ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTENquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
GOD GOD GODVERDOMME JE GAAT ALTIJD STAAN WAAR JE NIET MOET STAAN!
Je bent te laat, het bloed dood.quote:
hee we staan onder de mistletoequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
NEE WANT IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOFD!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
nee johquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
story of my fok-life.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullisquote:
ik ben er tochquote:
Ik ga er zo vandoor jeweets.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow je bent een lekkere vent
In dat geval grijp ik je bij je mistletoetje
Idd een prachtig stukje proza.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullis![]()
Woow wat een supertekst
tosti's?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef krioro het volgende:
[..]
waarom krijg ik altijd honger van nachtbagger?
zometeen ga ik aan de pastaquote:
Ik ga het toch echt niet meer editen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zonder smilies, ik kan daar erg slecht tegen.
bacon, ham eet ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef krioro het volgende:
[..]
zometeen ga ik aan de pastamaar als ik toch in de keuken ben, een tosti ham en chorizo voor jou?
eejquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ga het toch echt niet meer editen.
Wil je daar ff niet over beginnen.quote:
dat tosti's van een kerst stol niet smakenquote:
wel creatief moet ik toegeven.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wil je daar ff niet over beginnen.
Of moet ik er een maken van een kerststol of wat?
Meen je dat nou!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat tosti's van een kerst stol niet smaken_!
misschein als je er sloavink op doetquote:
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:45 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
We gaon nog ff lekker de keuken in
Ben niet voor niks een CULHOERRRRRRRRRRRRRR![]()
![]()
laat me raden, doorzichtigequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.
Zeg, doe niet zo aangebrandquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:48 schreef LudoSanders het volgende:
Tip voor onder de boom: nieuwe koekenpannen.
KuSje!quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:53 schreef PeZu het volgende:
murp![]()
de rest merry xmas
bier
[ afbeelding ]
tieten
[ afbeelding ]
mistletoe zodat ik alle fok dames hieronder kan kussen
[ afbeelding ]
Wat luister je ?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:49 schreef krioro het volgende:
ik ook.zodra de cd die ik luister afgelopen is dan.
KUS terugquote:
Die's wel goed trouwens.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat luister je ?
Ikke de nieuwe Anouk
mag ze ook krijgenquote:
een niet officieel uitgebracht album van Diplo genaamd Sound And Fury.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat luister je ?
Ikke de nieuwe Anouk en Candy geshuffeld [ afbeelding ]
people who annoy youquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |