quote:
SMOEL JA! ik heb het helemaal gehad met jou ! ALTIJD commentaar op mijn topics.. oprotten TUIG!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef LudoSanders het volgende:
Ook dit is wederom niet van hoogstaand niveau.
omdat appelquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef demonseeker14 het volgende:
Kankertopic, alle andere bagger word wel gesloten god ver de godverdkankerdomme kutding.
Maak je er een sport van joh?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef beertenderrr het volgende:
-flikker op-
net zo veel als dat er kuttopics geopend wordenquote:
Ga je mond spoelen, triangeljosti.quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:56 schreef MouzurX het volgende:
[..]
SMOEL JA! ik heb het helemaal gehad met jou ! ALTIJD commentaar op mijn topics.. oprotten TUIG!
Dit kan je krijgen:quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
kut newbie's een nachbagger weten te verklotuh_!
Ze kunnen er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
kut newbie's een nachbagger weten te verklotuh_!
prutsersquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet mee omgaan
Ik zal jou is spoelen ... anaal .. met een tuinslangquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, triangeljosti.
Die van mij was al een uur openquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik moet een keuze maken, begrijp dat dan....
jaloers omdat deze wel open blijftquote:
Ik geloof er niks van. Vind je het niet gewoon leuk om in elk topic zon ploateke te zett'n nou?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
net zo veel als dat er kuttopics geopend worden
deze is beter en van mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die van mij was al een uur open
Mwa, wel tof dat je er een centraal topic van hebt gemaaktquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers omdat deze wel open blijft
ik heb ook genoieg slotjes hoor
Ga anders ff onder de kerstboom kijken of je fleshlight er al ligt, eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal jou is spoelen ... anaal .. met een tuinslang![]()
en duidelijker als centraal bagger topicquote:
jaquote:
Vroegah PeZu vroeagahquote:
neuh ... die ander was ook geen nachtbaggerquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers omdat deze wel open blijft
ik heb ook genoieg slotjes hoor
dat was me een leuke reeks die NB van toenquote:
dat doe ik ook elke post hequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:01 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Vind je het niet gewoon leuk om in elk topic zon ploateke te zett'n nou?
Ik steun je nog steeds hoorquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was me een leuke reeks die NB van toen
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze kennen het niet eens meer hier
Nee, deel het eens met ons noobsquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze kennen het niet eens meer hier
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Deze bedoel je? Nooddorp -Tiny & Lau met kerst
Damn je bent hartstikke newbie inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, deel het eens met ons noobs
* Strychnine is altijd geintresseerd in de historie van fok
er was toen elke nacht een officieel nachtbagger topic wat uigroeide in een leuke reeks met een stel leuke usersquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, deel het eens met ons noobs
* Strychnine is altijd geintresseerd in de historie van fok
wat doenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik wel hoor.![]()
Toen was je nog niet blauw![]()
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Toen was ik nog newbie en onschuldig![]()
Nou oom Alexxxxx, vertel nog es over die goeie oude tijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
twee jaar geleden, dat waren de nachten.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik steun je nog steeds hoor
godvergetenkankermuis, heb ik eindelijk een nieuwe (optische) muis omdat mijn oude echt al maanden verrot was, raakt ie om de 3 seconden z'n verbinding kwijt, dus nu zit ik met 2 muizen te kloten, godver
Die link uit paultjuhhs topic moet hier trouwens ook even heen worden verhuisd vind ik, maar omdat mijn muis niet meewerkt lukt het me even niet om in het andere topic te komen
En nu ga ik de kou trotseren en een jointje roken, tot zo
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD GOD GODVERDOMME WAT EEN BLOED KANKERDING!
Ik denk dat ik hem nu al 5 keer gezien heb, desbetreffende stukje 10 ofzo.quote:
Kankerleuk hé. Ik ga niet kijken dan moet ik huilen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nu al 5 keer gezien heb, desbetreffende stukje 10 ofzo.
Dribbels relteam. Dribbel, fb, klonk, dwc, dirkh, bagger, lekker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef Snien het volgende:
[..]
Nou oom Alexxxxx, vertel nog es over die goeie oude tijd
kut emoquote:
Ik ben een newbiequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dribbels relteam. Dribbel, fb, klonk, dwc, dirkh, bagger, lekker.
Talk dirty to mequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD GOD GODVERDOMME WAT EEN BLOED KANKERDING!
wat dan wel nietquote:
GOD GOD GODVERDOMME JE GAAT ALTIJD STAAN WAAR JE NIET MOET STAAN!quote:
HAAL HET GODVERDOMME HIER DOORHEEN KANKERGODVER!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
GOD GOD GODVERDOMME JE GAAT ALTIJD STAAN WAAR JE NIET MOET STAAN!
Ik kan niet stoppen met kijken.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:20 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
HAAL HET GODVERDOMME HIER DOORHEEN KANKERGODVER!
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen met kijken.
dat vind ik niet puikquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik kan niet stoppen met kijken.
quote:
Wat viel er in hemelsnaam te lachen, pure dwangneurose!quote:
Daarom juischt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat viel er in hemelsnaam te lachen, pure dwangneurose!
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTENquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
GOD GOD GODVERDOMME JE GAAT ALTIJD STAAN WAAR JE NIET MOET STAAN!
Je bent te laat, het bloed dood.quote:
hee we staan onder de mistletoequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
NEE WANT IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOFD!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
nee johquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
story of my fok-life.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullisquote:
ik ben er tochquote:
Ik ga er zo vandoor jeweets.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow je bent een lekkere vent
In dat geval grijp ik je bij je mistletoetje
Idd een prachtig stukje proza.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullis![]()
Woow wat een supertekst
tosti's?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef krioro het volgende:
[..]
waarom krijg ik altijd honger van nachtbagger?
zometeen ga ik aan de pastaquote:
Ik ga het toch echt niet meer editen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zonder smilies, ik kan daar erg slecht tegen.
bacon, ham eet ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef krioro het volgende:
[..]
zometeen ga ik aan de pastamaar als ik toch in de keuken ben, een tosti ham en chorizo voor jou?
eejquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga het toch echt niet meer editen.
Wil je daar ff niet over beginnen.quote:
dat tosti's van een kerst stol niet smakenquote:
wel creatief moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil je daar ff niet over beginnen.
Of moet ik er een maken van een kerststol of wat?
Meen je dat nou!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat tosti's van een kerst stol niet smaken_!
misschein als je er sloavink op doetquote:
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
We gaon nog ff lekker de keuken in
Ben niet voor niks een CULHOERRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
laat me raden, doorzichtigequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.
Zeg, doe niet zo aangebrandquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.
KuSje!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef PeZu het volgende:
murp![]()
de rest merry xmas
bier
[ afbeelding ]
tieten
[ afbeelding ]
mistletoe zodat ik alle fok dames hieronder kan kussen
[ afbeelding ]
Wat luister je ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:49 schreef krioro het volgende:
ik ook.zodra de cd die ik luister afgelopen is dan.
KUS terugquote:
Die's wel goed trouwens.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat luister je ?
Ikke de nieuwe Anouk
mag ze ook krijgenquote:
een niet officieel uitgebracht album van Diplo genaamd Sound And Fury.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat luister je ?
Ikke de nieuwe Anouk en Candy geshuffeld [ afbeelding ]
people who annoy youquote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:57 schreef LudoSanders het volgende:
Deze neger creool is weg richting keuken.
lekker gsmoked?quote:
Nelson?quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:06 schreef Bluezz het volgende:
Oh wacht.
Dé neger is net doodgegaan
[ afbeelding ]
De maan was vaag, er zat een soort van wolkrand omheen.. Maar echt in een perfecte cirkel, zo'n 10 de afstand ten grote van de maan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:07 schreef PeZu het volgende:
ik was net buiten
tis volle maan
http://www.youtube.com/watch?v=A3REPMDSCh4
Ik kon het ook niet weerstaan en zit ook maar even aan de white widow.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:11 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik heb een half uur in de kou naar de sterren staan kijken
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:11 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ik heb een half uur in de kou naar de sterren staan kijken
Vrolijk kerstfeest!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:18 schreef Strychnine het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om filmpjes te bekijken
Daar heb ik nu het geduld niet voor
Ohjah, vrolijk kerstfeest allemaal he, dat had ik volgens mij nog niet eens gezegd.
De tv staat aan en de kolder is in m'n moeders kop geschoten geloof ik want we luisteren naar de fucking WOS met het fucking Westlands mannenkoor erop. En dat al ruim een uur lang. Fucking kerstliedjes.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vrolijk kerstfeest!
Ik kijk ook geen filmpjes, ik luister alleen.
wudquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:21 schreef Strychnine het volgende:
[..]
De tv staat aan en de kolder is in m'n moeders kop geschoten geloof ik want we luisteren naar de fucking WOS met het fucking Westlands mannenkoor erop. En dat al ruim een uur lang. Fucking kerstliedjes.
*zegt hardop fuckerdefuckfuck, grijnst daarom en besluit dit daarom ook maar gelijk te typen*
Cool, typdwang
Je bent echt lastig nu.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
wud
je zit achter een pc terwijl je moder de rmuziek kan horen![]()
paint ter verduidelijking svp
Ja!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:22 schreef Strychnine het volgende:
En een gelukkig nieuwjaar natuurlijk alvast hč
't Deuntje is leuk maar aan die playback kan Britney Spears nog een puntje zuigen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:17 schreef PeZu het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=5OhaQ2ej63Q&feature=related
mooi
Komt vast goed!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je bent echt lastig nu.
Als jij er voor zorgt dat over een kwartier dit topic nog open is ga ik proberen het te painten met mijn ubergoede paintskillsonderinvloed.
ja mag het ook fluiten in blokletters hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je bent echt lastig nu.
Als jij er voor zorgt dat over een kwartier dit topic nog open is ga ik proberen het te painten met mijn ubergoede paintskillsonderinvloed.
Je zei knijters!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
Ja!
Gewoon jaaaaa!
Ik typ ook maar wat ik denk, zal wel niet zo goe komen, knijters, typen gaat ook niet zo heel erg goed. Zeker niet omdat ik momenteeel sneller denk dan typ. En mijn vingers werken momenteel ook niet erg mee.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben maar alvast begonnen, mijn snelheid kennende
en dat op dit tijdstipquote:
Ja, ben ook best trots op mezelf nuquote:
ja en fansquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:39 schreef Strychnine het volgende:
Ohh, ik heb 3 nieuwe e-mails (zet net pas msn aan)
Zal ik vrienden hebben?
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op isquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ben ook best trots op mezelf nu
Ik heb nog nooit zo'n productieve kerstnacht gehad denk ik
Volgens mij ligt die ma te slapen hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op is
D'r vriend is net wegquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op is
According to my drawing, she's dead.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die ma te slapen hoor.
en jij zat er bij terwijl zij op d ebankquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
D'r vriend is net wegen zij is nu ook naar boven
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij zat er bij terwijl zij op d ebank
Gezellig naar de nachtmis gekeken zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.
Nee, croissantjes met ham gegetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gezellig naar de nachtmis gekeken zeker.
ik was nog niet klaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar
ik wou zeggen gezellig tv keken
en watvoor honden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een poedel en mijn 2 haarballen
Mijn kerstversiering was overigens mooier dan van de honden hoor
En nee, ik kleed mijn honden normaal niet aan, maar ik was in een schijtlollige bui vanmiddag
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een poedel en mijn 2 haarballen
Mijn kerstversiering was overigens mooier dan van de honden hoor
En nee, ik kleed mijn honden normaal niet aan, maar ik was in een schijtlollige bui vanmiddag
neequote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Strychnine het volgende:
Gezellig he
Ik heb zin in nog een jointje maar als ik terug kom slapen jullie vast allemaal al
Sinterklaasquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
er gebeurde hier iets raars
er werd aangebeld
2x
Ik ben altijd een 'kleinehondenhater' geweest, ik vond grote honden veel leuker. Maarja, in mijn huis past geen grote hond (een keer kwispelen en alles ligt van tafel) dus toen ik na 14 jaar zeuren een hond mocht moest het wel een kleintje zijn. Moet zeggen dat ik er totaal geen spijt van heb, als je ze goed opvoedt kan je er evenveel mee als met grote honden, ze kunnen netjes aan de voet lopen, ze zijn nog best goed in agility, ze piepen, blaffen en keffen niet (behalve als er mensen binnenkomen, die kleine blaft dan wel een paar keer om diegene te begroeten) en ze zijn eigenlijk totaal geen tuttenlikkertjes, het zijn gewoon echte honden die weinig tot niks verschillen met een golden retriever of zo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind ze maar eng.Vooral de kleinere honden. Die zijn zo onvoorspelbaar.
Dat was ik, wilde vragen of je zin had om even mee te gaan naar buitenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
er gebeurde hier iets raars
er werd aangebeld
2x
dan moet je voortaan niet zoveel drinken buufquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat was ik, wilde vragen of je zin had om even mee te gaan naar buiten
ok tot zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef Strychnine het volgende:
Ok maar dus,
Ik ga even naar buiten dan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:07 schreef PeZu het volgende:
oh noes giffie is ontvoerd door aliens ofzooo
helloe
i was rightquote:
zomg wat een ballenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Check de coole kerstboomoorbellen
Ja, ook vanmiddag in de schijtlollige bui
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is dat jouw boom? Als dat zo is kom je in mijn idool lijst.
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord pastequote:
Ah, jammerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegelsquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
Ik heb ook hongerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef krioro het volgende:
[..]
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord paste
Jij gaat een zware kerst tegemoet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Dan heeft de verkoper de beugel waarschijnlijk uit het buitenland geimporteerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegels
terijl ik niet eens grolsch drink
en ja ik woon in nl
och arm.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Ik zit nu aan de chocolade uit mijn kerst pakketquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
och arm.![]()
maar natuurlijk kan dat wel!
of eet stiekem al het kerstontbijtvoedsel vast op.
Ik ben heel jaloers op de mensen die dat kunnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik gek?
Wow, dit is echt een interessant topic (ja ik ben serieus, nee, geen uitnodiging tot baggeren of iets).
Ik lees het nu voor het eerst, ik vind het echt rete interessant.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:27 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik ben heel jaloers op de mensen die dat kunnen.Overigens heb ik hier al vaak over gelezen dus het komt me wel bekend voor.
hier liggen nog een stuk of 6 chocoladeletters van sinterklaas. maar ik ben niet zo'n chocolade-fan.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de chocolade uit mijn kerst pakket
Hai iwowzquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de chocolade uit mijn kerst pakket
Ik ook nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef krioro het volgende:
[..]
hier liggen nog een stuk of 6 chocoladeletters van sinterklaas. maar ik ben niet zo'n chocolade-fan.
Het is echt zo prachtig wat die mensen kunnen. Ook omdat het werken met kleuren blijkbaar een veel effectiever systeem is om dingen te herkennen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:28 schreef Strychnine het volgende:
Ik lees het nu voor het eerst, ik vind het echt rete interessant.
Dat is ook een vraag die bij mij vaak opdook bij het lezen van informatie over dit onderwerp. In hoeverre kunnen deze mensen hun gedachten actief sturen, en in hoeverre snappen zij het proces dat zij doorlopen bij het maken van bijvoorbeeld een berekening. En als zij dat inderdaad niet snappen, hoe kan het brein er dan toch voor zorgen dat men aan het juiste antwoord komt.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:38 schreef krioro het volgende:
hoewel de laatste reactie ook wel een punt aanstipt.
Het doet me een beetje denken aan het zicht van mieren. Ik heb ooit een plaatje gezien waarop je hondenbeeld, mensenbeeld en mierenbeeld zag. En ik heb geen idee waarom, maar ik associeer de dingen die ik in dat topic lees met dat plaatje dat ik toen zagquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:31 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Het is echt zo prachtig wat die mensen kunnen. Ook omdat het werken met kleuren blijkbaar een veel effectiever systeem is om dingen te herkennen.
alvast welterustenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik rol nog even een sigaret en ga dan slapen. Denk ik...
Insecten kunnen vaak alleen maar UV zien. En dat betekent niet dat insecten alles paars/blauw zien maar ze zien alles gewoon in UV. UV is voor mensen geen kleur omdat wij het niet kunnen zien (we weten dus niet hoe we het moeten interpreteren, de kleur blauw op dat plaatje is gewoon een gok) maar voor insecten is het een doodnormale kleur. Bloemen blijken ook vaak een uitgebreid UV-spectrum te hebben, daarom kunnen insecten ze goed zien en komen ze op de bloem af.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:46 schreef Strychnine het volgende:
Die keken ook met UV dacht ik, plaatje was een beetje paars/blauw
Ik doe mee! Het is kerstquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo nog een laatste biertje gepakt.
Inderdaad. En stel nou, er is bijvoorbeeld een hele moeilijke som die niet op die manier opgelost kan worden, wat dan?quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is ook een vraag die bij mij vaak opdook bij het lezen van informatie over dit onderwerp. In hoeverre kunnen deze mensen hun gedachten actief sturen, en in hoeverre snappen zij het proces dat zij doorlopen bij het maken van bijvoorbeeld een berekening. En als zij dat inderdaad niet snappen, hoe kan het brein er dan toch voor zorgen dat men aan het juiste antwoord komt.
hoi.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hoi.
Ik weet dat ze niet paars/blauw zien, maar ik wist alleen niet zeker of een mier nu met uv keek of niet, vandaar dat ik maar gokte op ja omdat de -mensen uv kleur- een beetje paars/blauw is als ze het uitbeeldenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Insecten kunnen vaak alleen maar UV zien. En dat betekent niet dat insecten alles paars/blauw zien maar ze zien alles gewoon in UV. UV is voor mensen geen kleur omdat wij het niet kunnen zien maar voor insecten is het een doodnormale kleur. Bloemen blijken ook vaak een uitgebreid UV-spectrum te hebben, daarom kunnen insecten ze goed zien en komen ze op de bloem af.
Er was wel eens een man die echt getallen met volgens mij wel 15 cijfers achter de komma te vermenigvuldigen en gelijk weer delen en optellen en aftrekken en worteltrekken en je werd er helemaal tureluurs van, maar hij kon dat nog sneller dan een rekenmachine. Misschien dat hij ook zoiets had?quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Inderdaad. En stel nou, er is bijvoorbeeld een hele moeilijke som die niet op die manier opgelost kan worden, wat dan?
Of het moet zijn dat die methode alles kan oplossen, maar dat lijkt me dan weer sterk, dan zouden die mensen dus de antwoorden op alle mogelijke vragen weten.
En hoe weten ze of een antwoord het goede is? De TS van dat topic snapt conventioneel rekenen niet, dus kan hij zijn antwoorden niet d.m.v. de wiskunde controleren.
Moeilijk, moeilijk.
Godsamme ik hoor in mijn nest te liggen...quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Zo nog een laatste biertje Southern Comfort gepakt.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Godsamme ik hoor in mijn nest te liggen...
Morgen wat op de planning dat je er op tijd uit moet?quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:58 schreef buzzer het volgende:
[..]
Godsamme ik hoor in mijn nest te liggen...
godzijdank niet, uitslapen, en dan verplicht netjes zitten en pootjes gvenquote:Op dinsdag 25 december 2007 05:00 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Morgen wat op de planning dat je er op tijd uit moet?
Het is bijna eng!quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:01 schreef buzzer het volgende:
Ik moet zeggen dat ik nog nooit zo'n informatief baggertopic ben tegengekomen
Naar wat ik gelezen en gezien heb kunnen deze mensen echt iedere som oplossen, een verslaggever stelt een willekeurig som voor en binnen korte tijd weet de geinterviewde het antwoord. Ik vermoed dat het een soort algemene truc is die op iedere som werkt. Net zoals het uitsplitsen van een vermenigvuldiging in een optelling altijd werkt. Het zou natuurlijk wel tof zijn om te weten hoe deze mensen nou precies rekenen, dan kunnen we computers bijvoorbeeld veel efficienter laten rekenen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:52 schreef krioro het volgende:
Inderdaad. En stel nou, er is bijvoorbeeld een hele moeilijke som die niet op die manier opgelost kan worden, wat dan?
Of het moet zijn dat die methode alles kan oplossen, maar dat lijkt me dan weer sterk, dan zouden die mensen dus de antwoorden op alle mogelijke vragen weten.
Volgens mij kun je iedere wiskundige bewerking met optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen (wat in feite ook weer gewoon optellen en aftrekken is) oplossen of in ieder geval benaderen. Ik denk dat zij het op deze manier heel snel kunnen controleren of ze in ieder geval in de juiste richting zitten. Het lijkt in ieder geval erg belangrijk om uit te zoeken hoe deze mensen nou precies rekenen.quote:En hoe weten ze of een antwoord het goede is? De TS van dat topic snapt conventioneel rekenen niet, dus kan hij zijn antwoorden niet d.m.v. de wiskunde controleren.
*kwaliteitusert meldtquote:Op dinsdag 25 december 2007 05:01 schreef buzzer het volgende:
sommigen hebben een gave om bagger om te zetten in interessante materie.quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:01 schreef buzzer het volgende:
Het lijkt mij wel tof juist.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:56 schreef Strychnine het volgende:
Lijkt me trouwens erg raar om er plotseling achter te komen de manier waarop jij dingen ziet en bedenkt (en dus een stukje van jouw realiteit) compleet verschilt van 99% van de rest van de bevolking. Bizar.
quote:
quote:
Bagger en interessante gedachtengangen liggen denk ik ook erg dicht bij elkaar, dus zo gek is het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:01 schreef buzzer het volgende:
Tja, ergens is het inderdaad ook wel weer tof. Maar bizar blijft het enige woord dat ik er voor kan vindenquote:
Diep! Heer Bolkenseijn! Diep!quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Bagger en interessante gedachtengangen liggen denk ik ook erg dicht bij elkaar, dus zo gek is het niet.
Het lijkt me ook wel interessant en nuttig om erachter te komen hoe die methode precies werkt, zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Naar wat ik gelezen en gezien heb kunnen deze mensen echt iedere som oplossen, een verslaggever stelt een willekeurig som voor en binnen korte tijd weet de geinterviewde het antwoord. Ik vermoed dat het een soort algemene truc is die op iedere som werkt. Net zoals het uitsplitsen van een vermenigvuldiging in een optelling altijd werkt. Het zou natuurlijk wel tof zijn om te weten hoe deze mensen nou precies rekenen, dan kunnen we computers bijvoorbeeld veel efficienter laten rekenen.
[..]
Volgens mij kun je iedere wiskundige bewerking met optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen (wat in feite ook weer gewoon optellen en aftrekken is) oplossen of in ieder geval benaderen. Ik denk dat zij het op deze manier heel snel kunnen controleren of ze in ieder geval in de juiste richting zitten. Het lijkt in ieder geval erg belangrijk om uit te zoeken hoe deze mensen nou precies rekenen.
Het is gewoon creatief bezig zijn.quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Diep! Heer Bolkenseijn! Diep!
Jep, dat zit erop.quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Hallo?
Dat mag!quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef Strychnine het volgende:
Aangezien er bagger in de TT staat mag ik er best wel even tussendoor vertellen dat ik het lekkerste croissantje ooit aan het eten ben he
quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Hallo?
hoi?quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef PizzaSalami het volgende:
Hallo?
quote:
En jij mag blijvenquote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef Bolkesteijn het volgende:
Het is gewoon creatief bezig zijn.In dat opzicht ligt baggeren en filosoferen heel dicht bij elkaar toch.
Maar wát maakt jouw croissantje nou het lekkerste croissantje ooit? En is dat niet een subjectieve kwestie? Hoe zien anderen dat? Is jouw realiteit niet vervormd?quote:Op dinsdag 25 december 2007 05:10 schreef Strychnine het volgende:
Aangezien er bagger in de TT staat mag ik er best wel even tussendoor vertellen dat ik het lekkerste croissantje ooit aan het eten ben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |