Daar hield ik op met lezenquote:Op dinsdag 25 december 2007 20:47 schreef pberends het volgende:
Ik had een officieel schietspel gekocht van de spelletjesfabrikant EA, nu kon je door je te registreren bij EA cheats en tips krijgen! Ik dacht: hey dat is tof. Na de registratie wordt je persoonlijke cheatcode naar je toegestuurd!!!!!!
Wat bleek, ik kreeg een gigantische goeie tip:
[ afbeelding ]
Wow, nu knal ik alle nazi's tegelijk af.
Hey, thanks. Kan EA nog wat van leren.quote:
quote:
Wtfquote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef slindenau het volgende:
Een krat is eenmalig, maar die slet die je zwanger hebt gemaakt in benevelde toestand is voor eeuwig
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef slindenau het volgende:
Een krat is eenmalig, maar die slet die je zwanger hebt gemaakt in benevelde toestand is voor eeuwig
Godverdomme ik moest lachen.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
"Geef de vijand voortaan een neqschot, dat klinkt kei veul toffer dan head shot!"
so truequote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef slindenau het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef slindenau het volgende:
lol wtfquote:Op woensdag 26 december 2007 00:39 schreef slindenau het volgende:
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:36 schreef Broekpaling het volgende:
"Geef de vijand voortaan een neqschot, dat klinkt kei veul toffer dan head shot!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |