Ze kunnen er niet mee omgaanquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:58 schreef PeZu het volgende:
kut newbie's een nachbagger weten te verklotuh_!
prutsersquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ze kunnen er niet mee omgaan
Ik zal jou is spoelen ... anaal .. met een tuinslangquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, triangeljosti.
Die van mij was al een uur openquote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef murp het volgende:
[..]
ik moet een keuze maken, begrijp dat dan....
jaloers omdat deze wel open blijftquote:
Ik geloof er niks van. Vind je het niet gewoon leuk om in elk topic zon ploateke te zett'n nou?quote:Op dinsdag 25 december 2007 01:59 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
net zo veel als dat er kuttopics geopend worden
deze is beter en van mijquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Die van mij was al een uur open
Mwa, wel tof dat je er een centraal topic van hebt gemaaktquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers omdat deze wel open blijft
ik heb ook genoieg slotjes hoor
Ga anders ff onder de kerstboom kijken of je fleshlight er al ligt, eeuwige maagd.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik zal jou is spoelen ... anaal .. met een tuinslang![]()
en duidelijker als centraal bagger topicquote:
jaquote:
Vroegah PeZu vroeagahquote:
neuh ... die ander was ook geen nachtbaggerquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
jaloers omdat deze wel open blijft
ik heb ook genoieg slotjes hoor
dat was me een leuke reeks die NB van toenquote:
dat doe ik ook elke post hequote:Op dinsdag 25 december 2007 02:01 schreef Snien het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Vind je het niet gewoon leuk om in elk topic zon ploateke te zett'n nou?
Ik steun je nog steeds hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |