Ik vind het niet raar dat idioten genialiteit niet herkennen.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat niemand dat ziet hè. Bizar.
Nog zo'n boek dat ik moet lezen.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:40 schreef Monolith het volgende:
Heeft iemand toevallig I am a strange loop van Douglas Hofstadter gelezen?
Jij ziet het wel.quote:Op woensdag 26 december 2007 11:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat niemand dat ziet hè. Bizar.
Ik word er toch helemaal sentimenteel van.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:49 schreef pberends het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/kerst_met_rita.html
Rita's kerstwens.
Grandma Millie?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:06 schreef Apropos het volgende:
Vandaag heb ik een oud vrouwtje geholpen een zware tas in de trein te krijgen. Komt het toch nog goed met Nederland.
tvlxd.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
Volgens de column van Rene Diekstra is een linkse regering beter voor de economie dan een rechtse. Het BNP gaat omhoog en de aandelen minder omlaag. Ook plegen er minder mensen zelfmoord tijdens een links kabinet.
Wel grappig.
Maar vandaag stond ook in de krant dat veel bedrijven uit Duitsland willen trekken, vanwege de hoge belastingen, voorgesteld door de linkse regering.
Is links nou beter voor de economie, of niet?
Weet je waarom hiphop zo populair is onder allochtonen?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Monidique het volgende:
Je luistert niet.
Nee hoor, dat is gewoon een ouderwets vechtkabinet. Die nieuwe leider van de SPD is zelfs één van de marxistische schoolquote:Op woensdag 26 december 2007 13:19 schreef du_ke het volgende:
De regering in DLD wordt toch gedomineerd door de rechtse CDA en CSU?
De SPD is er enkel maar als aanhangsel bijgenomen om tot een meerderheid te komen.
Welke krant? Tijdens kerst komt er toch geen krant?quote:Op woensdag 26 december 2007 13:13 schreef Apropos het volgende:
Volgens de column van Rene Diekstra is een linkse regering beter voor de economie dan een rechtse. Het BNP gaat omhoog en de aandelen minder omlaag. Ook plegen er minder mensen zelfmoord tijdens een links kabinet.
Wel grappig.
Maar vandaag stond ook in de krant dat veel bedrijven uit Duitsland willen trekken, vanwege de hoge belastingen, voorgesteld door de linkse regering.
Is links nou beter voor de economie, of niet?
Kerst is een burgerlijk, decadent festijn. Arbeid is de vreugde van de journalist.quote:Op woensdag 26 december 2007 13:26 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Welke krant? Tijdens kerst komt er toch geen krant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |