ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTENquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:19 schreef LudoSanders het volgende:
GOD GOD GODVERDOMME JE GAAT ALTIJD STAAN WAAR JE NIET MOET STAAN!
Je bent te laat, het bloed dood.quote:
hee we staan onder de mistletoequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
NEE WANT IK HEB AL POEP, POEP IN MIJN HOOFD!quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ZAL IK EENS FF LEKKER IN JE BEK SCHIJTEN
nee johquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
story of my fok-life.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent te laat, het bloed dood.
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullisquote:
ik ben er tochquote:
Ik ga er zo vandoor jeweets.quote:
quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:31 schreef Bluezz het volgende:
Ow je bent een lekkere vent
In dat geval grijp ik je bij je mistletoetje
Idd een prachtig stukje proza.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz pakt Peezoe op haar/zijn bek (wie of wat ben je eigenlijk?) en zetten Ludo meteen ff buiten bij de vullis![]()
Woow wat een supertekst
tosti's?quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:34 schreef krioro het volgende:
[..]
waarom krijg ik altijd honger van nachtbagger?
zometeen ga ik aan de pastaquote:
Ik ga het toch echt niet meer editen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zonder smilies, ik kan daar erg slecht tegen.
bacon, ham eet ik nietquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:38 schreef krioro het volgende:
[..]
zometeen ga ik aan de pastamaar als ik toch in de keuken ben, een tosti ham en chorizo voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |