quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat was me een leuke reeks die NB van toen
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze kennen het niet eens meer hier
Nee, deel het eens met ons noobsquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ze kennen het niet eens meer hier
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef LudoSanders het volgende:
Deze bedoel je? Nooddorp -Tiny & Lau met kerst
Damn je bent hartstikke newbie inderdaadquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, deel het eens met ons noobs
* Strychnine is altijd geintresseerd in de historie van fok
er was toen elke nacht een officieel nachtbagger topic wat uigroeide in een leuke reeks met een stel leuke usersquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Nee, deel het eens met ons noobs
* Strychnine is altijd geintresseerd in de historie van fok
wat doenquote:
Kloptquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Ik wel hoor.![]()
Toen was je nog niet blauw![]()
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
Toen was ik nog newbie en onschuldig![]()
Nou oom Alexxxxx, vertel nog es over die goeie oude tijdquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:06 schreef Alexxxxx het volgende:
twee jaar geleden, dat waren de nachten.
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:04 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik steun je nog steeds hoor
godvergetenkankermuis, heb ik eindelijk een nieuwe (optische) muis omdat mijn oude echt al maanden verrot was, raakt ie om de 3 seconden z'n verbinding kwijt, dus nu zit ik met 2 muizen te kloten, godver
Die link uit paultjuhhs topic moet hier trouwens ook even heen worden verhuisd vind ik, maar omdat mijn muis niet meewerkt lukt het me even niet om in het andere topic te komen
En nu ga ik de kou trotseren en een jointje roken, tot zo
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:09 schreef LudoSanders het volgende:
KRIJG TOCH DE PEST KANKER TERING GOD GOD GODVERDOMME WAT EEN BLOED KANKERDING!
Ik denk dat ik hem nu al 5 keer gezien heb, desbetreffende stukje 10 ofzo.quote:
Kankerleuk hé. Ik ga niet kijken dan moet ik huilen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem nu al 5 keer gezien heb, desbetreffende stukje 10 ofzo.
Dribbels relteam. Dribbel, fb, klonk, dwc, dirkh, bagger, lekker.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:08 schreef Snien het volgende:
[..]
Nou oom Alexxxxx, vertel nog es over die goeie oude tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |