Komt vast goed!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je bent echt lastig nu.
Als jij er voor zorgt dat over een kwartier dit topic nog open is ga ik proberen het te painten met mijn ubergoede paintskillsonderinvloed.
ja mag het ook fluiten in blokletters hoorquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Je bent echt lastig nu.
Als jij er voor zorgt dat over een kwartier dit topic nog open is ga ik proberen het te painten met mijn ubergoede paintskillsonderinvloed.
Je zei knijters!quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja!
Ja!
Gewoon jaaaaa!
Ik typ ook maar wat ik denk, zal wel niet zo goe komen, knijters, typen gaat ook niet zo heel erg goed. Zeker niet omdat ik momenteeel sneller denk dan typ. En mijn vingers werken momenteel ook niet erg mee.
ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:32 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ben maar alvast begonnen, mijn snelheid kennende
en dat op dit tijdstipquote:
Ja, ben ook best trots op mezelf nuquote:
ja en fansquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:39 schreef Strychnine het volgende:
Ohh, ik heb 3 nieuwe e-mails (zet net pas msn aan)
Zal ik vrienden hebben?
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op isquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:40 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ja, ben ook best trots op mezelf nu
Ik heb nog nooit zo'n productieve kerstnacht gehad denk ik
Volgens mij ligt die ma te slapen hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op is
D'r vriend is net wegquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar wat gezellig zo de pc daar en dan nog een mams die nu nog op is
According to my drawing, she's dead.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:41 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Volgens mij ligt die ma te slapen hoor.
en jij zat er bij terwijl zij op d ebankquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:43 schreef Strychnine het volgende:
[..]
D'r vriend is net wegen zij is nu ook naar boven
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
en jij zat er bij terwijl zij op d ebank
Gezellig naar de nachtmis gekeken zeker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.
Nee, croissantjes met ham gegetenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Gezellig naar de nachtmis gekeken zeker.
ik was nog niet klaarquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:44 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Tis kerst ja, dan mag je niet aan zulke vieze dingen denken, da's zondig.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar
ik wou zeggen gezellig tv keken
en watvoor honden
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een poedel en mijn 2 haarballen
Mijn kerstversiering was overigens mooier dan van de honden hoor
En nee, ik kleed mijn honden normaal niet aan, maar ik was in een schijtlollige bui vanmiddag
quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:46 schreef Strychnine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een poedel en mijn 2 haarballen
Mijn kerstversiering was overigens mooier dan van de honden hoor
En nee, ik kleed mijn honden normaal niet aan, maar ik was in een schijtlollige bui vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |