Toch smaakt niet alle wodka hetzelfdequote:Op dinsdag 25 december 2007 21:59 schreef Aoristus het volgende:
vodka smaakt neutraal
Hoe doen ze dat toch, duke?quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch smaakt niet alle wodka hetzelfde.
In plaats van aardappels of graan bijvoorbeeld suikerbieten gebruikenquote:
Je wou kloetjes in de wodkaquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:13 schreef Aoristus het volgende:
zo uit het glas smaakt het nooit eigenaardig. Jammer dat er geen vezels in zitten
Eetbaar voor een bizon naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:29 schreef sigme het volgende:
Het opschrift op de fles is in het Pools, daar wordt ik niet veel wijzer van. Google leert dat het Bizongras is (wat dat ook weze moge).
Het kleurt de wodka ook een heel klein beetje.
Ik vrees dat je definitief verloren bent, Sjors.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh mijn god, net van tafel af. Lang leve de schoonfamilie.
Sterkte!quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Oh mijn god, net van tafel af. Lang leve de schoonfamilie.
Bastaardvlotgras.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:24 schreef Aoristus het volgende:
wat is dat voor sprietje?
Kerst is een beetje sterven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik vrees dat je definitief verloren bent, Sjors.
Drank is nooit een straf.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:38 schreef sigme het volgende:
Het is gewoon straffe drank.
Het is meer je lever die niet meespeeltquote:
Ik moest overigens nog aan jou denken toen mij laatst enthousiaste wervingspropaganda voor leraarschap economie onder ogen kwam. Na een - al deels betaalde - pedagogische opleiding van een jaar direct lesbevoegdheid. Het kan niet op.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:37 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kerst is een beetje sterven.
Wijn, goed idee. Ik ga mij eens wagen aan het pauperwijntje uit mijn kerstpakket. ... Spaans ...quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
Nou, die fles wijn van zojuist deed een aardige impressie van de smaak van een asbak. Voor straf via de kortste route naar het riool gestuurd.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik moest overigens nog aan jou denken toen mij laatst enthousiaste wervingspropaganda voor leraarschap economie onder ogen kwam. Na een - al deels betaalde - pedagogische opleiding van een jaar direct lesbevoegdheid. Het kan niet op.
Dat zegt genoeg over de gever. Ik zou jullie relatie nog eens overdenkenquote:Op dinsdag 25 december 2007 22:41 schreef sigme het volgende:
Nou, die fles wijn van zojuist deed een aardige impressie van de smaak van een asbak. Voor straf via de kortste route naar het riool gestuurd.
Nou ja, het beroep moet je natuurlijk wel liggen, en dat betwijfel ik in mijn geval. Bovendien is mijn kennis van economie beperkt, dat lijkt me nou geen solide basis voor een leraarschap.quote:Op dinsdag 25 december 2007 22:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Dat is toch wel positief mag ik hopen?
Leraar zijn is best aardig. Alleen het eeuwige verzuurde geneuzel over onderwijs, de grijze massa aan docenten op scholen en de geringe loonstijging door het LB/LC/LD loonstelsel zijn nadelig.
Economie in ons sociale staatje is toch niet zo moeilijk. De staat lost het op, problem solved.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:12 schreef Reya het volgende:
Nou ja, het beroep moet je natuurlijk wel liggen, en dat betwijfel ik in mijn geval. Bovendien is mijn kennis van economie beperkt, dat lijkt me nou geen solide basis voor een leraarschap.
Wat ga je geven?quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:23 schreef Apropos het volgende:
Misschien moet ik maar leraar worden.
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.quote:
Maatschappijleer!quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.
Ik merk het.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Die kerstpakketwijn is eigenlijk heel goed te pruimen
Ik weet dat je Kerstmis leuk vindt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:56 schreef Monidique het volgende:
Dag.
Wiens vrouw vroeg dit vannacht ook?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er zo leuk aan kerstmis?
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:00 schreef Aoristus het volgende:
Wat is er zo leuk aan kerstmis?
gymquote:Op dinsdag 25 december 2007 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Iets dat hoogstens beperkt nut heeft, natuurlijk.
En Oud en Nieuw dan?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:13 schreef MrX1982 het volgende:
Kerst is de enige tijd van het jaar dat het fijn is om vrijgezel te zijn.
Op het balkon?quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dan ben ik altijd weemoedig en denk ik, shit weer een jaar vrijgezel.
Ach, gezien het alcoholgebruik van de gemiddelde Nederlander tijdens oud en nieuw zou dat toch de ideale tijd moeten zijn om wat te doen aan dat vrijgezellenbestaan.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee dan ben ik altijd weemoedig en denk ik, shit weer een jaar vrijgezel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |