neequote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Strychnine het volgende:
Gezellig he
Ik heb zin in nog een jointje maar als ik terug kom slapen jullie vast allemaal al
Sinterklaasquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
er gebeurde hier iets raars
er werd aangebeld
2x
Ik ben altijd een 'kleinehondenhater' geweest, ik vond grote honden veel leuker. Maarja, in mijn huis past geen grote hond (een keer kwispelen en alles ligt van tafel) dus toen ik na 14 jaar zeuren een hond mocht moest het wel een kleintje zijn. Moet zeggen dat ik er totaal geen spijt van heb, als je ze goed opvoedt kan je er evenveel mee als met grote honden, ze kunnen netjes aan de voet lopen, ze zijn nog best goed in agility, ze piepen, blaffen en keffen niet (behalve als er mensen binnenkomen, die kleine blaft dan wel een paar keer om diegene te begroeten) en ze zijn eigenlijk totaal geen tuttenlikkertjes, het zijn gewoon echte honden die weinig tot niks verschillen met een golden retriever of zo.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik vind ze maar eng.Vooral de kleinere honden. Die zijn zo onvoorspelbaar.
Dat was ik, wilde vragen of je zin had om even mee te gaan naar buitenquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee
er gebeurde hier iets raars
er werd aangebeld
2x
dan moet je voortaan niet zoveel drinken buufquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:53 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Dat was ik, wilde vragen of je zin had om even mee te gaan naar buiten
ok tot zoquote:Op dinsdag 25 december 2007 03:54 schreef Strychnine het volgende:
Ok maar dus,
Ik ga even naar buiten dan
quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:07 schreef PeZu het volgende:
oh noes giffie is ontvoerd door aliens ofzooo
helloe
i was rightquote:
zomg wat een ballenquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:16 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Check de coole kerstboomoorbellen
Ja, ook vanmiddag in de schijtlollige bui
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:15 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Is dat jouw boom? Als dat zo is kom je in mijn idool lijst.
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord pastequote:
Ah, jammerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegelsquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Groene beugels zijn importbeugels, en dus niet in Nederland verkrijgbaar. En ja, ik woon in Nederland.Dus helaas.
Ik heb ook hongerquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef krioro het volgende:
[..]
een bord pasta plus nog meer uit de pan wat niet meer op mijn bord paste
Jij gaat een zware kerst tegemoet.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Dan heeft de verkoper de beugel waarschijnlijk uit het buitenland geimporteerd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef PeZu het volgende:
pezu heeft toch wel degelijk hier wat groene beuegels
terijl ik niet eens grolsch drink
en ja ik woon in nl
och arm.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:18 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Ik heb ook honger
Maar ik heb niks wat echt geschikt is om nu te eten, kan moeilijk biefstuk bakken ofzo
*knabbelt op een dropje*
Ik zit nu aan de chocolade uit mijn kerst pakketquote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef krioro het volgende:
[..]
och arm.![]()
maar natuurlijk kan dat wel!
of eet stiekem al het kerstontbijtvoedsel vast op.
Ik ben heel jaloers op de mensen die dat kunnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 04:22 schreef Strychnine het volgende:
Ben ik gek?
Wow, dit is echt een interessant topic (ja ik ben serieus, nee, geen uitnodiging tot baggeren of iets).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |