quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:07 schreef PeZu het volgende:
oh noes giffie is ontvoerd door aliens ofzooo
helloe
i was rightquote:
zomg wat een ballenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Check de coole kerstboomoorbellen
Ja, ook vanmiddag in de schijtlollige bui
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is dat jouw boom? Als dat zo is kom je in mijn idool lijst.
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord pastequote:
Ah, jammerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegelsquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
Ik heb ook hongerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef krioro het volgende:
[..]
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord paste
Jij gaat een zware kerst tegemoet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Dan heeft de verkoper de beugel waarschijnlijk uit het buitenland geimporteerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegels
terijl ik niet eens grolsch drink
en ja ik woon in nl
och arm.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Ik zit nu aan de chocolade uit mijn kerst pakketquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
och arm.![]()
maar natuurlijk kan dat wel!
of eet stiekem al het kerstontbijtvoedsel vast op.
Ik ben heel jaloers op de mensen die dat kunnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik gek?
Wow, dit is echt een interessant topic (ja ik ben serieus, nee, geen uitnodiging tot baggeren of iets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |