (extra) geld de oude monumenten kunt redden voor volgende generaties lijkt me dat meer dan de moeite waard.
Lijkt me wel, zweetlapjes onder de oksels en proppen watten in de neusgaten.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Cool. Zorg dat je dan niet zweet.
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Lijkt me wel, zweetlapjes onder de oksels en proppen watten in de neusgaten.
hihihi. Waarom hoeven onderzoekers dat soort dingen nooit?quote:Op woensdag 26 december 2007 14:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wiens vrouw zei dit vannacht ook?
DE SOCIALE WETENSCHAPPEN hebben niet overal een even goede naam. Sommigen noemen het een cursus algemene ontwikkeling, anderen een vorm van 'opendeurintrapkunde'.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:41 schreef Aoristus het volgende:
[..]
hihihi. Waarom hoeven onderzoekers dat soort dingen nooit?
Maar een rechtse hond zijn, dat is veel minder leuk.quote:Op woensdag 26 december 2007 14:42 schreef Aoristus het volgende:
het voelt trouwens best wel relaxed om je als een rechtse hond te gedragen
deja vu. Die had je volgens mij al gepostquote:Op woensdag 26 december 2007 15:04 schreef Monidique het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=an7v6I2Bruo
Alles liever dan deze verschrikkelijke ijdeltuit.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:13 schreef MrX1982 het volgende:
Geef mij Bob Dylan maar met zijn protest songs.
Nep Bob Dylan.quote:Op woensdag 26 december 2007 15:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Alles liever dan deze verschrikkelijke ijdeltuit.
Oeh,quote:Op woensdag 26 december 2007 14:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
DE SOCIALE WETENSCHAPPEN hebben niet overal een even goede naam. Sommigen noemen het een cursus algemene ontwikkeling, anderen een vorm van 'opendeurintrapkunde'.
Over de sociaal wetenschappelijk onderzoeker worden ook al heel lang grappen gemaakt.
Het zal eens een keer tijd worden.quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef Napalm het volgende:
[..]
Oeh,
nu krijg je heel veel boze foksters..
Vanaf het moment dat ik ter wereld kwam.quote:Op woensdag 26 december 2007 18:08 schreef Napalm het volgende:
Hebben jullie die fetisch voor woedende vrouwen dan?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat lijkt mij met juryrechtspraak lastiger te realiseren.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:32 schreef AchJa het volgende:
Maar als deze zaak door 3 beroepsrechters is gedaan lijkt mij een politiek proces nog onwaarschijnlijker.
God, leeft dat mens nog steeds.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:20 schreef Klopkoek het volgende:
Nu nog Gretta Duisenberg als vervanger
Overigens hét bewijs dat Wim Duisenberg wel degelijk humor had.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
God, leeft dat mens nog steeds.
Ik denk dat je humor met sado masochisme verwart.quote:[b]Op woensdag 26 december 2007 21:30
Overigens hét bewijs dat Wim Duisenberg wel degelijk humor had.
Ach, al dat gezeur over z'n wannabe Kennedy uitstraling enzo verhinderen het zicht op zijn verdiensten. Past moeiteloos in het rijtje Zijlstra (volgens Van Agt de beste politicus die nooit premier is geworden) en Zalm (Rudings rol wordt vaak een beetje overschat) bij de hall of famequote:Op woensdag 26 december 2007 21:30 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Overigens hét bewijs dat Wim Duisenberg wel degelijk humor had.
Standaard 'gezellig met de familie' gedoe. Zo maar weer eens naar de kroeg.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:45 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hmm ja. Hoe hebben jullie trouwens de dagen gevuld?
Zo hoort het.quote:
quote:Op woensdag 26 december 2007 16:07 schreef Napalm het volgende:
nu krijg je heel veel boze foksters..
quote:FEUDALISM: You have two cows. Your lord takes some of the milk.
PURE SOCIALISM: You have two cows. The government takes them and puts them in a barn with everyone else's cows.
You have to take care of all of the cows. The government gives you as much milk as you need.
BUREAUCRATIC SOCIALISM: You have two cows. The government takes them and put them in a barn with everyone else's cows.
They are cared for by ex-chicken farmers. You have to take care of the chickens the government took from the chicken farmers.
The government gives you as much milk and eggs as the regulations say you need.
FASCISM: You have two cows. The government takes both, hires you to take care of them and sells you the milk.
PURE COMMUNISM: You have two cows. Your neighbors help you take care of them, and you all share the milk.
RUSSIAN COMMUNISM: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all the milk.
CAMBODIAN COMMUNISM: You have two cows. The government takes both of them and shoots you.
DICTATORSHIP: You have two cows. The government takes both and drafts you.
PURE DEMOCRACY: You have two cows. Your neighbors decide who gets the milk.
REPRESENTATIVE DEMOCRACY: You have two cows. Your neighbors pick someone to tell you who gets the milk.
BUREAUCRACY: You have two cows. At first the government regulates what you can feed them and when you can milk them.
Then it pays you not to milk them. Then it takes both, shoots one, milks the other and pours the milk down the drain.
Then it requires you to fill out forms accounting for the missing cows.
PURE ANARCHY: You have two cows. Either you sell the milk at a fair price or your neighbors try to take the cows and kill you.
LIBERTARIAN/ANARCHO-CAPITALISM: You have two cows. You sell one and buy a bull.
SURREALISM: You have two giraffes. The government requires you to take harmonica lessons.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:09 schreef du_ke het volgende:
Alleen klopt hij voor de zogenaamde libertariers niet. Die hebben 2 koeien, de buurman jat er 1 en je kan er niets tegen doen omdat hij een grotere hooivork heeft.
Maagzuur?quote:Op donderdag 27 december 2007 12:14 schreef MrX1982 het volgende:
Niet zo zuur doen du_ke.
En weer kritiek op religie afdoen met eenquote:
Het geeft gewoon weer aan dat je er geen reet van snapt en dat je je eigen dwaze geweldswellustige fantasieen er op los laat, maar dat is niet zo vreemd van een overheidsfiel die geweld als ultiem middel gebruikt om het gepeupel onder controle te houden.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:22 schreef du_ke het volgende:
En weer kritiek op religie afdoen met een. Je wordt voorspelbaar.
quote:Op donderdag 27 december 2007 12:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het geeft gewoon weer aan dat je er geen reet van snapt en dat je je eigen dwaze geweldswellustige fantasieen er op los laat, maar dat is niet zo vreemd van een overheidsfiel die geweld als ultiem middel gebruikt om het gepeupel onder controle te houden.
Ik kende dat lijstje wel, maar deze was ik vergeten.quote:SURREALISM: You have two giraffes. The government requires you to take harmonica lessons.
du_ke en zijn ontmetelijke mensenkennis.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:34 schreef du_ke het volgende:. Ik snap de mensheid net wat beter dan jij gok ik men gaat voor de eenvoudigste en snelste methode om meer welvaart te verkrijgen.
Ik geloof niet dat een libertarische samenleving geweldsloos is, maar het verschil is dat jij het verheerlijkt en ik het moreel verwerpelijk vind.quote:Dat jij gelooft dat in jouw theoretische samenlevingsvorm geen geweld zou bestaan is op z'n minst lichtjes naïef.
Je ziet democratie als beste optie die er tot onze beschikking is, je bent voorstander van het systeem en verdedigd het waar je maar kan. Je verheerlijkt geweld.quote:Op donderdag 27 december 2007 12:51 schreef du_ke het volgende:
Ik verheerlijk geweld niet, zeker niet.
Gezag is zeker geen garantie tot niet-gestolen koeien. Sterker nog, van de 100 koeien kan je er 85 jatten zonder dat de politie je pakt. Dat zou ik niet proberen bij iemand die zichzelf kan en zal verdedigen.quote:Ik weet echter wel dat het risico zeer aanwezig is, zeker als gezag ontbreekt.
Ok dus omdat ik democraat ben verheerlijk ik geweld? Heel apart dat zou betekenen dat alle andere systemen zonder geweld kunnen? Ga jij maar terug naar je theorieboekjesquote:Op donderdag 27 december 2007 12:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je ziet democratie als beste optie die er tot onze beschikking is, je bent voorstander van het systeem en verdedigd het waar je maar kan. Je verheerlijkt geweld.
[..]
Als de politie je niet kan pakken kan een arme boer die z'n koeien kwijt is dat zeker welquote:Gezag is zeker geen garantie tot niet-gestolen koeien. Sterker nog, van de 100 koeien kan je er 85 jatten zonder dat de politie je pakt. Dat zou ik niet proberen bij iemand die zichzelf kan en zal verdedigen.
Nah, snap dat dan, in het Ideale Libertarische Systeem is geweld uitgebannen. Of de mensen zijn allemaal hippies geworden, of de mensen moeten allemaal hun wapens inleveren bij de libertarische overheid gemeenschap.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
Ok dus omdat ik democraat ben verheerlijk ik geweld? Heel apart dat zou betekenen dat alle andere systemen zonder geweld kunnen? Ga jij maar terug naar je theorieboekjes.
Ik ben tegen initiatie van geweld.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
En dan is meneer plotseling voor geweldGoh hoe apart
.
En iedereen gaat bomen knuffelenquote:Op donderdag 27 december 2007 13:08 schreef gronk het volgende:
[..]
Nah, snap dat dan, in het Ideale Libertarische Systeem is geweld uitgebannen. Of de mensen zijn allemaal hippies geworden, of de mensen moeten allemaal hun wapens inleveren bij de libertarische overheid gemeenschap.
De overheid heeft een bijna oneindig grote hooivork en pakt hoeveel koeien zij wil.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:09 schreef MrX1982 het volgende:
Geweld is onlosmakelijk verbonden met de menselijke aard.
Het voorbeeld is daarom in zoverre naïef omdat het inderdaad mogelijk is dat je buurman met een grotere hooivork langs komt en je je koe kwijt bent. Aan de andere kant is het zo dat een individu een minder grotere bedreiging vormt dan een massa (lees overheid).
Dus ben je voor geweld, je verheerlijkt het hier zelfs letterlijk. Lang leve het barbaarse oog om oog tand om tandquote:Op donderdag 27 december 2007 13:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben tegen initiatie van geweld.
Ik sla jou niet op je bek, maar als jij mij slaat krijg je een klap terug.
Niet weer die kamelendansquote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
http://fr.youtube.com/watch?v=FuehDxYm5wQ
Er zijn geen homo's in Marokko.
Maar laat je wel leven, iets wat je buurman met hooivork niet hoeft te doen (zodat hij naast je koeien ook je vrouw en boerderij in kan pikken).quote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De overheid heeft een bijna oneindig grote hooivork en pakt hoeveel koeien zij wil.
Eens maar zonder een overheid kan je niet uitsluiten dat je eigendommen geen gevaar lopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De overheid heeft een bijna oneindig grote hooivork en pakt hoeveel koeien zij wil.
Op nu.nl of een willekeurige andere nieuwsite staat ook een hoop nieuws hoorquote:Op donderdag 27 december 2007 13:14 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
GVD! Ik kom niet op de nieuwsserver van @home.
Ik vrees voor appeltje dat het gevaar vooral groter wordt.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Eens maar zonder een overheid kan je niet uitsluiten dat je eigendommen geen gevaar lopen.
Het komt oorspronkelijk uit Frankrijk, noem het maar de stokbrood in je reet dans.quote:
Met een overheid weet je tenminste zeker dat ze wel gevaar lopen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:15 schreef MrX1982 het volgende:
Eens maar zonder een overheid kan je niet uitsluiten dat je eigendommen geen gevaar lopen.
quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Op nu.nl of een willekeurige andere nieuwsite staat ook een hoop nieuws hoor.
Dat ligt eraan hoe de individuen zich gedragen tov het bezit van een ander.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees voor appeltje dat het gevaar vooral groter wordt.
Heb jij trouwens toevallig teveel Mad Max gekeken toen je een klein du_keje was?quote:Op donderdag 27 december 2007 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik vrees voor appeltje dat het gevaar vooral groter wordt.
Lekkere nieuwslezeres.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:11 schreef Mutant01 het volgende:
http://fr.youtube.com/watch?v=FuehDxYm5wQ
Er zijn geen homo's in Marokko.
Als de overheid niet in toom wordt gehouden door een democratie is die kans groter ja.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Met een overheid weet je tenminste zeker dat ze wel gevaar lopen.
Bollocks. Die ene keer in de vier jaar stemmen maakt echt geen indruk hoor.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als de overheid niet in toom wordt gehouden door een democratie is die kans groter ja.
De zaken die jij opnoemt maken deel uit van het democratische bestel.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:56 schreef gronk het volgende:
Bollocks. Die ene keer in de vier jaar stemmen maakt echt geen indruk hoor.
Wil je een staat echt 'in toom houden', dan moet je een beschaafde politiemacht hebben, rechters, kranten, iets als 'het maatschappelijk middenveld' voor belangenclubjes die de moeite nemen om met bestuurders en politici te praten, etc. Dat heeft echt niets te maken met 'democratie', eerder met vage kreten als 'sociaal kapitaal'.
Zo'n proces heeft tijd nodig. Daarnaast kan je bij die staten twisten over het democratische gehalte.quote:Hint: hoeveel staten zijn prettig om in te wonen nadat ze van een dictatorschap om zijn gezet in een opgelegde democratie?
Ja, dahaag, rek je definities maar op.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:12 schreef MrX1982 het volgende:
De zaken die jij opnoemt maken deel uit van het democratische bestel.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:34 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, dahaag, rek je definities maar op.
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/185340/index.htmlquote:De koningin neemt het in haar kersttoespraak op voor verscheidenheid en tolerantie en waarschuwt voor de grofheid van het woord. De toespraak is volgens Wilders 'politiek' en staat 'vol met multiculti-onzin'.
Ja, ik zie het. Ik was even misleid door dat ''has died after a suicide attack'', maar het staat er wel degelijk in.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:45 schreef Monidique het volgende:
Zij is geraakt door een kogel en daarna heeft hij zich opgeblazen in de omgeving.
Volgens Graus, die zwierige pooier, zaten ze ''er niet om vrienden te maken''.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:47 schreef Monidique het volgende:
"De naam PVV staat er nog net niet in. Maar het is een politieke toespraak tegen ons"
Hoe triester wil je het hebben? "Ja, ze noemt ons niet, maar ze heeft het wel over ons!"
En dan ook nog:
[..]
http://www.elsevier.nl/ni(...)nr/185340/index.html.
Ja dingen downloaden op die manier snap ik toch nietquote:
Neehoor valt reuze mee. Maar ik weet wel dat niet alle individuen er voor terugdeinsen geweld te gebruiken om hun doel te halen.quote:Op donderdag 27 december 2007 13:25 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb jij trouwens toevallig teveel Mad Max gekeken toen je een klein du_keje was?
Exact de reden waarom ik individuen die zich in de groep overheid bevinden geen bijna absolute macht wil geven op dat geweld. Iets wat geen goed idee is zoals het verleden volop heeft bewezen dacht ik zo.quote:Op donderdag 27 december 2007 14:56 schreef du_ke het volgende:
Neehoor valt reuze mee. Maar ik weet wel dat niet alle individuen er voor terugdeinsen geweld te gebruiken om hun doel te halen.
dat heeft het verleden en heden wereldweid volop bewezen dacht ik zo.
En jij weet ook dat je het op deze manier niet krijgt.quote:
Je staat natuurlijk helemaal vrij om een bedrijf in te huren die al die "ingewikkelde" beslissingen voor je neemt. Ik zie alleen geen enkele geldige reden waarom je mij zou moeten dwingen tot het verplicht afnemen van allerlei falende diensten van een overheid alleen maar omdat jij te lui bent.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:03 schreef Monidique het volgende:
Libertarisme leidt tot Mad Maxisme. Klaar. Het is heel utopisch allemaal, maar dat is het dan ook, utopisch. En dan komen er ingewikkelde dingen met verzekeringen en in te huren bedrijven; als het aan de libertariers ligt, ben ik de hele dag bezig te onderhandelen over mijn veiligheid, mijn lucht en de wegen waarop ik wil gaan rijden. Ik vind het kinderlijk naief.
Ik begrijp het en vind het ook nog moreel superieur, als het ware, ik weet alleen dat het niet gaat lukken. En daarom vind ik het kinderlijk naief, niet omdat we eigenlijk allemaal naar onze heersers moeten luisteren, maar omdat die totale vrijheid onhaalbaar is.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je staat natuurlijk helemaal vrij om een bedrijf in te huren die al die "ingewikkelde" beslissingen voor je neemt. Ik zie alleen geen enkele geldige reden waarom je mij zou moeten dwingen tot het verplicht afnemen van allerlei falende diensten van een overheid alleen maar omdat jij te lui bent.
Nee jij bent ervoor mensen eigen rechter te laten spelen en in een woedeaanval iemand dood te laten slaan omdat die in wou breken ofzzquote:Op donderdag 27 december 2007 15:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Exact de reden waarom ik individuen die zich in de groep overheid bevinden geen bijna absolute macht wil geven op dat geweld. Iets wat geen goed idee is zoals het verleden volop heeft bewezen dacht ik zo.
Zou best goed kunnen inderdaad.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:10 schreef Apropos het volgende:
Heeft dat iets met de evolutie te maken?
Ik zie eerlijk gezegd niet in wat nou het ontzettend grote voordeel is van het moeten kiezen tussen verschillende bedrijven om keuzes voor mij te maken versus de huidige situatie. Het mag dan 'moreel beter' zijn, het is vele malen onpraktischer.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:07 schreef Boze_Appel het volgende:
Je staat natuurlijk helemaal vrij om een bedrijf in te huren die al die "ingewikkelde" beslissingen voor je neemt. Ik zie alleen geen enkele geldige reden waarom je mij zou moeten dwingen tot het verplicht afnemen van allerlei falende diensten van een overheid alleen maar omdat jij te lui bent.
Je moet libertarisme ook niet met libertinisme verwarren. Libertarisme zal altijd aan regels en rechten gebonden zijn, alleen is de keuze onder welke voorwaarden en regels je iets aan gaat vrij.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:09 schreef Monidique het volgende:
Ik begrijp het en vind het ook nog moreel superieur, als het ware, ik weet alleen dat het niet gaat lukken. En daarom vind ik het kinderlijk naief, niet omdat we eigenlijk allemaal naar onze heersers moeten luisteren, maar omdat die totale vrijheid onhaalbaar is.
Dat gebeurt nu natuurlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 27 december 2007 15:11 schreef du_ke het volgende:
Nee jij bent ervoor mensen eigen rechter te laten spelen en in een woedeaanval iemand dood te laten slaan omdat die in wou breken ofzz. Matig plan lijkt me zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |